@Miepie,heh wat vervelend zeg. Ik snap dat je je zorgen maakt,dikke knuff van ons... Zo net weer terug van een flinke wandel met Fenne en Linne,heerlijk weer is het,dat had ik niet gedacht vandaag. Had ze al hun winterschoenen aan gedaan,hahahaha. Nou ben ff spelen met mn schattekes!!
@ Delilah, is het nog wel goed uit te houden bij je moeder? Ik hoop toch echt dat jullie binnenkort jullie droomhuis gaan vinden @ Daisy, wauw wat een trappen loop jij dan, ik zat het me ineens af te vragen
@ Daisy, lekker hoor! Gelukkig valt het wel mee met het weer, het ziet er hier ook aardig uit! @ Petra, het is wel uit te houden maar het is niet ideaal... Ik verlang zoooo naar m'n eigen plekkie weer! Maar ja, geduld is een schone zaak zeggen ze he
@Delilah,kan me helemaal voorstellen idd,ik heb ook een tijd bij mn ouders gewoond na een mislukte relatie maar dan mis je echt wel een eigen stekkie als je dat gewend bent! Hoop ook dat het niet al te kang duurt,maar zo kunnen jullie wel nog mooi sparen @Petra,daarom zeg ik ook,ik hoef niet te sporten,thuis sport genoeg,hahah. Nu ga ik ff speelgoed opruimen(doen jullie dat ook zo'n 3x per dag??)en dan ga ik echt ff strijken.
hoi!! Bleeeeeh, wat een stomme opdracht zeg! Ik moet een een hoofdstuk van een rekenboek schrappen en het dan zelf ontwerpen, maar danook echt alles: dus handleiding, extra taken, toetsen, uitbreiding, kopieerbladen e.d.!! pffff.... Je bent alleen maar bezig met de opmaak en het typen, maar ik leer echt niets!! En klink misschien wel positief over de studie, maar ik vind het echt niet leuk! Ik wil alleen heel graag klaar zijn en van dat idee word ik wel blij!! Delilah, wat een gedoe zeg. ik kan me heel goed voorstellen dat je iets voor jezelf wilt hebben! Doen jullie nu alles met je moeder samen of heb je nog wel een beetje privacy? Daisy, heerlijk jij klinkt weer lekker blij en gelukkig.
Haha winterschoenen, heb net laarzen voor Myrna gekocht dan ben je vanaf, hahahaha! Jeslyn heeft leuke sloffen van gastouder voor dr verjaardag gekregen, wat denk je, het is zelfde die ze ook eerder had maar is klein en nu maatje groter en wij happy! Woehahaha!
kom even zwaaien, ben druk druk druk, kinders weer naar school, maysa is net begonnen op de grote school erg spannend dus. moet straks werken, en heb vandaag schattig replay laarsjes voor anissa gekocht, wel met zachte zool. lijkt alleen een raar dun plekje bij de zool te zitten dus kan daar ook nog mee terug doei
@ Daisy, als we maar met z'n tweetjes waren had het me niet zoveel uitgemaakt maar nu met een kindje is het wel lastig. Je voelt je al snel tot last. Wes is heel druk en m'n moeder slecht ter been, die moet 'smorgens eerst een paar uur bijkomen voordat ze wat kan doen en dan voel ik me toch wel in de weg zitten. Terwijl ze me niet dat gevoel geeft hoor want ze is heel makkelijk... @ Arri, we hebben wel een eigen kamer maar daar ga je ook niet echt voor de gezelligheid zitten, met de bedden en wat kastjes/pc is het aardig vol! Je doet automatisch toch wel bijna alles samen. Helemaal omdat mijn moeder alleen woont en niet werkt. Maar goed, tot nu toe loopt het allemaal wel hoor... Ze heeft alleen 3 hondjes en dat vind ik wel vervelend. Het is nooit schoon genoeg voor mij hahaha...
zo goedemiddag jullie allen ... heb uiteindelijk maar een andere gebruikersnaam onder het email adres van mijn vriend moeten maken. dat andere account ken ik naar fluiten daar krijg ik dus absoluut niet mee aangemeld. geen enkel bericht kan ik daar mee maken. ken der helemaal niets mee !! Hier nog alles het zelfde. Gaat redelijk van de week paar stress dagen alles liep fout. alles ging mis. zwaar moe en gestresst dus emy die niet wilde luisteren en overal om gilde. Maar nu de rust eindelijk weer terug is, is alles wel ok. Ik ben nog altijd niet ongesteld dus misschien wel een goed teken. moet nog altijd tot 4 september. wachten maar verwacht er niet veel van doordat ik al 3 testen gedaan heb. die je 4 dagen voor je nod al kan zeggen of je zwanger ben. en daar was dus niks op te zien nog geen vaag streepje of wat dan ook. dus ik denk ik word over 2 dagen wel ongesteld. gaan we vanmiddag naar de winkels voor te kijken voor een jas voor emy. maar uiteindelijk zei kenny kom gaan we eerst nog even naar randstad voor vacatures kijken ik zeg nou ok dan. dus wij daar heen. en ja hoor een kwartier later staan we buiten. Kenny met werk schoenen onder zijn arm. die heeft werk is maar voor tijdelijk maar dan is tie ff van huis he. ( uiteindelijk over 5-6 weken word hij geopereerd aan zijn voet dus vast contract geven ze hem niet) Dus die is vanaf vandaag 3 uur net dus aan het werk tot vanavond 7-8 uur. ben benieuwd of hij het wat vind. is vlaaien maken in een grote bakkerij hahaha.. echt limburgs he. maar uiteindelijk geen jas voor emy.. nou morgen maar kijken als kenny vrij heeft tenminste kan zijn dat hij in de avond of morgen vroeg om 4 uur al moet beginnen. en is een stukkie rijden ook nog :S maar t is niet anders. beter iets als niets he. Emy heeft trouwens erg leuke schoentjes. moet nog even fototje maken... je geloofd je oren niet wat voor een maat schoenen ze heeft !!! MAAT 22 !!!!!! mevrouw heeft grote voeten zei de meneer in de schoenen winkel !! nou en bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! beetje zeggendat ze grote voeten heeft. tssssssssss hoe durft hij. maar ze ken der goed op lopen. net alsof ze niks aan der voeten heeft ze stopt zelfs haar voeten er zelf in. dus ze vind ze lekker zitten denk ik. want ze rent er zelfs mee. hele leuke open schoentjes donker paars. ik dacht het bleef nog wel eventjes mooi weer... maar t trekt nu een beetje naar iets slechter weer.. maar zodra t echt iedere dag slecht weer is ga ik maar ook dichte schoentjes halen. zijn van die erg soepele elefante schoenen ben verliefd op die schoentjes hahaha. ( die ze nu heeft zijn van elefante he of hoe je dat ook schrijf ) pff is wel alleen opeens nu hier hoor..
wat voor kleding maten hebben de kindjes nu eigenlijk allemaal.... ik krijg hier allemaal van mensen van die opmerkingen... eerst over de voeten DIE ZIJN GROOT!!! zeggen ze dan :S maat 22 heeft ze valt toch mee?? daarna over de lengte.. wat een lief kindje. wanneer word ze 3 jaar? WAT!!! ze is net 1 jaar ! ze heeft van broek maat 80 lange benen heeft ze wel. en bovenkantje 86 en van jasjes 86 en nu winterjasje hadden we al gepast maat 92.. is ze nu echt zo reuze kind???? nee toch he. ze is niet dik ofzo is een lange smalle.
@DEnice, ohh, wat leuk dat je er weer bent. Wat maten betreft.. Tja ik vind die schoenen groot voor een meisje. Want mijn dochter van ruim 2 is net doorgeschoven naar maat23, haha!! Kleding maat 98. (op maat 22 heeft ze wel ruim een half jaar gelopen) Daarentegen heeft Djim nu maat 21 en die zaten heeeel ruim tot vorige week, haha!! Nu ineens blijven ze goed zitten.. En hij heeft maat 86-92 maar das meer voor omvang dan lengte, haha!! Hij is niet voor niets de zwaarste van de groep Lekker dag Kenny werk heeft!! Hoe zit jij in je werk en ga je nog foto's spammen van je huisje!!
Jeslyn maat 80 a 86 heel soms 86/92 van hema. Ligt eraan welke winkels. Bij hema kocht ik slingers en zei tegen me fijne verjaardag en ik zei ja dank je en hoe oud wordt ze dan vroeg ze 2 of 3 jaar? Ik zei neej 1 jaar, wat is zij groot! Ja dank je wel gaf ik zo opmerking verder zei ik niks, vond gewoon overdreven, pff, niks van aan te trekken
Roos heeft van schoenmaat 19 en van kleding 74/80 ze hangt er net tussenin en van broeken echt 74 anders zijn ze veel te lang, lijkt een beetje op dr moeder hihi ook van die korte pootjes @ Denice, gezellig dat je er weer bent @ Delilah, fijn dat jullie het gezellig kunnen houden maar ik kan me heel goed voorstellen dat je verlangt naar je eigen plekkie, wel superlief van je moeder dat jullie daar mogen, tis toch een hele hoop drukte wat ze in huis haalt Kunnen jullie je er al iets bij voorstellen dat over 25 jaar bv een kleine Fenne of Linne of Wesley of Emy, Jeslyn of Djim ineend weer voor je deur staat en zegt: ik kom weer bij je wonen? Ik kan me zowieso nog geen voorstelling van maken over hoe ze eruit zal zien
@Chantal,ik oest net ineens denken aan wat je schreef over vaseline,ik heb idd een ks gehad,hahahah,zou at zijn anders om ergens anders te smeren. Maar het is niet zozeer aan de buitenkant maar vanbinnen. @Denice,hey!! Leuk dat je er weer bent! Hoe bevalt jullie huis?? @Maten:Hier hebben ze schoenmaat 22 en kleren heb ik nu alles 86 gekocht.Jas 92. @Noura,wowie wat spannend zeg de grote school alweer. Ben benieuwd wat ze ervan vond. @Delilah,ja je voelt jezelf meestal teveel idd. Hadden jullie nu iets op het oog?? @Arri,ik ben ook blij en gelukkig hoor alleen het kan soms echt ff goed opbreken heel de dag dat gehuil van Maartje en geschreeuw van Fenne. Vandaag was Maartje er niet en dat ging super,ook Fenne was veel anders. Die kunnen het gehuil ook niet meer aanhoren,hahahah. Succes met je rekenboek!! @Lique,ja idd blijf je bezig,je verveelt je nooit met kids das een feit En ben je er al uit voor je vrijgezellefeessie??
Uhhh Petra,nee dat kan ik me niet voorstellen,ben ook errug benieuwd hoe ze er dan uit zien Ben voor Fenne en Linne rundervinken,aardappelen en spinazie aant maken en Lars krijgt shoarma en moi.......gaat uit eten vanaaf,heerlijk....
Daisy, veel plezier en geniet het maar van, met wijntje ! Haha! Vanavond eten wij kipkerrie met rijst, mjammie! Petra, daar denk ik nog niet aan, ik wil gewoon genieten, hihi! Maar kan me ook niet zo goed voorstellen he
@ Petra, klopt het is ook een hele drukte voor haar, ben ook superblij met haar! Daarom zal ik op haar ook nooit (dat probeer ik en lukt tot nu toe) mopperen! @ Daisy, we hebben nog niks concreets op het oog MAAR WEL GOED NIEUWS! Zojuist kreeg ik te horen op mijn werk dat ik ben aangenomen