Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Goedemorgen!

Miranda, leuk zeg K3.

Petra, heerlijk zo'n dagje met je flubberbuik de sauna in :D Ga ik over 2 weekjes doen!

Schatje, gelukkig maar dat Djayden weer stil is geworden, al duurde het lang. Gaaf ding die V-tech. Ik ken hem van mijn neefje en nichtje. Die hebben er ook 1. Erg leuk!

Danique heeft vannacht lekker geslapen. Gewoon 1 voeding van papa vannacht. Dus mama heeft ook lekker geslapen. En ze werd pas om 10 voor 8 wakker. Toen heb ik haar de fles gegeven en ben nu aan het ontbijten. We hebben over een half uurtje babymassage. DUs ik ga de boel bij elkaar zoeken!

Sjudith, succes bij de tandarts!

Noura, fijn dat je nu geweest bent bij de tandarts. Ben je daar weer vanaf!

2. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Hier weer een slechte nacht gehad.
    Pfff Sophie heb ik om 07.30 in bad gedaan, daarna de fles en toen nog even lekker geknuffeld.
    Om 20.15 heb ik haar in het bedje gelegd en uiteindelijk had ik haar om 23.30 in slaap.
    Om 23.00 had ze haar laatste voeding gehad.
    Vanacht om 03.00 kwam ze alweer en pas om 04.30 had ik haar weer slapend op bed en vanochtend om 07.00 was ze alweer wakker.

Dit ga ik echt geen nachten meer volhouden.
    Heb al zoveel geprobeerd, wakker in bed leggen, laten huilen, bij het bedje zitten, maar niks lijkt echt te helpen.
    Als het goed is komt vandaag de puckababy binnen, ik hoop zo dat dit een beetje gaat werken.

Nu ligt ze in bed heeft een half uurtje geslapen, maar hoor haar al weer brabbelen, ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze gaat huilen.

Sorry dat ik verder op niemand reageren, maar heb hier echt de puf even niet voor.

3. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Naat, wat ontzettend vervelend zeg! Hopelijk gaat dit heel snel over

4. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik moet nog zo'n 12 pag lezen, maar heb tijd te kort.....

Vanavond gaat Mathijs voor 't eerst naar de oppas :cry: (mijn moeder). Gisteren dus snel geoefend met zijn eerste flesje. Wat 'n gedoe: BV ontdooien, daarna opwarmen, natuurlijk te warm dus maar weer af laten koelen, de 1,2,3-speen verkeerd om houden en de speen niet helemaal vol met melk laten lopen :( . Je moet 't allemaal even weten, maar geef mij toch maar gewoon BV! Ik ga vanavond dus "lekker" op stap en manlief moet werken.

Groetjes Silvia

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Daisy, ja zeker als je die aandoe voel je helemaal happy :) ! Haha! en Myrna vindt hartstikke leuk, ze kan niet wachten om te dragen!

Jeslyn heeft laatste fles gehad om half 11 en hele nacht doorgeslapen, ik heb 2 keer in nacht gekeken, maar ze sliep lekker door en me vriend had ook gekeken in nacht, maar ze sliep gewoon lekker. Tot half 8 :D !

Ja, 150 cc doet de wonderen :) ! Ik denk dat 5x 150cc de beste is ipv 120 a 125 cc x 6. Maar we zien het gewoon wat ze wil ;)

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Wij krijgen om 12 uur ook visite en vanmiddag om 2 uur ook dan nog en vanavond verjaardag van me schoonzus die tegenover woont :) ! Me vriend moet vanavond om half 6 werken :(

Lang leve de transport :confused: !

7. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    Ik dacht al, wat ruik ik toch? :) :) :)
    Geniet van ja laatste verlofdag.

Ik ga even de cakejes voor Jelle's traktatie uit de oven halen en de was erin doen.

tot later

8. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hier is het feest.
    Het speelgoed boek van Bart Smit is gekomen! :whistle:
    Ik ben bang dat Sinterklaas flink overuren moet draaien om aan de wensen van onze meiden te kunnen voldoen.
    Ze hebben van iedere bladzijde iets uitgekozen.
    Natuurlijk ook 100 dingen voor Laureen, dat is wel weer heel lief van ze.

@ Linka: Joëlle is ook bijna 7 maar vind zo'n show nog echt super.
    Het is al derde keer dat we naar K3 gaan.
    Hoezo verwende kinderen! ;)

@ Lauwie: fijn dat je de tandarts weer overleefd hebt.

@ Schatje: mooie hanger.
    Vervelend dat het zo lang heeft geduurd voordat Djayden weer rustig was.
    Veel plezier bij Ikea.
    Ik heb maandag onze woonkamer helemaal verbouwd.
    Leuk om zo af en toe eens te doen hoor.

@ Sjudith: succes bij de tandarts.
    Is het hier van de week Nationale Tandartsen week ofzo? :(

@ Daisy: gezellig dat jullie medein om en om voor wekker spelen.
    Soms heb je van die dagen dat je nergens zin in hebt.
    Hier eigenlijk ook een beetje zo'n dag.
    Heb alleen het geluk dat Dionne vandaag vrij is dus die houd me tussendoor wel een beetje bezig.

@ Petra: geniet nog even van je laatste verlof dag meid.
    Leuk dat je zo'n heerlijke dag hebt gehad. :thumup:

@ Naat: vervelend dat je een slechte nacht hebt gehad.
    Hoop voor je dat het snel beter gaat.

Volgens mij heeft de rest wel een goede nacht gehad.
    Wij ook weer.
    Laureen heeft geslapen van 22:00 tot vanmorgen 7:30.
    Ik maak haar nu 's morgens maar wakker anders kom ik niet uit met de tijden.

Ik was Dionne net kwijt, ze had zich in de droger verstopt. :confused:
    Direct maar even verteld dat dat héél gevaarlijk is.

Fijne dag allemaal.
    Hier schijnt trouwens eindelijk eens weer de zon. :thumup:
    Mag ook wel want het heeft vanaf maandag geregend.

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goede morgen dames!

Helemaal vergeten te vertellen, Silke rolde zich woensdag om van haar buik op haar rug! :confused: Ik dacht eerst dat het toeval was, maar ze deed het drie keer achter elkaar. Net toen ik het wilde filmen werd ze moe en begon ze te brullen! Vriendje heeft het dus ook niet gezien. Gisteren vertikte ze het te doen. Ze vindt er niks aan om op haar buik te liggen, daar zal het ook wel mee te maken hebben.

Ik heb ook een aanbieding gehad van rainbowbabies. Een setje van een fleecemutsje, sjaal en wantjes/ handschoentjes voor 5,50. Met opdruk vanaf 8 euro. Ik heb voor beide kids betseld met hun naam erop. www.rainbowbabies.nl

Zal zo nog even gaan reageren als Silke het toelaat. Hoor door de babyfoon dat ze wakker is, maar ze huilt (nog) niet.

10. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Philly,gefeliciteerd met Jelle en een hele fijne dag! :whistle:

@Petra,mmmm ruikt lekker hoor ;)
    Geniet van je laatste verlofdag!

@Naat,wat vervelend zeg,ik herken het meid en dat trek je echt niet lang,behoorlijk zwar zulke nachten!
    Ik hoop zo voor je dat de puckababy helpt!

Ben er weer vandoor,ik hoor een baby ;)

11. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    jeeeeeeeh wat gaan jullie hard...

1 gaatje bij de tandarts....Chieffie 4 gaatjes en kies afgebroken...en donderdag wortelkanaalbehandeling..auwa!

Ik lees over een kindje wat slecht slaapt (Naat?) , sterkte daarmee...kan je idd breken zoiets :(

@ Setteke, nu al omdraaien :confused:

Wij gaan zo een pasfoto laten maken van Giulia voor bijschrijving in het paspoort :( moet met ogen open :( en ze mag niet lachen :)

13. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    Zo de cakejes zijn uit de oven en de was zit erin (niet in de oven hoor :p)

Kan ik eindelijk even reageren.

@Setteke: Ze had al ene keer een fles van mijn man gehad, maar het gaat niet van harte. Daarom laat ik maar 1 fles geven op de opvang en geef er 2 zelf. Ik werk namelijk heel dichtbij, dus dat doe ik liever dan 3 keer gaan kolven in het EHBO hok...

@Alieke: we hebben een grote krat met Duplo gekocht en nog een basis-doos met duplo stenen. Kan hij lekker bouwen (of eigenlijk mijn man, die kijkt er helemaal naar uit dat hij morgen kan gaan spelen met de Duplo ha ha ha)

@Daisy: ja het is zooo verleidelijk om te blijven kopen, er is zo veel leuks te koop. Renske heeft ook onwijs veel. Ik ben helemaal gek van jurkjes. Maar ik koop ook wel dingetjes in maat 68 en 74, zo verspreid ik het een beetje.

@Judith: Jelle heeft er 1 onder z'n voet vanaf de geboorte en een pigmentvlekje bij zijn navel, renske heeft er geen en ik heb er weer 50 bij gekregen afgelopen zwangerschap...

@Miranda: Gezellig met je meiden naar K3. veel plezier alvast!

O ik moet even naar het kdv om renske te voeden

tot later!

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Philly, :) ik heb er ook zeker 30 bijgekregen tijdens de zwangerschap...hij is fijn :rolleyes:

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Alieke en hoe was de babymassage? Vond danique het lekker?

@ Daisy, ik vind het ook zo heerlijk om te shoppen. Silke heeft al veel te veel maar kan het niet laten! Voor mijn idee had ik dat met Tymen minder. Vond het ook leuk voor hem te shoppen, maar Silke heeft veeeel meer kleertjes. (Maar hé, tis ook een meid...die moeten veel kleertjes... :) )

@ Sjudith, Tymen heeft nu 1 moedervlekje en die heeft hij nu ongeveer een jaar. Heeft bij hem dus lang geduurd voor hij zijn eerste kreeg. maar hij krijgt er vast meer, want ik en vriendje hebben er ook redelijk wat. Ik heb het inderdaad vaker gehoord dat baby's meer zien dan wij. Soort zesde zintuig?

@ Miranda, Laureen niet meer boos hoop ik? Straks als ze die 5 flessen door heeft dan zal ze ertussen vast ook weer beter slapen. Ze moet weer even wennen. Hahaha, ik hoop maar dat Sinterklaas een dikke portemonnee heeft dit jaar! :confused: In de droger! ie, wat eng! Gekke meid!

@ lauwie, mooi dat de luieruitslag weer over is. Lang leve de Bepanthen! (heb wel 4 tubes in huis... :oops: Hoezo fan!?) Oh ja, een babybjorn hebben wij ook. Die ligt nog op zolder. Maar dat is voor mij te zwaar, dan zal vriendlief met haar moeten sjouwen. Kon er met Tymen ook niet tegen. Kreeg zo'n last van mijn rug!

@ Natas, hoe is het nu met Danique?

@ Schatje, lijkt een leuk ding!

@ Petrabr, oh heerlijk, ik wil ook! Geniet van je laatste verlofdag!

@ naat, nou joh, het zit jou ook niet mee. Hoop echt voor je dat die Puckababy helpt!

@ Duster, probeer lekker te genieten meid! Je mannetje is in goede handen!

@ Linka, :thumup:

@ Philly, je hebt Renske verwend! ;) Jij bent gewoon veel lekkerder dan de fles! Geef je groot gelijk, ik zou dat ook niet kunnen, kolven op het werk! Mooi dat het zo kan!

De plicht roept! Even naar mijn meisje! O:)

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

@miranda wat leuk dat je met de meiden naar k3 gaat lekker even alle aandacht voor hun

@linka oke want ik heb haast geen stuwing gehad maar ze lekker nog steeds :(

@lauwie dat is dan wel even schrikken. balen dat de verdoving niet werkte.maar wel goed dat je gegaan bent.

@natas hoop dat je kleine meis goed geslaapen heeft

@schatje wat leuk zo'n vriend ik zou willen dat het hier kon maar kan niet hebben open keuken en open slaande deuren naar binnen toe

@sjudith er wordt gezegd dat baby's geeste/doode mensen zien. Suces bij de tantarts. oke je bent er al

@daisy suces met het bezoek. dat lijkt me wel zwaar hoor als ze dan om en om wakker worden

@petra wat lekker naar de sauna.wij willen straks ook weer een keer

@aliekeleppink veel plezier bij de babymassage

@naat jeetje meis dat is wel balen dat het niet zo goed gaat met slapen hoop dat de puckababy gaat helpen. dikke knufel om je weer wat kracht te geven

@duster hoopelijk kan je genieten vanaf. en heeft ie het wel gedronken uit de fles

@linka wat lekker dat ze zo goed door slaapt op de 150 cc
    als ze nou overdag die 150 niet wil. kan je hem ook voor alleen de nacht doen

@miranda jeetje dat is schrikken dat dione in de drooger verstopt zat.

@Setteke jeetje dat is wel snel dat silke zich al omdraait

@sjudith jeee dat is beter maar 1 gaatje. suces met de pasfoto

@sjudith en Philly leuke he die hormone en dan meteen meer moedervlekjes/sproetjes er bij te krijgen ik heb er ook zekker een hele boel bij gekregen

Nou meiden wat een avond hebben wij achter de rug. ik ging lekker op tijd naar bed om half 10 en sliep denk om 10 uur. word ik wakker van gehuil. dacht al o jee. en ja hoor Silver wou niet in slaap vallen bij papa. dus om 12 uur. jaa steve had het al ander half uur geprobeerd ik dus maar wakker lichtje aan en silver op de borst.en ja hoor in een keer stil. niet meteen slapen dat duurde nog 3 kwartier. toen in der bedje en ja hoor wie kwam er om 3 uur silver voor haar fles toen weer slapen half 4 ik naar me bed. gaat om 6 uur steve ze telefoon. alarm van ze werk grrrrr. ik uit eindelijk weer in slaapen komt om half 8 silver weer voor haar fles. dat was dus mijn nacht. ach het kan erger lees ik.

ga nu even lekker knufelen

liefs sabrina

ps kleertjes kopen oo ik koop ook te veel. heb nu een spencer gekocht bij h&m zo lief.

17. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik heb géén idee hoe ze erbij komt om in de droger ze gaan zitten.
    Heeft ze nog nooit gedaan.
    Ze doet wel vaker gekke dingen maar dit slaat alles(ze loopt met sleutelhangers als oorbellen aan haar oren, speelt schooltje op vrije dagen enz).
    Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben geweest tegen haar.

Laureen is alweer wakker en ligt nu te zingen naar haar mobiel.
    Ze roept ook heel vaak: HEY HEY HEY.
    Net of ze om aandacht schreeuwt.

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    @naat, je bent niet de enige met zulke nachten hoor! misschien is dat een troost tussen alle doorslaap verhalen door. hier gaat t al 2 nachten goed, maar slaat het soms ook weer om. kan je vriend/man niet 1x overnemen? en misschien kun je in het weekend een keer goed bijslapen dat hij voor haar zorgt? hoop dat de puckababy helpt!

@setteke, lijkt me geen goed idee idd de babybjorn met BI. en dat silke al omrolt! had niet bedacht dat dat nu al kon! die is dan vast straks ook snel met kruipen en lopen enzo als ze nu al motorisch zo handig is!

@miranda, haha lachen die bart smit sinterklaas gids! kan me dat nog wel herinneren van vroeger. en die droger is schrikken idd.
    veel plezier bij k3. leuk zeg! hoop dat ottilie ook fan wordt want mama vindt k3 stiekem ook wel leuk :).

@philly, fijne verjaardag van jelle!
    en goed geregeld met voeden. zo hoop ik het ook te gaan doen.

@petra, heerlijk elysium! dat is de mooiste he?

@sjudith, en hoe vond je het eerstevgaatje vullen bij de tandarts? supergebit trouwens dat je dat nu pas hebt!

hier een beetje irritaties met mn vriend. ik wilde vanochtend na de voeding van 7u graag nog ff slapen en hij wilde graag knuffelen voor zijn werk. prima dus. maar om 8u kwam hij me wakker maken dat ze misschien wel honger had omdat ze zo onrustig is. ik zei dat ze dat ook doet als ze slaap heeft en op welke manieren je haar in slaap krijgt. na een paar minuten in bepaalde houdingen lopen is ze zo slaperig dat je haar weg kunt leggen. maar hij zit liever met haar. dus ik eruit om haar in bed te kunnen leggen. na een tijdje begint ze een beetje te piepen, maar zo dat ik twijfelde of ik een speen zou brengen of het even aan zou zien. gaat meneer haar uit haar wieg halen en komt haar brengen. ja dan is ze wakker!
    nu is ie boos naar zijn werk :(
    hij wil graag dat ik wegga af en toe zodat hij zonder mijn bemoeienis voor haar kan zorgen. prima natuurlijk, maar het voelt nog niet goed om dan ver weg te gaan (en dat wil hij wel). helemaal als ie niet wil luisteren naar wat ik na zoveel tijd met haar ontdekt heb hoe bepaalde dingen werken bij haar. zal er wel aan liggen dat ik moet accepteren dat hij dingen anders doet dan ik, maar toen het vanochtend ten koste ging van mijn slaap.... pfff mannen!
    heb uiteindelijk trouwens nog wel lekker geslapen tot half 10.

19. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    @Binna: voor jou ook geen prettige nacht. Hopelijk is het eenmalig.
    @Miranda: Wat een tuttebel, inderdaad hopen dat ze het niet weer doet.

Sophie ligt nu al weer een uurtje of 2 te slapen, kan ook niet anders, want ook zij moet kapot zijn na zulke nachten. Ze zal zo wel langzaam wakker gaan worden denk ik, want het is bijna tijd voor haar flesje.

Heb net internet afgestruind op zoek naar tips bij moeilijk slapende baby's, hopelijk gaat ook dit een beetje helpen. Zoals naar bed bij eerste tekenen van moe zijn, bij huilen niet eruit halen maar laten liggen en gerust stellen net zolang tot ze slaapt.
    Daar gaan we maar mee aan de slag en dan in combinatie met de puckababy.

@Iedereen: Zijn er dames die ook nog steeds niet ongesteld zijn geworden? Of wanneer werden jullie weer ongesteld de eerste keer na de bavalling?

20. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    @Lauwie: Manlief werkt 's avonds/'s nachts. De avonden moet ik dus echt alleen doen. De nacht pakt hij wel over als hij dan al thuis is.
    Overdag proberen ik wat bij te slapen, maar ik kan slecht slapen overdag, helaas!
    Tja mannen..... Bekend verhaal, wij mama's kennen onze kindjes zo goed, maar voor hun toch moeilijk om naar onze adviezen te luisteren.
    Gewoon een keer proberen om weg te gaan meis, hij zal zich heus wel met haar redden en waarschijnlijk toch de dingen die jij hebt gezegd doen, alleen dan zie/merk je het niet!

Deel Deze Pagina