Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    petra, ik doe al zo vaak niets :)
    en het is zo lekker weer buiten (al waait het wel hard hier). we hebben net boodschappen gedaan.
    hoe gaat het nu met het slapen van suze 's nachts?

daisy, volgens mij heb ik niet meer gereageerd op jouw vraag wat voor regenjasje ottilie heeft: zilverkleurig met witte stipjes. wanneer hebben jullie kraamfeestje voor maartje? en leuk dat je dezelfde outfitjes voor de meiden gevonden hebt! wat zijn het voor kleertjes? ik ben benieuwd naar de foto's!

vriendlief is naar de nk-hockey en gaat daar een klein stickje kopen. lief he?

2. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Hoi meiden,
    Sorry sorry ik kan het hier echt niet bijhouden hoor, ik probeer zoveel mogelijk te lezen maar ik kom steeds niet toe aan reageren.
    Ik lees wel alle fijne en leuke gebeurtenissen en vind het natuurijk voor ieder van jullie helemaal leuk!
    Ga geen namen noemen want ik ben bang dat ik iemand vergeet en dat is zo lullig he :)

Gisteravond naar de feesttent in Borne geweest, was ondanks de stortbuien wel heel erg gezellig. Moeke was om kwart voor 2 vannacht weer thuis ( en Tess was om half 7 wakker ;) )
    Was echt drijfnat toen ik thuis kwam en nu dus strontje verkouden.
    Vanmorgen de boodschappen in huis gehaald voor morgen, de hapjes opgehaald bij de cateringservice en last but not least de stoffenslinger , met naam, bij Kim opgehaald en hij is erg mooi geworden.
    De tent hebben we vanmiddag opgezet, vanavond alvast de boel versieren en dan zijn we morgenvroeg helemaal klaar voor het grote feest :D

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meiden

@chantal dacht er laast in een keer aan. weet je al wat je met de babysite aat doen??

pfff de hele dag gewoon geen inet. grrrrr wel vanmidag me buiten box voor een 10 verkocht en nog een box kleed voor 5 euro.

4. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Binna, leuk dat je wat hebt kunnen verkopen! Wel balen dat je geen internet had..:(

Ik ga ff onder de zonnenbank, douchen en dan lekker met Mark in bed een filmpje kijken.
    Toedeledokie!

5. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Manlief is weg, de kids liggen op bed en ik had allerlei plannen, maar er komt niks meer uit m'n handen. Ik ga denk ik even in bad en dan lekker zappen of lezen! Fijne avond allemaal!

6. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    hey dames,

Hier ook niet veel tijd om te reageren. Voel me behoorlijk ziek. Tja moet nog 5 weken om de grens voorbij te zijn dus nog even volhouden!

Ben dus bij de vk geweest en alles was goed! Bij ons hebben ze geen echo apparaat dus maandag mag ik bellen voor een afspraak voor de echo. Ze stelde me toch wel een beetje gerust over mn gewicht. Ze zei dat mn bloeddruk, ijzer, suiker perfect was en dat overgewicht dan het kleinste probleem is dan dat je bloeddruk,ijzer of suiker minder is. Doet me toch wel een beetje goed!

Mik: fijn dat de echo goed was!
    Wens iedereen nog een fijn weekend!

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Linka, leuke foto's weer hoor! Het worden echt allemaal al minimensjes he? Het baby is er ook al helemaal af, gaat zo hard echt!

---

Zit nu ook alleen thuis met de kids op bed... mijn moeder viert vanavond haar verjaardag, en daar zouden we met zijn allen heen gaan. Maarja, de kids zijn ziek dus mogen ze de deur niet uit.. en hubbie heeft weekenddienst van de brandweer, dus zogauw zijn pieper gaat moet hij naar de kazerne. En als ik dan bij mijn ouders thuis zit en zijn pieper gaat, moet hij mij bellen, dan moet ik eerst naar huis en dan kan hij pas weg, en dat duurt dan te lang... dus zit ik hier en hij daar... *zucht*... ach, de zapper is gelukkig heel gewillig vanavond!

Xx

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @linka vanmidag kon ik de foto's niet zien. nu wel en wat een plaatjes. (ps dat stoeltje heeft silver ook) en waar heb je dat leuke fietsje vandaan (als je dat weet. en dan nog wat een leuke doek waar ze onder legt stippen zijn leukkkk

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @qb jeetje wat balen zegt dat je zo binen moet zitten
    Voor je mannetje was het hier in de buurt wel een mooi brand geweest he. echt erg van die duinen
    Gisteren de hele avond hoorde we sirenes

10. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    En ik zit hier vanmiddag te verkondigen hoe goed het gaat met Danique en het slapen de laatste 3 dagen. En ja hoor, het is weer raak. Ze heeft een half uur tot 3 kwartier geslapen en toen krijsen. Ze krijst zich helemaal overstuur. Heb het idee dat ze bang is. Ze snikt en krijst en hapt gewoon naar lucht en de tranen biggelen over haar wangen. Vind het zo zielig.
    Raymond zit nu bij haar, maar ja dan gaat het wel goed. Ik zat net naast haar en toen was ze weer rustig en toen ze weer alleen op haar kamertje was weer krijsen. Maar niet krijsen van ik probeer jullie hier te houden, maar echt bang ofzo.

Binna, lekker wat verkocht dus mooi!
    Ik moet ook eens wat spullen van Danique gaan uitzoeken denk ik.

QB: Wat balen zeg dat je nu niet weg kunt. Ach lekker bankhangen is ook wel fijn voor een avondje he ;)

11. schatje1

schatje1 Niet meer actief

gaat inderdaad veel sneller :)

12. schatje1

jah helaas wel :( elke donderdag van 9-20 uur

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Had ik toen ook hoor, komt dat je al je handen 'vol' hebt aan je kleine, en toen je de eerste keer zwanger was had je dat natuurlijk niet. Geniet er nu maar dubbel en dwars van, je bent echt binnen no-time weer bevallen! ;)

Och arme meis.. zielig he.. en je weet idd niet waarom ze zo overstuur is.. knuff voor haar en jullie!

Ja, straks chipje erbij, borreltje erbij.. ;)

Ach ja.. wat Alieke al zegt, bankhangen is wel lekker idd. Maar overdag is het wel jammer hoor, had liever met ze gaan fietsen ofzo...

Ja, idd, dat vind hubbie mooi! Tis natuurlijk hartstikke erg, maar ja, ze zeggen niet voor niks dat brandweermannen stiekem pyromaantjes zijn.. ;)

14. schatje1

pfff het is hier alweer 3 nachten een ramp met slapen :(
    In de vakantie ging het allemaal goed maar nu ... :(
    Nu wil djayden helemaal niet slapen is hij weer aan het huilen enz..

15. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ze is dus weer rustig.
    Ze heeft bij Raymond gezeten op schoot op haar kamertje en had hele grote verhalen verteld. En toen had ze door haar ogen gewreven en is ze gaan slapen. Ze moest gewoon papa nog even vertellen wat ze vandaag allemaal met mama had gedaan ;)

16. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Schatje, wat vreselijk vervelend zeg!
    Succes!!!

17. schatje1

hij zit nu naast ze papa op de bank te xboxen :( hoop dat hij zo toch nog moe word en dan niet zo moeilijk doet

Oh jah heb vandaag een mooie ring van me mannetje gekregen :) kan helaas nu geen foto maken

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

Dat kan ik bevestigen. Een vriend van ons zit ook bij de brandweer en die was ook mee dat weekendje. Je wilt niet weten wat voor loeiend kampvuur wij hadden....

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Lauwie, waar kom die zilveren met stippen vandaan? (stippengek hihi)

Miepie, fijn dat goed ging bij VK en dat je geruststeld bent door hun.

Queen, het is erg vervelend, maar heb je toch vermaakt?

Binna, fietsje van Dora (buiten foto? ) heeft ze gekregen van me schoonouders die in Frankrijk hebben gekocht. En die deken stippen hoort bij de poppenwagen uit www.poppenpret.nl daar is Jeslyn heel erg gek van die deken met stippen, ze sleept ook hele tijd mee enzovoort, niet poppenwagen, haha. Fijn dat je die hebt verkocht, super!

alieke, vervelend zeg, Jeslyn is bijna elke nacht wakker, geef ik dr warme melk en slaapt ze weer soms niet, het is ook erg vermoeiend snap ik heel goed.

Zo, vanmiddag zijn we naar verjaardag geweest van me vriendin en zijn we rondhalf 10 thuis en jeslyn pap gegeven en naar bed gebracht, is gelukt om dircet te slapen, pff.

Nu geniet ik van laptop en wijntje, hmmmm.....

20. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    hoi dames,

heb een paar mooie foto's gezien.

Alles verder met iedereen? Zo ben moe joh! drukke dag gehad. Wel erg leuk :)

Morgen mag ik heerlijk uitslapen:D *nou daar heb ik echt zin in*

en.....

ik ben met mijn broeken 1 maat afgevallen:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Helemaal happy:D Ik ben er nog lang niet maar het komt eraan:D

En ik ben iemand tegen gekomen in de c1000... die zei tegen me: Kimm je ziet er goed uit:D heerlijk om dat te horen zeg:D Mijn schoonmoeder zei ook al meid ben je afgevallen... ja 1 maat... nu de rest nog:D wat een heerlijke motivatie is dit zeg:D ben helemaal happy:D

ik heb 1 glaasje soort van champagne gehad... bubbels met alcohol... smaakt wel lekker... nou 1 glaasje!!! kan voelen dat ik wat op heb! jeetje....

Liefs

Deel Deze Pagina