Ben wel erg oplettend voor iemand die al wakker is vanaf 7.30 omdat dochterlief niet meer wilde slapen
Mooi hè. Had ik al in de bestellig. ha ha Wilde iedere keer al zoiets maar kan dat natuurlijk niet zelf. Ik ga ook even stofzuigen. (de vloer en niet de la )
@ Miranda, wat lijken jouw kindjes als baby enorm op elkaar En waar heb je die banner besteld Dat wil ik ook wel
oet nog steeds 'n aantal pag. terug lezen, maar 't gaat ook niet zo snel met 'n huilend kind. @Daisy; Gefeliciteerd met je schoonvader @Linka; Succes bij de VK @Petra; Hoe was je eerste werkdag? @Puck; Succes bij de internist @Chantico; Bekkenbodemoefeningeng? Ik heb ze eerlijk gezegd helemaal niet gedaan . Komt ok wel omdat ik 'n KS heb gehad.
Heerlijk hoor, al die lachebekjes op de foto! Setteke, das waar, ik kan het natuurlijk gewoon een keertje proberen haar in badje te doen na een voeding. Er stond me alleen vaag iets bij over dat de melk dan niet goed zou verteren ofzo, dus dat je er niet veel van merkt maar dat het toch niet goed voor haar is. Maar als ik het spugen en de luiers even in de gaten hou, dan kan ik vast wel zien of ze er last van heeft of niet. Balen dat je bekken weer meer pijn doet! Hoop dat het snel weer beter wordt. Ik heb sinds een week ook weer last van mn bekken, terwijl ik daar na de bevalling helemaal van af was. Dacht ik. Word hopelijk snel teruggebeld door de fysio voor een afspraak. Elle, wakker maken voor een badje Ik kan het een keer proberen, maar wakker maken als ze nog lekker ligt te slapen voelt ook niet helemaal goed. Miranda, gaat het weer wat beter met je? Linka, met jou ging het toch ook niet zo lekker? Probleempjes met man en/of kindertjes, of meer met jezelf? Petra, fijn dat je werk heerlijk was! Zoen Roos maar helemaal plat hoor! Zo, da's volgens mij een hele mooie hoeveelheid, of niet? Ik ben blij als ik 140cc haal, maar soms blijf ik steken op 120cc. Ik doe er ook langer over dan de eerste keren een aantal weken geleden. Leek wel of het toen veel makkelijker ging. En ik merk ook een duidelijk verschil tussen links en rechts. Herkent iemand dat? Wat doen jullie om je toeschietreflex op te wekken? En zie je echt dat dat werkt? Ik kolf vaak terwijl Ise in de buurt is, maar vraag me dus af hoe het zal gaan als ik op m'n werk moet gaan kolven. Over kolven gesproken... ik ga dat nu even doen en dan daarna weer verder met bijlezen (als Ise het toelaat )
Goeimorgen meiden @rebecca. ah ik vroeg het me af. silver poept soms ook 4 a 5 keer op een dag hoor. en dan ook heel veel. maar merkt niet dat ze er last van heeft. ik meer als zei met al die was. enzo @schatje. dat wordt om de drie maanden gestord. en dat is net geweest.maar de kindjes van af augustus krijgen het de volgede keer pas. en dan denk je meteen maar dan krijg ik dus 1 keer minder. nee je krijg het dan nog 1 keer als je kleine(grote) 18 jaar is. @daisy was een leuke foto @naat was supper dat het goed gaat met de puck baby @aliekeleppink wij hebben ook nog niks gedaan.maar vloei dan ook nog.maar vindt het ook een eng iedee.net als straks weer een string aan. aangezien daar de hechtingen ook zitten en nog een soort wondje @miranda wat een leuke banner Nou ik denk dat wij gewoon een wakker meisje hebben. gistern was is aan het wandelen en toen heeft ze van het anderhalf uur wandel maar 3 kwarier geslapen .en toen thuis ook niet. pas savonds om een uurtje of 8 dus ze was wakker van af half 4 flesje tussen door en niet in slaap te krijgen. nu zit ze ook klaar wakker naast me. na ja we zien wel. ga de was op hangen en dan weer wandelen die kilo's moeten er toch af. kuss
@Juudje,en slaapt ze ondertussen? @Miranda,ja is echt mooi,wil ik ook wel,mag dat? Enne de ladse moet je ook bijhouden hoor,whahahah @Duster,dank je wel meis! Hoe is het met het huilen nu? Krampjes of gewoon huiluurtje? Ik ga lekker wandelen met mn meiden,naar de stad is zo'n eind dus dat doe ik maar niet,of wel,of niet,weet niet hoe lang ik erop zal lopen,misschien zo'n 45min,nja kijk wel,ben er iig vandoor! Doeiii! xxx
@ Daisy, heb haar nu in bed gelegd maar hoor haar nog murmelen En wandelen? Het is hier zoals al heel de week, stinkweer
Ik had altijd een foto van Jelle bij me, maar soms duurde het even. Ik heb een neusspay die de TSR opwekt, werkt als een trein. Kun je gewoon op recept krijgen van de huisarts.
@Miranda: prachtige banner hoor, kan me voorstellen dat het heel moeilijk voor je is, dikke knuffel! Laureen lijkt ook veel op Lindy, of niet?
goeiemorgen meisjes wij hebben na de fles van 7 uur nog geslapen met ze'n tweetjes tot half tien (dankzij wekker want donique moest wakker gemaakt worden hihi) toen lekker samen gedouched en de fles gegeven en nu slaapt ze weer. hihihihihi vanmiddag werken dus mijn mama past op! kus
Miranda, dat viel mij ook direct op dat Laureen en de andere 2 meiden ook zoveel op Lindy lijken! Ik zal ook eens even mijn banner gaan uploaden naar hier. Heb net Danique een lekkere massage gegeven. Ze lag voluit te lachen. Geweldig. Nu ligt ze in haar bedje, maar het slapen wil nog niet zo vlotten. Ze gaapt wel heel veel, maar is telkens nog wat aan het jengelen. Nog maar even volhouden voor mij. Sjudith, wat vervelend zeg dat ze niet wil slapen. En stinkweer is het hier ook Daisy, lekker joh wandelen. Veel plezier Binna, jij ook veel plezier met het wandelen! Dames, ik ga snel wat doen. Wil even het kamertje van Danique schoonmaken en stofzuigen (maar daar moet ze wel eerst voor slapen) en moet nog even strijken. Dus ik ga zo snel beginnen, voor er weer niets van komt vandaag
Zat ik net te kolven terwijl Ise in bed lag. Ging redelijk. Hoor ik haar een beetje huilen, HOP! meteen veel meer melk! Moet maar een geluidsopname van haar mee naar m'n werk
sjongejonge... bericht weg! maar hier nog een keer: ik ben er ook weer eens. gister ging het hier even helemaal niet goed. huilen, huilen, huilen. en dat ben ik absoluut niet gewend ben van d'r! erg vervelend. ze slaapt sinds gister voor het eerst op haar eigen kamertje in het ledikantje. ook wel erg spannend hoor! mijn voeding loopt enorm terug... gisteravond kreeg ik 60 cc uit de ene, 10 uit de ander... terwijl het al 3 uur geleden was dat ze had gedronken... hebben jullie hier tips voor? ik reageer nu even niet. hoor mn meidje alweer! wel even een succeswens voor de mama's waarmee het niet echt goed gaat! en allemaal een goede dag gewenst! Het is hier prachtig weer!
Ola! Zo, wat een ochtend zeg! Pfff! Ben blij dat ik nu thuis ben met Jeslyn. Vannacht werd Jeslyn om 4 uur wakker, oneee daar gaat de ritme, ik niet blij! Fles gegeven, ja hoor niet 160 maar 100cc en om half 7 ging de wekker en Jeslyn in bad gedaan en Myrna uit bed gehaald en Jeslyn 60cc alvast gegeven en Myrna naar school brengen en dan meteen naar de bushalte om naar VK te gaan, we waren toch erg vroeg, ach niet erg, want ik wist het dat Jeslyn honger zou krijgen, ja hoor, om half 10 een flesje, 40 cc laten staan en de rest opgedronken, nu ligt ze nog slapen, ben bang dat ik ritme kwijt zal raken, ik doe met mijn best. Dus nu ben ik thuis! Chantico, ja met mijzelf en manlief, ik ben nog niet herstelt veel pijn af en toe en ik merk dat ik alles alleen voor sta, daar heb ik veel moeite mee, alhoewel wil ik niet afhankelijk zijn.
@daisy: ik dacht dat het niet goed was om een fles in één keer te geven? doe jij dat wel? hij wil nu echt niet meer na verschonen maf hè wat grappig dat ze va elkaar sabbelen haha @aliekeleppink: hier ook iemand die nog geen sex heeft gehad, durf ook nog niet zo goed, maar moet het gewoon doen sonja bakker is goed te doen, vind ik.. had ook nooit honger, vodn avond eten enzo wel veel. het scheelt ook dat ik alles lus wat zij schrijft dus tjaa. maar heb het nu niet nodig gelukkig daar ben ik wel blij mee. @chantico, mijn linker geeft ook veel minder dan rechts, gewoon blijven proberen. 140cc is toch netjes, als je dan te weinig hebt voor die dag doe je gewoon één KV is echt geen rpobleem. en niet in de stress schieten als je weinig hebt want dat werkt ook tegen, echt heel maf @arri, veel drinken, borsten masseren, warme douche, bij je kind kolven. een keer extra kolven. net terug van de babymassage, was erg leuk. lekker over mij heen gezeken natuurlijk was wel lachen. ook voor het eerst hem in een emmer water gezet, was erg leuk om te zien. verder was de nacht klote, hij was jammerig doordat hij in de middag van 16:00 tot 20:00 geslapen had en dat doet hij nooit. dus een beetje van slag. ach ja, merk dat het bij velen van jullie een beetje rommelig gaat dus we zijn niet de enige. komt goed