Ik wil wat leuks gaan doen met Tygo... Moet er meer met hem op uit vind ik. Zodat ik wat meer doe en geniet enzo... Wil graag een keer weer naar het strand... Is wel erg ver rijden voor mij en denk dan ook weer aan de benzine die zo lekker veel kost, maar ben er eigenlijk wel aan toe en maandag wordt het weer goed warm... Had woensdag ook wel naar blijdorp gewild, maar zelfde verhaal, benzine en ik zou vrij moeten vragen, want ik werk op woensdag, maar lijkt me zo leuk!
Dank jullie wel voor de complimenten voor Suze haar naam, we wilde graag een naam met een lieve klank omdat Roos dat ook heeft. @ Linka, leuke foto's weer! @ Noura, je zal je wel een hoedje geschrokken zijn, hoop echt dat Annissa niks heeft of eraan over houdt. Het zal je toch gebeuren @ Miepie, heel veel plezier en wat gaaf dat Malou loopt. Het maakt echt niet uit wanneer een kindje gaat kopen, maar ik vind het zo een bijzondere mijlpaal @ Chantal, als je 32 uur werkt dan is het toch logisch dat je niet zodra je thuisbent alleen maar het huishouden gaat doen, daar is het leven echt tekort voor
Marleen, dat is een van mijn zussen, de jongste (met streepjes en naast is mijn vader die bekertje in zijn handen heeft) : Bekijk bijlage 12170
De jongste telg op de verjaardag, 4 weken oud (noua ja me zusje in verwachting, dus die is nog jonger, hihi): Bekijk bijlage 12172
ah linka, wat een scheeeetje... met dat haar! @ petra; ahhh, trotse ouders! en de kleine suze na een lange weg.... uitgeteld bij mama
op de eerste foto vind ik je zus wel wat op jou lijken, kan dat kloppen? je oudste zus lijkt volgens mij niet op jou en ooooh wat zit jeslyn lief, en net als marleen vind ik haar ook wijs lijken nou de manager heeft al gebeld, en had ook contact met de leidsters al gehad. en ze gaat er mee aan de slag volgende week met een collega die dan terug is van vakantie. want dit mag niet, het zijn ook nieuwe stoelen, die heel veilig zouden moeten zijn. omdat er al eerder melding van gemaakt is kan het zijn dat er al wat mee gedaan is, of er al nieuwe besteld zijn, maar dat kon ze niet zeggen, daar volgende week meer over. ook bellen ze nog om te vragen hoe het met anissa is geeft me een goed gevoel dat de schrik er bij hun goed in zit, ze bestellen natuurlijk goedgekeurde stoelen en dit verwacht je dan niet
aaah linka wat een liefje en petra, mooie foto! en volgens mij heeft roos zelfde tuniekje als anissa en een mooie trotse opa en oma, met mooie kindertjes!!
huh, we kunnen toch niet allebei de leukste man en kindertjes hebben, mmmmm dit moet uitgezocht worden
Linka, aaaaah, wat een klein poppetje! Leuke foto's! Petra, jij hebt met recht de 1 na leukste kindjes en de 1 na leukste man van nl.... Deze plaats moet je helaas wel delen met alle andere kindjes hier.......
moie fotos petra; wat zul je trots zijn wat een leuk pakje heeft roos op die foto met zn drieën aan zeg... papa ook trots natuurlijk, op zijn knappe meiden!
papa noemt zichzelf de haan in het kippenhok hihi en nu zijn al zijn meiden ook nog leeuw van sterrenbeeld, die man die heeft het toch zwaar