Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ lique; oh die speelpakjes zijn ook leuk... Lekker voor int weekend als je niks hebt, zo'n pakje aan en lekker laten rommelen!
    Rompers zijn wel een beetje prijzig, maar vind het toch een optie...

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, ik vind 7.75 eigenlijk ook veel voor een romper (HAns textiel 3,99), maar denk wel dat het goede kwaliteit is en soms betaal je 12 euro voor een romper, dat gaat me eigenlijk echt te ver, haha!

3. zwarte rompers zijn volgens mij gewoon echt niet zo standaard, dat je die veel vind... dus ja, als je wat wilt, moet je wat blijkbaar...

4. Deze vind ik trouwens nog wel grappig...

Bunnyrock

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, ojee, deze mag ik niet kijken hier!

@Setteke, mooie romper, alleen beetje jammer dat als je er iets op wilt zetten het gelijk 2x zo duur wordt... We kunnen we zeuren he! !

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hihi, leuke rompers bij die Bunnyrock!

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Zit je op je werk zeker? Bij ons zijn ook heel veel pagina's geblokkeerd door de systeembeheerders... niet handig..

8. @ lique; houdt de beveiliging van het internet je tegen? Anders kijk ik of ik er wat plaatjes af kan halen :D

9. Zijn grappig maar ook wel sommige echte 'rock' shirts, dus daar meot je van houden...

Bekijk bijlage 12146

10. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Dames,

Hou toch eens op zoveel te kletsen hier.
    Ik wilde om half 12 beginnen te poetsen.
    Dacht nog even lezen en ja hoor al dik 12 uur geweest.
    Moet nu dus echt aan het werk.
    Anders is Danique zo alweer wakker voor ik ook maar iets gedaan heb :(

11. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, haha!! Ja beveiliging op mijn werk, bedankt voor de plaatsjes, het is inderdaad een kado, dus ik vind het wel moeilijk om zoiets te beslissen! Maar komt goed!

12. Bekijk bijlage 12149

Nou en zo heb je nog meer verschillende varierend van opdrukken, tattoos en teksten...

13. @ alieke; succes!
    Moet je me adres ff hebben? Kan je daar zo verder.... ;)

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Grapjas hoor die Chantal, kom eerst mijn huisje maar doen alieke

15. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Wat kunnen jullie lullen zeg;)

Mooie rompers,die van my daddy is leukkk!!!

De kids zijn allemaal weg,jee wat een stilte zeg...:(
    Het is ook nooit goed heh..

Over wegbrengen,onze oppasdagen gaan sowieso nu ook gewoon door op maandag en vrijdag,in het weekend als we een feestje hebben brengen we ze ook weg.
    We willen binnenkort met zn tweetjes een weekend weg dus dan gaan ze ook naar opa en oma,ben benieuwd,kan nu al janken bij het idee,maar wil aan de ene kant ook ff bijtanken en gezellig ff saampjes zijn.

Over het snaaien,hier gaat het goed,ben wel heel blij dat het weekend is zodat ik weer wat extra's kan eten,hahah.
    Eet nu 3x per dag en zit hele dag aant water,geen tussendoortjes..Maandag weer wegen,ben benieuwd!!

Nou ik ga shoppen meiden,ff bij Prenatal kijken,op internet kan ik niet iets vinden voor de meiden(beetje betaalbaar dan)

@Marleen,ik begrijp je zeker weten,ik heb het ook al zoooooo vak geroepen of ie die hekjes wil plaatsen maar altijd uitstel,pfffff...
    Hopelijk gaat ie morgen aan de slag!

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Lique, je doet al goed! Lekker voor jezelf weggaan is ook erg belangrijk, blijf jezelf en niet altijd als moeder en vrouw! Heeft mij ook heel goed gedaan, daar verlang ik me weer naar!

Tussen Jeroen en mij is nog ff opvlakking maar we gaan leuke weekend van maken.

(op verjaardag van Jeslyn hadden we nog ff ruzie, pff, dat is ook niet zo leuk, dat weet hij ook namelijk maar daarna hebben we erover gehad dat het niet moest doen)

17. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Zo stelletje de kletskousen! Hier ligt alles in bed en het is een ravage. Buurjongetje is weer thuis! De halve zandbak ligt door de tuin.... Ach, heb ik wat te doen terwijl ik niet vooruit te branden ben haha!

Wat rompertjes betreft ben ik echt een krent haha, Lang leve de Hema rompertjes!

Deel Deze Pagina