Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Goede morgen allemaal!

Heb wel alles terug gelezen, maar is zoveel dat ik niet op iedereen kan reageren.

Nieuw Bijerland ken ik wel, heb zelf in Oud bijerland gewoond. Maar daar wil ik dood nog niet gevonden worden. Dus ben blij dat ik verhuisd ben! Oh ja een vriendin van mij wond in Zuid Bijerland. Grappig!

Over die vertalingen. Echt te grappig haha.

En ik zag weer wat leuke foto's voorbij komen.

Zo hier gaat het verder goed.
    Gisteren naar het CB geweest en Janna weegt nu 3686 en is 53,5 cm lang. Verder was alles goed. Dus weer goed gekeurd.
    Alleen nu was ik dus gisteravond skeeleren. Deed ik voor de zwangerschap ook altijd, met een groep. En nou moest mijn man haar dus op bed leggen.
    Geen probleem voor mij. Leuk voor hem is hij ook eens alleen met haar. Maar nu heeft ze gewoon gehuild tot ik thuis kwam. Van 23.15 tot 0.00 uur. Is toch niet normaal. Hij heeft echt vanalles geprobeerd.
    Ik kom binnen. En zeg hoi Janna mama is hier. En stil en slapen. Bizar hoor!

Heb tegen mijn man gezegd dat hij haar maar vaker op bed moet gaan leggen. Kan toch niet zijn dat ik niet weg kan. Ze moet toch ook gewoon gaan slapen als mijn man haar op bed legt.

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Goedemorgen dames,

10uur laatste fles en lekker gaan slapen en om 6 uur werd ze weer wakker maar niet huilen, ik keek zowat, maar ze had wel honger :) ! fles gegeven en weer gaan slapen tot 10 uur! Ik ook, heb keelpijn bah! En straks even naar stad Haarlem met mijn zusje, lekker dagje uit met Jeslyn!

Have fun!

3. schatje1

schatje1 Niet meer actief

Mijn zoontje djayden is een schatje en hou heel veel van hem voor altijd!

=

Mon zoontje djayden est toujours un schatje et hou beaucoup de lui pour !

4. schatje1

en in het nederlands haha

Mijn zoontje djayden is een schatje Engelse voor van de de bestelwagenboord van de houhiel veel altijd!

5. schatje1

Mannen zijn af en toe sukkels

=

Af van Mannen zijn Engelse teen sukkels

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik had nog beloofd haar pasfoto te scannen :)
    Nou ze mocht niet lachen en moest haar ogen open hebben :) Het lijkt alleen of haar oren ongelijk zijn :(

Nu is het net een statieportret :)

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    oja en Giulia staat bij baby vd maand :D ...hint...

8. schatje1

jou meisje word ook al een beetje flink haha ;) kijkt inderdaad al heel serieus! :)

En Djayden staat ook bij baby vd maand Hint Hint haha ....
    ;)

Groetjes

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @sjudith, haha wat grappig, maar zal je vertellen er zijn veel mensen die zo engels praten haha

ik zeg ook vaak: don't take me in de maling

haha vind ik leuk

@naat: super dat je eindelijk wat gevonden hebt, ze zal nu wel wat gaan inhalen denk ik.

@happy; arme papa, ze kan nu al niet zonder jou. mooi om voortestellen om vaker weg te gaan zodat papa meer tijd besteed aan de kleine om te wennen hihi

@linka, die kleine van jou doet het wel heel goed hè, lekker doorslapen, niet huilen. super hoor.

@sjudith: ach gossie die pasfoto haha, ik vnd die van mezelf echt erg. niet leuk dat je niet mag lachen.

10. schatje1

hebben jullie kleintjes elke dag een poepluier?

11. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ja wel meerdere ( ik geef wel BV en FV)

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk

yep en hij stinkt behoorlijk en vaak moet ik haar dan omkleden hihihihihih ;)

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Naat, wat een supernacht! Eindelijk! Mooie foto's hoor!

@ Delilah, mooie foto's van Wesley!

@ Mik, mooie foto's van Donique!

@ Sjudith, wat een domme vertalingen! :) Nou, zo te zien had Giulia erg veel lol bij het maken van die pasfoto...! ;)

@ Linka, ik heb eigenlijk helemaal geen last gehad van huilerigheid, wel dat ik soms zooo sjachie kan zijn! En moe moe moe, he? ;) Was het leuk in Haarlem?

@ Alieke, misschien toch maar eens mee naar de dokter, misschien heb je wel iets met je darmen. Lekker geshopt?

@ Puck, wat gaat het hard he? hier is maatje 56 ook alweer de deur uit! :rolleyes:

@ Happy, inderdaad, je man moet Janna maar wat vaker doen, anders heb je elke keer als je weg gaat zulke taferelen!

@ Schatje, het verschilt hier van dag tot dag met de poepluiers. Vaak is het 1 keer per dag en dan houdt de luier het maar amper. Maar soms ook wel drie keer. Elke keer als ik denk te snappen hoe haar "poepritme" is dan doet ze het weer anders.

Vanmorgen even om schoenen geweest voor Tymen. My god, rib uit mijn lijf! 75 euro! Maar goed, dat zijn dan wel echte kwaliteitsschoenen en dat vind ik erg belangrijk voor die kleintjes. Tymen is er in ieder geval helemaal blij mee, en ik ben blij dat de Sociale Verzekeringsbank betaalt 8) ! Nu heeft hij een winterjas en schoenen, kan hij er weer tegenaan deze winter. Trouwens ook zulke leuke meisjesschoenen gezien! Van die lieve laarsjes enzo!

Silke wilde gisteravond niet sapen in haar eigen kamertje. Maar we hebben stug volgehouden en hebben wel 15 keer de trap op en af gelopen. Een uurtje voor de laatste voeding viel ze in slaap. Dus toen moesten we haar weer wakker maken. Vannacht heeft ze heerlijk geslapen tot 7.45 uur, maar dat doet ze eigenlijk altijd wel.

Vanmiddag op bezoek bij vrienden en dan daar eten. Gezellig! Hun zoontje is even oud als Tymen (kennen elkaar van de zwangerschapsgym van Tymen) en ze is nu 3 maanden zwanger van nummer 2!

In mijn vriendenkring is gisteren iemand bevallen van haar tweede kindje, een jongetje en hij heet....Thymen. Leuke naam! :D Hij was 4815 gram en 57 cm :confused: :confused: !

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Mijne niet hoor! Soms zit er wel 2 dagen tussen en soms om de dag, elke dag is al een hele tijd niet meer!

15. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hey meiden!

Hier ff een berichie van mij..

Kben donderdag bij de gyneacoloog geweest en heb daar is ff flink mn zegje gedaan! Ze heeft haar excuses aangeboden! Ze hadden mij nooit zo lang mogen laten lopen met al dat vocht en al helemaal niet zo lang mogen laten martelen om mn beebje er op de natuurlijk wijze geboren te laten worden! Ze betreurde het dat ik de eerste momenten van mijn meisje niet mee heb gemaakt doordat ik telkens flauw viel van uitputting...
    Ik voelde me echt serieus genomen!
    Maar wat nog het mooiste van alles is dat ik een eventuele volgende keer met een geplande keizersnee mn kindje op de wereld mag zetten! Gezien mijn slechte ervaring met de bevalling van Melanie en mijn verleden, hoef ik niet nog een keer door die HEL!
    Meiden, jullie kunnen je voorstellen dat ik zo machtig opgelucht ben!
    Mocht ik nog een keer het geluk hebben om zwanger te raken en te voldragen...dan krijgt Melanie in de toekomst een BRUSJE!

Dit wilde ik ff met jullie delen hoor! Kben zo blij!

Met Melanie gaat het allemaal super, ze is een echte lachebek en gilt af en toe van plezier in de box! Echt genieten hoor!

Ik hoop dat het met jullie allemaal ook goed gaat?!

Oja, Buddy: NOG VAN HARTE GEFELICITEERD MEID! Heb je een leuke dag gehad? Goed verwend door je meiden en je ventje?

Liefs Vera

16. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Esprit, wat moet dat een opluchting voor je zijn zeg!

Setteke, kinderschoenen zijn duur ja. Maar vind zeker dat ze goed schoeisel moeten hebben.
    En ik heb niet altijd last van mijn darmen hoor, alleen bij bepalde dingen en dat is pas sinds ik zwanger ben geweest.

Heb niet veel gekocht vandaag bij het winkelen. Het was wel gezellig.

Over poepen:
    Danique poepte in he tbegin elke dag (eigenlijk nacht), daarna 1 x per 2 dagen.
    Een paar dagen geleden elke 3 uur zo'n beetje.
    En nu weer elke dag. Het is hier dus wisselend.
    Ik heb niet het idee dat ze er last van heeft, dus vind ik het prima zo.

Morgen gaan wij voor het eerst lang weg. We hebben een etentje met de familie van Raymond en Danique gaat niet mee (aangezien de helft niets van zich heeft laten horen na de bevalling en nu denken dat ze mooi Danique kunnen bewonderen)
    Mijn ouders komen dus oppassen. Vind het wel spannend hoor. Ben wel eens even een uurtje weggeweest, mara nu gaan we rond 2 uur weg en zullen pas rond 7 uur terug zijn.

Ik ga nog even gauw wat was opruimen

17. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Wat goed zeg! Stom dat ze niks van zich hebben laten horen, wat zullen ze op hun neus kijken, hihi...
    Kan me indenken dat dat je het spannend vind, moet er ook nog niet aan denken dat ik zonder mn meissie de deur uit moet...Maar zal er toch aan moeten geloven binnenkort. Kga oefenen met de oppas, want moet straks al weer aan het werk.....En wil wel ff zeker weten dat het goed gaat en Melanie moet natuurlijk ook ff wennen....Ik vind er nog niks aan hoor, zal wel tranen worden.... :cry:

Veel plezier met het etentje! (en de pret om de teleurgestelde koppies dat je meissie niet mee is ;) )

Liefs

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Heej Vera, het is idd goed nieuws meis! Goed van je dat je je zegje hebt gedaan! Daar heb je ook gelijk in... Dank je, ben al verwend hoor ;) Haha!

En vandaag stad Haarlem in geweest, nou was wel gezellig met mijn zusje en Jeslyn lag heerlijk te slapen en tussendoor een flesje opgedronken, ze doet al zo goed en ze ligt nu in bed! Ze huilt nu veel minder alleen gisteravond niet, maar lijkt me ook logisch dat ze hele dag druk heeft gehad met mijn schoonouders en ook tante van me vriend kwam langs en me kennis ook en savonds even naar verjaardag van me schoonzus maar ben weer weggegaan na een kwartiertje omdat jeslyn begon te huilen en vroeg honger werd ik snel afgeleid en was niet meer gezellig en ben ook niet mezelf dus ik moet nog veel herstellen.

De rest van vandaag is zij heel zoet geweest.

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk

wow goed zo meissie! dikke kus

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ esprit, super goed hoor! En jij bent het nu lekker kwijt!

@ Alieke, geniet van het eten morgen! Je moeder doet het vast wel goed ;)

Deel Deze Pagina