Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    het is niet dat ik onze dochter niet met een gerust hart bij mijn vriend achterlaat als ik weg ga. ik vind het alleen moeilijk als ze huilt en hij bijv lang met haar blijft zitten, terwijl het vaak stopt als je even gaat lopen met haar. al die tijd hoor ik ook het gehuil...
    en het ging erom dat ik het nu nog even niet fijn vind om ver weg te gaan zonder haar. wel ga ik bijv heerlijk de stad in of naar een vriendin hier in de stad.

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Setteke, als ik haar hier buiten zet wordt ze gejat :)

@ Mik, Giulia's plas ruikt naar verse bouillon :)

3. Niet meer actief

amy voelt zich nu wel beter, ze heeft vanmiddag 170 cc op dus dat is goed toch?
    ze is ook wat levendiger dan vanochtend misschien hangerig omdat ze gisteren heel erg weinig geslapen heeft dus oververmoeid?!?!?

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Alieke, leuk speelkleed :) Ze kijkt zeker haar ogen uit?

@ Rebecca, 170, is keurig :D

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Gejat? Tja, dat is Rotterdam, maar hier in dit rustieke (lees uitgestorven) dorp gebeurt niks hoor! Bovendien staat ze in mijn eigen achtertuin. :D

6. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ha ha.
    Dat heb je hier gelukkig ook niet.
    Hier is het net zo uitgestorven als bij Setteke denk ik. :D
    Wij kunnen hier alles buiten laten staa, zelfs onze fietsen.
    Laureen staat ookwel eens buiten te slapen in de kinderwagen.
    Niks vreemds aan volgens mij. :thumup:

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Whahaha... Bij ons is een keer de brommer uit de tuin gestolen terwijl wij gewoon binnen zaten en mijn verjaardag vierde. We zagen 'm zo uit de tuin weg rijden :)

8. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    whahahahahahahahahhaha (sorry) waar woon je dan?

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Bij ons is er ,waar ik vroeger woonde, een keer het huis helemaal leeg gehaald. We kwamen in de winter van de Canarische eilanden terug, met onze zomerkleertjes...was alles weg uit het huis, was gewoon gestript :)

(nu kan ik er om lachen)

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    En de buurt waar we nu wonen op zich rustig hoor :)
    Maar heb geen tuin, wel een balkonnetje :D

Misschien moet ik haar idd ook eens "luchten" hihihi :)

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Waarom sorry? Kan er zelf ook om lachen, toen ook (was niet mijn brommer ;)) In Arnhem maar dat was in de buurt waar ik vroeger woonde. Klein wijkje van maar 8 straatjes waar nooit wat gebeurde...

Als ik er aan terug denk schrik ik er nog van :)

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihihihihihihihihihi zou helemaal in een deuk liggen

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Dat lijkt me wel erg naar zeg :confused: gewoon het idee dat er iemand in je huis is geweest, ieuw!

En dan ook nog alles meenemen is wel heel brutaal zeg :(

14. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Danique kijkt zeker haar ogen uit. Ze vindt het zeker erg leuk. En ze gaat nu ook echt friemelen aan de beestjes.

Buiten staan doet Danique ook wel eens. Als het lekker weer is, lekker in de achtertuin. Wil prima!

Ze ligt nu weer lekker in bed. Net nog even massage gedaan. Ze vond het nu wel iets beter als vanmorgen volgens mij. Natuurlijk alles weer onder geplast haha. Toen in bad, de fles en nu lekker slapen.

Nou dames, ik ga lekker tv kijken. Heb de avond weer voor mij alleen. Manlief werkt op vrijdagavond
    Dus lekker zelf bepalen wat ik op tv heb staan :D

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou Mik, we stonden echt vol verbazing voor het raam te kijken whahahaha.... Volgens mij zaten we net aan de taart :D want ik vierde mijn (ik denk) 14e verjaardag!

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ach ik heb in Spangen gewoond, daar was het vroeger een getto. En daar gebeurde ergere dingen dan een inbraakje hoor :D
    En het is echt erg maar je raakt er aan gewend. We hebben een paar keer gehad (echt een paar keer) dat er een dode kerel voor de deur of in de tuin lag!
    De junkies die door de achtertuin via je achterdeur zo naar de voordeur renden om daar te ontsnappen voor de politie :)
    Midden in de nacht politie over de vloer omdat je buurman naar beneden gegooid is :(....

Ik woon nu in een keurige buurt vergeleken met toen!
    Nu is Spangen trouwens zo slecht niet meer hoor :)

En het idiote is als iemand zou zeggen hier heb je een leuk huis in Spangen, ik zou er zo gaan wonen. Heerlijk mijn oude vertrouwde buurtje :)

Maar heb ook jaren in een dorpje gewoond, en dat vond ik een verschrikking! Heb in Nieuw-Beijerland gewoond, ws kent niemand het :)

Nou dat was een aardig lulverhaaltje :rolleyes:

17. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Jullie zullen het niet geloven, maar Sophie SLAAPT! En ook nog eens in haar eigen bedje, wel met haar puckababy aan.
    Kan het zelf bijna niet geloven, zal ik dan eindelijk een avondje voor mij alleen hebben?

Kom straks nog wel even langs om te spammen!

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Naat ik ga duimend at ze blijft slapen!

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    :thumup: :thumup:
    :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup:

20. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Hihi, dat plassen bij de babymassage brengt een (achteraf) leuke herinnering boven. Met Jarissa heb ik ook een cursus babymassage gedaan. Was de enige cursist maar dat mocht de pret niet drukken. Jarissa ontspande er ook enorm van. Volgens mij was het bij les 4 dat ze heerlijk ging plassen. Ik pakte haar toen op, keurig met 1 hand onder haar hoofdje/nek en de andere onder haar billen. En ja hoor, de massage was zo ontspannend dat ik mn hele hand onder de babypoep had. Getver!

Deel Deze Pagina