Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Noura, ik ruik de cake hier :)

Hmm ik heb 3 truitjes van Mexx en elke keer als ik ze aan doe spuugt ze ze onder :) mss houdt ze er niet van!
    hahaha

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    bedankt pendrag, het is gelukt!

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    yep donique heeft mt 56 mt 62 en mt 68 aan. snap er af en toe helemaal niets van.

gewoon de kleine mee nemen en voor haar houden dat doe ik in ieder geval! want die maten slaan nergens op

4. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @schatje,succes bij de dokter,ben benieuwd zeg!

@Setteke,leuke site van die slofjes,wij hebben voor de doop ook slofjes gekregen maar weet gewoon niet waar ik ze onder moet doen,ik vind sokjes echt zo schattig maarja net wat Mik ook al zegt,ze moeten iets aan hun voetjes heh...

@Noura,ik heb volgens mij nog geen doos gehad :(
    Over de Mexx kleertjes,ik vind dat ook verschillen,het ene truitje valt groter dan de andere :confused:
    Verder is het idd zo dat alle merken verschillend zijn,zo nam mn schoonmoeder witte broekjes mee waar 82 in staat,volgens mij passen ze ze nu al.
    Ben benieuwd naar de cake!
    Enne hoe weet jij van die konijntjes in Belgie?

De uitslag is goed van mn kweek,nog ff aankijken,hij denkt toch dat het ontzwangeren is,kan een half jaar duren zei mn huisarts...
    Het ergste is,ik ruik mezelf weer :confused:

5. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ha ha dat woord kennen wij zelfs in Drenthe nog!
    Grappig dat sommige woorden niet in heel Nederland gebruikt worden.

Mik: prachtige banner :thumup:

Dit was het even weer.
    Voel me niet zo goed vandaag. :(

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    thanks meissie. ja mooi he? heb een dinnetje voor me gemaakt

7. Chantico

Chantico Niet meer actief

Vraagje: mijn kraamverzorgster had gezegd dat kindjes niet direct na het voeden in bad mogen, dat daar minstens een uur tussen moet zitten. Wie weet waarom dat is?

Ik vind het zo onhandig: een uur na het voeden slaapt ze soms al weer, en na het slapen heeft ze soms teveel honger om van het badje te genieten. Vandaag nog: gillend in bad, op het aankleedkussen en pas weer stil aan de borst (met van die zielige na-schokjes van het huilen... :( ) Zou haar graag na het voeden als ze lekker wakker en voldaan is in bad doen ipv spelen en dan in bedje. Maar ja, als het niet goed is...

(Het was niet zo'n ervaren kraamverzorgster, dus ik hoop gewoon dat ze het mis had ;) )

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hahaha daisy hier bij de dierenwinkels hebben ze ook van die groene hekjes, voor konijntjes enzo.

in belgie heb je de babyparken voor kindjes. heb ze daar wel gezien. erg handig dan heb je ook niet alles door je huis heen liggen

de cake is klaar, lekker, smaakt naar kokos macroon.

de uitnodiging van de babydoos zit bij de wij

fijn dat de kweek goed is daisy

ik moet nog strijken, maar beland steeds weer achter de pc :oops:

en volgens mij word ik nu ziek, buikpijn en pijn in mijn benen

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Mik, waaar heeft ze die banner gemaakt! Dat is gers, dat wil ik ook :)

10. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Mik,idd een hele mooie banner!

@Miranda,knuff voor jou...

@Chanti,ik denk dat ze bedoelde dat ze anders kan gaan spugen.
    Hier zijn ze meestal een uurtje voor de fles van 7 akker dus dan gaan ze in bad,soms gaat het geod en soms huilen ze ook alles bij elkaar....

@Noura,hahah ;)
    Dan heb ik m misschien al weggegooid :(
    Hier precies zo,ik hab vandaag zowat de hele dag achter de computer gezeten,maar ach morgen weer een dag!
    Niet ziek worden heh!

Fenne is zo moe en kan niet in slaap komen,dus af en toe krijsen zo sneu,heb net al speentje gegeven maar helaas.....

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    chantico, idd omdat ze anders spugen.
    ottilie houdt trouwens niet van het badje, die gaat liever met papa onder de douche.
    wat ik wel eens deed bij honger is toch vast een beetje voeden voor de ergste honger. maar dat kan natuurlijk ook averechts werken (boos dat ze niet meer krijgt)

12. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Bedankt meid. ;)

13. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    ;)

14. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Kheb ze net maar ff op hun buikje gelegd en jawel hoor ze slapen..

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik heb geen idee!

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Sjudith, denk dat ze de shirtjes in de trant van Helmo leuker vindt... :D

@ Mik, dat heb ik idd ook met Silke haar kleertjes. Ik had laastst een broekje van de Prenatal en een broekje van de hans naast elkaar hangen op de lijn, zit gewoon zo'n 3 cm verschil in! :confused:

@ Daisy, wat raar! Je zou denken dat je toch iets hebt van een schimmelinfectie. Ik heb nu bij de Action van die gebreide slofjes gehaald a twee euro, staat hartstikke schattig en ze blijven mooi zitten door het koordje om het enkeltje!

@ Miranda, *knuffel*, hoop dat je je snel weet wat beter voelt!

@ Chantico, maar als je meisje niet veel spuugt kun je het toch eens proberen met het badje? Ik heb trouwens ook gehoord dat het niet prettig voor ze is omdat er dan druk op hun volle maagje komt van het water.

@ Noura, ach nee toch! Meid vanavond vroeg onder de wol met 2 paracetamols en misschien is het dan morgen over.

Nou Tymen is weer thuis. Nu wachten op Hilbrand en dan met het hele zootje naar mijn ouders, eten we daar en dan blijft Silke daar en gaan wij weer naar huis. :( Vind er nu al niks aan....

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    snap nu waar het gehuil vandaan kwam: schuimende poep!
    eindelijk slaapt ze.
    ik ga zo op mijn werk sporten ipv vanmiddag bij de bevallingsgym. had t niet verwacht, maar heb er echt zin in! ff wat voor mezelf.

schatje, moest je naar de ha voor t niet poepen? heeft djayden er ook last van? wat zei de ha?

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo raar! Mijn bekken was wat beter de afgelopen week. Maar nu? Auwauwauw! Heel veel pijn vandaag. Zouden het de hormonen zijn ofzo omdat ik nu ongi ben? Vind het wel raar! Nou, mijn vriend is elk moment thuis, ik ga afsluiten. Misschien nog tot vanavond en anders tot morgenavond!

@ lauwie, dus toch krampjes he? Hopen dat ze nu even lekker kan slapen!

19. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    @Chantico.. waarom maak je haar niet wat eerder wakker? Dan heeft ze nog geen honger en kan ze lekker in badje.

20. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    update van mijn werkdag....
    het was:

HEEEERLIJK

Roos was in supergoeie handen bij de ouders van Andy, alle cliënten waren erg blij dat ik er was, ik had energie voor 10 en het was hartstikke lekker weer (ik werk buiten).

Ik had me van tevoren een beetje druk gemaakt qua kolven, maar al met al was het een prima dag :thumup:
    Ook nog even lekker paardgereden, dus dat werken bevalt prima

en dan ben ik ook nog eens morgen alweer vrij, ik werk op ma-wo-do

en nu ga ik Roosje duizend kusjes geven
    adios

Deel Deze Pagina