Daar was ik weer, en mn arme meisje is vandaag alweer 'gewond' van het kdv thuis gekomen Nu geen bijtwond maar een flinke bloedneus en een dikke lip omdat ze gevallen is. Ze klimt overal op en dat ging vanmorgen dus net even niet goed. Vanmiddag even naar Hengelo geweest, wou even naar de liefwinkel omdat de nieuwe collectie binnen was en ik die even wou zien hoewel ik de kleding van lief voor meisjes eigenlijk niet zo leuk vind Heb toch nog een leuk vestje gescoord, een nachtlampje met slaap erop en een leuk kralenarmbandje. Nog even bij de H&m gekeken en daar nog een broekje met een shirtje meegenomen.Ik kan de laatste tijd niet zo goed slagen bij de H&M Bij prenatal nog een roze rozet gekocht met 'birthday girl' die ze op kan als ze jarig is. En toen.. hield mn pinpas er mee op! dus ben maar naar huis gegaan en morgen maar even de bank bellen voor een nieuwe pas. Nu zit ik te wachten tot mn spare ribs worden bezorgd * Jammie*
Mik dat is prima hoor ik heb de tijd Wat leuk dat je in hengelo bent geweest tesske Eetsmakelijk voor straks Wij zijn moe van een peuter die erg vervelend was vandaag *zucht* dus voor ons dit keer niet koken maar de frituurpan aanzetten *gaap* vanavond ga ik nog even heerlijk achter de machine zitten haha
Nou daar komt die dan: Mijn naam is Suzanne en ben 24 jaar, mijn nickname shanai is de naam van onze hond (bordeaux dog). Ik woon in de buurt van Venlo samen met mijn man, onze dochter en de hond dus. Dit is onze eerste dochter. tijdens de zwangerschap ben ik de eerste 6 maanden erg ziek geweest. Ik ben 6 maanden alleen maar misselijk geweest en alleen maar overgegeven. Gelukkig heb ik het net elke keer kunnen redden om niet het ziekenhuis in de hoeven. Vanaf 6 maanden was ik er perfect aan en had ik nergens last meer van. Met 32 weken zwangerschap ben ik getrouwd met mijn toen nog vriend, inmiddels man natuurlijk. op 31 juli kreeg ik in de morgen de eerste weeen, ik heb er weinig last van gehad waardoor ik 's avonds om 10.00 uur pas de verloskundige heb gebeld. Toen zij kwam kijken had ik al 8cm en moest ik snel naar het ziekenhuis. De persweeen hebben 2,5 uur geduurd waardoor er midden in de nacht een gynacoloog opgeroepen is voor een ingreep. Toen ik die man zag is mijn dochtertje fayenna 's nachts om 03.00 uur spontaan geboren haha. Ze is dus al een jaar geweest nu en het gaat hartstikke goed met haar. Ze heeft 9 maanden afgekolfde borstvoeding gehad en nu eet ze volledig met de pot mee. Optrekken, kruipen, staan, terug brabbelen, tandjes gaat ook allemaal goed. Alleen het los staan en stappen wil nog niet zo. Ik ben een werkende mama. Ik heb een leidinggevende functie in een hotel en werk 4 dagen van 8.30 t/m 15.00. Ideale tijden vind ik zelf. Naast het werk doe ik graag leuke dingen met fayenna, wandelen met de hond, sporten, shoppen, koken (en eten natuurlijk) en niet te vergeten forummen natuurlijk Op het moment gaat het niet zo lekker met mijn man. Hij is kort geleden geopereerd. Helaas hebben we daarom de verjaardag van fayenna verschoven naar 30 aug. Heb er nu al zin in. We hebben alleen familie (18pers.) uitgenodigd en gaan met z''n allen bbq-en. Op het moment heb ik vakantie dus iets meer tijd. Maar ik ga vanaf nu proberen om het bij te houden. Wie kan me vertellen hoe jullie dat doen met een extra scherm openen om te reageren onder het lezen? Waar kan ik instellen dat ik een email wil krijgen dat ik weet waar ik gebleven ben?
@ chantalchannie: wat voor soort taart had je in gedachten dan? Alleen voor Tygo of voor alle gasten? @ kimm: wat een super mooie slinger! Heb je deze zelf gemaakt? Ik heb een soortgelijke slinger. Maar ik heb deze besteld bij een webshop, heb namelijk geen naaimachine anders had ik het zelf ook willen proberen. @ Petra: ik vind het echt super dat je moeder zo enthousiast is en meeleest op het forum. Echt bijzonder! @ jennyS: Met een ballenbak als cadeau kan hij gooien wat hij wil J @ marleen: ik wil je nog heel veel sterkte wensen met het verlies van je schoonmoeder. Hopelijk hebben jullie als familie de kracht om dit enorme verlies te verwerken @ linka: GO JESLYN @ FF: ik heb altijd begrepen dat juist lactacyd ook de boel kan verstoren? Laat je niet gek maken. Probeer er anders een tijdje minder te lezen waardoor je er niet mee geconfronteerd wordt? @ tesske: wat vervelend zeg! Er is natuurlijk niet altijd iets aan te doen, maar ze moeten toch wel een beetje oplettend blijven vooral als er pas iets gebeurd is??? Ik ben weg want ik moet nog koken, gelukkig heb ik wel al alles klaar staan.
@shanai welkom hier (is een groot wordt terwijl je er al zolang bent ) Ik open dan vaak gewoon twee internet schermen. en in de een doe ik plaats reachtie en de ander lees ik. en op zondag is er een update waar ook alles in staat. wel gek dat je dus wel alles van ons weet en wij niet van jou @ Linka superr van Jeslyn @duster ik heb al vaker gedacht maar meis denk je ook aan je zelf en niet alleen aan drik. jij hebt ook je slaap nodig meis. en zekker nu je zwanger bent. @oma van roos ik vindt het zo leuk dat u mee leest @teske oeps pin pas stopte er mee. doe ie bij mij ook maar daar voor hoef ik niet naar de bank hoor. (is het geld gewoon op) ach gos arme tess @chanta ik zou gewoon ene test doen sluit het uit. en als he tniet zo is zou ik toch veder onder zoeken willen tis nu al even @jenny ik vraag voor Silver ook liltle people en dingen van de ikea zijn erg leuk en van hout @toetie wat reageer je toch super ondaks dat je zo veel werkt @vera zwaai terug @noura ik snap het wel hoor dat je dat moeilijk vondt bij je zwangerschap om dan te genieten @petra wat fijn da tje het niet erg vindt dat iedereen zenuactiger is als jij @denice hoe is het met kenny en de bannen @juud geeft niet meis geniet maar van je visite komen wij daarna weer @arri wat leuk gedaan die taartjes en de lijstjes zijn ook super. @alieke hoe was je dagje relaxe @schatje mooi gedaan hoor de tuin @FF wow dat is wel heftig dat er nu veel mk zijn bij de april mama's ik weet nog goed dat ik het ook zo eng vondt omdat het dan toch dichter bij komt @marleen wat fijn dat jasper koorts vrij is. hij is dus aan het opknapen @pruts welkom terug. @QB nou dat pspmama's wordt niks. ik hoopte dat ik de lesjes gewoon met comiclife (is een programa op de aple pc) maar het gaat niet. en de ander programa;s kan ik niet dounlode dat is het nadeel aan aple dat is wat exlusiever en daarom niet met alle dingen te combineer ook met heel veel speltjes of foto boeken (om te maken) en psp is er wel voor te koop maar niet te dounlode erg jamer Maak ik ze maar weer een beetje op me eigen manier (alleen is er dan niet zo veel te doulode ) Nou meisje pffff mijn meisje is een beetje ziekig ze was al heel verkouden (en ik denk heel mischien tandjes heb het al vaker gedacht) en toen de prikken gistern. nou vandaag was ze erg zielig van alles was niet goed. en weinig geslapen en wat verhoging. pitig dag je dus voor mama
@shanai: ja ballenbak staat al in onze woonkamer haha elke dag ruimen we alles weer braaf op @kimm: sprei???? kunnen we dingen bij jouw bestellen????
@vogeltje wat een leuk bedje. wel super dat ie er al in kan slapen. @jenny anders moet je even in declub kijken daar staat de site van kimm. ze maakt zelf spuletjes
De spare ribs zijn op, tess is gedouched ( en kreeg onder de douche nog weer een bloedneus) en mama zit ook al lekker in de pyama dus nu word het tijd om eens even op jullie te reageren. @ Shanai, welkom hier! Je leest al een tijdje mee dus ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat je weet wie/wat ik ben @ Linka, wat knap van Jeslyn zeg! Go go go! @ Duster, kun je niet gewoon naast je vriend/man gaan liggen dan? Jij moet toch ook je rust kunnen pakken, lijkt me toch dat manlief dat met me eens is? @ Oma van Roos, vind het erg leuk te lezen dat u het zo leuk vind om hier mee te lezen. Hopenlijk hoeft u niet lang meer te wachten op uw kleindochter/zoon @ Binna, haha er staat nog geld genoeg op de rekening dus dat is niet het probleem. Mijn pas gaf een kaartfout en zag later dat er een scheurtje in zit dus ik ben echt toe aan een nieuwe. Wat sneu dat Silver ziekig is, heb al gehoord dat veel kindjes ziek worden van de 11 maanden prikken? Tess moet nog even wachten, ze mag de 11 maanden prikken pas als ze minimaal 14 maanden is. @ Chantal, heh wat vervelend dat je zo blijft kwakkelen meid. Ik zou idd even een test doen om het uit te sluiten en dan de HA bellen voor een verwijzing naar een gyneacoloog. Naar mijn idee is je huisarts al veel te lang zelf aan het goochelen. @ Jenny, ik vind het ook erg moeilijk om dingen voor Tess te vragen. Ik weet dus ook niets, van ons krijgt ze leuk houten muziek speelgoed maar dat soort dingen zijn dan weer te duur om te vragen van bezoek. Kortom..ik kan je niet helpen @ Juud, die hormonen slikken is ook niet niks meis. Doe maar lekker kalm aan en geniet van het bezoek van je fam. @ FF, hou het vertrouwen erin dat het helemaal goed gaat meis! @ Marleen, fijn dat jasper weer aan de betere hand is. En nogmaals voor jou een dikke knuffel.. @ Kimm, vind de slingers onwijs gaaf! Kun je zo iets nog leveren voor 30 augustus en zo ja wat gaat het dan kosten? @ Vogeltje, wat een leuk bedje! en blijft hij er echt in liggen????
ga weer in etappes reageren chantal, hoe lang loop je nu al met die sch.infectie? volgens mij al best lang? dat kan toch niet.. zou je niet eens doorgestuurd moeten worden? ook die rare menstruaties, mischien moet een gyn er eens goed naar kijken meis. wil je niet bang maken hoor, maar vind het wel wat laks van de ha daaag mama van petra! zo verder lezen
wat een gave slinger voor ivy zeg! zo chanai, jij hebt ook een pittige zwangerschap gehad. nog gefeliciteerd met je meisje juudje denk je een beetje aan jezelf.. jemig de pemig... ben nu alweer kwijt wat ik wou zeggen.... pffff
oh jaaa tesske wat vervelend dat ze een bloedneus had. vind dat altijd moeilijk die verwondingen alsje er zelf niet bij bent ooooooow en jeslyn is gaan staan, wat goed en ja grote meid! en linka snap dat je emo er van bent, mijn meisje is ineens ook zo groot aan het worden. ik zag er steeds nog een baby in, maar besefte me vandaag dat ik nu toch echt een dreumes zie
zo we zijn dus naar ikea geweest, ons babybadje had een barst en anissa zit er toch nog wel in, dus hebben we er maar eentje van daar meegenomen. plus wat spaarlampen, laat manlief er gelijk eentje stuk vallen. die dingen zijn al niet goedkoop naja, in ieder geval was het er giga druk, dat is het er altijd maar nu helemaal... files ernaar toe was gelukkig alleen met mijn dochter want mijn man vind er niets aan ik moest op tijd terug zijn want ik had iets verkocht via marktplaats, dacht ik tenminste, want ze zou om 18.00 komen. nou ballen dus want ze is er nog niet geweest. word hier zo chagereinig van, want het is dus al vanaf vrijdag gereserveerd, en ze had nog speciaal gebeld. naja, mischien is er iets tussengekomen, maar vermoed dat het weer zo`n geval van niets meer laten horen is pas je dan je hele dag voor aan grrr nou zie net dat de hooligans losgaan in amsterdam, leuk hoor voetbal
@ Jenny: Milan mag ook niks... @ Juudje: Drukke boel bij jou thuis! @ Vogeltje: Wat een leuk bedje! @ Binna: Silver ookal niet lekker. Jasper is ook nog niet de oude, hij werd vanavond weer heel erg warm en hangerig en huilerig! @ Shanai: Ik las dat het niet zo lekker gaan/ging met je man, mag ik vragen wat ie heeft? Of heb ik daar gewoon over heen gelezen? En als je het niet wilt vertellen is dat ook goed natuurlijk! Als ik een baan zou kunnen vinden met die tijden zou ik het ook wel weten, da's erg fijn zeg! @ Tesske: Jeetje Tess alweer gewond?! Mijn eerste gedachte was eigenlijk goh ze letten daar ook niet op . Maar ik ga er vanuit dat je tevreden bent over het kdv anders zou ze daar niet zitten... Pfffffffffff, ik ga in bad, ik heb zooooooooooo'n hoofdpijn! Thomas is al 3 dagen verschrikkelijk dwars en ik heb er mijn handenvol aan. Mijn oma maakte vandaag weer een leuke opmerking... Ik dacht ik ga weer eens, maar ik had kunnen weten dat ze me zou irriteren x)... Maar goed, ze zei tegen me: Je moet Thomas niet zoveel verbieden. Dat deed je tante ook en je nichtje is daardoor later van huis weggelopen. Wat is dat nou voor opmerking??? Hij ging op de tafel zitten en dat wil ik niet, zitten doe je maar op de grond of een stoel maar niet midden op tafel, waar ook nog eens een zuster van de thuiszorg medicijnen uit zit te zoeken, toch?! @ Petra: Morgen weer meldplicht he meis? Niet zomaar gaan bevallen ! @ Setteke: Joehoe... Waar zijt gij??? @ Sjorsje: Waar ben jij vandaag?