@ Deandylan, welkom hier! @ Arri, oh dat durf ik niet hoor! Ben vreselijk vruchtbaar en heb een cyclus die van zichzelf steeds een paar dagen langer wordt. Ik weet nooit zeker wat mijn vruchtbare dagen zijn.
Dames, dank jullie wel voor de complimenten voor mijn meisje! @ Lauwie, ik denk dat hij die reep wel ziet als hij de la opentrekt!
@ lauwie; supernieuws! @ set; ah silke ook al zo vlug.,... nou zal niet lang zijn voor ze mamas handje niet meer hoeft vast te houden
Weten jullie wat ik heb.......................... een lekker dik stuk taart!!!!!! Daar had ik z'n zin in en heb vanmiddag dus lekker een stuk gekocht.
@miranda 1 keer 1e ronden. wist nog niet eens hoe het werkte was gewoon gestopt met de pil. en op een gegeven moment dacht ik hmm waneer moet ik eigelijk testen dus ik gegooglt en tja toen kwam ik hier LoL @setteke toppie van je meisje. leuk he aan 1 hand. Silver doet dat ook steeds en dan loopen we zo sampjes zo lief @lauwie nee ze krijgt een loop moter. had ik al heel lang terug gekocht. maar die gaan we gewoon benden zeggen en dan voor in bed wat kleins koop denk twee kleine boekjes of zo tis meer het uit pak efect de keukentjes krijg ze pas als de kerst boom weg is. want die komt op de plaats van de box en dan daarna komt daar de keukentjes
binna, leuk cadeau een loopmotor. en ook al klaar voor de kerst dus. vogeltje, knap van toby hoor! hij is echt snel! miranda, hmmmmmm daar heb ik ook wel zin in! wat voor taart? (wil ik het wel weten )
Oja ik vergeet helemaal te vertellen dat Gerard en ik zondag 7 jaar getrouwd zijn. We gaan dan lekker met z'n tweetjes uit eten. De meiden blijven dan bij opa en oma. We gaan naar het restaurant waar we onze receptie/bruiloft hebben gegeven. Leuk hè.
@lauwie nee ze krijgt ze echt pas dik na de kerst zo rond 6 januarie . maar wel de keuken dinge inder daar mischien onder de boom Leuke website met houte speelgoed. voor al leuke puzeltjes dingen voor als ze groter zijn Lobbes Speelgoed: Voor scholen, bedrijven en particulieren ga ik zekker na silver haar verjaardag bestelen voor 5-12 en de kerst
o ja, dat vergeet ik ook helemaal: welkom deandylan! gefeliciteerd nog met je ventje en met je zwangerschap! gaat je zwangerschap goed? en weet je al of het een jongen of een meisje is?
Sjips, me zusje heeft 20 weken echo achter rug, nou ze weet al een geslacht maar ze gaat niet vertellen hoewel ze moeilijk vind, nou ja!!! Haha! Ze maakt me nieuwsgierig!
Linka: bah dat is gemeen zeg. Wij hebben tijdens onze eerste 2 zwangerschappen niet geweten of we een jongen of meisje kregen. Totaal geen problemen mee gehad. Tijdens de 3e zwangerschap wilden we het gewoon heel graag weten en hoorden tijdens d 20 weken echo dat we weer een meisje kregen. En de 4e keer konden we zelfs niet tot de 20 weken echo wachten en hebben we een pretecho laten maken. Ja en weer een meid hè.