Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Setteke, dat mag je vragen.
    Lastig om het te verwoorden...
    Ja, ik geloof dat God leven geeft en leven neemt.
    Het leven is een geschenk van God en ik geloof dat als wij onnatuurlijke middelen zouden gaan gebruiken, dat wij eigenlijk tegen God zeggen: Sorry, Uw geschenk is prachtig, maar het komt nu niet uit. Dus even wachten...
    Wel ben ik van mening dat we we lichamelijk en psychisch in staat moeten zijn om voor een kindje te zorgen. En zo hebben we het eerste half jaar wel aan condooms gedaan, omdat ik ks heb gehad.

2. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Nou meiden ik schiet mijn bed ook maar eens in.
    Daar nog even tv kijken denk ik.

Trusten.

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Arri, duidelijk, en als je het zo verwoord kan ik er nog wel inkomen ondanks dat ik niks met geloof heb. Hoeveel kinderen zouden jullie willen? Want ik neem aan dat je ooit "klaar" bent om het zo te zeggen. Vertrouw je dan nog steeds op periodieke onthouding? Zou je dan wel overwegen om iets te gebruiken?

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Miranda, aah wat een lieve foto van Laureen! Big Smile! Daar wordt je vrolijk van! Ohh! Zie nu de 'waahhhhhhhhhh'-foto, haha! Lekker bekkie hoor! En wat een mooie trouwfoto's ook! En ja, zo schrijf je incognito.. ;)

@Setteke, haha! Naja, door samen delen blijft het chocola natuurlijk wel net zo lekker! Alleen jammer dat je dan wel minder hebt... Oh leuk zo'n film.. Richard speelt een 'ik-sla-je-op-je-bek'- spel...

@Linka, trusten alvast dan!

@Arri, vandaar! Erg begrijpelijk idd dan, dat je niet aan anticonceptie doet.

Xx

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Trusten Miran!

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Slaap lekker Miranda!

Ah, QB is er ook nog! Leuk he, dat die mannelijke hormonen zo van mepperij houden...;)

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoi, ben er weer :D Toch nog even...

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Setteke, weet je wat het leukste ervan nog is? Dat hij dit spel voor mij gekocht had... Tomb Raider deel weet ik veel hoeveel.. heb er nog met geen vinger aangezeten, hihi!

Deli, toch nog ff spieken?

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou, ik ga er maar eens vandoor. Heb het al de hele avond koud en kan misschien beter maar in bed gaan liggen....

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    binna, dank voor de link. ik had mezelf laatst al lekker gemaakt met little people voor maar een paar streepjescodes. kon helaas alleen in belgie.
    voor wie zijn we met zijn allen nu aan het sparen? pb me maar een adres dan stuur ik mijn streepjescodes wel.

delilah, dankjewel! ottilie heeft 3 keer gewend en per 1 september is ze naar deze groep. ga je thuis of op het werk trakteren?

miranda, ah die eerste foto is leuk! echt vrolijk. die anderen zijn ook leuk! 7 jaar al weer!

setteke, wat voor laarsjes? foto?

setteke en qb, hihi. wat hebben mannen daar toch mee he? hier ook zo'n fan van schieten-tieten films en spelletjes.

trusten meiden!

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, ik herkende je niet op de eerste foto van opzij maar die 2e foto is duidelijk hoor! Wat lijkt Laureen op jou zeg, echt leuke foto's van haar ook!

@ Setteke, lekker hoor chocolade... Daar kan ik me soms ook misselijk aan vreten maar dan moet ik er echt zin in hebben...

@ Arri, ik zit met jou op een lijn! Ik ben ook Christelijk en geloof ook dat God leven geeft en neemt, hoe moeilijk dat ook soms te begrijpen is. Nu ben ik wel aan de pil op het moment, moet er niet aan denken om zwanger te raken terwijl we nog geen eigen huis hebben. Toch had ik met het ontwijken van de 'gevarenzone' in je cyclus ook wel het idee dat ik "nee dank U' zei, heb jij daar dan geen moeite mee bijvoorbeeld?

@ all, we zijn net even bij een huis gaan kijken, nou ja de straat en verdere buurt en dat was 3 x niks hahhahaha...

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

En nou ben ik weg! Doehoei!

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Setteke, niet ziek worden he? Duik maar lekker je bed in, trusten alvast!

@Lauwie, hé die kende ik nog niet, een 'schieten-tieten'-film/spel, haha! Ja, weet niet wat het is hoor.. die Lara Croft loopt in een minibadpak met mitrailleurs op ons tvscherm.. nu drukt hubje op een verkeerde knop en gilt ze het uit..

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Lauwie, Wesley is ook al een paar keer gaan spelen bij de dreumessen, per okt. gaat hij over, ben zo benieuwd! Ik ga thuis trakteren, sommige collega's van mij zijn bijv. niet aangenomen voor functies in dezelfde organisatie, beetje sneu. Als iedereen die gereageert had was aangenomen had ik voorgesteld met z'n allen te trakteren ;)

@ Setteke, ik had het ook zo koud vanmiddag. Ben toen even in bed gaan liggen en had een dikke trui aan getrokken en nu heb ik het weer warm en zit in een tshirt....

@ Queenie, tja... Toch nog even ;) En uhhh, Richard was de lieverd ;)

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Setteke, oh wat een lief schoentje! Nogmaals trusten dan maar! ;)

@Deli, weet je in elk geval dat je dat huis niet hoeft te bekijken! Hoe staat het verder met de huizenjacht dan? Oh, Richard is de lieverd! Nee leuk hoor, hoe lang kennen we elkaar nou al? :p

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Queenie, het is lastig :( je hebt hier Noord en Zuid en wij wonen in Noord en vinden dat ook de mooiste kant, lekker bosrijk en toch dicht bij het centrum etc. maar daar heb je of mindere buurten met mooie prijzen of mooie buurten met onbetaalbare prijzen ;) tot nu toe iig. Dus we zullen toch aan de andere kant belanden denk ik. Maar dat is op zich geen ramp alleen als je dat niet gewent bent lijkt het ineens de andere kant van de wereld hahaha... Maar we gaan zaterdag weer kijken ergens.... Zucht!

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    stressss stressssssss BAAAAAAAAAAAAAAAH :(
    Moet nog zoveeeeel inpakken :(

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

ruuuuuustttttttttt, russssssssssstttttttttig alles komt goed meis ;)

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Deli, idd lastig dan he. Waar gaat je voorkeur dan naar uit he? Alvast suc6 zaterdag! En net wat je zegt, omdat je het niet gewent bent lijkt het een hele andere wereld, maar dan went ook wel weer natuurlijk!

Juud, ohja, was ik vergeten.. Fijn weekend in Belgie! Shooten?

Deel Deze Pagina