Ik mag me hier helaas nog steeds niet aansluiten. Het andere "augustus mama's" heb ik mogen openen (ik was ook wel errug vroeg met testen), maar nu zijn er al velen voor me. Wie weet wordt ik wel de eerste "echte" augustusmama. Tot snel!
ach diana voor je het weet mag je je hier melden, voor je gevoel duurt het nu nog eeuwig, maar na de bevalling weet je niet waar de tijd blijft. het is hier wel lekker rustig nu, hier valt het nog bij te houden anissa slaapt nu en mijn zoontje ook, de andere kids zijn zwemmen met papa. snachts slaapt ze na haar voeding weer door, en moet zeggen dat dat wel fijn is, want de eerste dagen was ze snachts wakker en overdag sliep ze. snachts wou ze alleen lekker bij mij zijn. gister zat ze nog 30 gram van haar geboortegewicht en denk dat ze er vandaag welweer op zit, super
gisteravond heeft Andy weer bloed naar het ziekenhuis moeten brengen en gelukkig waren de waardes gezakt en doet ze het superdeluxe en mag ze dus gewoon lekker thuis blijven. wat heerlijk voor je Noura dat je meisje het zo goed doet! We hebben vandaag de geboortekaartjes op de post gedaan, helemaal leuk!
@Noura,jeetje 80cc uit 1 borst? Ik wil ook!hahhhaa..... Nou dan doet ze het ook helemaal super jullie meissie! Mag je mooi gaan wandelen @Ptra,gelukkig was het bloed goed,pfff wat een opluchting,dat wil je niet meemaken om ze weer weg te moeten brengen heh! Nou laat het kraambezoek maar komen dan vanaf morgen Hier ook alles goed,wat gaat het toch snel heh,ze kijken al zo wijs en net of ze je al helemaal volgen,heerlijk geoon,wat kan je toch veel liefde voelen Zijn gister ff de stad in geweest en vandaag naar de appieleuk leuk! Alleen moet mama zelf opletten want tevel lopen gaat echt nog niet goed,vanmiddag heel de middag op bed gelegen.. Nou ben er weer vandoor,krijgen zo kraambezoek Liefs van ons...
wat is het nog heerlijk rustig hier, is goed bij te houden want ik heb het druk zat met het kijken en bewonderen van Roos, wat een spetter is ze @ daisy, wat heerlijk dat je meiden het zo goed doen en dat je naar de stad bent geweest, lekker lopen pronken natuurlijk! De melk druppelde gisteren gewoon mijn borsten uit, kwam echt niet meer bij van het lachen, konden er bijna wel emmers onder plaatsen. wel super dat dat zo goed gaat maar au au au wat zijn mijn tepels gevoelig. veel succes met de warmte vandaag
kom mij ook aanmelden hier, alles gaat tot nu toe voorspoedig en goed borstvoeding gaat goed en de kleine man poept als een tierelier hahaha (papa zijn taak) alleen s nachts wil hij het liefst in me kruipen maar ging vanacht al beter dan gister. hij moet echt wennen denk. nou ga ff lekker mezelf opmaken hahaha
wat leuk wat leuk en gezellig is het al hier! ik wil ook! mee praten over lekkende borsten, poepluiers en pronken met de baby!
Wow alweer augustus 2008 mama's! Proficiat meiden! Morgen wordt mijn kleine meid alweer 1 jaar, dat eerste jaar vliegt echt om!
*inbraak* Zie dat de eerste augustus-baby's er al weer zijn! Gefeliciteerd en vooral: flink genieten van jullie beebs! Tis een cliché maar het gaat idd zo snel... Groeten van een april-mama.
Hallo dames, ik kom me ook melden als augustusmama, al is Leila op 1 juli geboren... Bij mij ging de bv ook goed, ik had veel melk maar ik ben de afgelopen week heel ziek geweest en nu is m'n borstvoeding heel erg teruggelopen. Ik ben hard aan het proberen om het weer op peil te brengen en ik hoop dat het lukt...wil echt nog geen flesvoeding gaan geven! Leila doet het heel goed, ze is de afgelopen week 335 gram aangekomen!
Wat gaat de tijd toch snel. Ik ben een augustus 2007 mama en mijn kleine/grote man is alweer bijna 1 jaar. Geniet van jullie mooie kindjes. Ik hoop dat jullie net zoveel geluk en plezier mogen beleven als wij vorig jaar (en nu nog natuurlijk)
Cynthia ik hoop dat het lukt om de borstvoeding weer op peil te brengen. Bij mij gaat de borstvoeding gelukkig ook heel goed maar ik vind het de eerste minuut echt wel erg pijnlijk. Roos is echt een heel zoet kindje en slaapt veel. alleen 's avonds heeft ze nu de afgelopen 2 dagen een uurtje gehuild (aaah is echt zielig) @ nickyz, volgens mij hebben we het allemaal te druk met genieten @ arri, het duurt echt niet lang meer voordat je hier komt kletsen als mama en je hier aan het pronken bent met je baby
Wat een schatje, Petrabr! Met de borstvoeding aat het al weer iets beter gelukkig. Ik denk dat het wel weer op peil komt...
Cynthia, fijn dat borstvoeding nu weer terug is en dat goed gaat Petra, blijf je maar lekker spammen met je lieve Roos, ga zo door meis!
hier gaat ook alles super liep met dag 4 al buiten met de kleine man!hij zat toen al 110 gram boven zijn geboorte gewicht hahaha de kv zei dat ik slagroom in me borsten heb. gijs heeft ook zijn eigen site al! www.gijszaad.nl (leuke achternaam he). nou meiden veel suc6 met de kleine hummels. liefs nicyz
Ik wilde net een stukje gaan schrijven, maar nu is Laureen net wakker. Dus eerst even een flesje geven, luier verschonen en dan kom ik wel even weer. De plicht roept hè. Fijn dat het met jullie kleintjes ook zo goed gaat. Even toch snel een foto.
Wat een schatjes allemaal! Hoop dat ik me er snel bij kan voegen! Alle nieuwe papa's en mama's van harte gefeliciteerd! Geniet ervan