@ Tess en Alieke; misschien zien jullie elkaar nog wel en zaterdag als ik me niet vergis zouden nick en simon in enschede komen op de roombeek, ben benieuwd wie daar dan in de plaats van komt... Meid doe heinig an, niet stressen, laat alles over je heen komen en GENIET!!!
Tesske, ik zie ju dus vanavond in de feesttent? Heb ook geen zin nu Nick en Simon niet komen Verder reageer ik even niet. Heb een eigenwijze dreumes op schoot'. Wij gaan zo pannenkoeken eten
Ik zal wel schadalig vergeetachtig zijn, maar ik heb even niet meer paraat wat er dan vorig jaar voor de bevalling aan de hand was... Kan ik het ergens teruglezen, of wil je het misschien nog een keer (kort) vertellen? Hoeft niet hoor, als je geen zin meer hebt in emo!
hey meiden! ik kwam ook ff kijken of er hier al nieuws is van kim?? ik ben vanmiddag de stad in geweest voor een jasje voor milan, maar geen leuke kunnen vinden! ja of hele dure! iemand tips? maar wel nog wat leuke kleertjes voor hem en voor mezelf! liefs rebbel
Marleen, geweldig dat het netjes is, veel plezier vanavond! Ovenpatat zit in oven, mjammie! Geen zin om te koken, straks ff shoarma bakken alvast voor Jeroen
Ik heb een paar mooi foto's gezien leuk joh Hoe gaat het aan die kant? Hier is het druk! We hebben een mega leuk huisje gezien in duitsland waar we een bod op gaan brengen/hebben gebracht. Dus nu hopen dat het geaccepteerd word en dat we de hypo rond krijgen. (korte omschrijving: beneden: Woonkamer, 3 (slaap)kamers, keuken, badkamer met bad/wc/douche. boven: douche, 4 kamers. kelder, voortuin om het huis, tuin achter het huis is ca 1000m2. garage, ruimte tussen garage en veranda, tuin huis met bar, achter in de tuin een tuin huis, schuurtje in de tuin.) we zijn dus erg benieuwd. kom vanavond weer terug kim hoe gaat het met je?
hey meiden. nou de echo was super. hartje klopte en ben inderdaad 7w 2 dg zwanger. dus we mogen over 3 weken weer spieken! helemaal leuk dus! was echt super!!!! kus
Godsamme, schrik me helemaal de laplazarus van die Truus de mier met 'ik heb een smsje ontvangen, maar ik laat het haar zelf melden'.... Ik dacht oh nee. Truusje, wil je me niet meer zo laten schrikken??? @ Mik; blij dat alles goed is en dat je er van hebt genoten!!! Geniet maar lekker meis @ marleen; idd ff en miepie ook!!! @ daisy; lekker toch! Dus de kledingkast puilt weer uit, hihihi... En matching outfits, leuk hoor, ben benieuwd!!! shit tygo huitl, ff weg
@ rebbel; ik vond dat ze nog wel leuke hadden bij ter stal, stoere jasjes... Weet natuurlijk niet wat je ongeveer zoekt...
@ rebbel; deze vind ik leuk! Bekijk bijlage 12215 Website is: Voorjaars/zomer jassen 74-140 Misschien staat daar nog wat voor je tussen?
Ook ik kwam even kijken naar nieuws van Mik Hoop maar dat alles goed is en ze aan het genieten zijn van de echo foto! Ben bezig met het fotoboek van Danique's eerste jaar. Mennn wat een werk. Heb nu al 46 pagina's vol en ondertussen heb ik alleen dus nog maar 3 maanden in het boek zitten. Shit, nu bedenk ik me dat ik oktober vergeten ben. Heb nu dus augustus, september en november erin zitten. Pfff kan ik de boel weer aanpassen. Het wordt wel erg mooi, maar zal straks ook wel weer een flinke duit gaan kosten Ik ga even douchen. Over een uurtje is mijn vriendin er en gaan we richting feesttent. We gaan alleen even 3js kijken en daarna weer naar huis denk ik. Zooo jammer geen Nick en Simon
Ondertussen dus goed nieuws van Mik! Fijn hoor! En over 3 weekjes weer kijken, super! Lekker genieten hoor Chantal, ik schrok ook van Truus de Mier haha Nou ga ik echt douchen. Fijne avond dames en tot morgen!!!
Ja collegatje van mij komt ook uit borne en die baalde ook al! En ik heb ook nog niets met fotos gedaan, ben al begonnen met een boek van de hema van tygos verjaardag, maar die kosten ook 37 euro ofzo...
tot morgen... Had al 7 truitjes/ shirtjes van die website in mijn winkelwagen liggen, wat leuk spul! FF bewaren om te kijken of het wel uit kan