Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Bekijk de advertentie: Babybox XXL NIEUW IN DE DOOS 8-hoekig slechts 99 euro

2. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Ow wacht ff,foutjuh!

3. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
  4. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Ik heb m ook bij iemand gezien met een tweeling,lijkt me errug makkelijk ook als ze straks gaan lopen,erg ruim ook :D

Wat vinden jullie er van?

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Linka, :) Als de koffie maar lekker was dan.... :)
    Ik ben gestopt met roken toen we dit huis kochten, nu inmiddels drie jaar geleden. Ook met het oog op baby's krijgen, een paar maanden later gingen we ervoor! Nooit zin meer in gehad!

@ Sjudith, heb er ook helemaal geen moeite mee, ik snap ook niet dat ik ooit gerookt heb!

@ Daisy, ja dat is ook wel ideaal denk ik met 2 baby's.

Ben dus ongesteld en heb net voor het eerst weer een tampon ingebracht. Heb net het idee dat het ding in een krater verdwijnt :( Zo ruim nog zeg maar. Als ik dat ding straks maar weer terug vind.... :( :)

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    lijkt me ideaal met twee handenbindertjes!

kus

7. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ja, hier heb ik dat ook gemerkt. Was ietsje later dan met 6 weken, maar maakte me ook zorgen om m'n voor mijn gevoel lege borsten. Nu zijn ze weer 'op volle sterkte' ;) Heb wel even een paar dagen gelet op rustig aan doen, veel drinken en heel regelmatig aanleggen.

8. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Wat bedoel je?

9. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    dat het me ideaal lijkt met een tweeling hihhhihi ik heb een handenbindertje en jij twee toch?

10. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Handenbindertje,nog nooit van gehoord :)

11. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Ik denk dat ik ze maar ns uit bed ga halen,ze zijn al ff wakker maar liggen een beetje rond te kijken,heb wel zin om ff met ze te spelen :)

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oh oke das hier heel normaal hihihihihhihi

omdat ze je bezig houden noemen wij soms kids handenbindertjes

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Daisy, misschien kun je eens kijken bij bambinoworld

http://stores.ebay.nl/Bambinoworld/startseite.html

Die hebben vaak aanbiedingen op ebay staan dan kun je van alles heel goedkoop krijgen, moet je wel verzendkosten betalen omdat het uit Oostenrijk ofzo komt maar dan ben je vaak nog goedkoper uit...

14. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hier nog niet ongesteld of met tampons in de weer, maar heb wel het gevoel dat het down under nog niet helemaal op volle sterkte is. Hebben anderen dat ook, dat het nog een beetje kiert zeg maar? :oops:

En doen jullie nog steeds bekkenbodemoefeningen? Of hebben jullie die trouw gedaan en is het nu niet meer nodig? Ik vergeet ze eigenlijk meestal... :oops:

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ daisy, ideaal zo'n box! En handenbindertje is hier normaal :p

16. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Delilah,thanks voor de tip,scheelt echt veel zeg,dan koop ik m liever daar dan op Marktplaats deze zijn nieuw en ongeveer net zo duur!

@Chanti,ik heb geen oefeningen gedaan :oops:
    Bij mij voelt het van onder ook nog niet optimaal terwijl ik een ks heb gehad?

@Setteke,ik hoop wel dat je m terug kan vinden hoor :)

xxx

17. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hoi meiden,

Olivier ligt heerlijk in z'n bedje te slapen, dus mama heeft mooi de tijd om hier eens lekker te lezen ;)

Philly: Nog van harte gefeliciteerd met Jelle. Jammer dat de verjaardag zo verliep... Wel leuke foto's van je kindjes!

Noura: Wat fijn dat Safouane weer beter is. Niks aan zo'n kleintje die ziek is! :cry:

My Angel: wat vervelend dat je je niet zo happy voelt! Hopelijk voel je je snel wat beter!

Setteke: Jammer dat het etentje niet zo'n succes was, hopelijk gaat het de volgende keer beter!

Sjudith: Leuke foto van papa, Giulia en hond!

Schatje: Olivier poept ook om de dag, als hij er zich gewoon lekker bij voelt is er niets aan de hand. Net als bij volwassenen verschillen baby's ook met elkaar. Wel vervelend dat hij zo huilerig is...

Petra: Succes vandaag op je eerste werkdag!

Daisy: Jammer dat de verjaardag niet zo leuk was voor de meiden. Wel super dat ze in hun eigen bedje tot 07.30 uur geslapen hebben!

Linka: Poeh, dat was een zware nacht voor jullie dan!

QueenBee: Mooie duowagen! Daar kun je fijn mee wandelen!

Rebbel: Leuk weer wat van je te horen en fijn dat het Milan zo goed gaat! Sterkte met de prikjes, Olivier mag donderdag weer...

Binna: Lieve foto van Silver!

Linka en Sjudith: Ook hier gestopt met roken, vorig jaar augustus al. Mis het echt niet! Kan me er ook niets meer bij voorstellen eigenlijk...

Setteke: Ik hoop dat je je tampon weer vindt straks! Hahaha! :)

Daisy: Mooie box voor je meiden!

We hebben vrijdag een babygym van Chicco voor Olivier gekocht, hij vindt het erg leuk. Verder niet zoveel nieuws eigenlijk, het gaat allemaal goed hier!

Morgen moet ik zelf naar de internist om te kijken hoe het nu met mijn suikers is en of het echt zwangerschapssuiker is geweest of dat ik toch suikerziekte heb, best spannend!

Fijne middag nog!

Liefs!

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Handbindertjes, woehahaha! Leuke woord! Haha, lig ff in de deuk!

Ja mooie box, meer ruimte en lekker voor twins! En roken, mis ik wel bij wijntje maar de rest mis ik niet.

Juudje, ga zo door! Een pakje had ik ook gerookt maar ging langzamer veel minder en toen ik 6 weken zwanger was ben ik gaan stoppen. Ja stinkt idd, vreselijk!

Setteke, wat goed zeg! Je bent toch echte fries? Mijn familie komen uit Harlingen (jaja, Bergsma ;))

Chantico, bekkenbodemspieroefeningen doe ik al meteen na de bevalling, op advies van Fysio.

Mik, mooie banner :D !

Oei, da's spannend Puck! Hopelijk niks aan de hand!

19. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    hoi hoi!

zo heb ik zeeen van tijd en zo weer helemaal niet meer...ben de showroom hier aan het her-inrichten super leuk om te doen maar ben al wel dagen bezig!

hoop dat alles met iedereen goed gaat!

dikke xxx

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Woehaha, over tampon :) ! Ik moet nog ongesteld worden, dus ben benieuwd wanneer :rolleyes: !

Deel Deze Pagina