Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

#40241 Marleen2109, 30 aug 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 aug 2009
    Goeiemorgen!

Ja hoor ik ben alweer van de partij...:(
    Jasper was om 6u wakker en begon weer lekker te brabbelen. Ik heb in de hoop op nog een beetje slaap een papfles gemaakt, maar helaas kwam daarna toch echt het startsein van de dag. Ik ben er vannacht ook 3x uit geweest. Jeroen was laat thuis en ik val altijd later in slaap als hij niet thuis is. Maar ik lag uiteindelijk echt heel diep in slaap toen ik Jasper de eerste keer hoorde. Ik doe altijd even de lamp aan op de overloop, maar toen ik terug ging deed ik mijn nachtlampje aan ipv de lamp op de overloop uit, zo moe was ik haha.

@ Petra: Misschien is het al gevraagd en heb ik er straal overheen gelezen, maar klopte het briefje deze keer ook?? Heeft Suze je een beetje laten slapen vannacht?

@ Miepie: Fijn dat alles met jou goed is meis en wat lief dat ze je nog ff geruststelde over je gewicht. Mensen met wat teveel aan gewicht zijn echt niet standaard ongezond en daar ben jij weer een mooi voorbeeld van!

@ Binna: Zitten jullie erg dichtbij die branden?

@ Alieke: Jasper is 's nachts helemaal in paniek. Maar het is allemaal in zijn slaap! Als ik ga kijken dan krijst hij met zijn ogen dicht. Het is ff een fase meis. Ze doen momenteel zoveel indrukken op. Je moet alleen nu erg opletten dat ze niet aan dingen gaan wennen, zoals bij je nemen ofzo. Het gaat over... maar wanneer...:(

@ Schatje: Bij jullie dus ook drama... Een ring gekregen? Doe mij ook zo'n man ;) erg lief!

@ Queen: Ben je zelf niet zieker geworden? Beetje bankhangen kan ook weleens lekker zijn hoor haha! Mooi freubelwerkje hoor :)!

@ Linka: Dat klinkt gezellig meis, ff lekker genieten! 10kg kwijt is echt super! Bij mij gaat het totaal niet, ben zelfs 2,5kg aangekomen!

@ Kimm: Fijn om te horen he?

@ Noura: Fijn dat het met Anissa goed gaat!!!

@ Tess: Hieper de piep hoera!!! Gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!!

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Lieve Tess, van harte gefeliciteerd met je allereerste verjaardag. Geniet maar van deze bijzondere dag samen met je ouders

Dames en heren mag ik jullie aandacht
    tromgeroffel...........
    Suze heeft de hele nacht geslapen met 1 voeding om 04.30

wauw

ik werd om 03.30 uur wakker omdat het zo verdacht stil bleef, echt superfijn

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    `jeej!!! petra wat goed zeg van je kleine meis!

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Tess, gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!!

Petra, wat geweldig!

Marleen, jammer dat kerels vroeg wakker waren..... Ach, heb van genoten, haha. Jammer dat je weer was aangekomen, maar door die toestand begrijp ik heel goed.

Noura, wat fijn dat Anissa goed gaat, gisteren was ik toch in Prenatal en zag leuke streepjesjurk van Name It, heb ik maar gelijk meegenomen, oeps........ (vond zo leuk en Jeroen ook, haha) Ga ff die link kijken!

Ga vandaag op kraamvisite bij die jongste telg, maar of Jeroen nog aankan om te rijden, hij is echter door zijn rug gegaan, vannacht had hij me wakker gemaakt of ik wilde insmeren, pfff! vond ik niet zo leuk maar tsja daar kon hij niks aan te doen...... Morgen maar ziek melden heb ik hem heel duidelijk gezegd!!!!

5. Tess van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag, moge het gezellig en vol kadotjes zijn!

Carmen; gefeliciteerd met kleine tess, heel veel plezier, geniet lekker met je gezinnetje van deze bijzondere dag!

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Carmen, van harte gefeliciteerd met Tess! Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben met veel kadootjes!

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Hoeraaaaa voor kleine grote Tess!!! Geniet van alle aandacht!!!

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @tess van harte met je 1 e verjaardag. dat je maar lekker verwend mag worden (carme dikke knuf voor volgens mijn toch wel een zware dag voor jou)

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @linka oo dat is wel pijnlijk voor jeroen

@noura wat fijn dat je meise gewoon weer ging slapen na het weken

@petra wat een goed en fijn nieuwss

@marleen. nee het is hier wel een half uur vandaan. maar ja je hoord dan wel de brandweer. en het zaanse nieuws is alleen maar dat. en soms was de lucht wel erg donker zonder regen

@qb mooi gemaakt weer

10. @ binna; weet het nog niet met die dreumessite, heb het wel met mn vriend over gehad, maar hij is heel voorzichtig met fotos, daarom plaats ik ook nooit iets waar bijv. zijn kids bij opstaan... hij is toch bang dat 1 of andere gek de fotos kan 'pakken' zeg , maar...

11. Ik wilde het aan rené net even laten zien hoe het eruit ziet, maar kom er ook niet op nu :(

12. meiden, fijne dag!

Juud en binna, mocht ik jullie niet meer spreken, have fun woensdag, had me erg leuk geleken om te gaan. Lijkt me wel erg bijzonder!!

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ja want je kan er een wacht woord p zetten. heb ik ook.
    en kan op twee manieren ik heb dan wat is me tweede naam
    maar me nichtje heeft haar mail adres daar moet je het vragen

14. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Goedemorgen!

Wij hebben verder een goede nacht gehad. Vanmorgen was het bijna half 9. Zit nu beneden. Danique heeft net gedoucht met papa en ik loop nog in mijn pyama. Ga straks wel even douchen.

'Gelukkig' lees ik veel kindjes die wakker zijn 's nachts of 's avonds voor het slapen gaan. Dat scheelt alweer dat het waarschijnlijk de leeftijd is.

Petra, wat een voorbeeldig kind wordt Suze. Heeft Roos haar vast geleerd ;)

Marleen, inderdaad veel indrukken. Dat snap ik. En frustratie alom. Danique wil ook lopen, maar dat kan ze niet. En dan maar weer gillen.

Kimm; wat goed zeg een maat kleiner. Heerlijk en als mensen het dan zien is helemaal fijn

TESS, VAN HARTE GEFELICITEERD MET ALWEER JE EERSTE VERJAARDAG!!! MAAK ER MAAR EEN LEUKE DAG VAN!!!!

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Nee, moet zeggen, ff afkloppen, dat we er nog goed uitkomen allebei.. maarja, Britt werd ook pas een paar dagen na Jamie ziek... Bankhangen was wel ff lekker, heb leuk gefreubeld, haha! ;)

@Tess: Gefeliciteerd met je aller 1e verjaardag!! Je wordt vast heel erg verwend, en dat mag natuurlijk ook!!

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    tess, gefeliciteerd met je eerste verjaardag!! hoop dat jij en mama een heerlijke dag hebben!

noura, fijn dat het met anissa goed gaat. die site ga ik zo eens bekijken.

petra, wat super dat suze zo goed geslapen heeft! kun je zelf ook ff een beetje bijtanken!

miepie, fijn dat het goed was bij de vk.

alieke, wat zielig dat ze dan zo bang lijkt. gelukkig is ze daarna lekker gaan slapen.

kimm, je berichtje klinkt heel blij, goed zo! had je mijn bestelling nog ontvangen?

schatje, wat lief van je man!

linka, sterkte voor jeroen. en ook voor jouw rug queenbee.

marleen, kun je zo niet ff lekker terug in je bed dat jeroen op de mannetjes let?

wij hebben gister tot laat met de buren een nieuw spel (cuba) gespeeld. gelukkig mochten we tot 9 uur blijven liggen (wel met een voeding om 4u). gisterochtend ook al. otje lijkt duidelijk op mama, moeilijk in slaap vallen maar graag uitslapen!

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    linka, haar jasje komt van henk ten hoor. hebben we in friesland gekocht.

binna, naar als je zo dichtbij de brand woont. ik heb ook familie in schoorl wonen. lijkt me niks nu!

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Dankje Lauwie!

19. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hieperdepiep hoeraaa voor Tess! Een hele fijne dag gewenst, met veel familie en cadeautjes en taart!

Noura, fijn dat het goed met Anissa gaat!

Petra, wat knap van Suze! Lekker hoor, maar één voeding ’s nachts!

Lauwie, wat leuk dat je zulke gezellige buren hebt! Enne, kan Ise dat uitslapen ook van Otje leren, denk je?

Marleen, jij dus ook weer een moeilijke nacht.

Ise was vannacht ook weer aan het spoken. Het begon om 1.00 uur en om 1.30 heb ik toch maar een warm flesje gegeven. Vond 120cc water + 2 schepjes poedermelk wel een mooie hoeveelheid: net genoeg om een ‘vol’ gevoel van te krijgen, maar niet teveel voedingsstoffen om ’s ochtends geen honger te hebben bij het ontbijt. Het leek te helpen, daarna is ze redelijk snel in slaap gevallen. Zou het dan toch honger zijn geweest al die nachten? Vanavond ga ik de fles-voor-het-slapen maar wat groter maken, kijken of dat helpt. Heb het nu wel een beetje gehad met die gebroken nachten. Dan maar nog niet die avondfles afbouwen… Ze eet ook weer meer de laatste week, dus misschien heeft ze gewoon een groeispurt. Al blijft de tandjes-hypothese ook staan, want ze kwijlt nog steeds een half zwembad vol dagelijk.

Ik kijk wel uit naar de tijd dat ze kan praten en bij nachtelijke huilpartijen kan vertellen wat ze nodig heeft...!

20. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    lieve tess,
    van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!! maak er een gezellige dag van! papa en mama ook gefeliciteerd! :)

@marleen: balen van je moeilijke nacht! knuffel! en nog bedankt voor je reactie, ik zal het idd rustiger aan moeten doen.

@nora: gelukkig gaat het goed met anissa!

@PETRA: WAUW!! wat goed! :)

hier gaat het weer wat beter, maar ik merk wel dat als ik iets te veel doe ik wat last van mn buik heb, dus ik hou me rustig want morgen weer werken.. ik zal morgen voor de zekerheid mn urine eens na laten kijken, ik twijfel namelijk over een blaasontsteking en daar kan je ook harde buiken van krijgen.

en even ego!!

Milan loopt nu aan de rand van zijn bed en de tafel!!! en hij klimt de trap op!! :D

liefs rebbel

Deel Deze Pagina