Zo daar ben ik ook weer even.8) @ Juud: hier komt ie dan ONWIJS GEFELICITEERD MET JULLIE ZWANGERSCHAP!!!!! @ Juud en Binna: super leuke foto's van jullie meiden @ Toetie: ik wordt ook altijd jonger geschat qua leeftijd maar zo jong............................ haha @ Petra: dus Roos krijgt ook weer tandjes erbij. Laureen ook. Boven krijgt ze er nog weer één door (dan zitten we op 4 stuks!!) Hoe was het bij opa en oma vandaag? @ QueenB:hoe was de kraamvisite? @ Jenny: he bah,Milan ook krentebaard. Alvast weer een fijne vakantie gewenst. Mag ik mee????? @ Shanai: lekker gezwommen? Ik heb ook een tijdje met Laureen gezwommen maar ben even gestopt, had er geen tijd voor. @ Setteke: bah weer zo'n vervelende nacht. Heerlijk als je zo'n hoosbui op je kop krijgt tijdens het fietsen. haha @ Pruts: druk druk druk......... @ Tesske: lekker aan het shoppen geweest?? @ Denice: balen meid. Volgende ronde meer geluk hoop ik. @ Dais: wat lekker dat Maartje lekker is gaan slapen. Ik hoop dat het snel beter gaat met jullie meisie. @ Miepie: zwaai zwaai @ Chantal: zwaai zwaai @ Marleen: hè meid wat is dat nou. Volgens mij schreef jij mij laatst dat ik me niet ontzichtbaar moest voelen. Ik niet ontzichtbaar jij niet ontzichtbaar!!!!!!!!!! Snap heel goed dat je het even niet ziet zitten mar laat ons niet in de steek joh. @ Delilah: ha ha moet je stoppen omdat je mannetje het zat is?? Zo gaat het hier soms ook, dan hangt Laureen aan mijn broek te trekken met de bedoeling dat ik moet komen. haha @ Arri: wilde Hanne geen stukjes fruit meer eten dan? Laureen begint eindelijk brood te eten,dat wilde zij dus nog steeds niet. Nou volgens mij heb ik meeste wel gehad.
Ha ha domme koe, nou vergeet ik mijn ego verhaal. Onze meiden zijn vandaag voor het eerst naar onze nieuwe gastouders geweest. Gastouders hoor ik jullie denken??????? Ja gastouders. Door omstandigheden op mijn werk moeten mijn collega's en ik extra werken. Mijn ouders zijn hier iedere maandag de hele dag om op te passen en mijn schoonouders passen 2 ochtenden op (onze meiden vinden het daar ook niet zo heel erg leuk moet ik zeggen haha). Voor de overige dagen hadden we niemand en daarom gaan ze nu naar die gastouders. Mijn schoonouders hadden aangegeven dat ze niet meer dagen wilden oppassen en mijn ouders hebben het gewoon te druk met mijn omaatje van 89 jaar. Het is dus helemaal goed gegaan, zelfs met Laureentje. Ze heeft er dik een uur geslapen, heerlijk broodje gegeten kindertjes van school gehaald enz. Gewoon helemaal super!!! Het is een ouder echtpaar die hier heel dicht in de buurt wonen en op meerdere kinderen passen. Gelukkig kennen onze meiden die kinderen ook dus dat was héél gezellig. ha ha Volgende week dinsdag gaan de meiden er weer naar toe.
Miranda, dat klinkt lekker geregeld zeg! Gaan ze nu 1 keer naar jou ouders, 2 keer naar schoonouders en 1 keer gastouders? gezellig!! En ja, Hanne wilde een tijd geen stukjes fruit. Wel vanuit een potje, maar geen échte stukjes. En nu dus wel!! Heerlijk dat Laureen brood gaat eten!! altijd fijn he?
Dag meiden Niet bijgelezen, ben doodmoe Heb hard gewerkt, en nu ga ik opruimen en inpakken, we gaan een lang weekendje naar Belgique
Arri: één dag mijn ouders hier, één ochtend bij mijn schoonouders en 2 x naar gastouders. Die ene ochtend van mijn schoonouders vervalt doordat ik die dag nu vrij heb. 5 Dagen(dag delen) per week werken trek ik niet.
kwam even snel spieken of er al echo nieuws was van schatje maar helaas..ik kom vanavond ff reageren heb lekker geshopt en ruik een poepbroek dus ga er ff alvast 1 onder de douche zetten
BUDDYNIEUWS!!!! De echo van schatje was goed! Maar het geslacht blijft voor ons een verassing hihihi 8)
Nou Juud, hup ga eens iets doen!!!!!! haha Hey goed nieuws van Schatje. Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Schatje mogen wij het ECHT niet weten?????????????????????????????
@Judith, veel plezier in Belgique. @Schatje, ah wat flauw mogen we je ook niet pb'en? Wel super dat de echo goed was.
Miranda, fijn hoor dat ze naar hun zin hebben. Oh dat is jammer van Schatje, begrijp ik heel goed. Juudje, veel plezier! Ik ga nu weer van pc af, geen tijd, druk met 2 meiden, hihi!
hoi meiden, @daisy: ja dat ken ik wel! wat fijn dat ze nu weten wat er is met maartje, hopelijk helpt het snel en is ze minder verdrietig! @denice: aaah wat balen meid! knuffel! @setteke: fijn dat de luieruitslag bij silke al minder is! @chantal: hoe gaat het nu? @marleen: knuffel meid! het is niet gek dat je er doorheen zit en kan me daarom je reacrie ook wel voorstellen, maar het is hier ook gewoon erg moeilijk om overal op te reagern... we zijn met zoveel! @onzichtbaar zijn: het valt mij ook op dat die opmerking steeds vaker voorbij komt. ik vind dat ook lastig... nu de vakantie weer voorbij is en ik weer 3 dagen in de week werk kan ik het hier gewoon niet bijhouden! en als er dan zoals eergister 20 blz zijn vol gekletst heb ik ook weinig zin om die allemaal bij te gaan lezen als ik heel eerlijk ben. mijn mannetjes zijn er ook nog! plus dat ik na 20 blz eccht niet alles kan onthouden. nu ik die opmerking vaker lees denk ik ook wel eens van ik kan beter niet mee schrijven want ik ben een van degene die niet overal op reageert, maar dat vind ik toch jammer en probeer het een beetje bij te houden. liefs rebbel
Ik wou op van alles reageren maar zag de opmerking onzichtbaar zijn voorbij komen, alweer.. Begrijp me goed hoor ik bedoel dit niet persoonlijk naar Marleen toe, maar als ik heel eerlijk ben irriteer ik me behoorlijk aan het 'gezeur' dat iemand zich onzichtbaar voelt en helemaal als dat dan als reden word gegeven om hier te stoppen. Ik heb er geen trek in om de 'schuld' te krijgen dat iemand hier een rotgevoel krijgt. Ook ik reageer zeker niet op iedereen maar het is hier nou eenmaal zo'n gezellige boel dat er onwijs veel gekletst word en dat is niet voor iedere (werkende) mama bij te houden.