@ lauwie, ik woon inderdaad in zuid-holland juud heeft helaas af moeten bellen, dus ze komen een andere keer voor de bbq vind ik stokbrood en kruidenboter nog steeds het lekkerst @ Marleen, wat een leuke foto's van je jongens. Vooral waarbij ze aan het spelen zijn
@ marleen; oh ja dat was ik ook vergeten te zeggen, leuke fotos, heerlijk toch dat zo kunnen spelen samen! @ lauwie en chantico... Ik denk dat ik het dan maar gewoon nog een keer aanbied... Er zit idd niets nitraatrijks in... Proef het wel ff voor om te kijken of her raar smaakt, heb het gister ook geproeft nl, omdat hij niet wilde en smaakte prima. Maar hij had vlak voor het eten op het kdv een potje fruit met granen gekregen omdat ik dat had meegegeven ipv warm eten, stom stom stom... Dus de leidster had zoiets van, nou ja dan geef ik het maar gewoon heeft ie in ieder geval iets gehad... Hij had dus een fruitdagje gister hahahah.... @ petra; meid jammer, had je een gezellige middag met visite voor de boeg en nu niet meer!
ok ga er vandoor... zo met Tygo naar vriendin toe... Mannetje wordt ook net wakker, wat een timing weer... fijne dag mädels!
Petra, jammer dat ze niet komen....... En idd Marleen, je hebt hele leuke boys en zo lief ondanks ze ondeugend zijn vooral Thomas.
Jes met dr nieuwe bankje (vanmorgen gehaald met verjaardagsgeld van overgrootmoeder en dan nog van klant van me werk) Bekijk bijlage 12307
@ Linka, wat een superleuke foto's en wat een heerlijk snoetje heeft Jeslyn, ik vind haar echt geen baby meer, ze is al zo'n meisje
@ Linka: Jes is aan het veranderen in haar gezichtje zeg! Ik zie het ineens op de foto's weg! Net wat Petra zegt; ze is echt een meisje ipv een dreumes! (haha, aangepast)! @ Queen: Fruit verdunnen met water heb ik bij Jasper weleens gedaan, dat had ik van Juudje. IJs gaat er meestal wel in als ik zelf keelpijn heb haha. Oja Petra, ik krijg elke keer de kriebels als ik jouw banner zie... Ik vind Suze toch zo'n lieve naam. Ik krijg er telkens zo'n sprookjesachtig gevoel bij. Hmm, ik kan het niet zo goed uitleggen, hopelijk begrijp je wat ik bedoel! ---------------------------------------------------------------- Ik ben alleen met de kids! Jeroen heeft een optreden in Doorn. Iemand die daar toevallig heen gaat vanavond haha?! Ze belde van de organisatie dat ze eerder moesten komen ivm sound checken, en daar baalde we allebei van eigenlijk. Ik zit te verzinnen wat ik eens ga doen...
linka, je hebt echt een prachtige dochter (2 eigenlijk ). hele mooie foto's en leuk dat bankje! hm, ik ben vandaag ook alleen met mijn dochter (en kat niet te vergeten, wil de hele tijd op schoot), dus had bedacht iets leuks te gaan doen maar ze slaapt al ongeveer de hele dag. en de tijd die ze wakker was heeft ze gegeten en in bad gezeten want ze pakte het bolletje uit de wasmachine dus haar voeten zaten onder het wasmiddel. nu heb ik ook de babyfoon van ons buurmeisje dus gaan we officieel niks meer doen vandaag
Nou hier is het probleem opgelost, ik hoef me niet te vervelen. Thomas en Jasper zijn net wakker en mijn schoonzus kwam de auto omruilen, want ze had de auto van Jeroen met aanhanger geleend, en ze had Caat bij zich. En nu zitten ze met z'n 3e op het kleed te spelen, zo leuk! Lang leve Little People haha! Pff, Jasper wil al een paar dagen geen groente eten, en nu krijg ik sinds gisteren er ook bijna geen fruit in... Het zal wel door die kiezen komen denk ik.
En ik ben officieel te moe verklaard om nog wat te gaan doen. Heb net een half uurtje geleden Danique uit bed gehaald. Die heeft dus heerlijk geslapen. Eigenlijk moet ik nog even boodschappen doen, maar heb nog geen puf. Nog maar even wachten dus. Ben zelf op de bank ik slaap gevallen tijdens het lezen van mijn nieuwe daphne deckers boek (de geboorte van een moeder). Had ik vanmorgen voor 3 euro gekocht op de boekenmarkt. Vind dat zo lekker weglezen. Maar ja nu zit dochterlief lekker te spelen nadat we net samen wat hebben gedronken en ja ik hang dus nog even met mijn duffe kop op de bank. Dit vind ik dus zo lekker aan weekend.
Effe bijtanken, Alieke, geniet er van! Marleen, heerlijke foto's inderdaad! Linka, prachtige plaatjes van je jongste dochter! Er was geloof ik nog wat waar ik op wilde reageren, maar weet het niet meer...
thanks meiden, voor de opbeurende woorden. ik begrijp dat jullie denken dat ik nu erg snel in paniek ben om niets en natuurlijk schrik ik er ook wel eerder van, maar ik voel natuurlijk wel het verschil tussen eens een harde buik en dus nu nadat ik wat gedaan heb! de gyn heeft mij de vorige keer ook wel gewaarschuwd dat ik het toch rustiger aan zal moeten doen omdat ik in het begin ook al bloedverlies had en menstruatiepijn, dit kunnen weer voortekenen van een vroeggeboorte zijn. dus ja dan is het moeilijk om er niet te veel bij stil te staan. de injecties betkenen ook niet dat ik nu geen vroeggeboorte kan krijgen, ze proberen op deze manier dat ik het langer zal voldragen, maar dat werkt bij de een wel en bij de ander niet. dit klinkt nu allemaal nogal negatief natuurlijk, maar ik ben verder echt wel positief over de zwangerschap en ik realiseer mezelf ook echt wel dat het nu niet hetzelfde hoeft te lopen als bij Milan, maar ik zal het gewoon in de gaten moeten houden en helaas minder doen dan iemand anders die zwanger is. het blijft maar een beetje rommelen, net even het dorp in geweest en af en toe een harde buik en ineens flinke steken helemaal onder in, dus ik hou me de rest van de dag/avond maar rustig. @chantico: de reden van de vroeggeboorte ligt helaas bij mij, ik heb een overgevoelige baarmoeder, dus dat verklaart nu ook wel dat ik zo snel weer harde buiken krijg. 9 sept. gaan ze mn bmmm meten, hopelijk is dat gewoon goed. liefs
@ Marleen, wat lief je reactie op mn banner. Wij wilde heel graag een lief klinkende naam en kwamen al gauw op Suze, het is dan toch nog wel spannend of andere hetzelfde gevoel krijgen bij een naam, dus ik vind het leuk om te lezen dat dat zo is. @ Rebbel, ik (en ik denk iedereen hier) kan me heel goed voorstellen dat het allemaal nogal spannend is bij jou. Als je je ergens zorgen om maakt kun je dan het ziekenhuis bellen? Ik denk dat zij je misschien soms gerust kunnen stellen. @ Alieke, lekker is dat hè, een beetje lummelen. @ Lauwie, doe maar lekker eens helemaal niks
@ Rebbel: Ik wil het niet paniek om niks roepen, integendeel zelfs! Ik snap juist heel goed dat je die harde buiken nu niet fijn vind! Daarom zei ik ook dat je maar moet doen alsof je al hoogzwanger bent. Ik hoop dat de injecties gaan doen wat ze moeten doen meis. @ Alieke: FF lekker rustig aan doen is niks mis mee hoor meis! @ Petra: Nou bij mij is het dus het resultaat bereikt wat je wilde haha! Overigens vind ik Roos ook zo'n lieve naam, maar van Suze krijg ik de kriebels! Pff, nou Thomas & Caat zijn met m'n schoonzus mee, volgens mij komt er storm, jeetje wat waren ze druk! Ze wist dat ik alleen ben met de mannen en haar man is wel thuis. En d'r andere dochter had ook een vriendinnetje, dus hoppa Thomas ook mee om pannekoeken te eten. Kan ik ook rustig eten. Lekker shoarma mmm!!!