Linka, gecondoleerd meis! Juud, ik duim mee! Noura, fijn dat Anissa het ijzerdrankje lekker vindt! Tess, ik geloof dat ik dat was die naar het houten speelgoed vroeg. Leuk, een foto! Ise in ik hadden net een mini-meeting met Lauwie en Ottilie! Ik hoop dat Ise goed heeft gekeken hoe mooi Otje rondstapte. De boterham ging er in het bijzijn van Otje in ieder geval al beter in dan normaal! Vond het erg gezellig Lauwie!
@Marleen en Tess,kan ik die gewoon zelf bellen voor een afspraak,denk dat ik het maar ns doe,tis minder geweest maar nu begint het weer,erg zwaar zo hoor... @Juud,wowie,lijkt er wel op meid!!! Alvast een voorzichtige proficiat!! Ga nu ff met Maartje naar een schoenenzaak,mama moet laarzen hebben voor het weekend want dan is het party-time!!!!
Oh juudje, ik gun je zo! Ik duim keihard dat wel zo is alhoewel zie ik een streepje! Heel voorzichtig, gefeliciteerd!
Joehoe, Juud, echt een streep hoor!! Ik hoop het echt voor je!!! Zou helemaal geweldig zijn. Je hebt nu toch net je eerste kuurtje Clomid binnen?
linka, gecondoleerd meis! sjudith, ik durf je bijna niet te feliciteren (we hebben je toch een keer allemaal gefeliciteerd dat je niet zwanger bleek?), maar ik zie ook wel een licht streepje. gefeliciteerd!! ik was heel blij met de digitale clearblue test, toen durfde ik het pas te geloven. chantico, was hartstikke gezellig! ottilie was bekaf van het samen spelen en ligt heerlijk te slapen. jullie hebben een mooi en vrolijk dametje hoor!
daisy ik heb zelf een osteopaat opgezocht(zij heeft zich speciaal toegelegd op baby/kids)en toen gebeld.
@Juud, Alvast voorzichtig gefeliciteerd!! Zou wel super zijn natuurlijk!!! En 1 kuurtje dat is toch geweldig!! @Queenbee, wat de fysio betreft, meestal gaan ze gelijk aan de bak! Dus handdoek mee (moest bij ons tenminste). Even een praatje waar je last van hebt en dan masseren/kraken enz.
Wie wil er mij even een berichtje sturen hoe foto's kan plaatsen??? Moet er weer vandoor,Maartje is crying....