Hey meiden, hoe is het hier? Hebben jullie ook goed geslapen afg. nacht? Wesley had gister een erg wakker dagje, niet huilerig gelukkig hij vond het gewoon te gezellig om te gaan slapen. Uiteindelijk is hij gisteravond wel goed in slaap gevallen en ik heb 'm vanmorgen tegen 08.30 uur maar eens een beetje wakker gemaakt! Nu lag hij net alweer in z'n oogjes te wrijven en te gapen maar nu ligtie op bed en is hij het er toch niet helemaal mee eens, even afwachten nog maar... @ Schatje, bij Wesley zat er eerst ook vaak 2 dagen tussten de poepluiers. Hij had er wel last van dus toen heb ik van de huisarts iets gekregen wat ik 'm mocht geven als hij het niet kwijt kon. Ik heb het maar 2 x gebruikt, tegenwoordig gaat het een stuk beter. Nog niet altijd elke dag maar hij heeft er niet zo'n last meer van! Hij had afg. weekend zelfs 3 x een volle luier Wesley krijgt ook 5x180+6 en dat gaat goed! Soms laat hij wat staan en een hele enkele keer lust hij nog wel iets meer na de fles. Wij hebben Nutrilon Omneo en daar doe hij het ook goed op. Voor de krampjes hebben wij een tijdje de druppels van cinababy gebruikt maar ook die heeft ie nu niet meer nodig sinds afg. week. Hopen dat het zo goed blijft gaan want weken met een huilende baby lopen is geen pretje Ik heb wel gehoord dat baby's van voeding waar JBPM in zit ook krampjes kunnen krijgen?!?! Dus het zou bij sommige daar aan kunnen liggen? @ Linka, kan me wel voorstellen dat het dubbel is om nu af te sluiten bij de vk! Je hebt toch een bijzondere tijd achter de rug en als je je bedenkt dat niet meer mee te maken is het wel vreemd... Maar ja, mijn schoonzusje zei na 2 kids ook dat het genoeg was en nu heeft ze een keer op Wesley gepast en is het toch wel weer gaan kriebelen ik wil er nog wel een neefje of nichtje bij dus kom maar op!
Zo is dat Miran,ik heb ook helemaal nergens zin in maarja ik heb gister al gezogen en gedweild dus is ook nog niet echt nodig,hihi... Hoe gaat het,lekker ff rustig achter de pc? @Mik,ja vanaf wanneer zou dat overgaan,ik zei gister tegen Lars het zal toch niet zo zijn dat we nooit ergens kunnen blijven zitten? Weet je als ze nou gewoon met rust gelaten worden is het oke maar iedereen moet ff kijken,flesje geven ed,ja hoort er tuurlijk wel bij maar wij zitten met de gebakken peren
@ Miran en Daisy; Wesley vind het meestal ook niet leuk als ik ergens heen ga. Snap er niks van, zelfs als hij met rust gelaten wordt is hij het er niet mee eens. Thuis gaat het super goed, flesje, spelen, knuffelen en weer lekke slapen zonder al te veel moeite maar als ik ergens heen ga is het ook mis Zodra ik thuis kom weer is het goed hahaha
Hallo allemaal! Moet eerlijk bekennen dat ik niks teruggelezen heb van het afgelopen weekend...... Hebben een lekker druk weekendje achter de rug. Heb zelf kraamvisite gehad en gister zijn we op kraamvisite geweest, hihi! En Britt heeft ineens weer wat nieuws... sinds donderdag wordt ze ook weer midden in de nacht wakker voor haar fles ipv lekker doorslapen.. hoop dat ze hier niet aan gaat wennen, want ze sliep zo lekker door tot 6u/half7. Nu is het overdag maar afwachten wanneer ze weer honger krijgt, want dan denk je overdag je ritme terug te hebben maar dan verrast ze ons 's nachts... en weg ritme, hihi! Maar gelukkig zijn de krampjes stukken minder geworden, dus daar ben ik heel blij om! We hebben gister van mijn schoonouders een duokinderwagen gekregen, zodat ik met Jamie en Britt kan wandelen! Eigenlijk had oma deze 'voor haarzelf' gekocht, zodat ze straks samen met Britt als ze weer gaat oppassen als ik werk, Jamie lopend naar school kan brengen. Handig he! Ik mag er ook gebruik van maken zei ze gister met een bigsmile, hihi! Dus 3x raden wat ik vanmiddag na Britt haar fles ga doen, haha! Dit is er een fotootje van; Nou, denk dat ik straks nog wel ff kom spieken, en anders lees ik vanavond wel ff bij. Xx
nou daar begin ik al niet aan. niemand anders geeft een flesje en als ik denk dat ze het te druk vind gooi ik ook wel eens een spuugdoekje over haar ogen heen. dan ziet ze niets en vraag ook aan de visite om haar met rust te laten want ze moet slapen ze hebben maar met ons rekening te houden toch zijn onze kids! kus
Volgens mij hebben wij hier een bijzonder meisje. Laureen vind lawaai en drukt juist heerlijk. Misschien komt het omdat ze natuurlijk tijdens de zwangerschap het lawaai hier in huis al hoorde. Arm kind (soms is het hier behoorlijk erg hoor) ha ha. Dais: ik zit even heerlijk achter de pc. Even relaxen. Kan ik er straks weer helemaal tegen als de dames thuis komen van school.
Wat een mooie wagen zeg! Geluk,het wordt vanmiddag mooi weer,ik wil ook gaan wandelen aangezien Lars de autosleutel mee heeft genomen,haha..
Zo'n dubbele wagen hebben wij ook gehad. Gekocht toen Dionne geboren was, erg handig hoor. We hebben hem ook alweer verkocht, zijn we nu niet meer nodig hè. Ik zie er wel tegen op om straks al onze baby spullen te verkopen. Dat is zo definitief hè. Nooit meer dat getrappel in je buik, zo'n lekker ruikend kleintje op je arm, zo'n heerlijke kraamweek en zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar ja we kunnen niet door blijven gaan met kinderen krijgen. Toch?
@Daisy; Oh, ook lekker handig idd! Haha! Nou, dat scheelt het maar dat het weer mooier weer wordt vandaag en deze week! Lekker erop uit! @Miranda; Ja da's waar, je kunt ze niet eindeloos uit blijven poepen natuurlijk, hihi! Enja, zal misschien wel een raar gevoel zijn om alle spullen dan te verkopen en alles 'af te sluiten'..
Goedemorgen Ik had gisteren beloofd bij te schrijven maar dat is dus niet te doen. Dus vanaf vandaag volg ik het gewoon meer
hoi meiden! hoe is het hier? ben al weer een tijdje niet geweest. druk, druk! hier gaat het goed! Milan is echt niet lekker geweest van zn buikvirus, maar het gaat nu weer beter! vanmiddag zijn 2e prikjes! hij heeft afgelopen woensdag zijn 1e keer fysio gehad en dat ging goed! ze maakt zich absoluut geen zorgen en moest het meer als luxe zien dat hij fysio kreeg! owja... hij is ook nog op de foto geweest! volgens mij zijn ze erg mooi geworden, maar dat zien we zaterdag over een week! liefs rebbel
petra succes met je eerste werkdag! dit weekend heeft rayane voor het eerst gelogeerd, wij hadden een bruiloft dus we hebben hem aan het einde van de middag naar mijn ouders gebracht tranen met tuiten heb ik gehuild wat was t moeilijk om zonder hem weg te gaan maar hij heeft het heel goed gedaan, niet gehuild goed gegeten en geslapen en hij heeft veel liggen 'kletsen' en lachen met zijn neefjes die tijdelijk bij mijn ouders wonen ivm verbouwing door die logeerpartij hebben we ontdekt dat hij snacht heel erg goed in zijn kinderwagenbak slaapt terwijl hij in zijn bedje zo moeilijk in slaap valt dus besloten om hem snachts in de bak te laten slapen en overdag in zijn bed om te oefenen zodat ik in de nacht ook kan slapen en het was heerlijk vannacht Wat een geweldig speelkleed zeg! ik denk dat ik die eens voor de sint ga vragen haha ik wil wel deze week van dat merk de mobile kopen met afstandsbediening voor zijn bedje hij is namelijk gek op de mobile in de box @ miranda dat lijkt me inderdaad erg moeiljk het is zo definitief ineens ik zie dat bij mijn zus zij wil nog wel een kindje maar haar man niet dus ze heeft alles aan mij gegeven maar als ik haar met rayane zie; dan zie ik dat het haar nog heel veel pijn doet hoor dus ik laat haar lekker met hem zijn gang gaan; flesje geven badje geven etc
heey meiden heb het cb gebeld en die vonden het ook heel vreemd... Nu moet ik morgen naar het inloop spreekuur en kijken wat ze daar zeggen.. wat erg van die jongen op 3fm.. Aankomend weekend is hier weer een paranormale beurs dus daar ben ik denk ik wel even te vinden.. geloven jullie daarin? Groetjes
goedemorgen dames, sorry maar ik kan het even niet laten: @Miranda, raar idee he dat het dan echt de laatste is. Vind het ook wel jammer, maar ik ben blij met m'n 2 gezonde kids en vind het voor de toekomst (qua ruimte en financieel) echt goed zo. maar ja wie weet....ooit @daisy en mik, kindjes doen zo veel indrukken op als ze ergens andrs zijn, dat moeten ze allemaal verwerken. het ene kindje kan hier beter tegen dan het andere kindje. Renske moest zaterdag ook even de drukte van haar af huilen. Verder zijn we nog niet vaak met haar bij andere mensen geweest omdat ze eerst zoveel huilde ivm maagzuur. Nu dat beter gaat wil ik het wel een keer gaan proberen. nou meiden ga nog even genieten van m'n rust, want ik verwacht renske elk moment voor de voeding. fijne dag allemaal liefs Philly
poepen: hier (op borstvoeding) loopt het uiteen van 4 dagen niet tot wel 20x op een dag monique, van iets leuks boven het bed vallen ze wel moeilijker in slaap zijn er meer die merken dat het weer verandert met de borstvoeding rond 6 weken? vorige week wakker van de volle borsten, deze week zorgen of ik wel genoeg heb.. zo ja, is dat weer helemaal goed gekomen bij jullie?
philly wat een leuke foto's! schatje, omdat djayden te weinig poept? succes bij het cb! daisy, ik hoorde het. weet ook niet of het een grap was, maar heb weggeklikt omdat ik er naar van werd toen hij ging vertellen dat ze niks meer voor hem konden doen. in beide gevallen naar, als het een grap is zieke grap, als het echt is zieke reactie. ben ook nog een beetje overgevoelig voor nare dingen. hormonen?
@ Lique, dus het is goed gegaan op vakantie met zo'n kleintje? Heerlijk hoor! @ Sjudith, nou dan heb jij een van de weinige mannen die kan multitasken, die van mij echt niet! @ Binna, ik vind dat Silke nog veel slaapt tussen de voedingen. ze is meestal hooguit een uurtje wakker. Maar ach, dat verschilt toch per kindje. @ Alieke, leuk zulke mensen in je familie @ Schatje, wat sneu voor Djayden. Maar misschien een schrale troost, met een maand of drie zijn de krampen bij de meeste kindjes helemaal over. @ Petra, werkze vandaag! Spannend! @ Daisy, Silke houdt ook nog niet zo van drukte en feestjes, hoor! Ik heb net een stukje geluisterd van dat stukje van Otto, maar om eerlijk te zijn geloof ik het niet zo...(hoezo weinig vertrouwen in de mens...) Laat fenne en Linne "zelf" een tekening maken. Bijvoorbeeld met verf handafdrukjes. Of een fotosleutelhanger. Of een boekje voor de liefste opa. @ Linka, nee toch! Wat zul jij moe zijn! Tja, best wel raar om nu het zwanger worden en kindjes krijgen af te sluiten. Ik weet nog niet of ik nog een derde wil, maar ik probeer wel ontzettend van Silke te genieten voor het geval zij wel de laatste is. @ Queenbee, oh nee toch, toch niet weer nachtvoedingen... Mooie wagen! Ik heb ook een (tweedehands) duowagen, maar daar zitten ze naast elkaar. Door mijn BI helaas nog niet kunnen gebruiken. @ Mik, ik laat inderdaad ook maar een heel select groepje mensen de fles geven. Ik ken mijn kindje het beste, dus weet ik ook het beste hoe het flesje gegeven moet worden, en mijn vriend en dat selecte groepje mensen. dat is net als met op schoot, dat hoeft niet iedereen. @ rebbel, mooi dat het goed gaat! @ Monique, is zo'n logeerpartij toch ook nog ergens goed voor! Lekker slapen de komende nachten! @ Philly, wauw! Voor de baby's met krampjes: http://www.st-josef-apotheke.de/nederla ... mplex.html Werkt echt! Ben voor het eerst weer ongesteld (nou ja, onttrekkingsbloeding van de pil) en heb buikpijn Kijk, dat heb ik dus echt niet gemist. Verder hier alles ok!
okeeee ik wordt echt gek van me inet. ik net op iedereen gereageerd. heel lang bericht wil ik hem versturen geen inet.en meteen al me teks weg dus nu nog even snel @daisy ik geef me schoon moeder een linnen doek met daar op geverfde handjes en voetjes een afdruk zeg maar @schatje ik geloof ook wel in de paranormale wereld @miranda het lijkt me heel moeijlijk om alles te verkopen en dat het dan klaar is @linka sterkte vanmidag lijkt me erg moeilijk om het allemaal af te sluiten @stekke ik kijk er ook echt niet naar uit om ongesteld te worden. @phily wat een leuke foto's en wat een mooi ogen heeft renskte @mik wat supper dat het zo goed gaat met je meisje. en goed dat je aangeef dat ze het niet aan kan dat iedreeen aan haar zit en zo. dat wil ik ook niet hoor. @rebbel wat lekker dat de fysio goed gaat. en dat het eigelijk alleen maar luxe is. @petra en hoe was je eerst werk dagje? @monique dat is dan ene supper oplosing voor de nacht toch @queenbee wandel ze vanmidag en wat een super cadeau Nou Silver is dus gisteren gewoon 5 uur achter me kaar wakker geweest. in haar wieg in haar bedje op schoot gewoon niet slaapen. op het laast is ze in de draag doek eindelijk in slaap gevalen. vindt 5 uur wel heel veel nou ga de was maar eens op hangen. en de woon kamer op ruimen van alle cadeautjes liefs sabrina