Even een vraagje, Giulia heeft steeds koude handjes na het slapen. Wat kan ik daar nu aan doen? Hoe doen jullie dat?
Volgens mij kun je er niet echt iets aan doen, heeft te maken met de doorbloeding, en dat de handjes en voetjes ver van het hartje zitten. Ze hebben het dan niet koud hoor (daarvoor moet je even in de nek voelen) Maar ik wrijf ze altijd even warm tijdens het voeden, want ik vind het ook rot voelen die koude knuistjes.
hallo allemaal, Ik kom heel even zeuren. Vandaag vierden we de verjaardag van Jelle, en nu had ik tegen mijn schoonouders en schoonzusje en oma gezegd kom maar om 13 uur, want ik wist dat mijn moeder moest werken en later zou komen en de buurvrouw zou om half 3 komen met 3 kinderen, dus dan was het mooi gespreid.(wij hebben ook niet zo'n groot huis, dus het is snel vol) Nou hadden ze al gebeld dat ze iets later zouden komen, nou geen probleem. Komen ze om 14:15 binnen, vlak na mijn vriendin en haar vriend, dus stond er ineens 7 man in huis om Jelle heen om cadeautjes te geven. Het kind wist niet meer waar hij moest beginnen, ik was in de keuken bezig met taart en koffie en mijn man had Renske, want die werd ook onrustig van al die mensen ineens. Ondertussen kwam ook mijn moeder en stiefvader. Renske zat even bij mijn schoonzusje en om 15:00 was ik nog bezig in de keuken, maar toen kreeg Renske honger. Dus ik naar boven om te voeden, kom ik weer beneden, zijn alle mannen ( behalve de mijne) bezig om het fietsje dat Jelle had gekregen in elkaar te zetten (nou had mijn man al 5 keer gezegd dat dat niet kon omdat je er een speciale tang voor nodig hebt, en die hebben wij niet, dus die wilden wij morgen even bij de buren lenen) Dus nu staat die fiets zonder zadel en met van alles wat nog niet vast zit in de huiskamer... Nou in ieder geval heb ik bijna niks meegekregen van de hele dag, heb geen een cadeautje uitgepakt zien worden en sta op geen een foto. Beetje jammer. Gelukkig heeft Jelle wel een fijne dag gehad (dat is het belangrijkste want het was zijn feestje, maar voor ons is het ook weer een mijlpaal) sorry voor mij ego-verhaal, maar ik moest het even kwijt
Philly, lekker hier je hart opluchten, wat lullig vind ik namelijk, je bent namelijk Jelle's moeder en je hoort het erbij hoor! Jammer dat het zo moest lopen, het is feestje van Jelle idd maar je hoort het ook erbij, dik knuff van mij!
Goedemorgen meiden, wat een rust hier zeg,ligt iedereen ng lekker in bed? @Schatje,hier ook iedere dag een poepluier,toevellig eergister Linne niet,maakte me gelijk zorgen maar nu is het weer oke! @Setteke,wat doe jij dat toch altijd goed zeg,je reageert op iedereen,petje af hoor! Vond je het niet een beetje vervelend dat er iemand uit jullie vriendengroep dezelfde naam heeft voor hun zoontje? @Esprit,super gedaan meis! Echt fijn dat ze nu wel begrip hadden voor je,en zeer terecht! Lekker dat je zo aant genieten bent @Alieke,spannend zeg! Een fijne dag vandaag! @Sjudith,hier hebben ze ook last van koude handjes,kan geen kwaad zeiden ze op het bureau. Ik warm ze ook gewoon ff op tussen mn handen. @Philly,ja dat is echt niet leuk. Ben je zelf constant druk bezig geweest en heb je eigenlijk niet veel meegekregen,daar zou ik ook errug van balen! Sommige mensen denken er ook echt niet bij na heh! Wel fijn dat Jelle een mooie dag heeft gehad... Morgen bellen voor de uitslag van mn kweekkie,ben benieuwd! Verder alles goed,gister de meiden naar opa en oma gebracht,zijn papa en mama ff nieuwe stoelen wezen kopem,deze vallen van ellende uit elkaar bijna Vandaag een verjaardag,sneu voor de meiden,iedereen gaat er dan weer boven hangen,pffff! Maar we nemen de babyfoon mee en leggen ze mooi dara op bed,geen pottekijkers hihi... Hoe issie verders hiero? Fijne(errug natte)dag! xxx
En ik heb er 1 gevonden, de enige foto waar ik op sta op Jelle's feest! (nou ja beter dan helemaal geen ) Ik vind vooral de uitgroei erg mooi in beeld gebracht Sorry voor het grote formaat, maar als ik ze verklein in photobucket dan pakt hij toch de grote foto.
Afgelopen vrijdag heb ik me haar geverft, want had ook beroorlijke uitgroei ! Haha! En grijs Nou ja beetje paar plukjes, bah! Maar toch fijn om samen met Jelle op foto, beter dan niks idd, dat doe je toch goed he?
goeimorgen meiden @judith Silver heeft ook kouden handen maar ze wil ze ook niet onder de dekens @vera toppie dat je het gezegd hebt en ook begrepen word @philly jeetje meis dat is zekker niet leuk zo de verjaardag van jelle te vieren. ook jammer dat niet iemand je even kwam helpen in de keuken @linka nog wat leuks gekocht? en welke kleur is je haar nu? @ daisy dat vindt ik zo prettig aan de draagdoek. als ze willen kijken moeten ze erg dicht bij komen en dat doet niet iedereen. mar wij doen dat met de babyfoon mee ook hoor ideiaal. @ alieke veel plezier vanmidag Vraagje? wie heeft er al een baby doos bij de c1000 op gehaald.? nou die nacht van donderdag op vrijdag was niet een keer het was vrijdag weer zo. maar gelukkig vanacht niet dat was weer een top nacht dus ben weer beetje bij gekomen. wat een kout weer he is het.brrrrr gisteren maar lekker de kaarsje aan gedaan. dat is dan wel weer leuk en gezelig. liefs sabrina
Nou, mijn man heeft z'n moeder op een gegeven moment laten afwassen en toen ben ik buiten even gaan afkoelen. Die babydoos heb ik niet gehaald, moest binnen 2 maanden, dus dat redden we niet meer (of we moeten morgen gaan...) Hier doe ik renske ook regelmatig in de draagdoek, maar ik heb dan vaak dat mensen op straat willen kijken, want dat vinden ze zo schattig... is ook schattig, maar ik hou er niet zo van als vreemde mensen m'n decolleté in staan te kijken )
En Jelle op z'n nieuwe fiets (zonder zadel..) Nu stop ik met spammen hoor Fijne dag allemaal. Blijf maar lekker binnen. O ja, Miranda: hoe was het bij K3? liefs Philly
aaah philly wat een lieve foto van jelle, en mooie uitgroei hahaha ik heb de babydoos opgehaald, en was de beste doos tot nu toe! nou ja, mijn man heb ikhem laten ophalen. anissa heeft al een paar dagen niet gepoept. ze laat al wel een paar dagen echte scheten, en ze stinken ook echt judith gaaf die pasfoto, en wat kijkt ze serieus, ben ik niet gewend safouane is weer beter gelukkig. koude handjes is normaal, vaak liggen ze met de handjes boven de dekens. anissa ligt ingebakerd dus die heeft warme handjes. wel weer fijn met borstvoeding geven snachts, anders heb je van die ijsklompjes tegen je buik
Hi Meiden, Hoe gaat het met jullie? en met jullie kanjers? ze groeien snel he? Ayoub doet het gelukkig goed,het doorslapen in de nacht is nog een grote offering... Ik ben door alle stress de afpraak voor zijn EERSTE PRIKJES VERGETEN! erg he? Ik moet morgen maar weer bellen en even mijn excuus aanbidden en hopelijk snel nieuwe afspraak maken! Ben een poosje niet meer op het forum geweest, ik kan het momenteel even niet bij houden, kom gewoon nergen meer aan toe, en daar word ik een beetje deprie van en zit gewoon even niet lekker in mijn vel! Ik wou dat ik gezellig weer mee kon kletsen met jullie, maar dat gaat nu gewoon even niet. lees wel zo nu en dan mee, maar kan gewoon niet reageren... Kan iemand mij mischien de bijzondere dingen mailen? Sorry meiden My Angel
Sterkte en hele dikke knuffel van mij! Ik ben ook in dipje hoor, maar probeer zoveel mogelijk uit de dal klimmen, dus gaat wel lukken! Van jouwe begrijp ik het wel, denk maar lekker aan jezelf en je gezin! Sterkte meis!