Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    @juut oh dat is om de hoek zal eens overleggen met ronald lijkt me wel leuk zeg
    (heb foto,s laten maken bij bell photo toen ze 6 maanden was maar dat waren 6 foto's voor 170 euro maar heb ze wel genomen want kon niet kiezen haha)

ga nu echt doei

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Channie wat een lekker ding :)

@ Debby, zo duur zijn we niet ;)

3. Bekijk bijlage 12799

Daarna ging meneer op verkenning uit, in zijn eentje, kruipend, neus in de lucht, net een prinsje... :D
    Vervolgens dook hij in de zandbak...
    Het begrip zandtaartje nam hij dan ook net iets te letterlijk, toen mama er eentje had gemaakt.... :$

4. En vandaag ziet ie er gewoon uit om op te vreten!

Jammer alleen dat mama de flits aan had, want hij ging er echt voor zitten!

Bekijk bijlage 12801

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Chantal, wat is het toch een lekker ventje.

6. Dankjewel! Dat vind ik nou ook, hihihihi!!!

Hey juud, wil je mij die prijzen ook is pb-en.... Had eigenlijk een fotosessie voor me verjaardag willen vragen, maar ja, was ook bang dat ik dan weer heel veel fotos leuk zou vinden en die niet zou kunnen halen :(
    Maar wil straks toch een keer ook een shoot doen met Tygo..
    Maar wel anders dan anders...
    Kan ik dan zo combineren ook met eenb ezoekje aan een andere vriendin van me, die ook in rotterdam woont...

oh tygo is weer ondeugend...

7. sjorsje, hoe is het met jouw kinderkes?

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hier ook een hele ondeugende peuter. Alleen niet grappig ondeugend meer. Steeds op Silke hangen, boven op haar gaan zitten, speelgoed afpakken.... ik heb hem goed gewaarschuwd, als hij zo doorgaat moet hij naar bed.

@ Juud, was dat fries? Ik dacht eerder iets van achterhoeks ofzo!:p Bij deze voor Angelo: dyn frysk is net sa best, mar dyn foto's meitsje it hielendal goed! Eltsenien dy't se sjocht fynt se prachtig! Goeie reklame foar dy jonge!

@ all, ik kan het jullie zeker aanraden, een shoot bij Angelo! En idd, helemaal niet duur!

Ik moet eigenlijk een nieuwe hepatitis B vaccinatie hebben, de mijne is verlopen. Ik probeer er achter te komen wat het kost en of de zorgverzekeraar het vergoed.....

9. ok ga ff off, want mijn hoofdpijn zakt niet af, zo maar ff wat innemen en dan straks ook ff liggen als tygo weer naar bed gaat...

tot laters dames.

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

Chantal, wat een heerlijk kereltje! Als het niks wordt met Djm en Silke dan vindt Sil Tygo ook wel erg leuk!

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Hier gaat het goed met de kindertjes. Lianna en Yosyp zijn vandaag weer naar het kdv.

Setteke, grappig dat jij er nu ook iets over schrijft, maar zondagochtend was Yosyp zo hard aan het krijsen op de zolder. Ik dacht dat ie klemzat met z'n vinger ofzo, nee Lianna zat bovenop 'm.

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ sjorsje is Lianna zo zwaar :p

13. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    chan wat n droppie zeg!

Setteke kun je je hep b niet via je opleiding krijgen?

Bah ik hoest me mijn longen uit mijn lijf en moet van 14.30 tot 23.00 werken...geen zin!net met koken moest ik overgeven van het hoesten bleegh maargoed het avondeten is klaar, zo ff stofzuigen en dan een boterhammetje eten met tess.
    Eten julie kids trouwens wel eens tosti? Tess vind het heerlijk!(met geitenkaas en tomaat) helaas voor haar word het vandaag banaan op brood want ze blijft dunne luiers produceren.

14. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    grr ik had alvast mijn uniform aangetrokken,komt de hond uit de tuin en veegt ff zijn zandsnoet af aan mijn broek! Iemand nog belang bij een labrador??hij is heel lief hoor :)

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Judith, mannen zijn toch al watjes he? Maar ik denk dat Lianna al gauw tegen de 13 kilo zit en Yosyp net op de 8,5.

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Sjorsje o dan mag hij best even gillen hihihi

Deel Deze Pagina