Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    binna, thanx! ben er zelf ook heel blij mee. idd bij jouw link. superservice daar!

marleen, heeft jasper nog steeds koorts? koorts van ottilie is gelukkig weer voorbij,maar ik weet nog niet waar het vandaan kwam.

2. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @ JennyS
    Colba Design - Hyves.nl hier staat wat dingen op en verder ben ik druk bezig met het maken van een sprei voor over het bed:D hij is erg mooi geworden:D zal vandaag een foto maken:D
    @Tesske
    kimm_ticho@hotmail.com Voeg me maar even toe is wat makkelijker. En heb een slinger binnen 1 dag klaar ;)
    @happy80
    IKEA:D:D:D:D
    @chantico
    Wii active ;) wii fit ;) wii fitness coach ;)
    Dat is nog leuk om te doen ook nog:D *en als je geen wii hebt:) zumba op dvd:p)

@lique80
    wat een leuke foto's:D en ik spreek uit ervaring ik vind sommige artsen erg makkelijk en laks. Zolang je kind niet is uitgedroogd is er niks aan te hand en doen ze niks. Ookal begint ze lichte verschijningen te hebben dan nog doen ze hier niks :|
    @lauwie
    wat een leuke slofjes zeg!
    kimm_ticho@hotmail.com even mailen of mailen naar info@colbadesign.nl of pb op hyves;) haha
    @petrabr
    Mag ik misschien je adres? (wel via pb natuurlijk) dan kan ik je een kleinheidje sturen als de kleine er is :oops:
    @duster
    gefeliciteerd met matthijs:D
    @ miepie28
    gefeliciteerd met je vriendin:D
    @ binna
    beterschap met silver:)
    @ schatje1
    ik heb nog nooit voor de eerste echo moeten betalen! maar heb het helaas wel vaker gehoord.
    @ miranda
    beterschap met laureen
    @chantalchannie
    wat leuk dat je ouders ok uit enschede komen:) Kom je dr zelfo ok vandaag (of uit de buurt?)
    Wat leuk dat tygo kan dansen zeg:D hihi

Zo dan overmorgen is het zover dan word ivy 1 jaar... *kan daar nu al wel om huilen dat de tijd zo snel gaat en dat me meisje al zo groot word pff :oops:*

Net heerlijk de stad in geweest met Ivy. Ticho is op de kinderopvang heerlijk bij de BSO aan het spelen:D Even een keer wat anders :)

Vanmiddag gaan we nog even met z'n alleen de stad in:D (ik moet op zoek naar een nette broek voor mijn stage:| ik mag geen spijkerbroek aan en truitjes met een laag decoloté)

Iedereen die aan het werk is. Werkse nog even:) Voor alle ziek kindjes beterschap:)

En de rest een fijne dag vandaag:)

liefs

3. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    hihi wat leuk een bericht met zoveel icoontjes:p (A) hihi

4. @ kimm; ja ik kom zelf ook uit enschede... Heb altijd op dolphia gewoont... :p

Je maakt mooie dingen hoor!

5. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Lauwie: Jasper heeft 2 dagen koorts gehad, was gisteren ineens alweer veel vrolijker en vanmorgen zag ik de vlekjes ineens. Jeroen had m gisteren uit bad gehaald en naar bed gebracht en die dacht al wat te zien, maar dat zei hij vanmorgen pas toen ik m belde... Mannen haha!

6. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @chantal

dat is leuk:) wij komen ook uit enschede:) boswinkel:)

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    marleen, ben benieuwd of we hier dan ook binnenkort vlekjes te zien krijgen. wanneer was het nou besmettelijk? moeten we het feestje zaterdag dan cancelen?

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    kimm, dank! ik ga je mailen met mijn bestelling!

ik heb nu ook een ontstoken oog :(.
    zit ik hier met een smerig pusoog op mijn werk ;)

9. Ja dat wist ik, had ik al gezien bij je gegevens ;)

10. @ lauwie; wat heeft otje dan?
    volgens mij mogen ze met 5 en 6 ziekte gewoon met andere kindjes in contact komen toch? KDV maakte er ook geen probleem van, zeiden alleen dat de 6de gevaarlijk is voor zwangere vrouwen...

11. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @kimm: echt leuke dingen, heb nu geldcrisis maar je hoort van mij ;)

@chantal: nee was ik niet maar dat is wel grappig dat hij zover vooruit loopt, kijk maar uit zometeen komt hij al met een vriendinnetje thuis haha

@all:maar ik heb dus geen koortslip maar ze noemen het krentenbaard is bacterieel, dus zo met een zalfje te verhelpen. ben blij dat ik het weet. zalf werk ook echt al, het doet geen zeer meer en jeukt ook niet joehoeeeeeeeeeeeeeeee

12. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    @ chantico: Ik moest er de eerste maanden niet aan denken om zwanger te worden en weer net zo ziek te worden. Daar was ik zo bang voor. Inmiddels lijkt het wel alsof ik het vergeten ben en begint het weer aardig te kriebelen. Op dit moment mag ik niet zwanger worden ivm de medicijnen die mijn man heeft gehad. Deze medicijnen blijven minimaal 3 maanden schadelijk. Daarna moeten we even kijken hoe we alle het beste kunnen doen. Als ik weer zo ziek wordt moet mijn man natuurlijk voldoende hersteld zijn om e.e.a van mij over te nemen. Maar hij moet ook nog een keer geopereerd worden aan zijn darmen, waardoor hij weer enkele weken in het ziekenhuis ligt en daarna weer lang moet herstellen. Wel zou ik graag tussendoor zwanger willen worden, omdat ik graag ongeveer 2 jaar ertussen een leuke leeftijd vind. Mijn man denkt hier trouwens hetzelfde over. Hoe zouden jullie dit doen? Misschien heeft er iemand een idee waar we zelf nog niet aan gedacht hadden?

@ lique: wat heb jij een super mooie kindjes zeg! Wauw!
    Ik kan je niet helpen want heb geen idee. Ik hoop dat iemand je goede raad kan geven? Beterschap in ieder geval

@ lauwie: wat een leuke slofjes. Waar heb je ze gekocht? Zoiets zou ik voor fayenna ook wel willen.

@ matthijs: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet samen met papa en mama van deze mooie dag en laat je maar lekker verwennen

@ marleen: kan me voorstellen dat het met z’on dingen extra zwaar is om haar te moeten missen en niet gewoon bij haar te kunnen aankloppen. Ik denk dat ze van boven naar jullie kijkt en je vast en zeker de moed geeft om het vol te houden zodat thomas snel zindelijk is.

@ Puck: hij had colitis ulcerosa, ongeveer vergelijkbaar met crohn. Maar door de operatie is hij eigenlijk van zijn ziekte genezen zoals ze zeggen

@ chantal: ben benieuwd naar je taart, want ben ook nog steeds op zoek naar een taart voor 30-8

@ miepie: phoe he wat zul je geschrokken zijn. Gelukkig is het goed afgelopen en kan ze nu niet meer eruit.

Zo wij zijn weer terug van het babyzwemmen. Het ging echt goed met haar in de nieuwe groep. Terug in de auto ging mijn telefoon. Of ik niet per ongeluk mijn afspraak bij het CB vergeten was: oeps!!! Maar meteen doorgereden want ik kon nog terecht gelukkig. Alles was goed, ze woog 9720 gr en 72 cm. Nu ga ik haar uit bed halen en gaan we lekker een boterhammetje eten, we zijn een beetje later door het onverwachtte CB bezoekje.

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    chantal, ze belden gisteren van het kdv dat ze koorts had. 's avonds 38,8 en na een paracetamol 13 uur geslapen en toen 36,8.

jenny, gaat krentebaard weer helemaal over? fijn dat het geen koortslip is!

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    shanai, bij www.mwbabyschoentjes.nl
    deze waren inclusief verzendkosten 12,40. echt een goeie deal vind ik! je kan precies zelf aangeven hoe je ze wilt hebben. ik had ze na 2 dagen ook al in huis.

jullie merken wel hoeveel zin ik heb om te werken...

15. @ lauwie; ok dus je weet eigenlijk ook niet of ze een kinderziekte heeft zeg maar... Even afwachten nog dus...
    Hopenlijk loopt haar verjaardag niet in de soep!

@ shanai; Ik heb een vriendin, haar vriend heeft zware reuma en heeft ook med. die schadelijk zijn. Hun eerste kindje is natuurlijk gegaan en is hij gestopt met de med. wat voor hem heel zwaar en pijnlijk is geweest, vervolgens hebben ze meteen van hem wat ingevroren in zwolle, zodat ze het de tweede keer toch op een minder romantische manier konden doen...
    Is dat misschien een optie bij jullie?
    Mocht hij straks stoppen met medicijen en het lukt niet meteen, dat je het nog invriest voor hij geopereerd moet worden ofzo... Niet dat jullie raam van mogelijkheid zich sluit zeg maar...

Ik ben ook echt aan het kijken wanneer het het handigst zou zijn, want ik wil het ook pas als Tygo ongeveer 3 is, maar eerlijk is eerlijk, wil liever niet in de winter bevallen, maar rond het voorjaar, dus zit al te denken vanaf wanneer we het beste dan kunnen proberen, hahahaha!!!

En ik ben ook benieuwd naar de taart hoor, weet zelf ja ook niet hoe het er uit komt te zien!
    Maar er komen zeker volgende week fotos jullie kant op!!!

16. @ lauwie; same here, wat betreft werken, hihihi...

17. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Jenny: krentebaard is ook héél erg besmettelijk hoor!!!
    Wel blijven oppassen dus!!!!

18. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    #37538 miranda4xmama, 13 aug 2009
    Laatst bewerkt: 13 aug 2009
    Ik las net iets over dansen.
    Hier een leuk filmpje van een dansende Laureen (op Pokerface van Lady Gaga):

YouTube - Lekker dansen.

19. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Lauwie: Vooraf is de besmetting al en dan begin de koorts pas, dus als ze het heeft is de besmetting al voorbij.

@ Chantal: Ik dacht dat juist de 5e ziekte tijdens zwangerschap gevaarlijk kon zijn.

@ Shanai: Hier zitten er 25 mnd tussen de mannetjes. De eerste maanden vond ik het erg druk, maar nu kunnen ze lekker samen spelen. Alhoewel Thomas het wel erg moeilijk vind om zijn speelgoed met Jasper te delen.

@ Jenny: He jakkes krentenbaard. Ziet er meestal erg smerig uit of valt dat bij jou wel mee? Veel smeren, is het snel weg (hoop ik)!

@ Miranda: Oh wat een geweldig filmpje!

20. schatje1

schatje1 Niet meer actief

@miranda: Wat loopt laureen al goed zeg!

Deel Deze Pagina