Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    marleen: bedoelde of jasper er nog veel last van had.

2. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    @ tesske: veel succes ermee. Hopelijk is het een beetje interessant lesmateriaal waardoor de dag niet zo lang lijkt.

@ FF: de link van de poppenwagens was volgens mij www.poppenpret .nl

@ mirande: beterschap met laureen!

Nou ik ga me snel klaarmaken voor het babyzwemmen.
    Fayenna was straks aan het huilen in de box. Doet ze niet zo vaak en ik kon dus ook niet vinden wat er was. Nu net begon ze in een keer te lachen. Ik kijken heeft ze haar broek uitgetrokken. Heeft die haar natuurlijk in de weg gezeten haha.

3. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Matthijs Hiep hiep hoera!!!! Gefeliciteerd met je eerste verjaardag! Maak er een leuke dag van met veel kadootjes en lekkere taart!

4. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Ook ik zal het niet verkeerd vinden om een gesloten forum te hebben. Iedereen mag zich aanmelden. Maar soms kan ik het ook wel een beetje vervelend vinden dat ze meelezen maar nooit reageren. Vooral omdat je ook fotos en soms intieme dingen bespreekt.

5. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Nou mn moeder heeft het toch verteld aan haar vriendin dat hun hond weg is gelopen. Ze komen morgen thuis en ze had zoiets van kan het niet maken dat ze morgen komen en de hond is er niet. Haar vriendin was heel boos geweest en teleurgesteld.

Kan me er zo boos overmaken mn moeder kan er toch niks aan doen? Die hond liep ook altijd weg bij haar vriendin en tja een oude hond op een vreemde plek voelt zich niet gauw thuis.

Ze komen morgen thuis ben benieuwd of ze dan een beetje normaal tegen mn moeder doen.

6. schatje1

schatje1 Niet meer actief

@duster: ook nog in dit topic wil ik jullie feliciteren met de 1ste verjaardag van je mannetje! maak er een top dag van! :D

7. schatje1

schatje1 Niet meer actief

Ik heb onze eerste echo bij de vk gehad en wat ik eigenlijk heel vreemd vond is dat wij voor een fototje moesten betalen.. hebben jullie dit ook gehad?
    Wij moesten namelijk 3,50 betalen voor een afdrukje..
    Niet dat ik het er niet voor over heb hoor want wil het toch graag hebben maar was even benieuwd????

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Schatje, nou dat heb ik nog nooit gehoord, vrij raar hoor! Mijn zusje moet ook zo, zal eens horen of zij ook moet betalen.

Ga nu lekker klussen bij mijn zusje in huis, tot later

9. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    lique: klusse!

schatje: heb ik ook nog nooit van gehoord. Krijg ook geen echo bij de vk maar gewoon in het ziekenhuis.

10. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    goedemorgen.

Jullie worden vandaag echt mijn ontspanning. Druk dagje voor de boeg: alles schoonmaken, wassen, poetsen en boenen en daarna ook nog eens alle spullen inpakken... en dat wordt nog lastig!!

Even nog gauw reageren, voordat ik ons bed ga verschonen.

Lique, lastig joh, zo met Sam. Hopelijk knapt ze snel op. Kan de koorts niet komen van d'r ontstoken mondje?Onsteking gaat toch ook vaak samen met koorts?

Matthijs, hieperdepieperdepiep HOERA, jij bent vandaag jarig en dat vieren wij!! :) Van harte gefeliciteerd joh en maak er maar een gezellige dag van!

Schatje, dat vind ik echt heel raar!! Ik heb er nog nooit van gehoord en vind dat ook echt vreemd. Het was toch gewoon bij de vk? Dat snap ik niet. Alsof ze overal centjes vandaan willen halen. Typisch!

ik blader nog even terug voor bijzonderheden...

O nee, ik weet toch nog wat!

Tesske, wow zeg, jouw meidje heeft wel pech zeg!! Bah! Maar blijft zij wel lekker vrolijk? Is de bloedneus wel gestopt?

11. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hieper de piep HOERA!
    Matthijs van harte gefeliciteerd met je 1 verjaardag!!! Vanaf nu moet je elke morgen uitslapen hoor ;)

Papa en mama ook gefeliciteerd

Ik ga bloedprikken en mijn moeder ophalen. Vandaag grote schoonmaak in huis i.v.m de verjaardag van Danique zondag.

Enne, niet teveel kletsen he ;)

12. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Chantal, spannend dus!! Ik ben erg benieuwd en ik hoop het beste!! Het kan nog alle kanten op... spannend!

Petra, brrrrr, vind je het ook zo eng als de klok een uur slaat: dan ben je namelijk weer een uur dichter bij de bevalling! ;)

Miepie, van harte gefeliciteerd met je vriendin. Is de roepnaam Mare Liene? Of is dat Mare?
    En wat een gedoe zeg met die hond. Hij is nog niet terug? Ik kan me voorstellen dat die mensen er van balen, maar ze kunnen toch moeilijk boos op je moeder worden! Hopelijk vinden ze hem gauw terug!!

Besloten forum... ja, waarom niet? Ik vind het nu ook wel vreemd dat iedereen mee kan lezen, misschien lezen er ook wel bekenden bewust mee of zo... daar zit ik me dan helemaal zenuwachtig van te maken!! :)

Shanai, welkom hier met kletsen! Je zit er al goed in!! Maar ja, dan weet je ook wel alles van ons!! Heftig verhaal van je zwangerschap en man! Kan me voorstellen dat het psychisch ook niet altijd even makkelijk is!
    En wat schattig met die broek!! heerlijk die kindertjes he!!

Marleen, beterschap voor Jasper. Ook al de 6e ziekte. Kan zoiets heersen of zo? Er hebben het hier al meer gehad toch?

Ik ga nu wat doen!!

Doeii

13. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

#37493 Marleen2109, 13 aug 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 aug 2009
    @ Lique: De 6e ziekte is een virus waarbij ze eerst een paar dagen hoge koorts krijgen en soms opgezette klieren en daarna komen de vlekjes over het lijfje, waar ze overigens geen last van hebben en na een dag of 2 weg is. Het is besmettelijk, maar voordat het uitbreekt, dus voorkomen wordt lastig.
    Bij de 5e ziekte beginnen de vlekjes meestal in het gezicht of de huid wordt rood en gaat jeuken, daarna volgt het lijfje. Ook kunnen ze koorts krijgen. Meestal duurt het 4 - 6 dgn voordat alles weer wegtrekt. Als je zwanger ben moet je hier mee uitkijken als je het zelf nog niet gehad hebt volgens mij.

@ Miepie: Ik snap dat ze er van baalt, maar als die hond bij haar al wegloopt kan ze moeilijk van je moeder verwachten dat dat haar niet overkomt!

@ Schatje: Nou daar heb ik nog nooit van gehoord! Wat raar!

Nou Thomas gaat volgens mij nooit zindelijk worden. Vandaag weer een poging gewaagd en na een minuut of 15 zonder luier poept ie in zijn broek en wil weer een luier aan...:(! Het gatsie, ik had nu zo graag even mijn schoonmoedertje gebeld. Even zeggen dat het niet wil lukken en ik weet zeker dat ze er mee aan de slag was gegaan. Bah, wat mis ik d'r ineens! Morgen had ze 58 geworden... Nog steeds is het belachelijk dat ze er niet meer is!

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Bestonden die 5e en 6e ziekte vroeger eigenlijk al wel? Mijn ouders hadden er nog nooit van gehoord en hadden dus ook geen idee of ik het gehad heb.

@Matthijs, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag.

15. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hey!

Matthijs van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

@ Shanai: Welkom hier! Gezellig dat je mee komt kletsen. Wat een verhaal over je zwangerschap en je man.Heeft hij Crohn? Mijn zusje ook namelijk...

@ Lique: Wat een leuke foto's van de vakantie!

@ Chantico: Ik hoef me dus niet helemaal schuldig te voelen...:D Bedankt voor de tip wat kleertjes betreft!

@ Setteke: Wow wat knap van Tymen! Veel plezier vandaag in Emmen!

@ Marleen: Hoe voel je je nu? Gaat het wat beter? Zal nog een moeilijke tijd voor jullie zijn, het is natuurlijk zo belachelijk snel gegaan...

@ Petra: Spannend wordt het nu he...

Over een gesloten forum....kan dat dan? En dat is dan nog wel gewoon hier maar dan kan niet iedereen meelezen:(

Ik laat vanavond mijn nagels doen, heerlijk! Ben ik weer van al die scheurtjes en dat splijten af... Morgen lekker een bbq met de buren, druk, met de voorbereidingen, boodschappen doen, etc. Het weekend geen afspraken, dat is ook heeeel fijn;) en dan langzaamaan gaan voorbereiden op volgende week...vakantie!

Ik ruik dat er een luier verschoond moet worden:D

Doeg!

16. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    Thnx voor de link, dat was hem inderdaad. dacht dat ik hem in mn favorieten had staan, maar niet dus!!!
    Zwem ze.....

17. foreverfriend

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    ik heb ooit extra moeten betalen, omdat we meer foto's wilden hebben dan het afgsproken aantal in het pakket! Maar dat was bij een particulier buro....daar kan ik het me nog voorstellen. raar hoor...maar geniet van je foto!!!!

18. foreverfriend

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    Matthijs van harte met je 1ste verjaardag!!!
    geniet van deze dag...en mama ook natuurlijk

_______
    ik ben aan het werk, dus ga ff verder hier, spreek jullie vanmiddag nog wel.
    heb al weer honger, maar heb net gegeten. Puffff ik kan echt de hele dag door eten!!
    nou doei

19. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Laureen is nog wel behoorlijk moe en jammerig maar heeft geen koorts meer.
    We hebben wel een onrustige nacht gehad.
    Ze voelde vanmorgen na het badderen zelfs een beetje koel aan.
    Nu ligt ze alweer lekker in haar bedje.
    Straks maar even kijken hoe het maar mijn dametje gaat.

20. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    miranda: Beterschap met laureen!

Deel Deze Pagina