Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Miepie: volgende week weet ik denk ik wel hoe ik de weken daarna moet werken.
    Is voor ons een beetje wisselend omdat we op het moment 2 tandartsen aan het werk hebben en alle assistentes er steeds moeten zijn.
    Dat betekend dus EXTRA werken!!

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Linka, wat goed van Jeslyn.

Rebbel, veel plezier morgen.

Wij gaan morgenvroeg eerst uitgebreid ontbijten met cadeautjes voor Yosyp, dan gaan ze lekker terug naar bed en 's middags naar de Efteling en dan om 5 uur uit eten. Ben benieuwd of ze zich weten te gedragen morgen.

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Haha, heb al laarzen gekocht :p ! Leuke bruine seude laarzen met vlechtjes achter. Wil ook wat nette laarzen hebben, vraag ik wel voor me verjaardag ;) En de rest moest ik rekeningen betalen he, hoort erbij ;) Haha!

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Sjorsje, veel plezier morgen!

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Dank je Linka. Zo ga nu lekker bankhangen. Fijne avond allemaal.

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Geen dank!

Ik ga ook bankhangen, Jeroen ff achter pc!

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Linka toch :p

@ Sjorsje, veel plezier morgen!!

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ik ben er ook weg van meiden, morgen weer vrij dus hopelijk kan ik het dan een beetje bij houden hier! ;)

fijne avond allemaal!

liefs rebbel

9. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    zo, er word aardig afgekletst

hoera voor Jeslyn, echt snel!

10. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    @ petra: fayenna spreekt het ook uit als mmmmmmma. Maar je hoort wel duidelijk dat ze oma bedoeld. Echt leuk om te lezen hoe het met jullie gaat. Hoe gelukkig je je voelt springt idd van mijn scherm af. Geniet ervan meid!
    Wat een machtig mooie foto van roos en suze samen!

@ schatje: En al druk bezig met het kamertje? Was hier toen erg veel werk om uit te pakken enzo. Hoe was het bij de VK? Wat vervelend van je vriends auto, weten jullie al wat eraan is?

@ chantal: Heb echt weinig meegekregen. Mijn man kan nog bijna niks, mijn zus heeft wel geholpen. Ook heb ik nog poffertjes gebakken voor 30 personen waar ik 2 uur mee bezig ben geweest toen fayenna sliep. Ik heb wel foto’s. zal er morgen een paar op hyves zetten. Zet ze liever niet hier neer. Ik heb toch het idee dat hyves iets meer privé is. Voor degene die ik nog niet als vriend heb: http://suus-kevin.hyves.nl
    Wat een mooi ventje heb je toch chantal!

@ juud: wat goed van giulia dat ze loopt! (ben nog steeds aan het duimen)

@ debby: Kan je niet helpen wat de osteophaat betreft. Wil je wel veel succes wensen

@ setteke: Arme silke, dat doet zo’n pijn met verschonen. Vind ik altijd zo zielig dan. Ik heb zelf altijd het idee dat bephanten beter werkt dan sudocrem maar dat kan aan mij liggen?
    Wat leuk dat je de laarzen hebt. Geeft hilbrand zo snel toe of heb je zo erg gezeurd in een dag haha.

@ carmen: Fayenna eet vaker tosti en ik doe er altijd wel iets anders op. Ze vind het heerlijk.

@ miepie: Jij werkt toch bij een uitzendbureau? Lijkt me echt leuk werk om altijd weer binnen een bepaalde tijd de juiste persoon te vinden bij een baan.

@ QB: nou zo te lezen kom je morgen je bed niet meer uit haha. Beterschap ermee.

@ Binna: en hoe was de cursus?

@ miranda: wat leuk om te horen dat ze zón talent is. Kon ze vaker gaan trainen of met een andere groep mee gaan doen?

@ Rebbel: beterschap meid. Hopelijk ben je nu ook snel van je harde buiken af of worden ze in ieder geval minder vervelend. Hoe gaat het met de injecties?
    Succes morgen met de echo en geniet ervan.

Ik ben weer weg, ik ga ice age 3 kijken. Morgen heb ik lekker vrij, dus kom ik wat vaker langs. ’s Middags ga ik met fayenna naar ballorig. Fijne avond allemaal.

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

Wat betreft de laarzen, ik zeur al vanaf vrijdag of zaterdag. En nou vanmiddag gaf hij toe!

Ben weg: studeren!

12. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hallo!!!

Ik zag supermooie foto's zeg!
    Petra die van jou is erg mooi zeg met je zwangere buik. Lijkt alweer lang geleden, maar is nog maar zo kort.
    En die foto van Roos en Suze, super! Dat handje van Roos bij het handje van Suze. LIEF!!!

Setteke, heb ook even gezocht naar de foto's van jou. Wat mooi zeg!!! Tymen als superstoere vent is ook erg gaaf!

Chantal, Danique heeft interesse in Tygo! Wat een lekker ding zeg!

Rebbel, wat 'fijn' een oorzaak voor je harde buiken. Hoop dat je er snel vanaf bent.

@laarzen, ik koop ook altijd dure laarzen. Is het probleem van brede voeten, steunzolen en dikke kuiten. Heb meestal JJ van ongeveer 180 euro, maar lopen heerlijk. Moet alleen ook nieuwe steunzolen, dus kost ook weer 80 euro

Binna,ben benieuwd hoe de eerste avond wat bij pleegzorg.

Miranda, fijn dat Joelle nu eventjes rust heeft met turnen. Eventjes aanzien hoe het dan gaat.

Arri, wat zei je begeleidster? Ondertussen kunnen mijn kids de wc vinden ja. En hebben ze het volgens mij super naar hun zin.

Daisy, hopelijk helpt de manueel therapeut, want een huilend kind is echt niet leuk!

Tesske, zag erg leuke foto's van erg mooi speelgoed! Ik vind houten speelgoed ook zo mooi, maar Danique heeft al zooooveeel! Nu maar wachten tot aan sint/kerst.

Juud, lees ineens over zwanger zijn! GEFELICITEERD! Ik heb het waarschijnlijk gisteren even gemist. Hoop dat het allemaal goed gaat!

Linka, wat knap zeg van Jeslyn! Hoera!!

Dames, ik ga zo denk ik even douchen (of toch maar morgenvroeg) En niet al te laat mijn bedje in. Ben moe. Moet echt even wennen weer om aan het werk te zijn.
    Met Danique gaat alles goed. Is de hele dag aan het kletsen en kan ook echt tekeer gaan als haar iets niet aanstaat.
    Slapen gaat weer redelijkg oed. Inslapen soms nog wat lastig, maar verder slaapt ze gelukkig lekker door!

Weltersuten allemaal!!!!

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    petra, mooie en lieve foto's. wat schattig dat roos dan even bij suze gaat aaien!

rebbel, wat goed dat je toch even je urine hebt laten controleren! succes morgen!

sjudith, applaus voor giulia! ik vind het eerder een meisjesnaam.
    linka, applaus voor jeslyn!

sjorsje, heel veel plezier morgen!

ottilie knikt nu 'ja' als je iets vraagt en ze het wil. handig! vannacht 3x eruit dus ik ben moe. ga lekker in bed lezen!

wie heeft voor mij een link van wat je met de olvarit streepjescodes kan bestellen? ik ben heel benieuwd maar kan er niets over vinden.

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Lauwie, wat goed dat Ottilie ja kan zeggen!

Slaap lekker meiden!

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meiden

ik heb de eerst avond er op zitten. maar heb zo'n hoofdpijn dat ik morgen wel vertel

16. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

@Judith, wow zwanger! Gefeliciteerd meid! Wat knap dat Giulia loopt! Wat maakt angelo toch ontzettend mooie foto's! Geweldig!

@Petra, heerlijk dat jullie zo gelukkig zijn! Geweldige foto's! Die van roos bij suze is zo lief. En is suze een moppie :) Die foto's die angelo heeft gemaakt zijn ook helemaal super!

@Schatje, heel veel plezier morgen! Balen van de auto :(

@Chantal, mijn moeder heeft zo'n soortgelijke kubus voor bart (van de rommelmarkt) speelt hij altijd mee, als hij daar is. Echt een aanrader. Leuke foto's! Gratis af te halen? Zal ik gelijk even langs komen :D

@Linka, pfff, zware nacht voor jullie. Hopleijk vanacht beter! Gecondoleerd met het verlies van je je oom. Wat knap van jeslyn dat ze aan 1 hand loopt! Hoera, nog even en dan los :D

@Debby, weet niet nog het nog zin heeft om langs een osteopaat te gaan. Bart sliep in het begin ook steeds maar 3 kwartier. Ik heb hem "geleerd" langer te slapen. Ging na 3 kwartier bij zijn kamertje wachten tot ik hem wakker hoorde worden. Dan deed ik hup snel een speentje in zijn mond en zei ik sssstt slaap maar (beetje sussen) en dan sliep hij nog weer 3 kwartier. Na een weekje sliep hij door.

@Setteke, sneu dat silke zo'n uitslag heeft. Hopelijk is het snel onder controle. bij mij werd de hepatittes b vergoed door de verzekering. Haha ik lag me dood om je topic :D Jippie, nieuwe laarzen!

@Carmen, balen dat tess van die dunne luiers heeft. Hopleijk helpt de banaan op brood.

@Sjorsje, arme yosyp, geplet door zijn zus. Heel veel plezier morgen!

@Binna, haha gekke meid. Koffie leuten en geen koffie lusten. :D Hoe was cursus?

@QB, pffffff lag jij ff op het pijnbankje :( Hoe voelt het nu? Gefeliciteerd met je moeder! Hmmmmm lekker chinees

@Miranda, wat leuk dat ze zo enthousiast zijn over Joëlle haar turntalent. Daar ga je idd van stralen :D Beterschap voor Dionne. Hoera weer een tand voor Laureen!

@Rebbel, hopelijk ben je nu snel van de harde buiken af!

@Shanai, ice age 3? Die is toch net in de bios geweest? Ik wil hem ook zien, maar kan hem nog nergens vinden ;)

@Alieke, fijn dat het slapen weer een stuk beter gaat.

@Lauwie, wat schattig dat otje ja knikt. Slaap lekker vanacht.

@Laarzen, ik heb hele mooie shabbies voor m'n verjaardag gekregen.

Oei oei oei, ben vandaag wezen shoppen, heb al m'n overwerkgeld uitgegeven ;) De opbrengst, 1 winterjas, 3 vestjes, een skinny jeans een riem en een sjaaltje. Zag ook nog een leuke spencer voor Bart, maar vond hem toch wel erg duur. Dus die hebben we maar laten hangen. Ik kan weer even vooruit :p

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    linka, thanx

binna, beterschap

toetie, goed geslaagd dus! heerlijk ff voor jezelf winkelen!

nu ga ik echt slapen!

18. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    ik kwam nog ff bijlezen maar ben te moe om te reageren dus ik ga slapen,truste!

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Kom alleen ff zwaaien!

*ZwaaiZwaai!*

Morgen weer aan het werk, dus nu lekker m'n bedje in! Trusten allemaal!

Xx

Ohja, nog bedankt voor de leuke reacties op mijn weblog, heb er al een aantal mogen ontvangen, erg leuk!

Deel Deze Pagina