Ja ik moet straks werken over een uurtje, ik heb net laarzen gekocht lekker voor werk dat is lekker plat, ik ga niet in nette laarzen aan, haha! En voor verjaardag vraag ik wel voor nieuwe nette laarzen ! Schoengek En lingerie gekocht ook dan nog. En ga gewoon lekker werken, het doet me goed eigenlijk! Lekker bekkie die Tygo chantal, leuk die doekje!
@juud: Leuk filmpje!!!!! kamertje hebben ze geleverd dus we kunnen vanavond de stukken in elkaar zetten hopen dat er niks beschadigd is.. Heb enorme hoofdpijn hoop dat het zo een beetje wegtrekt.. bye
set wat voor'n laarzen heb je gezien? Had ook super laarzen gezien kwantakosta 220 euro..mn moeder heeft ze wel gekocht maar ik heb toch maar goedkopere gekocht, we moesten de verf ook nog betalen (300 euro wat n geld maar de buitenboel ziet er weer prima uit) en ik had nog wat kleding geshopt en we gaan over 4 weken ook nog naar turkije dus kga de rest vd maand zuinig doen sjorsje josyp is ook een lichtgewichtje he? Hoe groot is hij?
@chantal wat een leuke foto's @settke ik zelf adveseer dan eeder bepantene op de billen want sudocreme laat de billen niet ademen @sjorjse arme Yosyp @ Linka werk ze. @tesske werk ze. (leuk zo'n hond ) alleen niks voor mijn Nou ik heb hier kofie dag. eerst vanmorgen de buurvrouw nu zo derkt een vriendin. En dan morgen nog een koppie met Juud.
setteke: tygo is al bezet voor malou... Ook ik smeer met bepathen. vind sudocreme niks. Las ook net het stukje van youp echt geweldig! chantal: nice pics! linka/tess: werkse! tess: malou is ook gek op tosti. Als wij dat eten dan pakt ze zo mn broodje af. jij de rest van de maand zuinig doen??? haha zou volgens mij een wonder zijn... ik wil de labrador wel wil jij dan een jack russel? binna: koffieleut! schatje: succes vanavond! ************************** Ben vandaag weer heerlijk aan het werk. Tis zo saai om alleen op je werk te zitten maar ja t zal wel moeten. Zat net ook ff te bladeren in de intertoysgids...hm das niet goed als je wilt bezuinigen zag echt superveel leuke dingen... stop nou ff want zie net mn directrice binnen komen...krijg je dat gezeur weer...8)
@ tesske, best goedkope hoor. Bij de Bristol. ik koop nooit dure laarzen, dan hoef ik me volgend winter (of deze winter...) niet schuldig te voelen als ik nieuwe wil. Ik kan niet op hakken lopen en bij de Bristol hadden ze leuke met klein hakje nu voor 39,95. Ik begin er net zo vaak over tot Hilbrand zegt "haal in godsnaam die laarzen op, dan hou je tenminste er over op!" En er is veel vraag naar doktersassistenten. Zoals ze op de opleiding zeggen: als je een baan wil moet je dokterassistente worden. @ Binna, normaal smeer ik ook met Bepanthen, maar het wordt er erger van. Kan de gist ook in stand houden. Maar ik denk dat ik vandaag alvast die miconazol haal, heb ik het maar vast. Ik heb nl veel soorten luieruitslag gezien, maar dit nog nooit. De huiarts zei dat het er nog niet uitzag als een schimmel. Ik moet nu sudocreme erop doen als beschermlaag. Het doet niks, maar zorgt wel dat de urine en poep niet kunnen inwerken. Zal zo mijn haar even wassen. Moet vanmiddag pasfoto's laten maken voor mijn ov. maar eerst de lunchboel opruimen...
Een tipje: Beetje water in bad en met zwitsal voor douche of zo in doen en dan lekker in water zitten, dat helpt wel bij Jeslyn, volgende dag al over! Tip heb ik gekregen van me gastouder. Dank jullie wel!
haha marieke ik heb hier ook n jack rondlopen en 2 lijkt me een drama! Werkze nog meis linka werk ze! Binna koffie leuten lijkt me niet leuk als je geen koffie lust! Ik ben dol op espresso en smaakjes koffie (vooral bij de douwe egberts winkel) tess en ik gaan eten en dan tess naar mijn mamsje brengen, meiden tot morgen!
setteke: aha zo een ben jij dus...haha ik ben net zo zeur zo lang dat ik iets mooi heb gezien dat mark allang zegt haal het dan op! Wou dat ik met goedkope laarzen kon doen...maar met brede voeten en dikke kuiten is het nogal een gedoe. binna: theeleut dan?
komt net een uitzendkracht langs die bij ons even uit dienst moet omdat we geen vaste contracten geven. Ze kan moeilijk rondkomen en snapt niet wat ze verder kan doen. FF voor haar gebeld. Ze had een kadootje mee voor malou een houten puzzel zo lief dat ze dat doet terwijl ze niet teveel heeft te besteden! voel me bijna bezwaard om het aan te nemen.
Ik heb ook dikke kuiten hoor. Ik moet ook altijd eerst vanalles passen voor er wat tussen zit wat past. Moet er een beetje geluk bij hebben... @ Linka, werkze en wat voor laarzen heb je gekocht? @ Carmen, werkze en Tess veel plezier bij oma!
Wat ik vaak doe is laarzen in de opruiming kopen en dan breng is ze naar de schoenmaker en laat er rek in maken aan de bovenkant. als ik zo alle verhalen lees van shoppen begint het bij mij ook wel erg te kriebelen!!!! Hebben 23 oktober bruiloft dus ben nog zoekende voor die dag! Voor malou vond ik een jurkje van barbara farber zo leuk. Voor wie nieuwsgierig is moet je ff kijken op www.barbarafarber.nl Het staat bijna achteraan en het is een grijs jurkje met zwart/grijze bloemen.