Duster, jekan ook even op bank liggen of oz? Binna, dat kan wel, Jeslyn heeft nu maat 80 en pas nog wel en is 79 cm groot en heeft bijna maat 86 Maarrreeee hele mooie cijfertjes!!!!
@Linka; Weinig tijd en ik kan op de bank helaas niet slapen Wil me gewoon niet lukken Maar misschien als ik al ver ben dat ik dan wel even ga liggen. Dat helpt vaak ook al iets
Mogguh allemaal! Hoe is het hier? Vanmiddag ga ik op kraamvisite bij een collegaatje van me, haar meisje in bijna 3 weken jong, zo klein! Zo, ben me gister door mijn rug gegaan, niet leuk meer... voelde me net zo'n oude oma zeg maar... als ik stil zit verneem ik er niks van, maar ik hoef maar even te draaien, bukken, gaan staan vanuit zitten en hij knalt erdoor... heb net al ff een sarixel genomen, hopen dat dat wat helpt... Xx
@Queen; Beterschap voor je rug Zo m'n ontbijtje is op en nu ga ik dan toch echt aan het werk. Iedereen een fijne (werk)dag!
Ohja, lievelingsknuffel. Britt nog niet, Jamie wel. Spooky. Zo'n hele grote Difraxtutpop. Heb er helaas maar 1 van, kan nergens een 2e vinden. Kan wel via internet, maar dan is het een 2ehands... vind ik met knuffels niet zo'n fijn idee eigenlijk.. Of ik moet een keer een mailtje sturen naar Difrax of ze die nog hebben en mij 1 toe willen sturen.. Gisteren was ik met Britt ff shoppen, vond ik een nieuw winkeltje, zo leuk! Ze hadden daar van alles voor baby's en peuters/kleuters, ook kleren van Lief! en de mooiste knuffels. Was echt zo'n snuisterwinkeltje! Hadden ze daar een kast vol knuffels met de mooiste kleuren die ook geluid maakten, werd Britt er helemaal dol van toen ik haar voor die kast zette! Ze vond het geweldig! Gillen, lachen, wijzen en constant 'die!die!' roepen, haha! Gisteravond belde een tante die vroeg of we iets wisten wat ze Britt kon geven, dus ik heb haar maar ff naar die winkel gestuurd, haha! Xx
@Schatje, oja, natuurlijk, dat wist ik wel. Djim moet ook gewoon op dagopname hoor. @Lauwie, neusamandelen en ondanks dat ze weer terug kunnen komen zou het lekker zijn als het voor nu oplucht. @Chantal, wat een achteloze mensen heb je toch af en toe in het verkeer. Afschieten!!! @Miepie, Sam heeft hier ook een knuffel, zonder dat ding gaat ze niet slapen. Ik heb bij Djim dus express nooit iets in bed gelegd, haha! @Queenbee, beterschap met je rug!!
@vogeltje: oh wat een lekker koppie heeft toby, zo schattig @binna: leuk zo'n keukentje en jemig wat word ze groot en al meer dan 10 kilo hihi. lange vriend hè @petra: hou je het nog een beetje uit? @miepie: mylan heeft geen favoriete knuffels ofzo, vind wel fijn eigenlijk. overal word mee gegooit
moet denk ik naar de huisarts, heb koortslip tenminste dacht ik (nooit eerer gehad) maar nu krijg ik steeds meer lelijke plekken bah. heb altijd wel mooie huid gehad en nu word ik gestraft helaas ;( hoop dat ze er wat voor hebben
@duster: vervelend he die vermoeidheid? heb er ook nog steeds hele erge last van hoor Het scheelt nu dat ik vakantie heb.. straks als ik ga werken word het een ramp denk ik..
Ook namens mij: goede morgen!! Heb hier lekker al het één en ander gedaan, dus mocht weer even zitten!! Ga zo eens lekker snuffelen in de digitale catalogus van onze bibliotheek. Op zoek naar vakantieboeken!! Petra, gezellig he zo samen afwachten!! Leuke verjaardag van je moeder gehad? Jenny, ai, koortslip. Das minder prettig!! Kijk uit bij Milan he? Goedemorgen Daisy en Chantal!! Duster, rustig aan doen joh! je bent zwanger he? En een dutje doen mag vast wel als Dirk er ook ligt toch?? Of hebben jullie een eenpersoonsbed in verband met de dag- en nachtdiensten Schatje, ja zeg dan zit de ingreep er nu echt aan te komen. Spannend joh! Over een knuffel: ze had een hele leuke, kleine, rose knuffel gekregen. Dus ik hoopte dat ze die leuk zou vinden. ze vindt hem ook wel leuk, maar een ander knalgeel beertje waar een muziekje uitkomt, is toch ook wel erg aangenaam. deze knuffels heeft ze alleen in bed, maar ze zou ook wel zonder kunnen. Maar ik neem ze voor de zekerheid maar wel mee naar de camping! Hebben jullie al gekeken in onze 'club'? Groetjes, Arri
heb toch even snel een foto gemaakt.. We hebben de tuin heel simpel en strak gehouden want we hebben niet van die groene vingers
I wanna go home....!!!! Bleh.... Nog steeds last van mn buik... Maar ja, kan er niks mee...! Verlies weer bloed.... Nog geen uitslagen, moest vrijdag maar weer bellen EN Heb net al meteen een klote telefoontje voor mn werk gehad... Moest een boodschap van mn leidinggevende over brengen en blijkbaar deed ik dat op een agressieve manier....??? Dat zei hij in ieder geval, waardoor die kerel ook op de achterste poten stond, uiteindelijk is hij bijgedraaid, heb netjes mn excuses aangeboden, mocht ik zo zijn overgekomen. Toch nog ff sweet talken he... En uiteindelijk heb ik voor elkaar gekregen wat ik wilde, maar nu ben ik sjachereinig...! Iemand leuk nieuws?????
@arri: ja kus al meer dan een week niet, zielig hè. maar heb een afspraak voor morgenochtend 8 uur, wantw eet nou niet zeker meer of het koortslip is. ziet er steeds raarder uit eigenlijk
@chantal: heel geen leuk nieuws, moet nog 3 weken wachten op vakantie en heb het alweer gehad haha waar blijven de baby's!!!!!
Goedemorgem mama's! Hier lekker geslapen, Tymen is wel een aantal keren wakker geweest, maar niet zo heel vaak. Relaxed hoor, vakantie hebben! Komende vrijdag gaan de kids naar oma voor 2 nachten en wij gaan met een stel vrienden een weekend weg naar de caravan van mijn ouders. dat hebben we jaren terug ook al eens gedaan, ruim voor wij kids hadden (de anderen zijn kind-loos), Ik heb er wel zin in, maar zie er ook wel een beetje tegenop, omdat onze levens zo verschillend zijn tegenwoordig. Zij zijn nog van die kroegtijgers en wij brave huisouders.... Nou ja, het zal vast wel gezellig worden! Tymen en Silke hebben beide een favoknuffel waar ze helemaal aan gehecht zijn. Tymen heeft een kikker (heb ik er drie van) en Silke heeft een katje "katty". daar moet mee geslapen worden, anders wil het niet! @ carmen, wat luxe! @ Arri, zal zo even kijken! @ Binna, nou, die cijfertjes klinken mij prima in de oren! @ QB, oh wat irritant zeg! Hoop dat je met pijnstillers nog een betje kunt functioneren.... @ jennys, oh bah! helaas ken ik het! Een keer in de zoveel tijd ben ik aan de beurt... pas je wel op, het is superbesmettelijk! @ daisy en Chantal, Goodmorning!!! @ Schatje, mooie tuin! Zoeits wil ik ook nog wel eens. Wij hebben een border vol met planten. Heel mooi, maar wat een werk!
@ jenny.... koortslip kan zich wel verspreiden idd, ook om je mond heen.... , ben benieuwd wat het is! Heb je wel met spul lopen smeren ervoor? Jammer dat je dan weer geen leuk nieuws hebt zeg... saai ben jij hoor, hahahha... Wat moet je nog lang wachten op vakantie....!!! Bleh! @ set; das een leuk vooruitzicht! lekker van genieten...!!! Maak je geen zorgen, anders maak je het toch gewoon gezellig met hilbrand