linka oh dat is wel n rotnacht geweest zeg..kun je vandaag nog ff bijslapen? Mijn dametje ligt weer in bed dus ik ga ff douchen en daarna piepers schillen en bonen punten,toedeloe!
Nou ik heb lekker net mn haar ff goed uitgespoeld, gister maskertje ingedaan... Aangekleed en wel zit ik nu op de stoel. Mannetje ligt nog steevast te snurken Eten hoef ik me niet zo druk om te maken vandaag, want we moeten weeeeeerrrr naar Enschede, mijn vriend en mijn vader doen ff wat klusjes in mijn zus dr nieuwe flat. Dus als mijn vriend er weer is rijden we daar naar toe en dan moet ik daar maar een patatje regelen ofzo. Tygo blijft dan meteen weer daar slapen omdat morgen hun oppasdag is. Ik ga heel ff achter de pc weg, ff time-out, moet nog veel doen, maar kan ff mn koppie er niet bij houden omdat ik ook lam ben van de nacht... bleh...
sjudith wat zie ik voor een banner wow he gefeliciteerd zeg echt gaaf voor jullie en dat na 1 kuurtje @linka nog gecondoleerd met je oom (en dan ook nog zo;n korte nacht zeg hele dikke knuffel) @daisy petje af voor jouw meis en huilen is inderdaad niet leuk(hier heeft er ook eentje nog steeds last van) dikke knuffel meis @miranda komt waarschijnlijk weer door school he (hebben ze weer regelmaat en orde hier namelijk ook)' en sterkte voor dionne @tess wat een gaaf speelgoed zeg echt heel erg leuk en alvast eetze voor vanavond @chantalchannie lekker patatjes eten hopen dat je vannacht beter slaapt(zal wel want zonder je knulletje is ook weleens lekker heb ik hier iedere woensdag en ik geniet er echt van en opa en oma ook haha)' dames zal het nog helpen als ik nu met Kyana naar een osteopaat zal gaan of is ze er al te oud voor (zal het helpen om beter te slapen want madam slaapt hooguit 3 kwartier per dag en dat al vanaf de geboorte en ben dat nu wel een beetje zat aan het worden) ga weer even verder met lezen want kan niet alles tegelijk onthouden groetjes debby
Zo, ik ben weer terug. Uiteraard liep het weer giga uit bij de dokter en man, wat was Tymen vervelend! Het is (nog) geen schimmeltje. Het is flinke luieruitslag met misschien wel een gist erbij. kan dus wel een schimmelinfectie worden. Advies is om sudocreme er goed dik op te smeren als een barrierelaag. Als het nou niet op wil knappen moet ik even een miconazolcreme bij de apotheek of drogist gaan halen. Ik stond echt in 5 minuten weer buiten en daar wacht je dan zo lang op..... Gelukkig zijn de kids alleen maar verkouden en verder geen ziekteverschijnselen. @ Juud, jeetje wat goed van Giulia. Toen wij bij jullie waren leek het er echt nog niet op dat ze snel zou gaan lopen, en kijk eens aan, daar doet ze het al! @ Chantal, wat een slaapkoppie, die zoon van jou! @ Arri, nou, ben benieuwd wat je begeleider van je werk vindt! @ Binna, goedemorgen!
@juut dat weet ik zonet nog niet want ze wordt wel vaak chagerijnig en ik zeg dan ook altijd tegen iedereen is echt een meid want damion was nml nooit zo maar misschien is het wel zo en komt dat vanzelf wel goed @binna goedemorgen @setteke wat sneu zeg smeer maar lekker dik in(erg he sommige zitten een half uur binnen waardoor het allemaal uitloopt en jullie zijn met 5 min. klaar heb ik ook altijd) groetjes debby
@juut wordt nog wat dan 9 maanden hormonen8) wat was de reactie van angelo(ben niet nieuwsgierig hoor) groetjes debby
Iedereen id wild enthousiast over Angelo zijn foto's Juud! Leuke reacties! Steek hem die veer maar even in zijn......
ja zijn echt gaaf (waar zit de studio komen we allemaal even langs) en juud bloedprikken ieh maar ja is even belangrijk he ga nu even strijken (bah maar ja ze slaapt nu wel dus moet het er even van nemen die 15 minuten) tot straks debby
@ settke, dat "Friese" bericht was oko van hem he @ debby, in Rdam, en je kan een leuke korting krijgen