Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ Delilah, gefeliciteerd meid, wat super!!!
    Jippieeee!!!

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    delilah gefeliciteerd!

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jaaa, gefeliciteerd!!!!

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Bedankt dames! Ben echt opgelucht!

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Delilah, hierdepiep wat een goed nieuws voor jou!!!!

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Suze haar geboortekaartje

7. @ dais; oh das vervelend, bah... En ook niet zo 1, 2, 3 wat aan te doen dan...
    Ga je het aankijken of ga je ermee naar de HA?
    Ik heb er helaas geen ervaring mee...

@ denice; he meid, ben je dr weer! Heb je alweer internet aansluiting thuis?
    Hoe lang heb je nu al niet meer gemenstrueerd dan, want ik dacht dat je de vorige keer ook had overgeslagen nl. of ben je toen toch wel ongesteld geworden?

Maten: hier schoenmaat...?????
    Hij draagt geen schoenen, maar ik denk 20, want zijn pumatjes waren 19 en die kan ie echt niet meer aan.
    Kledingmaat 74-80
    Maar dat komt ook omdat hij een dunnetje is...

@ linka; meid waar woon je? Kom ik lekker bij jou eten ;)

Als het goed is krijg ik vanaaf bij mn moeder rode kool in de oven...

We shall see!

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    en de binnenkant

9. ah schattig petra... je bent wel van de snoephartjes of niet ;)

10. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    Petra ik denk dat me moeder de deur wagenwijd heeft staan ze loopt hier bijna al de deur plat als ik haar toe laat hahahaha.

Daisy hoe toevallig ik heb net rundervinken in de pan zitten met aardappels en sperziebonen( klein verschilletje op t einde) vind dat zooooooo lekker he :D

allemaal : me huisje bevalt echt super !! voelt al echt als thuis. net alsof we hier altijd hebben gewoont met zijn drietjes. Emy vind het ook leuk dat er een trap in huis zitten :D die looptze dan ook graag zelf omhoog als ze de kans krijgt ( we hebben onder en boven nu een traphekje sinds een maand ).
    alles is voorlopig geschilderd wat geschilderd moet worden. msischien nog paar raamkozijnen die nog even geschilderd moeten worden. maar is alleen omdat ik de kleur niet mooi vind hihi dus niet echt nodig.
    we hebben al best vaak Gebbqt :D en we hadden gehoopt eigenlijk dat we van de week nog een paar keer konden bbqen maar vind het niet echt warm genoeg om nu buiten te zitten. wel warm genoeg om te wandelen dat weer wel :D

ik heb op mijn hyves foto's staan dus voor de gene die foto's wil zien :D ook van de verjaardag van emy.ik snap na 2 jaar hier zitte nog geen bal van hoe dat werkt foto's plaatsen..

11. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    nou snap niet waarom iedereen zo loopt te zeggen tegen me van wat heeft ze grote voeten en wat is ze een groot kind. schijnt dus nog reuze mee te vallen :D hihi

12. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    delilah gefeliciteerd!!!

13. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Delilah,jippie!!!Gefeliciteerd meid,weer een zorg minder!!!

@Petra,mooi kaartje hoor!

@Chantal,weet niet wat het is,vraag ik as maandag wel aan mn gyn.

@Linka,jazeker een wijntje,moet alleen ook nog terug rijden dus eentje kan wel.

Zit nu btw ook aan de wijn,hik,hahah,we hebben wijn van de Nettorama,scheelt de helft met die ik altijd heb,ik dacht alstie nou lekker is halen we die voor het kraamfeest,is goed te nassen dus Lars is inslaan

14. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

we hebben de 20 weken echo gehad en alles zag er prima uit!! :) alleen is onze frummel nu al erg eigenwijs en wilde niet goed draaien zodat ze het hartje goed konden beoordelen.. uiteindelijk lukte het wel en ook het hartje zag er prima uit, totdat frummel weer in zijn/haar favoriete positie ging liggen! haha! ze konden toen het hartschotje niet goed beoordelen. ze moeten dat schijnbaar horizontaal in beeld krijgen en dat lukte niet, wat ik ook deed! lopen, hoesten, wiebelen.. zover ze het kon zien was het tussenschotje mooi gesloten maar omdat ze dat dus officieel horizontaal moeten beoordelen kijken ze daar volgende week nog een keertje naar als ik toch op controle moet. baalde er wel een beetje van, maar volgens haar was het prima, en zag het er gewoon goed uit alleen ff nog een keertje checken volgens de regeltjes.

geslacht was nog steeds hetzelfde! ;)

liefs rebbel

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ben ik ff snel vanaf werk... mag helemaal niet, als ze me zien ben ik het bokje!
    Zit nu in mijn uppie, vandaar..
    Ohja, ik had vanmorgen in mijn pauze nog ff snel wat gelezen, van Chantal. Idd, Tygo en Britt zitten volgens mij nu allebei in dezelfde 'ik-plak-aan-mama-en-laat-niet-los-tot-ik-mijn-zin-krijg-fase'.. en als het dan niet gebeurt zoals zij dat willen is het bléren, hihi!

Hoe was trouwens jullie minimeeting Juud en Binna? Leuk in Blijdorp?

Zag dat Deli gefeliciteerd werd, heb het niet teruggelezen, maar ik neem aan dat dit met werk te maken heeft, je hebt de baan gekregen?

Ik lees vanavond wel ff alles terug hoor, kon het alleen niet laten om ff te zwaaien!
    * Zwaaizwaai!*

Xx

Oe, zie net Rebbels berichtje! Super dat de echo zo goed was!

16. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @delilah: super!! gefeliciteerd! :)

@petra: leuk kaartje!! :)

@dais: nettorama: waar woon jij ergens in barabant? of hebben ze die meer?

17. Super rebbel, goed nieuws! Lekker genieten he ;)

18. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    chantal ja was toen ongesteld geworden maar later als dat ik dacht :S en nu zit ik dus te wachten alweer....
    en ben ik ondertussen een fortuin aan testen aan het uitgeven..
    hopen dan dat t raak is maar ben der bang voor dat t weer niet zo mag zijn voor mij.

petra echt leuk kaartje en mooi gedichtje erin ! :D lekker zoetig met die hartjes !

19. @ qb.... als het over is laat je me weten? kan ik tygo ook zeggen dat ie moet kappen hahahaha!

Zou leuk zijn als we fotos zien van giulia en silver op de grote bladen bij blijdorp, ben erg nieuwsgierig!

20. @ denice heb je al stiekem getest of wacht je nu echt tot de 4de?

Deel Deze Pagina