zo, ben erook weer. alles bijgelezen, maar ben op dit moment erg moe... ga denk ik maar weer eens slapen. vanmorgen visite gehad, en jawel hoor: leuke kleertjes gekregen! een grijs jurkje met een rose shirtje! Binna: ik geloof er niet zo in dat babys geesten oid zien. volgens mij is het meer bewegingen, kleuren en licht waar ze op reageren. maar ieder zn ding toch? over alleen laten: ik laat haar gerust achter bij me man, hoewel ik wel merk de laatste tijd wat ik zou doen als ze iets doet of zo.maar dat vind ik ook wel logisch want ik ben natuurlijk de hele dag met dr bezig en ken haar waarschijnlijk beter. maar wel vind ik het goed dat hij ook met haar bezig is, en wil juist dat hij doet wat hem goeddunkt. ik vind hem juist veel geduldiger dan mij... maar dat is vooral savonds zo... ik ben het dan een beetje zat na een dag verzorgen en dan mag hij wel... hier net weer de hele voeding eruit gespuugd. ze bleef wat onrustig na de voeding en ik dacht dat ze nog honger had, net aangelegd en dara kwam alles eruit... snifsnif... nu ligt ze in bed, maar hoorde haar net weer even huilen... jammer, ze is al vanaf 12 uur wakker... chantico: volgens mij heb jij een hele lieve vriend! ik ga toch mar even bij mijn meidje kijken!
heey meiden ben net bij ikea geweest maar was ook niet veel bijzonders.. hebben daarna nog twee leuke lampjes gekocht bij de kwantum even 80 euro lichter daaro alsof het niks is haha Wij hebben vanavond verjaardag bij me schoonzus en mijn papa en mama komen hier op djayden passen.. want het is daar zo druk met kinderen dat djayden daar helemaal gek van word.. Zoiezo 8 kinderen ofzo en die schreeuwen de hele boel bij elkaar haha.. en hier kan djayden lekker op tijd naar bed toe en me ouders vinden het ook leuk om een keer op te passen.. Ga me mannetje heel erg missen.. Groetjes
wij hebben een stoel te koop staan iemand intresse? hij is zo goed als nieuw! vraag er 40 euro voor... de nieuw prijs was 120 euro
Ik herken dat gevoel wel! Als mijn mannetje wakker wordt verschoon ik m altijd eerst dan is het meestal ook flestijd dus krijgt hij zijn flesje dan knuffel ik even en dan leg ik 'm op een kleed met zo'n speeltoestel boven 'm waar hij naar kan kijken en dan kan hij die dingen aanraken met z'n handjes. Ik blijf er meestal een tijdje bij gezellig kletsen met 'm maar ik laat 'm ook wel alleen spelen en dan drink ik even een bakkie koffie achter het internet ofzo en dan loop ik weer naar 'm toe... Hij valt nooit in slaap in de box of in de wipstoel eigenlijk. Net lag hij ook te spelen en op een gegeven moment wreef hij erg in z'n oogjes en vond hij het niet meer leuk, dan breng ik 'm naar bed en gaat ie slapen tot de volgende voeding, althans dat is het idee
@ all, ik kan jullie niet bijhouden hoor dus af en toe lees ik iets en reageer ergens op maar niet op alles, val gewoon af en toe ff binnen en hou contact via hyves met sommigen. Wesley was gister erg hangerig en heeft alleen wat hazeslaapjes op mijn armen gedaan als ik 'm wilde wegleggen was het huilen geblazen gisteravond om 22.30 uur kreeg hij de laatste fles en is toen lekker gaan slapen. Vanmorgen om 08.00 uur hebben we 'm maar een beetje wakker gemaakt. Nu is hij vandaag wel lekker opgewekt en heeft nog best een behoorlijke tijd geslapen! Hij zal het wel nodig hebben?! Ik zie dat veel mama's moeite hebben om de kleintjes bij papa achter te laten? Ik heb dat helemaal niet! Mijn man doet sommige dingen wel anders als ik maar niet minder goed ofzo? Ik laat het hem gewoon doen zoals hij het wil en dat werkt prima! Als ik weg ben dan sms ik wel een keer of het goed gaat maar dat slaat nergens op want dan zegt hij toch ja ook al huilt Wesley al de hele avond hahaha... Ik merk wel dat ik bijv. lekker bij Welsey ga zitten of liggen als hij op het speelkleed ligt en tegen 'm ga kletsen en 'm aan het lachen probeer te maken terwijl mijn man dat weer niet doet. Die gaat lekker op de bank zitten met hem in de wipstoel ernaast bijv. wat ik weer niet zo snel zou doen? Of als hij aan het huilen is gaat mijn man 'm een beetje plagen terwijl ik 'm zou troosten ook al is er niks aan de hand... Zo zijn we wel verschillend maar we doen er gelukkig beide niet moeilijk over en Wesley krijgt zo van alles mee! Voor de slapeloze nachten mama's: Sterkte meiden! Die gebroken nachten zijn nooit leuk! En ze breken gigantisch op ookal kom je bij elkaar wel aan genoeg slaapuurtjes... Verder weet ik ff niet wat ik nog meer voorbij heb zien komen dus ik stop maar weer 'ns.
Ik krijg ook steeds meer het spelen/slapen ritme te pakken met Danique. Vanmorgen de babymassage gehad. Bij thuiskomst de fles en lekker naar bed. Toen werd ze wakker rond half 3. Ik vond het nog wat vroeg voor de fles, dus heb ik lekker met haar gespeeld op haar nieuwe tiny love speelkleed. Ze vindt hem erg leuk! Toen rond 3 uur het flesje. En toen ze die bijna op had viel ze in slaap, dus heb ik haar lekker in bed gelegd. En nu hoor ik haar dus al ruim een half uur niet meer. Dit werkte gisteren ook prima. Enige nadeel is nu dat ik bijna niet meer wegdurf, omdat ik bang ben dat ritme te doorbreken. Maar morgen komt een vriendin van mij en gaan we even naar ikea. Wel gezellig dus
Dat had ik dus ook! De hele week ging het super thuis, flesje-spelen-slapen en gister ben ik even op visite gegaan en vanaf toen heb ik 't ritme niet meer te pakken gekregen. Vandaag blijf ik thuis en meneer heeft na z'n flesje een tijdje gespeelt en ligt nu weer heerlijk in bedje! Maar ja, dat uitgaan moeten we toch ook oefenen lijkt me, ik blijf niet de rest van de tijd thuis Succes morgen, hopelijk gaat het lukken!
@ All, jeetje wat schrijven jullie weer snel Als Giulia wakker is leg ik haar ook wel eens in de box, of zet haar recht op op de bank, dat vindt ze geweldig , lekker tv kijken. En dan valt ze vanzelf in slaap Of samen op de bank, zij op schoot en de laptop op schoot
@ Jenny, als Silke wakker is ligt ze vaak in de box omdat ze het erg leuk vindt om naar de mobile te kijken die erboven hangt. Ook het wipstoeltje vind ze erg leuk, kijkt ze steeds naar mij of haar broertje. Dus volgens mij vindt ze het helemaal niet erg om even niet ge-entertained te worden! @ Alieke, en, Danique nog steeds helemaal relaxed? Zo te lezen wel. Ik houd hier ook een vast ritme aan, maar merk dat Silke het helemaal niet erg vindt als ik het eens een keer doorbreek. Maar goed, dat moet je toch even uitproberen, want elk kindje is weer anders! @ Miranda, ik hoop ook dat mijn broertje ooit nog kindjes gaat krijgen, maar het is toch anders dan je eigen. Ik zou best een derde willen, althans, ik sluit het niet uit dat er ooit nog een derde komt. @ Philly, ja, ik zet haar dan met de wagen in de tuin. Slaapt ze heerlijk! Mijn moeder deed het vroeger ook met ons. Zo gauw het weer het toelaat zet ik Silke buiten! Binnen slaapt ze slecht, ook door het lawaai van haar broertje. @ Chantico, supervent! Silke vertikt het nu ook om weer om te rollen. Misschien is het nu voorlopig weer even klaar! @ Sjudith, @ Rebecca, misschien even naar de huiarts? Waarschijnlijk is het een onschuldig verkoudheidje, maar voor je eigen gemoedsrust... @ arri, he wat zonde. Zal ze ook wel weer gauw honger hebben of niet? @ Schatje, *zucht*, wat is het leven tegenwoordig toch duur! Ik vind het een hele mooie stoel, past echter niet in mijn inrichting. Anders zou ik misschien best wel geïnteresseerd zijn. Maar ja, daar heb je niks aan! Silke heeft een slaappdag vandaag! Nou staat ze alweer buiten in de wagen na de fles. Als ze tot nu toe een uurtje echt helemaal wakker is geweest is het veel!
Ach Linne is zo overstuur,wat zou er toch zijn? Lars is nu met haar in het grote bed gaan liggen,nog steeds huilt ze en vanmiddag heeft ze ook al bijna niet geslapen Hier laat ik ze ook met een gerust hart achter hoor bij manlief,tuurlijk doet hij dingen anders maar alles komt toch goed,op mijn manier maar ook op zijn manier,lekker heen laten doen En ook hier gaan ze na de fles meestal nog ff in de wipper,dan verschonen en dan nog ff in d ebox,ligt eraan hoe moe ze zijn. Ik ga boodschapjes doen,Lars zou koken maar dnke dat dit niet doorgaat aangezien hij ook boodschappen zou doen Doeiiiiii..
Hoe doen jullie dat toch, iedereen antwoorden en soms ook veel online zijn de hele dag? Ik kan daar de tijd niet voor vinden met huis, tuin, boompje, beestje en kindje. Danique is vandaag weer haar tevreden zelf gelukkig. Wel zielig, zo'n klein moppie die zich overduidelijk niet lekker in haar velletje voelt. Vannacht heeft ze zelfs 6 uur aan éen stuk geslapen, niet gek voor een bv-kindje. Had haar voordat ik haar in de pacco-doek deed wel weer even een beetje gemasseerd, dat beviel madameke wel. Ze is vandaag alweer 2 maanden...... waar zijn die gebleven. Ik vind de tijd ook zo snel gaan, en haar ontwikkelingen. Ik geniet er zo veel mogelijk van maar voor je het weet ben je weer een paar weken verder, een fase verder die nooit meer terug komt. Ik laat mijn man gewoon voor Danique zorgen zonder zelf veel te zeggen. Hij doet soms dingen anders, dat wel. Maar dat geeft in mijn ogen niet, anders wil niet zeggen verkeerd of fout. Ik zou alleen wat zeggen als ik denk dat Danique's veiligheid in gevaar komt. Ik las een vraag over altijd met je baby bezig zijn als hij/zij wakker is : wel veel, maar niet 100% van de tijd. Lekker voeden, verschonen, knuffen, even wiegen, soms een dansje, soms masseren, wandelen, af en toe een badje, boodschapje doen, een goed 'gesprek', etc. Maar ik laat haar ook vaak even in de box lekker met zichzelf zijn, soms met de mobile aan. Of in het wipstoeltje, kan ze zichzelf ook in vermaken en rondkijken. En als ik bijvoorbeeld even naar zolder wil om de was in de droger te doen dan neem ik haar vaak mee, heeft ze weer wat anders om naar te kijken. Als ik merk dat ze moe wordt gaat ze altijd naar boven in haar wiegje.
dat is mij idee ook maar helaas dochterlief valt soms van fles tot fles in slaap en is soms echt een paar uur wakker. geen knoop aan vast te maken. snap er niets van. MEIDEN RUIKT DE URINE VAN JULLIE KLEINTJES OOK ZO STERK? word er af en toe naar van. is dit wel goed of moet ik haar ff laten onderzoeken op blaasontsteking?
Hier ook hoor! De ene keer gaat het beter als de andere keer! En wat ik zei het is mijn idee maar de kleine maakt de dienst uit hier in huis, whahahaa.... Toevallig plaste Wesley vanmorgen na het badje toen hij op het aankleedkussen lag van zich af en dat was voor het eerst dat ik z'n urine rook. In de luier vind ik het niet zo sterk ruiken eigenlijk?! Maar voor de zekerheid kun je altijd eens navragen of onderzoeken toch? Hihihihi, hij plaste overigens met zo'n mooie straal precies over het randje van het aankleedkussen zodat bijna alles op de grond kwam
ja die van mij plast bijna nooit naast de luier maar ik vind het echt ruiken als ik de luier open doe. dus in de luier. ik ben nu overgegaan van pampers naar huggies ivm dat mensen zeiden dat het misschien daaraan lag. maar ik vind het nog steeds zo erg ruiken. kus
Is dat raar dan? Of doe ik nou heel blond (ben niet eens blond)? Of bedoel vanwege dat staan? Friesisme...