Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ jenny; ieh ja, krentebaard... is erg besmettelijk idd, nou blij dat de zalf meteen zo goed helpt!!!

@ marleen; zou ook de 5de kunnen zijn, misschien vergis ik me...

2. wauw wat goed miranda zeg!
    zo staat zo goed en stevig en lekker dansen...
    liet het hier aan een collegatjes zien, heeft zelf een dametje van 9 mnd en die zei ook, ik geloof niet dat die 1 is, ik zo ja echt, neeee, jaaaaa

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemiddag

@ JennyS, fijn dat het geen koortslip is maar zeker ook niet fijn dat het een krentebaard is. Gelukkig verbeterd het al iets

@ Miranda, wauwerdewauw, wat een onwijs gaaf filmpje, die Laureen is ook echt een schatteboutje hè

@ Lauwie, is ook wat hè dat hier achter elkaar de kinsjes ineens hoge koorts hebben. Ik hoop voor Ottilie dat ze dalijk ook de vlekjes krijgt, dan weet je tenminste waar het vandaan komt en is het leed geleden. Beterschap in elk geval. Roos mocht gewoon naar het KDV omdat na de koorts de besmettingsperiode voorbij is. Op google vind je veel info hierover

@ Shanai, ik had het nog niet gezegt, maar VAN HARTE WELKOM, ik vind het leuk om te merken dat ook meiden die later komen zich zo welkom voelen (hè Setteke ;)) ben ik echt wel trots op ons clubbie

zullen we weer een meeting organiseren eind sept/begin oktober???
    het was toch misschien het plan om naar een speeltuin te gaan?

@ Chantal, ik kan ook bijna niet wachten op foto's van je taart, want je hebt er in elk geval genoeg moeite voor gedaan

@ Kimm, als jij jouw adres ook pb-t dan stuur ik een (geboorte)kaartje! Vind het elke keer leuk om over jou te lezen. Je bent nog (erg) jong, werkt keihard, studeert, 2 kinderen en nu blijk je ook nog eens creatief te zijn

4. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Shanai begrijp je helemaal als je zegt dat je er in het begin niet eens aan moest denken om zwanger te raken. Had ik ook ik was ook erg ziek en kon een ziekenhuis jammer genoeg niet vermijden. Maar ook ik ben dat nu vergeten en zou graag een tweede willen ondanks dat ik weet dat de kans groot is dat ik weer ziek wordt.

@ Miranda beterschap voor Laureen en wat loopt ze goed zeg.

5. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Collega van Chantal: Laureen is echt 1 jaar hoor!!!! :)

6. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hè bah, nou heeft Laureen weer 40,2 koorts.
    Toch maar even weer een zetpil gegeven.
    Ze is nog maar net een uurtje uit bed en ligt nu alweer in de box te slapen.
    Vindt het maar niks als die kleintjes ziek zijn.

Leuk om jullie reacties op het filmpje te lezen.
    Ondertussen loopt Laureen nog een stuk beter.
    Kruipen is hier niet meer aan de orde. ha ha

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    @Miranda, leuk filmpje.

@Jenny, ik dacht eigenlijk dat krentebaard een kinderziekte was. Heb het zelf gehad toen ik ongeveer 3 of 4 was. Kun je dat eigenlijk nog 'n keer krijgen of hebben ze daar niks van gezegd?

8. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Het ziet er niet eens zo slecht meer uit zeggen ze haha, ik vind het heel erg natuurlijk.
    maar had vandaag nog sjans dus valt mee haha ( ze zagen waarschijnlijk alleen mijn goeie kant haha)
    het is een kinderziekte inderdaad en je kan het vaker krijgen, maar niet als koortslip dat je voor de rest van je leven er aan vast zit gelukkig
    na drie dagen smeren is het niet meer besmettelijk, maar mylan krijgt helaas geen kusjes meer tot dat alles pleite is.

@petra: ja leuk een uitje, doen!!!!

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Leuk filmpje van Laureen...!

Hee bah Jenny, sterkte.

Zo tandarts geweest, prima, mondhygiensche is vel beter geworden, hoera.

En heb hoofdpijn, ja denk spanningen!

En wil 1 dagje minder werken... zal morgen of zo gaan mailen naar chef.

10. @ petra; ja, moet je nagaan, ik ben gewoon zelfs nu helemaal enthousiast over de taart, kan ik maar beter niet doen, straks ben ik nog teleurgesteld ook!

Meeting eind sept./ oktober is goed...!
    Heb er zin in....!!!!

@ linka; dag minder, hoeveel werk je nu?
    Succes, hoop dat je leidinggevende meewerkt...

@ jenny; toe maar weer, krentebaard en nog sjans, some girls have al the luck... hahahaha!!!

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik kom ook naar de meeting in september/oktober.

12. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Waren er al ideeen voor de meeting?

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Chantal, ik werk 5 dagen in de week, 4 ochtenden en 1 middag, ik heb hier 2 meiden, huishouding enzovoort ben ik nog sneller moe, wil ik terug naar 1 ochtend minder (klinkt misschien makkelijk als jullie zo denken) maar valt niet zo mee hoor..... Ik heb 0 uren contract, is geen probleem denk ik.

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Heej meiden :D

Heb even een Laureenfilmpje gekeken! Jeetje wat loopt/danst ze goed! Giulia kan zo 5 minuten los staan maar lijkt of ze die 1e stap niet durft te zetten!

Enne meeting? Prima!
    Wij hebben 19 sept al een mini-meeting bij Toetie :p
    Met Bina en Linka :D

15. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
  16. @ linka; maar dan ben je ook elke dag van huis weg, is ook wel zwaar!

IK HEB EEN WORKSHOP PLEK GEVONDEN VOOR TAARTJES MAKEN IN SAASVELD
    SweetyCake.nl workshops en winkel taartdecoreren
    Lijkt me hardstikke leuk!!!
    Moet er wel een keertje dan geld voor hebben, want goedkoop is het nou ook weer niet!
    Een collega van mij was er toevallig ook naar aan het zoeken...

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Wij willen ook mee.

18. @ juud; is zeker weer ergens daar bij jullie in de buurt... die meeeeeeeting.....
    Soms weet ik gewoon niet waar ik de tijd overal vandaan moeten halen, hebben jullie dat ook wel is?

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    zullen we dan naar ballorig in amsterdam gaan of is dat et ver weg voor sommige?

is volgens verhalen wel een hele leuke

20. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hey girlies,als eerste:

Matthijs van harte gefeliciteerd met je 1ste verjaardag!
    Hopelijk heb je een heeeeeeele leuke dag met veel cadeautjes en taart!
    Heel veel plezier nog!!
    Papa en Mama ook van harte gefeliciteerd met Matthijs!!!

@Miranda,wowie wat een knappe meid die Laureen zeg!
    Wat een gezellige boel bij jullie:)
    Beterschap voor laureen.

@Jenny,krentenbaard,jakkie!!
    Ik heb het een aantal jaar geleden ook ns gehad toen zei de huisarts dat het door ongezond eten en weinig slaap kwam(als je ouder bent dan he)
    Hoe gaat het verder met je?

@6e ziekte,Linne ook pas gehad,lijkt wel of het heerst??

@Lopen/staan,Linne zet steeds meer stapjes maar blijft toch een beetje hangen zeg maar,ach komt vanzelf.Fenne begint nu met los staan en heeft gister haar 1e stapje gezet.

@Juud,nog even over het eten van Giulia,ik bedoelde niet zo van heb je er bij neergelegd ik snap dat je uiteraard blijft aanbieden maar meer van dat je niet blijft aandringen snap je wat ik bedoel of leg ik het nu helemaal verkeerd uit:(
    -------------
    Vandaag naar de dierentuin geweest met Fenne en Linne,lekker hoor,even tijd voor hun,Maartje was bij oma gebleven.
    Vannacht weer drama,Maartje is heel de nacht wakker geweest,ze heeft haar ritme volledig omgedraaid,erg vermoeiend...
    Vandaag is ze weer wat meer wakker overdag dus hopelijk vannacht een betere nacht..

Deel Deze Pagina