WAUW Petra, mooie foto's! Vooral die met blote buik is prachtig! Wat een buik had je zeg! Suze is ook een dotje zeg! En de twee zusjes, Roos eerst even bij haar kleine zusje kijken..... te schattig! *smelt* @ Chantal, gauw een brusje maken meid! Als Silke vervelend is zorgt Tymen wel voor afleiding door met haar te gaan spelen!
@Chantal, ik heb helaas geen oplossing voor je. Hier hebben ze ook weleens van die buien en niks helpt dan. Sterkte.
Haaay Zit net voor de eerste keer ff relaxed aan de koffie dus dan weten jullie genoeg! Kwam even melden dat we donderdagochtend al met Maartje terecht kunnen bij de manueel therapie,Fenne heeft haar vorig jaar ook gehad en zij is echt geweldig met kids,ik hoop dat ze iets vinden waardoor het huilen minder wordt! Sorry voor mn ego berichies meiden!!! Ik ga nu ff een roze strik om de stare prikkers maken voor het weekend
@Miepie, hihi, nee joh, ik woon niet in Kiel, dat is mijn meisjesnaam, haha! Getrouwd met een Meijer, dus vandaar op mijn blog Bianca Meijer - Kiel! Dankje voor je reactie! Links in het zwarte gedeelte kun je ook zien op de kalender wanneer ik wat gepost heb en er staat ook een vakje bij met de laatst geplaatste posts, kun je altijd even spieken! Vervelend he, die rugpijnen.. en weet je? Als ik gewoon zit, voel ik het wel zeuren ofzo, maar echt pijn doet het nu niet. Moet ik niet gaan bukken of draaien of een onverwachtse beweging maken, dan knalt het erdoor... not nice... @Juud, idd dat is in DL! Maar zie hierboven, daar kom ik niet weg hoor, hihi! @Petra, ja, ben wel blij dat er nu iets mee gedaan wordt. Heb ook oefeningen meegekregen voor thuis, dus aan de bak! En wat een leuke, lieve foto's zeg! Supermeiskes! Oh, wacht, zie nog meer foto's, bollebuiken parade! Mooi hoor, die laatste is super! @Chantal, ach arme Tygo.. en Chantal natuurlijk.. Britt is de laatste tijd ook erg zwaan-kleef-aan bij mij.. als ze naast me staat in de keuken en ik moet naar een ander kastje lopen om iets te pakken, loopt ze mee, en zodra ik weer terug moet naar waar ik eerst stond, gooit ze zichzelf op de grond en begint ze te huilen... dat deed Jamie ook altijd toen hij zo klein was.. @Daisy, fijn dat jullie donderdag al terecht kunnen met Maartje, hoop dat het haar snel helpt! Enne, geniet van je koffie.. --- Mijn moeder is vandaag jarig en omdat ik de kids nog ff bij huis moet houden, komen mijn ouders straks hier eten. Ze nemen Chinees mee, lekker makkelijk! Heb zonder dat ze het weet de boel hier versierd, haha! Had nog slingers over van Britt haar feestje over, dus de lampen hangen vol met sliertjes, 2 schilderijen en de ventilator hangen vol met sliertjes, gezellig! Feesthoedjes staan al klaar, dus zodra ze binnenkomt moet ze maar 1tje opzetten, hihi! Hubbie koopt een gebakje voor bij de koffie vanavond, toch ff leuk zo. Ze heeft het zaterdag al gevierd, maar omdat de kids toen ziek waren kon alleen hubbie maar heen omdat hij weekenddienst had van de brandweer.. Ohja, mijn pa was hier vanmorgen ff oppassen toen ik naar de fysio ging, en toen heeft hij bloemen besteld en die worden/werden vandaag bezorgd op mijn moeders werk, lief he? Xx
@qb wat lief van jou en je vader @petra wat een super foto @daisy wat fijn dat je terechtkan. en meestal vinden ze wel wat @chantal pfff balen zeg. is altijd zwaar he ik heb weer eens hoofd pijn. laaste tijd weer vaak. nou ja vanaf moeten we naar de pleegzorg curses de eerst keer ben heel erg benieuwt
Hallo meiden. Alles goed hier??? Ik denk dat ik er vanaf nu maar gewoon weer even tussen spring. Heb eigenlijk geen zin om op al die pagina's van de afgelopen dagen te reageren. ha ha Ik heb al wel weer héél veel mooie foto's gezien (Setteke, Petra, Chantal, Juud en misschien nog wel een aantal). Met Dionne gaat het gelukkig al weer beter. Ze is vandaag nog wel thuis gebleven maar morgen gaat ze weer naar school. Met Laureen en Joëlle is alles goed. Volgens mij is bij Laureen eindelijk haar derde tandje erdoor!!!!! Ja ja ze krijgt haar bekkie nog wel vol. Up date turnen Joëlle: we hebben nu besloten dat ze voorlopig alleen op vrijdagmiddag gaat turnen (van 16:00-19:00) Ze kan dan dus op zaterdag naar de gewone gymnastiek hier in het dorp. Dan maar kijken hoe het gaat. Joëlle heeft ook wel gezegd dat ze het turnen leuk vind maar ze wilde ook tijd hebben om te spelen. Ja het is toch ook nog maar een meisie van 7 jaar. Daar hadden de leidsters ook alle begrip voor. Weet je wat ze ook zeiden: eens in de 5 jaar komt er zo'n talentje als Joëlle binnenlopen en die wil je dan ECHT niet laten gaan hoor!!!! Ja dan ga je als ouders natuurlijk wel stralen hè.
miranda: wat super ja dat joelle zon supertalentje is! Haha daar zou ik ook echt van gaan stralen! fijn dat het met dionne beter gaat! En laureen met haar 3e tandje! Duurt ff maar ze krijgt nog wel haar mondje vol! Wou je deze maand ff een keertje naar ballorig? Kan ook wel met dagen ruilen hoor dat ik een keer vrij ben als jij ook vrij bent? Het lijkt me op een zaterdag wel erg druk bij ballorig.... qb: wat lief van je vader haha ik moet mn vader altijd zeggen dat er wat moet komen en dan mag ik het ook zelf regelen. lekker chinees heb ik ook wel zin maar ja ben alleen dus dat wordt hem niet! ehh kiel haha klein foutje..... daisy: hopen dat het gaat werken bij maartje! Ben benieuwd! chantal: ook ik kan er niet over meepraten. Malou was vorige week wel heel jengelig maar denk dat dat kwam door de waterpokken. binna: vervelend meid hoofdpijn! Vanavond ff rustig aan doen! Ik mag lekker zo naar huis! heb zon zin in lekker eten ipv een gezonde pasta salade......hmm wat zal ik doen????
ik ga nu naar huis! Kom vanavond wel ff weer er is toch niks op tv en snif ben zo alleen de hele week....(ff zelfmedelijden hoor...)