Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Kom ff zwaaien hier en ga nu naar bedje toe! iedereen welterusten! Morgen kom ik ff reageren op iedereen!

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    waterschoentjes in de regen hihi
    gaaf hoor een jas van benetton, leuke dingen hebben ze vaak

ja die batterijen, gaan van die knotsen in, maysa had ze in haar zaklamp gedaan maar gelukkig zat er nog power in ze
    heb ook geen zin nieuwe te moeten halen

zo ga nu afsluiten mannetje heeft brood met ei gemaakt, en heb trek

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    alieke, hoe was het vandaag?

petra, fijn dat je het leuk vindt als wij ons bezig houden met je bib! ik dacht het al maar toch maar ff checken..

binna, ottilie had hetzelfde bij de prikken. was silver vorige keer veel gegroeid?

duster, al klaar voor morgen?

miepie, hier nog geen knuffel waar ze niet zonder kan. er liggen er 2 in bed waar ze mee speelt als ze wakker wordt.

queenbee, wat vervelend van je rug! gaat het al beter?

lique en schatje, wanneer worden djim en djayden precies geopereerd?

jenny, balen van je koortslip! ik hoop dat de ha er morgen iets voor weet!

oh teveel om op te reageren want ik moet knutselen voor de traktaties :D

nog ff een paar dingen:

kimm, wat een superleuke slinger! echt heeeel gaaf! als ik straks tijd heb ga ik nog ff de club checken!

linka, jeslyn los staan! wat super! kan me voorstellen dat je trots bent!

shanai, leuk dat je mee komt schrijven! gefeliciteerd nog met je dochtertje!

over een besloten topic: ik zou dat best fijn vinden. vooral dat mensen die niet op het forum lid zijn niet mee kunnen lezen. vind het toch altijd een gek idee. maar dan gaan we niet moeilijk doen over wie er lid mogen worden toch? ik bedoel wat mij betreft zou iedere augustus (of juli of september) 2008 mama dan lid mogen worden.

nog ff ego, hier ook een ziek meisje. net met 38,8 een paracetamol gegeven en ze slaapt er heerlijk op. het verklaart wel de 2 avonden spoken die we deze week hadden.

en ik heb superleuke slofjes besteld en vandaag binnen gekregen. ik ga straks nog ff spammen!
    (en hopelijk nog even goed bijlezen!)

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Zo'n grote lichtblauw met iets donkerderblauw.. heb er zo geen foto van... Oh, wacht... nou moe? Op de site van Difrax kan ik gewoon die bestellen.. lijkt me verstandig als ik dat maar eens ga doen binnenkort..

Deze is het; Knuffeldoek ... maar dan niet meer zo mooi blauw, hihi! Al helemaal vaalgeknuffeld en gewassen! :D

Gaat helemaal lukken, dankje!
    En hier heeft het maar even geregend, nog geen half uur denk ik... de hele tijd de zon, en warm, heerlijk!

Nou, ben nu echt weg hoor, trusten allemaal!

Xx

5. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

@QB, wat een geluk dat ze nog bij difrax te bestellen zijn. De verzendkosten vallen ook nog wel mee. Ik heb ze ook nog in de winkel hangen, mocht je echt zonder zitten.

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Noura, ik hoop dat je er nu wel uitkom met je verkopen, blijft lastig soms.

@Shanai, fijn dat het allemaal zo voorspoedig gaat, ondanks de omstandigheden.

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Setteke, hier geen feest meer hoor voor Djim. Hij houdt niet echt van druktes, dus het was prima zo. Er komt nog wel wat visite af en toe met een kadootje, maar verders niets. En natuurlijk trakteren op school, ben er net mee klaar. Zal morgen of overmorgen even een foto plaatsen.

@Miranda, beterschap voor je meisje!!

@Lauwie, Djim wordt 19 augustus aan zijn amandelen geholpen, ook worden zijn oortjes doorgeprikt. Ik moest eigenlijk volgende week woensdag weer gaan werken (werk woe-do-vrij) maar neem dus nog maar een weekje vrij… Beterschap voor je kleine!

8. Chantico

Chantico Niet meer actief

Vogeltje, nog van harte gefeliciteerd met de eerste verjaadag van je dreumes Toby! Hoop dat jullie allemaal genoten hebben. Ligt hij echt al in een groot bedje? Wow!

Matthijs, een héle fijne eerste verjaardag gewenst morgen! En jij ook, Duster!

Alieke, vervelend dat Daniques oogje onderzocht moet worden. Zou het iets zijn dat met tijdelijk afplakken met een pleister te herstellen is, of heeft hij helemaal geen voorspellingen gedaan?

Moniki, wandelt Silvan al de kamer door?

Zwaantje heeft haar naam trouwens laten veranderen in Cygnet2. Ik dacht dat ze niet zo happig waren op namen veranderen.

Daisy, rustig met het gezin eten is er nog niet bij hè, op deze leeftijd… Ik eet met één al vaak koud eten, laat staan jij met drie!

Sjudith, het is vast lastig dat Giulia minder eet dan je zou verwachten als je ‘de schema’s’ er bij pakt. Maar ze is vrolijk en gezond, toch? En over 18 jaar drinkt ze vast wel uit een beker ;)

Lauwie, haha, over die stopcontactschildjes hoef ik me dus geen zorgen te maken dat ze blijven plakken. Wel onhandig dat ze er met elke stekker weer uitkomen… Is het tussen jou en je vriend weer / nog steeds goed? Rot hè, van die ruzies. Hier ook van de week een ‘incidentje’: ik reageerde mijn frustraties af door hem ergens op aan te vallen. Niet netjes, maar ik kon het niet laten… Gelukkig wel weer goed uitgepraat.

Petra, gelukkig maar dat de babytijd toch ook leuk is gebleken ;) Jij was toch maar heel weinig aangekomen deze zwangerschap? Is dat nog steeds zo? Ben je straks na de bevallig lichter dan voor de zwangerschap :)

Oma van Roos: heerlijk dat u zo’n trotse blije oma bent! Kan natuurlijk ook niet anders met zo’n schatje als kleindochter en schat als dochter De verhalen over opa zijn ook altijd zo leuk. Jullie hebben het maar goed met elkaar!

Chantal, welke dingen moeten ze bij 15 maanden dan kunnen? En wat knap dat Tygo dat nu al doet! De juf van de opvang vond dat Ise, vergeleken met de andere kindjes die even oud zijn, snel gaat met kruipen enzo. Pfff, hier is Ise een bescheiden middenmoter! Jee wat schrikken van die auto die je afsneed! Heeft Tygo erg gereageerd op jouw stress en emotie?

Sjorsje, ik deed ook altijd de nachtdiensten. Het was mijn vriends taak om zo goed mogelijk door te slapen. En ik kon dan ’s ochtends uitslapen, wanneer hij opstond met Ise. Werkte goed.

Carmen, hoe is het met Tess’ wang? Sneu hoor! Ze hebben zeker niet gezegd wie het gedaan heeft. Dat is bij ons op de opvang het protocol, zodat de ouders niet zo’n kindje stom gaan vinden ofzo. (Ik was een keer op een ouderavond vlak nadat er ook een kindje gebeten was, met tandafdrukken en al. Ik stelde mezelf voor als ‘de mama van Ise, die nog geen tanden heeft ‘ en daarna zei iedereen voor de grap ook hoeveel tanden zijn/haar kind had. We konden er toen gelukkig om lachen, maar dat zou ik in jouw situatie niet meer doen…) Sterkte met je klauterdreumes!

Puck, oja je zou nog bellen! Joh, geeft niets, ik was het ook vergeten :) Fijne vakantie en misschien dat we elkaar daarna nog eens kunnen bellen! Tip: neem niet alleen je leuke kleertjes mee (zo dom was ik…), maar juist ook oud spul dat flink vies mag worden of kapot mag gaan van buitenspelen op tegels ofzo.

Setteke, wat is Silke verwend zeg! Jullie moeten een grote huiskamer hebben, dat je een auto, fiets én kinderwagen kunt stallen! (+ Tymens voertuigen vast ook nog)

Shanai, welkom hier! Nog gefeliciteerd met Fayenna’s eerste verjaardag. Wat zwaar, de medische conditie van je man. Heel wat om te verwerken inderdaad, en een heel nieuwe levensstijl zoeken met een stoma. Mag ik vragen hoe je na zo’n zwangerschap over een eventuele tweede zwangerschap denkt? Ik open een bestand in word waarin in mijn reacties typ. En ik sla de blz waar ik ben gebleven op bij m’n favorieten.

Linka, applausje voor Jeslyn! Knap hoor, staan!

Sjudith, wanneer worden de hormonen weer minder? Na de eisprong? Sterkte meis! (ook met je logees ;))

Miranda, da’s best hoge koorts, zeker voor een oorthermometer! Beterschap voor je meiske!

Over vlees: Ise is ook echt een vleeseter. Ik geef eerst de groenten en aardappel (of pasta of whatever) en hou het vlees nog even buiten beeld. Anders wil ze alleen nog maar vlees, ben ik bang… Happen met groente én vlees gaan er ook grif in. Ze krijgt nog geen ‘eigen’ stuk vlees, maar we snijden allebei iets van onze portie af.

Over genieten van de babytijd en kneuterig worden: ik geniet er ook zo intens van en schaam me daar helemaal niet voor En het blíjft inderdaad maar leuker en leuker worden.

Over een knuffel: Ise slaapt met een labeldoekje, en die zoekt ze echt in bed voordat ze rustig gaat liggen. Ze friemelt er altijd mee voor ze in slaap valt, zo lief! Ik ben van plan nog een tweede te kopen, voor het geval dat… Het doekje blijft altijd in bed, dus kwijtraken zal niet snel gebeuren, maar wil m ook regelmatig kunnen wassen en de slijtage een beetje spreiden.

Over afvallen: mijn ervaring is dat minder eten niet helpt, daar stelt m’n lichaam zich dan gewoon op in. Meer bewegen helpt wel, maar is zo stommmm…

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
  10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
  11. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
  12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
  13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
  14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
  15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
  16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
  17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    lique, wat een gave foto's! heerlijk relaxed zo! en grappig dat het lijkt of djim ook al een klein bierbuikje heeft!

miranda, laureen ook al ziek! beterschap.
    wat vreemd dat er ineens zoveel kindjes ziek zijn!

shanai, wat een heftige operatie heeft je man achter de rug! kan me voorstellen dat jullie de verjaardag van fayenna even uitstellen totdat de rust wat meer teruggekeerd is. sterkte voor jullie allebei met het herstel van je man.

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Het was erg warm overdag, en niet uit te houden in de tent, dus de slaapjes werden buiten onder een boom gedaan. Hier mijn 2 moppies in diepe rust.
    Bekijk bijlage 9364

Nou dat lijkt me voorlopig wel weer even genoeg, haha

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, ja inderdaad. Ik hoop dat ie die nog kwijt raakt de komende jaren, haha!!

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    alleen maar schattig toch!

ik ben heel benieuwd naar de dingen die kimm maakt, maar ik kan het niet vinden. ben nog steeds niet gewend aan deze zp :)

Deel Deze Pagina