Goedemorgen! Pff, wat een nacht! Tymen was weer bezig! Gelukkig hebben ze wel uitgeslapen! Net op hyves gelezen dat een ex collega van mij eindelijk is bevallen van haar zoon. Ze ging ruim 2 weken overtijd en de bevalling moest worden opgewekt! @ Juud/ Binna, mooie foto's in Blijdorp! Ik zal straks even verder reageren!
@shanai, maandagochtend vliegen we. denk inderdaad dat het over een paar dagen wel over is gelukkig. creme rond zijn oog smeren is toch een gevecht hahaha wat voor nieuws krijgen we dan van schatje???
@ Sjorsje, leuk zulke kinderen.... Die van ons heeft tegenwoordig de neiging om op de grond te gaanh liggen gillen of door de hele winkel te gaan krijsen. Is erg gezellig kan ik je zeggen....:x @ Linka, en weet je al wanneer je kunt komen kijken bij sport? @ Ach gos, arme Mylan. Gelukkig heeft hij er weinig last van! @ Chantal, genoten van je comfort food? @ Delilah, wat lief van je mannetje. Sil heeft ook regelmatig een pesthumeur. Geen idee waarom. @ Toetie, hahahaha, zijn de centjes voor jou of je moeder! Wat een muts! Zo jong zie je er echt niet uit hoor! @ All, volgens mij was schatje druk gisteren en vandaag ivm het nieuwe kamertje. Ze zou een van haar buddy's misschien wel bericht doen, maar anders zou ze volgens mij vanavond weer komen. @ Daisy, hoe is het gegaan? @ Lique, als ik het goed heb heet hij Sido. Verder weet ik nog niks. Silke haar luieruitslag begint op te knappen, gelukkig!
@Setteke, dat op de grond gaan liggen ken ik ook. Zodra ze d'r zin niet krijgt werpt ze zich op de grond. Fijn dat de luieruitslag verminderd.
goedemorgen, weer even vanaf mijn mobiel juud en bina leuke fotos hoor! Sjorsje nog van harte gefeliciteerd met je kleine grote ventje delilah gefeliciteerd met je baan meis! Miepie mischien ff met je vk overleggen? En mischien kunnen de controle aanvragen dan via haar gaan? Meiden ik ga ff douchen en dan met dochterlief een broodje eten in de stad en ff shoppen,mazzel!
@Judith: Van harte meid. Leuk nieuws! @Sjorsje: Nog van harte gefeliciteerd met Josyp! Ben de laatste tijd niet zoveel meer op ZP geweest, dus heb niets bijgelezen. De komende tijd zal ik er ook niet zoveel zijn. Druk met werk en moet toch echt flink aan de slag met studie. Als het bekend is welke dag Ballorig wordt, wil dan iemand mij even een PB-tje doen? Ben best benieuwd wie er achter de computers zit en hoe jullie kindjes eruit zien .
@Setteke, aparte naam of komt die wel vaker voor in Friesland? Fijn dat de luieruitslag opknapt. @Pruts, hai hai @Carmen, shopse
Sido is een echte friese naam. Wordt ook wel als Sydo geschreven. Ik vond het ook wel een leuke naam, maar een collega van mij (andere collega dus) haar zoontje heette ook zo.
Jammer meisje! Ik vond dat ook elke keer zo'n teleurstelling! Tymen moet vanmiddag naar school, maar ik word niet echt blij van het weer hier....
Net terug van de manueel therapeut en idd mama had het goed gezien,bij Maartje zat haar bovenste nekwervel niet goed,ze heeft het gelijk goed geduwd wat tuurlijk veel pijn deed en nu ligt ze heerlijk in haar bedje te slapen wat de laatste 3 wken nog niet is voorgekomen!!! Het douchen is niet gelukt,ik heb ze toch maar afzonderlijk van elkaar gebadderd. Ik las iets over kindjes die gaan liggen dwingen,je moet er eiegnlijk gewoon naast gaan liggen net als die recame. Hier dwingt Fenne ook wel ns met schreeuwen en haar armen,ik doe haar dan na en dan ligt ze helemaal in een scheur,hahahah.. @Denice,ach jammer meis!!! @Jenny,gaan jullie op vakantie? Waar naartoe? De dames slapen allemaal nog,slaapkoppies..
@ Daisy: Jasper heeft na zijn 1e behandeling een hele nacht doorgeslapen. Na de 2e behandeling kwam er een dipje en hebben we de 3e behandeling vervroegd en daarna had ik een heel ander kind. Ik ben toen nog wel eventjes bij een fysio onder behandeling gebleven. @ Denice: Balen meis!!! Misschien dat jullie nu wat meer rust hebben nu jullie in jullie huisje zitten en is het de volgende ronde raak! Dikke knuffel!