Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hallo meiden!

Gisteren was superleuk! Jammer van al die wespen, maar de kinderen vonden de beestjes prachtig. vandaag druk, want vanmiddag begint ons weekendje weg met vrienden. Ik reageer dus even niet, ik meld mij zondagavond of maandagochtend weer.

@ Duster, nog van harte gefeliciteerd met matthijs zijn verjaardag. Zo te lezen hebben jullie een mooie dag gehad!

@ arri, fijne vakantie!

wat betreft de meeting, wij willen ook wel weer mee! Ik zal even in de agneda kijken wanneer het kan...

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

We hebben het al eens gehad over Ballorig.
    speelparadijs kinderspeelparadijs indoor speeltuin verjaardag schoolreisje Ballorig

Is leuk voor onze kleine kindjes maar ook voor de oudere zusjes/broertjes.

Wie gaat er mee eind sept/begin okt.:
    Bv Ballorig HOUTEN.

Binna
    Petra
    Mik
    Miranda
    Chantal
    Sjudith ??
    Sjorsje
    Linka
    Marleen
    JennyS
    Kimm
    Happy1980
    Duster2000
    Lauwie
    Alieke
    miepie28
    Setteke

zaterdag 26 sept.
    Miranda
    Duster
    Binna
    miepie28
    Linka76 met Myrna
    Marleen
    Sjorsje
    Setteke

zaterdag 3 okt.
    Alieke
    Miranda
    Duster
    Binna
    miepie28
    Linka76 (proberen om Myrna weekend ruilen)
    Sjorsje
    Setteke

zaterdag 10 okt.
    Alieke
    Miranda
    Binna
    miepie28
    Marleen

zaterdag 17 okt.
    Miranda
    Binna
    miepie28
    Marleen
    Sjorsje
    Setteke

3. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
  4. schatje1

schatje1 Niet meer actief

Heey meiden

ik zal even met mijn mannetje overleggen voor het dagje weg en dan horen jullie het nog van mij :)

Wil graag jullie advies want is belangrijk voor mij..
    Jullie weten dat mijn oma ernstig ziek is en het zal niet echt lang meer gaan duren voordat ze komt te overlijden..
    Nu had ze van de week een gesprek met mijn moeder mijn moeder vroeg namelijk aan haar: Wat is je volgende mijlpaal wat je wilt bereiken?
    Mijn oma antwoorde: Mijn tweede achterkleinkind zien.. :(
    Ze zei ik ga voor Februari!
    Wij weten dat ze dit niet gaat redden want het gaat erg slecht met haar..
    Nu zei ze er wel achter aan dat als ze eerder heel slecht kwam te liggen dat ze dan aan mij wilde vragen of ik haar als enige wilde vertellen wat het gaat worden..

Nu zit ik dus eigenlijk met het volgende in mijn hoofd..
    Moeten we tot de 20 wk echo wachten met de kans dat ze het niet zien en we dus nog langer moeten wachten totdat we weten wat het word?
    Of zal ik een afspraak maken voor 18 weken een geslachtsbepaling te laten doen en haar mee te laten gaan?
    Want met de 20 wk echo mag ze niet mee en we denken niet dat ze het gaat redden om nog tot 23 wk te wachten voor een pret echo..

Vind het zo moeilijk..

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ QB, van harte gefeliciteerd met je kleine grote meisje! Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben vandaag en dat Britt ervan geniet!

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Schatje moeilijk! Kun je het niet van je oma haar gezondheid af laten hangen? dat als ze slechter wordt je een eerdere echo laat maken zodat je in ieder geval kunt vertellen of het een meisje of jongen wordt?

7. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
  8. schatje1

schatje1 Niet meer actief

@setteke: het is natuurlijk moeilijk te zeggen wanneer het te laat is en ik wil eigenlijk dat ze erbij is daarom..

9. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
  10. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik word een beetje moe van mijn kleine handenbindertje. Ze zit me aan alles wat ze niet mag. Ik kan niet even rustig zitten en als ik haar het uit handen pak dan is het huilen. Pfff wordt er erg moe van. Denk dat ik toch de moed maar ga verzamelen om boodschappen te gaan doen. In de winkelwagen vindt ze het altijd wel leuk, dus zal het vast goed gaan.

Schatje moeilijk hoor! Je kunt nooit vooruitzien hoelang ze nog zal leven. En als ze natuurlijk te slecht is kan ze niet meer mee. Erg erg moeilijk. Misschien inderdaad met 18 weken al gaan en haar meenemen. Heeft ze er ook nog een mooie herinnering aan.

Duster, wat een gave foto's zeg van Matthijs. Wat heb je toch een heerlijk ventje, die mooie krulletjes en hele guitige oogjes. Hoe is het met jou? Beetje bijgekomen van de verjaardag?

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Marleen, je had een oud lijstje van Petra opgezocht... ik had ook een datum en een naam gegeven, maar die staat niet op deze.... kan nu helaas niet zoeken, ben zo weer offline...

---

Joeheeee! Britt haar 1e verjaardag! Nu slaapt ze nog lekker, maar als ze wakker is gaan we haar kadootje geven! En morgenmiddag groot feest in de tuin, wordt weer superweer!

Nou, ben er weer vandoor hoor! Iedereen fijne dag vandaag!

Xx

12. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Britt; Van Harte Gefeliciteerd met je eerste verjaardag. Maak er samen met papa en mama een leuke dag van

@Marleen; Sterkte vandaag!

@Schatje; Ik zou de echo met de 18weken doen.

@Alieke; Bedankt. Succes met je handenbindertje ;)

Ik wilde nog ergens op reageren, maar ben het kwijt :) Even terug zoeken ;)

13. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    nu echt bijna klaar!!
    maar ik moet jullie toch nog even gedag zeggen
    Setteke, wie weet kom ik je nog ergens tegen!!

Britt, van harte proficiat met je verjaardag!! :)

En nu ben ik weg!!

DOEIIII

14. @ schatje; dan zou ik het ook eerder doen!

@ duster; mooie foto's!!! Lekker taart zeg!

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ Britt van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En geniet maar van al je mooi cadeautjes

16. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Chantal; Gelukkig was de test negatief. Het is wel vreemd, al die klachten en niks kunnen vinden. Nu moet je dus weer naar de HA en naar de GYN. Hopelijk komen ze er snel achter en worden jouw problemen snel opgelost. Dikke knuffel Bekijk bijlage 9579

@Marleen; Ik heb het idee dat m'n buik minder hard groeit (gelukkig wel, want ik kan al 'n hele poos m'n gewone kleding niet meer aan ;)) Zal straks eens aan Dirk vragen of hij weer een buikfoto maakt :)

17. Britt, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

@ qb; fijne dag vandaag moeder, gefeliciteerd met je dochter!

18. @ duster; ja we zien wel even of er iets uitkomt...
    Aan de ene kant heb ik zoiets van, misschien is het wel stress. Stress heeft niet zo'n effect op mijn gedrag of gevoel, maar bij mij uitten zich wel vaker dingen in lichamelijk klachten. Heb het ook een periode moeillijk gehad met René en toen had ik ook savonds als ik dan op bed tv ging kijken en in rusttoestand dus kwam, black outs. Dan was ik niet moe, helemaal niets, gewoon tv aan het kijken, knipperde met mn ogen en ineens was ik drie uur verder. Hele rare gewaarwording. En zo wel meer dingen.
    Dus hopenlijk komt straks de rust terug in huis en kunnen we weer genieten van het normale leventje zonder ellende/ zorgen of stress. En dan komt alles wel weer op zn pootjes terecht.

Deel Deze Pagina