even ego ik ben zo verdrietig geweest vandaag morgen hebben we een bruiloft dus ik wilde mijn haren laten knippen lekker nieuw modelletje en een hoofdmassage daar ik had om 9 uur een afspraak maar die kapper is bij mijn ouders in tt dorp dan kon in rayane bij mijn vader laten en onderweg was t druk dus snel rayane binnen gezet en mijn vader uitgelegd hoe hij t flesje moest klaarmaken als hij wakker werd dus om 7 minuten over 9 kom ik daar binnen staat dat wijf zo chagerijnig te kijken oh je bent laat ik zeg ja ik moest mijn kindje wegbrengen haar kin bijna op haar hielen zo boos keek ze dus ze zet me in de stoel en zegt ja we hebben hier een half uur per klant dus ik heb voor jou nog maar een kwartier ik weet niet of het lukt dus dat je laat komt is niet handig nouuuuuuuuuuuuuuu ik kon wel janken ik zat me al de hele week te verheugen op de kapper en dan zo ik wilde gelijk opstappen maar ja mijn haar moest geknipt en zo kort dag kon ik nergens meer terecht nu ben ik nog wel wat emotioneel door de hormonen maar onderweg naar mijn ouders na de knipbeurt heb ik tranen met tuiten gehuild zo onbeschoft achteraf had ik gelijk boos tegen haar moeten doen ik ben de klant maar jah ik was overrompeld dus mijn moeder heeft achteraf gebeld toen ik al thuis was ze was woest en dat wijf belde me thuis voor haar excuses maar zij was van mening dat ze netjes was geweest en dat ik echt een kwartier te laat was ik zei nou ik ga niet met je indiscussie op jullie klokk was het 7 over maar ik kom nooit meer bij jullie en mijn moeder die vaste klant is ben je ook kwijt en ik heb opgehangen het zit me nog dwars bah rotwijf heel mijn dag verpest en dat ik zelf niks zei direct zit me nog meer dwars grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Oh ja, ik vergeet zelfs wel eens mijn fiets op slot te zetten bij de supermarkt of bij mijn werk (groot verzorgingshuis met nog allerlei andere diensten erin zoals KDV en verloskundigen). Staat er altijd nog. Ik heb ook in Leeuwarden gewoond in zo'n asobuurt en daar had ik mijn fiets ook vergeten op slot te zetten. Maar heel even weg geweest, kwam er vrij gauw achter maar wel mooi weg. En dan zet je een fiets die je graag kwijt wilt voor je flat zonder slot en die heeft er nog tijden gestaan... @ Alieke, leuke foto! Is ze al zo bezig met haar speelkleed? In dat geval moet ik de onze ook maar van zolder halen! @ Mik, de urine van Silke ruikt ook sterk. Geen idee waar dat van komt. Misschien eens vragen op het cb. @ Delilah, hahaha leuk jongetjes met van die kleine zwaai-piemeltjes! @ Sjudith, voelde me al zo dom.... Maar nou snap ik hem hoor! Nieuw- beijerland, dat is Zeeland toch? @ Naat, En nou hopen dat het zo blijft! [-o< @ Monique, nou jaaa, zeg! Wat een &^*%$ wijf! Zou ook nooit meer terug gaan. Binnenkort maar gauw overdoen bij een kapper die je wel als klant behandeld.
Setteke, ja sinds vandaag is ze er ineens heel erg mee bezig. Ik zat te denken dat het misschien komt door de babymassage vanmorgen. Dat ze zich ineens heel bewust is van haar handen. Ze zat echt vanavond een half uur te friemelen aan zo'n beestje. Echt erg leuk! Monique, wat onbeschoft zeg. Goed dat je moeder nog even gebeld. En dat je overdonderd was is toch normaal. Maar is het wel goed gekomen met je haar? Pendrag, lekker dat gepoep. Ik ging net even bij Danique kijken en volgens mij heeft de buikmassage haar ook helpen poepen. Er hing een niet zo aangenaam geurtje in de kamer Naat, ze slaapt! Ik hoop dat ze het nog doet. En dat ze het blijft doen. Dat je vannacht ook lekker even kunt slapen! Ik duim voor je meid!
Jeetje monique wat onbeschoft. Ik zou net zo als jou reageren geloof ik. Alieke: Ik had ook graag een cursus babymassage gedaan, maar ben te laat. Helaas wordt het niet gegeven op mijn enige vrije dag straks. Sophie slaapt nog steeds, heb haar geen een keer gehoord, ze is echt in dromeland. Ben super trots op mijn meisje. Ga zo nog even spammen en dan Popstars kijken languit op de bank, ben ik echt aan toe.
Cursus babymassage is bij mij 3x en wordt gegeven door de vrouw waar ik ook de zwangerschapsgym heb gedaan. We hebben het nu dus allemaal nog voordat we aan het werk gaan kunnen doen. Het is dus niet zo'n superuitgebreide cursus, maar we hebben een boekje met alle grepen enzo gekregen en thuis moet je toch de ervaring op doen. Wat ontzettend heerlijk dat Sophie nog slaapt! Ga heerlijk languit op de bank meid. Na al die slapeloze nachten en drukke dagen ben je daar vast aan toe!
Even om te lachen http://www.mijnwoordenboek.nl/babel-vertaal.php Ga naar deze site en laat wat vertalen
Mijn zoontje heet Wesley en ik ben dolgelukkig met hem! = My zoontje are called Wesley and I am thole pin with him! Whahahaha
Mik, wat is zij scheetje Naat, pracht meid! Delilah, is Wesley iets voor Jeslyn ! Of moet hij nog even kiezen tussen de prachtmeiden? ! Philly, aandacht voor me vriend? Neej, zou andersom zo graag willen, want hij moet werken weekend in avond/nacht en hij moet ook nog slapen... Vandaag echt drukke dag en Jeslyn huilerig, door de drukte denk ik, dus half uurtje bij verjaardag en daarna gewoon naar huis gegaan want was ook niet zo gezellig meer ikzelf en Jeslyn huilerig, merk het al dat ik mezelf nog niet ben, nog even herstellen, hoe lang duren het bij jullie dan?
JennyS, whaha die brommer! Zit hier te lachen ! Met wagen naar buiten, haha! Inbraak hebben ze ook poging gewaagd bij mijn oude woning ong 5 jaar geleden, eng hoor gelukkig woon ik niet meer daar... Nou meiden, ik ga nu naar bed, ben brak en Jeroen is nog aan het werk. Welterusten en sorry als ik niet op anderen heb gereageerd, ben zo brak en suf en heb met mijn best gedaan.... Joehoeeeeeee!