Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    pff baal als een stekker hoor..

is zo raar voel me opeens zo beroerd nu ik ongesteld ben geworden. voelde opeens tijdens winkelen dat t zover was..... ik denk HE VERDOMME! dus ik kruidvat ingerent en daarna restaurant in gerend... net op tijd nog.

heel gedoe vanmorgen. Kenny werd opgebelt om 9 uur stond tie net onder de douche neem ik dus op randstad aan de lijn. ze vonden hem goed werken gister dus hij was vandaag weer ingepland. of hij DIRECT kon komen werken. nou ja daar ging me ochtendje weer we zouden naar de bank , kruidvat voor luiers, hema en nog paar winkels gaan. had leuke dingetjes in de reclame gezien. en aangezien ik een boek verkocht heb via bol.com tweedehands. voor 36 euro had ik weer een beetje geld om voor emy leuke kleertjes te halen ( vestjes zonder mouwtjes enzo 6 euro bij wibra hele leuke) maar ja die meost dus direct werken en zou het weer niet kunne.
    dusssssssssss ik denk nou breng ik hem wel weg naar brunssum 40 minuten heen en 40 minuten terug ! kon ik naar postkantoor. verkochte boek op de post doen ! daarna door naar kruidvat ( zit apart niet in het centrum ..) luiers gehaald + maandverband maar meteen hahahaa .. toen restaurant gezocht. daarna naar centrum gereden daar 1 vestje gehaald, naar bank gerend over het hele plein heen. Kenny zijn bank pas was kapot chip deed het niet en bank automaat wilde het pasje niet hebben tijdens het pinnen. + dat het pasje een scheur in zat. ga ik naar binnen sta ik daar half uur te wachten ( druk daar was vast iets gratis ofzo ) krijg ik te horen je bent daarvoor niet gemachtigt voor een nieuw pasje aan te vragen... wat een onzin zeg !!! ik kan toch wel een pasje aan vragen en dat ze die opsturen doe niet moeilijk ofzo !!! dus ik met een boos hoofd, dat pasje uit die vent zijn handen gerukt en ben naar buiten gegaan. IDIOOT!!
    nou eenmaal in de parkeerhal sta ik bij de auto.... JAAAA geen kleingeld voor parkeerautomaat. ik dus weer naar boven weer over het plein heen naar de bank. ik geld pinnen. sta ik eindelijk na een kwartier weer voor die ROT automaat... ja hoor... neemt alleen munt geld aan. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR...... ik weer naar boven ik denk dan maar mini krentenbolletjes halen bij de bakker. geef ik emy ook eentje is ze tenminste stil.

emy heeft serieus de hele weg lopen jengelen en zitten wringen in me armen en ik heb geen armen meer over. en als ik haar neer zette ging ze alle kanten door die straten heen lopen rennen of op de grond leggen. Ik had me kinderwagen bij me in de auto. maar daar van was heel misterieus de band van lek. ik heb verdorrie een half uur aan die band lopen kloojen om hem op te pompen maar liep constant leeg. dus heb gewinkeld met een bijna 12 kg zwaar kind in me armen die nergens zin in had behalve zelf lopen en rennen en overal aan zitten. en ben ook nog eens ongesteld volgens mij ga ik me verstoppen onder de dekens zo wil nietmeer naar buiten meer nu...

nu belde kenny net die moet tot 6 uur werken..... pff. we zouden nog samen naar de winkel gaan vanavond voor het avond eten. nu moet ik weer wat lopen verzinnen wat er weer gegeten moet worden.
    weet iemand misschien iets te eten?

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Denice, Heel vervelend dat je ongesteld bent geworden. Hopelijk is het de volgende ronde raak!!
    Wat een verhalen weer meid, heerlijk, haha!! Wat moet ik toch altijd om je lachen, haha!! Top dag, grrrr.

@Setteke, de naam zegt me echt niets, maarja dat kan snel...

@DAisy, wat heerlijk voor jullie, ik hoop dat je snel iets meer rust krijgt!!

3. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    lique echt ongelooflijk zulke dingen kunnen echt alleen mij gebeuren volgens mij. heb ook een paar blog's geschreven op hyves mensen hebben zich lopen bescheuren om de verhalen wat er allemaal op een dag fout kan gaan..
    als ik dat soms terug lees dan ken ik er ook wel om lachen maar op het moment zelf dan word ik bijna gek. :p

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik voorspelde al dat ik niet blij ging worden van het wegbrengen van Tymen op de fiets. En idd, ik kreeg echt een hoosbui over me heen. Mijn broek kon je uitwringen en Silke haar jas ook. Tymen was nog zo goed als droog, die zat lekker achterop. Silke vond het allemaal prachtig, nou, ik niet!

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Denice, ik heb je verhalen echt gemist. Maar het is natuurlijk wel erg als je het overkomt. En tja avondeten, geen idee wat je nog in huis hebt. Wij hebben vanavond een of andere koolstamp (van m'n schoonmoeder gekregen en geen idee wat het is) met kalkoenschnitzels.

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Jakkie Setteke, heb er ook zo'n hekel aan: regen. Hier waait het alleen flink hard, wel flink zon.

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Denice, voor dat soort gelegenheden heb ik altijd wel wat potjes groenten in huis en wat vlees in de vriezer. Hier eten we vanavond wortels/doppers (voor mij en de kids) en rode kool (voor Hilbrand), met krieltjes ofzo en een hamburger. Ik heb ook altijd wel een pakje macaronimix oid in huis, voor als ik geen zin of tijd heb om boodschappen te doen.

8. Hier ook ff zwaaien!!!!

@ Dais; hey meid wat super, hopenlijk is het huilen dan ook over en krijgt maartje dan ook de rust die ze nodig heeft en mama ook weer ;)

9. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    setteke . normaal lag mijn vriezer ook vol met iets wat ik snel even in elkaar kon draaien en mijn kast ook. altijd wel een lekker vooraadje. maar doordat wij nu echt een stuk minder inkomen hebben. is die vooraad helemaal op. nog geen hamburger of macaroni dingetje in de kast te zien hier. ja een pakje mix voor bami. maar geen bami in huis. ( kan ook met rijst maar ook dat niet in huis)
    dus nu heb ik afgesproken met kenny dat het volgende geld wat binnekomt we zulke dingen gewoon gaan hamsteren :p rijst, macaroni, spagetti, bami, en paar potjes met groenten. dan ken ik altijd wel wat mee en dan een paar zakjes saus van het een of ander.
    het is eigenlijk best wel een beetj triest op het moment.
    we kopen voor emy gewoon alles wat ze nodig heeft. ( schoentjes , jasje, vestje omdat het frisser word) en eten en drinken en luiers gewoon ook. van het geld wat je per maand ook krijg van de belasting lukt makkelijk met alleen dat geld.
    en dan voor ons zelf was een uitzondering van gister dat was lekker eten :D rundervinkjes. maar normaal eten we boterham met soep. en heb van de week chilly gemaakt ook met een boterham. hebben we 2 dagen van gegeten.
    t is gewoon hopen dat we toch binnekort eventjes een beetje meer geld hebben. maar dat gebeurt zeker wel.

10. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Ik doe m'n best om steeds ff mee te lezen omdat ik op de hoogte wilde blijven, maar reageren is ff wat minder. Ik vertel dat ik er vanaf zie om mee te gaan met de meeting en er is 1 iemand die er op reageert. Ik voel me eigenlijk gewoon onzichtbaar hier... Mooie reden om gelijk maar te stoppen met het bijhouden hier. Ik zit er ff doorheen en me onzichtbaar voelen daar knap ik niet van op. Het spijt me maar ik stop ermee.

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    marleen meis. je hoeft toch niet weg te gaan daarom!

12. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    marleen ik snap heel goed dat je er ff doorheen zit hoor !
    ik heb ook heel vaak al geroepen dat er soms niet op gereageerd word terwijl het toch heel belangrijk is voor iemand. en ook ik heb me vaak onzichtbaar gevoeld hier. en er zijn vast wel meer mensen. vind het jammer als je weg gaat.... misschien een idee om morgen terug te komen ? misschien kijk je er morgen heel anders tegen aan.

13. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Marleen, sorry dat ik er niet op gereageerd heb. Eigenlijk omdat ik voor mezelf al de reden waarom bedacht had en die ook begrijpelijk vond. Doe ik trouwens wel vaker: dingen voor 'n ander denken.

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Marleen, ik vind heel erg jammer, onwijs jammer........

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    daisy meis wat lekker dat het weer goed gaat met maartje hopen dat het zo goed gaat blijven gaan!

denice. ach ik scroll vaak ook over alles heen. en reageer alleen als ik iets kan betekenen! ik kan en wil gewoon niet elke dag op ales reageren daar zij er teveel meiden voor. en ik wil ook aandacth besteden aan manlief en kid(s)

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Marleen, ik heb niet eens gezien dat je dat onder de lijst had gezet, voor mij was de lijst nieuw, had niet meegekregen dat er een meeting zou komen weer dus toen ik 'm van jou zag en van Happy ging ik er van uit dat jullie je opgaven en nam 'm zo over zonder te lezen... Ik heb ook wel vaak het idee gehad dat erover je heen wordt gelezen als je niet vaak genoeg mee kletst maar ik geloof niet dat mensen dat bewust doen meis. Sorry dat ik je berichtje niet las iig, ik hoop niet dat je hierdoor weg blijft :( Iedereen snapt dat je het even gehad hebt meis... Ik denk wel aan je iig!

@ Denice, wat jammer dat je ongesteld bent geworden :( en wat een vreselijke dag zeg :( sjonge, had mijn verhaal kunnen zijn...

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    denice ik hoop dat je snel een positieve test in je handen hebt!

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Was nog niet klaar met m'n bericht maar ging wat fout..

@ Daisy, wat fijn zeg! Hopelijk krijig je nu een heel tevreden kindje er voor terug!

Oh, wes is het weer zat. Moet ff stoppen, hopelijk kan ik straks nog wat reageren...

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Marleen, moet ook eerlijk toegeven dat ik het bericht met de balloriglijst helemaal niet echt meer bekijken, want ik ga er toch niet heen. Dus heb ook over jou heen gelezen. En dus niet gevraagd wat er precies aan de hand is, sorry!
    Voor de rest zie ik ook dat je op iedereen reageert, maar das voor iemand waar op dat moment niet op gereageerd wordt lastig te reageren. Hmm, wordt een rommelig verhaaltje. Nou kortom, hoop niet dat je weggaat!!

20. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    hoi!!

Zo, gezellig op visite geweest bij mijn vriendin en haar ventje van bijna een half jaar! Leuk!!

O ja, heb ik nog niet verteld: Maar Hanne eet weer stukjes fruit!! Helemaal super: aardbei, nectarine en galiameloen gaan er inmiddels weer in. Ben helemaal blij!!

Shanai, lekker gezwommen?? Leuk dat je aan babyzwem doet!!

Setteke, ai, de toespraak heeft niet geholpen?

Jenny, huh weer op vakantie? Je bent toch net terug? Waar ga je heen.

Toetie, ik doe de PABO. Heb wat vertraging opgelopen door een heel pittig jaar voor groep 8 en daarna door een moeilijke zwangerschap en een moeilijke start. Moet nog 1 opdracht inleveren, portfolio afronden en afstuderen = 1 scriptie maken. Maar heb er niet zoveel zin meer in, wil alleen mijn diploma hebben!!

Denice, ah jammer joh!! Zo zie je maar weer dat zwangerschap zo iets bijzonders is, het is niet te pakken of te nemen. Het is een wonder wat je krijgt!! Hopelijk ben je de volgende ronde zwanger. Ook jou is het namens mij echt gegund!!

Daisy, wat heerlijk zeg!! Wat fijn dat het nu geholpen lijkt. Hopelijk blijft het lekker zo rustig en lief!

Marleen, sorry, maar ik krijg de tijd niet om te reageren... En bovendien ga ik ook niet mee met de meeting... Ik blijf zulke reacties lastig vinden. Iedereen zegt het ook te merken, dus waarom dan elke keer dezelfde actie?
    Marleen, sorry, ik bedoel het niet persoonlijk! Ik kan me heel goed voorstellen dat jij er doorheen zit. Het zit je allemaal niet mee. Maar je vond het juist ook altijd zo fijn om even een gesprekje hier te doen. Dus is het dan wel verstandig om nu ineens te stoppen! Jij bent juist niet onzichtbaar!! Ik heb altijd het idee dat jij hoort bij de vaste groep! Dus blijven!!

Groetjes allemaal!!

Arri

Deel Deze Pagina