Ik kan niet meer tegen tampons sinds de zwangerschap Heb sinds vandaag een abbonement op Babytv, en Giulia vind het schitterend!
daisy, ben niet gegaan. maar goed ook, wan t ik denk dat het krampjes zijn. echt een handenbindertje vandaag chantico, dank voor je antwoord. ik merkte het ook met kolven. merk nu idd verbetering met veel aanleggen en drinken. setteke, dank voor de link, ga t na een dag huilen van de krampjes ook maar eens bestellen. kan alleen niet vinden wat t kost en hoe je het bestelt. baal van mijn werk. al 2e mailtje of ik ff bel om het over een training in december te hebben. staat mijn hoofd helemaal niet naar. eerst nog een hele verhuizing..
ja judith dan mag je het recept! ik ga zo beginnen het gaat goed met anissa, ze slaapt nu best veel, wel ingebakerd maar dat vind ze fijn. alleen vandaag weer erg veel gespuugd, maar zolang ze er zelf geen last van heeft is het alleen mama die steeds onder zit en extra moet wassen haha daisy die babyparken zie je ook veel in belgie, voor konijnen heb je ook zoiets in de tuin haha linka een dag tevroeg, naja beter dan een dag te laat toch? bekkenbodemspieroefeningen, ben daar een beetje slordig in ik ga woensdag waarschijnlijk kijken naar een opleiding nagelstyliste, dat is in de avond en fotografie was overdag, en dat lukt nu evenniet. en nagelstyliste lijkt me ook leuk. eerst maar eens zien of het wat is. moet er wel voor naar arnhem nou ik ga aan de cake beginnen
@lauwie: http://www.st-josef-apotheke.de/nederla ... mplex.html Hier te bestellen. Ik ben geloof ik 35 euro kwijt voor 4 flesjes. Gebruik het al een week of 6 geloof ik en ben nu met het laatste flesje bezig. Het helpt echt heel erg goed!
@ Chantico, volgens vriendlief is het wel vrij ruim down under en dat idee heb ik zelf ook wel. Net of het allemaal nog uitgelubberd is. Ik doe braaf bekkenbodemspieroefeningen, moet ook ivm BI, maar heb niet het idee dat het daartegen helpt. @ Daisy, lekker gespeeld met je meiden? @ Puck, ik ben tijdens mijn zwangerschap ook geprikt op suikers. De eerste keer waren de waarden heel licht verhoogd, de tweede keer waren ze weer ok. Hoop voor je dat je geen diabetes hebt. Ik werk in de ouderenzorg en kom daar veel diabetes tegen en het is niet leuk! @ Linka, ik ben op en top Fries. Ken alleen geen mensen in Harlingen, daar woon ik redelijk ver vanaf. Bergsma is inderdaad wel een hele friese naam! @ Austin, jij hebt het druk zeg! Nou als je maar geniet dan! @ Sjudit, babytv zit hier ook in een extra pakket van UPC, alleen moet ik dan gelijk weer 8 euro meer per maand betalen. Dus wij hebben het niet. Lang leve de dvd's van de Teletubbies! @ Lauwie, oh dat moet wel op die site te vinden zijn. Zal zo even voor je kijken. Eventueel, mocht je in de buurt wonen is er in Hengelo een drogist die het ook verkoopt, de enige in Nederland. Silke had gisteren wat een baaldag. Niet willen slapen enzo, maar ja ze moest ook binnen slapen ivm het vieze weer. Nu kan ze weer buiten slapen en nou hoor ik haar niet meer! Gekke meid! Silke slaapt vannacht bij opa en oma. Wij moeten morgen om 8 uur bij de tandarts zijn, die op een half uurtje rijden is. Als we dan eerst Silke moeten wegbrengen moeten we al om 7 uur in de auto zitten. Bovendien moet ik haar weer helemaal uit haar ritme halen, en daar word ze vaak niet blij van. Gelukkig is ze niet zo lang weg, na de tandarts levert Hilbrand Tymen en mij ook bij mijn ouders af. Het is mijn moeder haar oppasdag, dus anders was Tymen ook bij haar geweest en nu zijn Silke en ik er dus ook. Kom ik er ook nog eens uit...
@ Lauwie, die link die ik gaf, als je die pagina naar beneden scrollt dan kom je bij een bestelformulier dat je moet invullen. Zo bestel je het. @ Sjudith, dat valt idd wel mee. Zal het er nog eens met vriendje over hebben.
leuk die baby tv misschien dat ik dat ook wel een keer ga nemen! Djayden ligt nu in zijn bedje en is gelukkig al even stil dus hoop dat ie even slaapt.. Mijn vriend heeft toch nog een keer naar cb gebeld en die zeiden dat we de huisarts moesten bellen.. Dat hebben we dus gedaan en moeten vanmiddag om 16.40 daar zijn en dan zullen we zien.. ze vonden het allemaal heel raar konden niet bedenken wat het zou kunnen zijn bij het cb.. :S Groetjes
Leuke slofjes voor onze kindjes: http://www.baby-slofje.nl/N_frame.html? ... slofje.nl/ Hier heb ik ook al vaak besteld, je kunt ze helemaal zelf samenstellen: www.roosjes.eu
erg leuk. ik zat al te denken wat je van de winter om haar voetjes moest doen want alleen sokken is erg weinig. hihihih dus hier ga ik zeker bestellen want bij de prenetal zijn die slofjes ook 18.95 en dan heb je niet zulke leuke! kus
Letterlijke vertaling weet ik niet maar als je op abschicken klikt bestel je en op eingaben löschen is alles wat je hebt ingevuld wissen.
roosjes heeft heel leuke schoentjes. maar ben ook fan van babypaws die zitten helemaal super cake staat in de oven. schatje ben benieuwd wat de arts zegt kreeg vandaag trouwens de wij met de bon voor de babydoos. hebben er meer hier last van dat de maten van sommige merken zo raar uitvallen. mexx bijv. valt zo klein. maatje 62 is al weer zo te klein. baal ik af en toe zo van. het is lastig kopen zo