Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Moniki: Je hebt een PB!

@ Schatje: Wat een lief bolletje! Daar groeit een schattig meisje in denk ik... Heb even in mijn glazen bol gekeken hihi. Echt een mooi lief buikje!

Fijne avond allemaal!

2. schatje1

schatje1 Niet meer actief

haha we zullen het zien..
    :)

3. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Zwaai zwaai,hier errug druk en hectisch!!!!

4. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ik krijg ook veel opmerkingen dat mijn buik anders is!
    ik denk dat je een meisje krijgt schatje!

@binna; top update meid!!

hier alles prima! buik de rest van de dag mooi rustig gebleven gelukkig. ik heb alleen wel 6 paar handen nodig met Milan op moment, die probeert overal op te klimmen en probeert heel wat uit, dus dat draait ook wel op wat valpartijen uit. ;)

morgen en dinsdag weer werken, dus zal woensdag weer meer hier zijn, ik heb dan ook de 20 weken echo!

fijne avond allemaal!

liefs rebbel

5. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    *zwaait terug naar daisy!* :)

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @setteke wil je hem ander best mailen hoor. is erg makelijk zo. heb hem opgeslagen hoef ik alleen tekste bij te voegen

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    lieve tess, hieperdepiep voor jou vandaag! een superfijne dag gewenst, en hoop dat je flink in de watten bent gelegd

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    OO dit wil ik even met jullie delen (silver was net wakker geworde oke minder) maar wij zitten de beste zangers van nl te kijken. en daar in treden nick en simon op. en silver staat echt te gluderen en beetje mee te zingen. zo leukkk

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    queenbee, fijn dat britt weer aan de beterende hand is. wat is dat toch dat ze na koorts juist zo'n lage temperatuur hebben? hoe is het met de rest van de familie?

lique, waar zijn jullie eigenlijk geweest?

schatje, mooie buik al hoor!

alieke, wat heb je gemaakt? was het lekker?

wij zijn vanavond gezellig een pannenkoek gaan eten. ze was echt extreem druk. ik hield met een hand haar vast (ze ging steeds staan en proberen uit de stoel te stappen) en mijn vriend hield met een hand haar bord vast. jammer, want tot nu toe ging het steeds heel goed om haar mee te nemen.

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wowie de powie wat een super update weer zeg, leuk dat zwangerlijstje. vind het zo snel gaan bij iedereen!
    de dochter van mijn vriendin moet nog 5 dagen, en normaal past ze iedere dag haar msn aan, maar hij staat nog op 6 dagen.... dus mischien is er wat gaande... vind het spannend, goh weet nog dat ze jong zwanger was, en we waren iedere dag samen, en die kleine meid, heb haar zien opgroeien en nu word ze zelf mama... ben er zelf ook wat zenuwachtig onder

rebbel goed idee om je urine te laten testen

oh en schatje wat een mooie buikfoto! ben ook erg benieuwd wat voor wondertje er in zit

vandaag naar de kinderboerderij geweest, anissa en saf vonden het geweldig
    heb nu 2 hawaipizzas gemaakt die in de oven zitten. we zijn hier bezig met de ramadan dus iedere avond komen de lekkerste hapjes voorbij

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ah binna, wat lief!!

daisy, wanneer is jullie feestje?

12. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    noura, doe jij ook mee met de ramadan?

13. @ binna; ah wat schattig, jongste fan van nick en simon ;)

ben er weg van, dames fijne avond!

14. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Hoi hoi!
    Ik zag een hele goede update, zal morgenavond even reageren als ik puf heb.
    Vandaag een hele leuke dag gehad en Tess is echt belachelijk verwend!
    Ze vond de taart 3x niks ( ik had ook wel heel erg raar staan kijken als ze dat wel zou willen eten hoor..) en iedereeen waarschuwde me dat kindjes het inpakpapier leuker vinden dan de kadootjes maar madammetje keek totaal niet naar het papier om en vond alle kadootjes helemaal leuk!
    Om 17.00 uur is ze al naar bed gegaan omdat ze doodop was.

Alvast ff 2 foto's, de rest zet ik morgen wel ff op internet.
    Mama heeft de knollen op van deze leuke/gezellige maar ook wel emotionele dag.

15. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Bij papa op de arm

16. oh en schatje, net buikje hoor!
    Kan me voorstellen dat je je afvraagd hoe en wat...
    Met de eerste is het wat meer.... uh hoe zeg je dat...
    wat meer abstract... ik bedoel, je weet wel dat je een kindje krijgt, maar heel inhoudelijk weet je nog niet hoe en wat en hoe het uiteindelijk zal zijn en nu heb je al een kindje gekregen, hoe dat was, hoeveel je er van houdt, hoe het zijn eigen persoontje is en dan vraag je je af, wat dit voor persoontje gaat worden etc....

heel lief...

@ dais; zwaai!!!

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    aaah lieve fotos

lauwie ikdoe niet mee, maar geef ook nog borstvoeding, zou erg ongezond ook zijn

pf voel me wat grieperig voelen, heb al een aspirine op

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Schatje, mooie buik.

@Chantal, heb je wat besteld op die site die je doorgaf?

@Lauwie, we zaten met 70 man in een huis in Lunteren. Erg gezellig hoor. Hele fam bij elkaar!

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    noura, tuurlijk! hoe kon ik het vergeten. deed je andere jaren wel mee? hebben jullie van die lekkere honingkoek? of is dat pas bij het feest aan het einde van de ramadan?

lique, waren sam en djim ook mee dan? ik dacht dat jullie een weekendje zonder hen weg zouden gaan of is dat een andere keer?

ik moet eigenlijk ff een beetje opruimen/schoonmaken hier. woensdag komt onze nieuwe schoonmaakster voor het eerst dus ik heb er nu niet zoveel zin in...

20. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    En Tess trakteren op het kdv, Mark en ik hadden Bert en Ernie gemaakt van mandarijn en banaan.

Deel Deze Pagina