Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ MATTHIJS: GEFELICITEERD met je 1e verjaardag!!!!

@ Lique: erg leuke foto's

@ Petra: brrrrrrrrrrr het gaat nu opschieten meid.

@ Linka: werk ze

@ Marleen: Jasper dus géén mexicaanse griep. ha ha
    Ben benieuwd of Laureen ook nog vlekjes gaat krijgen.

@ Miepie: gefeliciteerd met je vriendin.
    Lekker zo'n poepluier op de vroege morgen.

@ Shanai: welkom.
    Ik stel me niet voor want je kent ons allemaal al wel.

@ Schatje: ik ben nog nooit bij de vk geweest dus ik kan je geen antwoord geven.

@ Tesske: ach wat heeft jullie meisie een pech zeg.

@ Alieke: succes met de grote schoonmaak

@ Sjorsje: ik had een aantal jaren geleden ook nog nooit van de 5e of 6e ziekte gehoord.

Bedankt voor alle beterschapswensen voor Laureen.
    Zal het straks even aan haar doorgeven.

2. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

H&M kortingscode 8473: t/m 30 aug 10% korting op het kinderassortiment!

3. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @ALL; Bedankt voor de felicitaties. Matthijs is al goed verwend ;) Ik ga hem nu snel z'n boterhammetjes geven als hij daar tenminste nog zin in heeft na al dat lekkers....

4. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Matthijs gefeliciteerd met je eerste verjaardag.

@ Setteke inbakeren mag idd alleen totdat ze kunnen omrollen meestal tussen de 4 en 6 maanden, maar omdat ze hierin vrij kunnen bewegen alleen dus niet uit bed klimmen mag dit tot 36 maanden. Of totdat ze goed zelf uit bed kunnen.

5. Matthijs, stoere vent! Van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag! Wat een leeftijd, alweer 1!
    @ duster; moeders, gefeliciteerd met je kereltje, hele fijne dag!!!

6. Hallo, ik kom ff binnenwaaien!

Ik heb een taart kunnen regelen!!!
    Bij een bakker in Enschede, dicht bij mijn ouders...
    Een chippolata taart met bananenvulling, gekleurd glazuur en versiering naar keus, helemaal goed!
    Andere taart dus geannuleerd...
    Heb in de viersiering een beetje aangeven wat ik leuk vind en verder de vrije hand gegeven, taart is nog goedkoper ook nog...!

Verder over mijn klachten; ik wacht idd ook vrijdag de uitslagen af en anders wil ik ook doorgestuurd worden naar de gyneacoloog. Dit kan zo echt niet.

Meiden, tot latersssss! Ben ff druk op werk en ook thuis...!

7. @ schatje; ik vind het idioot, ik heb het nooit gehad, zelfs bij de 20 wkn echo heb ik een hele cd met fotos meegekregen en niets hoeven betalen... Heel raar. Moest je dat de vorige keer ook?

@ miranda; beterschap met laureen...

Onze broodjes zijn er, ik ga lunchen...!

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hallo dames, daar ben ik weer, maar goed!

Miepie, Jeslyn kan niet lopen was dat maar waar, maar ze kan los staan ;) Haha!

9. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    linka...:):)ehh haha klein foutje!

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    tijd voor een tukkie :)

11. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Zo, heb geen zin meer... er is al van alles ingepakt, maar er moet zoveel mee!! pfff en er moet nog zoveel schoongemaakt worden! bleh!!

Slaap lekker Petra!! Heerlijk!!

Linka, waarom zou je willen dat Jeslyn zou lopen?

Smaakte het Chantal? Wat een luxe zeg!

Miranda, ah, nog niet helemaal beter dus. NOgmaals: beterschap!!

Ik ga even poetsen.

12. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    arri: poetse! Kom je ook nog ff bij mij poetsen??? Kan wel wat hulp gebruiken.

petra: heerlijk zeg ff slapen zou ik nu ook wel zin in hebben maar ja ben aan het werk....

Was nog wat vergeten te vertellen. Gisteren zat malou in de kinderstoel en de katten en hond moesten nog eten heb dus die gaf ik eten in de bijkeuken. Kwam ik terug (laten we zeggen dat het 5 a 10 seconden was) zat malou boven op de keukentafel!!!!!
    Ze is uit de kinderstoel gekropen zo op tafel. Wat was ik geschrokken zeg! Gelukkig is het wel goed gegaan maar heb smiddags gelijk een tuigje gehaald voor haar zodat ze daar ook niet meer uit kan klimmen.

13. @ arri; ah doen we alleen op donderdags hoor! Voorheen toen we nog in het centrum zaten, was er markt op donderdag en toen gingen we loempia's of vis halen, jammie, jammie...

Poets ze!!!

Ik wil graag naar huis ;)

14. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    chantal: ik wil ook naar huis!!!!! haha en mn collega heeft ook al zoveel zin dus gaat lekker hier....

15. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    maar denk dat jij naar huis wil om te testen?

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    @Marieke, wij zetten Yosyp sindskort ook vast. Hij was pas bij het eten zich zo aan het aanstellen en uitstrekken, dat hij bijna achterover uit de kinderstoel viel. Gelukkig dat het bij Malou goed is gegaan.

17. @ miepie; oh ohoh, die malou!
    Ik heb ook al een paar weken een tuigje idd, Tygo klom ook overal uit...

@ petra; slaap ze!

@ jenny; volgens mij vroeg je mij wat Tygo allemaal al kon dan of niet, aangezien het cb had gezegd dat ie dingen kon van 15 mnd?

Ik had enkele dingen gezegd wat ie al kon en aan het eind van het gesprek zei ze dat in ieder geval, maar hij kan gewoon het gemiddelde wat elk kindje hier kan, niet echt bijzondere dingen zoals een Emy en Silver of Laureen, die wonderdametjes of Wesley...!

Nee, hij kan een klein papiertje met beide handen pakken (dat testen ze dan he), speeltje overpakken met beide handen, dingen aanpakken met beide handen, hij kan zwaaien, tong uitsteken, kruipen, staan, langs dingen lopen, optrekken en weer gaan zitten, vanuit het liggen op de buik gaan zitten, mama/ papa en ada( das zijn oma), hai en bah zeggen.
    Even denken....
    Volgens mij was het dat zo'n beetje... Nou dat kunnen de meesten hier geloof ik wel, dus volgens mij ligt het gewoon aan de sterren waar onze kindjes onder zijn geboren ;)

EN EN EN; hij is echt aan het dansen nu, ja wel zittend dan, vanochtend had ik TMF op en was zo'n nederlands liedje op, zat ie naast me op de bank, te lachen en bewegen en toen keek ik hem aan, ik mee dansen, werd ie helemaal verlegen en stopte zn hoofd in de kussens hahaha en toen ging ie weer verder dansen... Zo lief...

En gistermiddag toen hij 2 boterhammen had gegeten, ruimde mn moeder het spul op, zei hij: EH!
    Dat zeggen wij altijd als hij iets niet mag, hahahaha!
    Hij had nog honger!
    Hahahaha!!!

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Arri, gaat gewoon vanzelf hoor, maar lijkt me zo leuk als ze gaat lopen ;)

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Chantal, komt allemaal wel vanzelf hoor ;)

20. @ miepie; yep idd, wil het weten... hahaha, kom ik straks thuis is het er nog niet met de post! meot ik nog een dag wachten...
    ik wil het gewoon echt uitsluiten, want ik zou echt gaan zitten brullen. Maar als ik dit kan uitsluiten en dan morgen de uitslag, dan kan ik vragen naar een doorverwijs voor de gynaecoloog, want wie weet komt mijn buikpijn wel van 1 of andere inwendige ontsteking ofzo.
    Ik wil weten waar ik aan toe ben...

Deel Deze Pagina