hahaha chantal heb al 3 keer getest :S met zo test die je vroeger kan gebruiken. 4 dagen voor je nod.. maar was beide niks op te zien helaas. dus denk niet dat het wat is.
Jee kletskouzen!!! Zo wij zijn er ook weer. Dionne is naar het feestje geweest en heeft het leuk gehad. Nu is ze lekker buiten aan het fietsen. Joëlle is voor mij een boodschapje bij de plaatstelijke supermarkt aan het halen. Ben benieuwd of ze met het juiste thuis komt. Laureen ligt nog even lekker te slapen. Ze was alweer moe. Komt van al dat lopen denk ik. hahaha Edit: Joëlle is gearriveerd MET de juiste boodschap. Goed gedaan meid!!! @ Denice: Laureen heeft schoenmaat 20, kledingmaat 74/80. @ Rebbel: super dat de echo goed was. @ Dais: eet smakelijk vanavond. Fijn dat je weer een beetje positiever klinkt. @ Petra: mooi kaartje zeg @ Delilah: gefeliciteerd
@ Delilah, gefeliciteerd meid! @ Denice, ah daar was je! Ik schat dat Silke maar 20/21 heeft van schoenen en van kleertjes broekjes 74/80 en shirtjes 80/86 @ Daisy, Ik denk dat Silke ong. 11,5 kilo weegt.
Yosyp. Van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag. Dat je maar een grote jongen mag worden. Hele fijne dag verder vandaag. Delilah, Gefeliciteerd met je baan. Dat moet een goed gevoel geven, gelukkig weer zekerheid. Kom je nou dichterbij te werken of zelfde plek? Rebbel, wat fijn dat alles er goed uit ziet. Toch ook wel leuk dat ze volgende week nog een keer gaan kijken. Kan je je frummel, nog een keer zien. Denice, welkom terug. Verder weet ik het even niet meer sorry. Hier alles goed. Heb nu lekker vakantie, maar ben toch druk, zal je altijd zien he! Maar kan er wel van genieten haha.
Zo wij zijn net terug van ballorig. Het was erg druk, maar wel leuk. Er staat daar een grote kubus met aan een kant trapjes omhoog en aan de andere kant glijbaan omlaag. Volgens mij heeft ze wel 20 keer hetzelfde rondje gemaakt. Trapje op, glijbaan af, trapje op, glijbaan af. Het was in ieder geval een geslaagde middag en nu ligt ze ko in bedje. Over speelgoed opruimen: Ik heb van die trofast bakken van de ikea in de bijkeuken staan. Daar zit altijd alles in opgeborgen. Ze krijgt altijd maar twee verschillende dingen tegelijk en moet ‘helpen’ met opruimen als ze klaar is met spelen. Werkt echt perfect en hoopt dat het nog steeds werkt als ze wat ouder is haha. Als ik tegen haar zeg we gaan slapen, weg, douchen enz. dan gaat ze al zelf de blokjes in het bakje doen. @ toetie: ice age 3 is idd sinds kort in de bios. Ik heb de gedownloade versie op dvd. Achteraf toch niet gekeken gisteravond. Ik liep de gang in en zag het intertoys boek in de brievenbus. Dus ben het door gaan bladeren en er stonden zoveel leuke dingen in dat ik er best lang mee bezig ben geweest en toen naar bed ben gegaan. @ Juud en Binna: heel veel plezier samen in blijdorp! Is het een leuke dierentuin? Is voor mij namelijk een heel eind rijden dus dan moet het wel de moeite zijn om er een keer na toe te gaan. @ Yosyp: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet van deze mooie dag samen met papa, mama en je zusjes. @ Binna: Nogmaals mijn complimenten dat jullie je hiervoor inzetten en er zoveel voor over hebben. Kan me voorstellen dat het idd zwaar is en dat je vanalles tegenkomt waar je over na gaat denken. Succes! @ rebbel: Ik verschoon ook af en toe de pamper bij fayenna en dan denk ik hee die is nog droog terwijl ze eerst elke verschoning een natte luier had. Ik heb het idee dat ze minder vaak gaan plassen, maar wel meer in een keer. Kan het daar niet gewoon mee te maken hebben? Wat fijn dat alles goed was bij de echo controle. Hoe gaat het eigenlijk met de injecties? @ delilah: Succes! Hopelijk vinden jullie snel iets naar jullie gading want kan me voorstellen dat het zo geen ideale situatie is. Wat fijn dat je bent aangenomen, gefeliciteerd! Is het nu een soortgelijke functie of iets anders? @ miepie: Ik zou het inderdaad nog eens goed navragen want anders ben je je alleen maar ongerust aan het maken. De waarden zeggen me niet zoveel maar hopelijk hebben jij en de baby er niet te veel last van? @chantal: Dan moet je het wel helemaal genoeg zijn geweest dat je met hem door de regen bent gaan fietsen. Als je hem moe bent dat moet je het maar zeggen want ik zag op de foto een erg knap kereltje, misschien wel wat voor fayenna. Dus je zegt het maar haha Ga je op stap van zaterdag op zondag? Ik wens je heel veel plezier en ben benieuwd hoe het je bevalt. @ denice: Hey mij ken je nog niet volgens mij, maar zag wel dat we de enige limburgers zijn hier. Alhoewel jij niet van limburg komt geloof ik? Betreft kleding: fayenna heeft maatje 92. Schoenen heb ik geen idee, die draagt ze nog niet. @ Petra: mooi geboortekaartje!
shanai nee klopt wij kennen elkaar niet !! maar leuk zeg dat je uit limburg kom waar kom je ongeveer vandaan ?? zuid of noord?ben ik niet de enigste hier hahahah voelde me al zoooooooooooo alleeeeeeeeeeeeeeeeen ! we zitten met kleding niet zo erg veel uitelkaar met de kindjes zie ik. de augustus baby's groeien als kool ( stiekem beetje juli beebjes ook )
heb inmiddels even het scherm van je voorstellen gelezen hallo suzanne ( of heb ik scheel gelezen hahaha) bij venlo hihi wat leuk das niet al te ver hier vandaan !!! leuk leuk leuk !!
hihi ben wel blij dat ik nu terug ben hier begon al een beetje af te kicken begon jullie wel erg te missen hoor. dat geklep over vanalles.
Heey! Denice is back in town! Kom straks weer langs hoor, eerst ff afruimen hier, puinruimen, snel dweilen, de kids op bed en dan is het wel 8u denk ik.. Laterz!
En trouwens, je moet ook flink bijlullen hoor, je staat nu nog maar op 11 berichtjes... geen kijk gelijk natuurlijk!
ha meiden! we hebben echte en super leuke dag gehad joh! Zal even spammen (jullie mogen feliciteren hihihi)