Ja, dat kan natuurlijk ook, hihi! Nou, ben der vandoor hoor. Duik mijn bed in, morgen nog ff werken en dan 3 dagen weekend, lekkerr! Trusten allemaal! Xx
whaaaaaaaaa wat hebben jullie gedaan??? zoveel gekletst? haha ik ga dat niet lezen, lukt niet, het is middernacht en moet er over 6 uurtjes alweer uit maar wou jullie wel even welterusten wensen judith schiet ze!!!! hoe was schatjes echo?? kwam daar voor en kan het niet zo snel vinden?
goeimorgen meiden @arri ik vindt het heel mooi omschreven en hoe je er over denkt. @setteke ben je niet bang dat de schoentjes te zwaar zijn. zien er zo grof uit. en omdat ze nog niet los of zo lang loopt @lauwie heb je gezien dat je ook andere leuke dingen met de streepjes code's kan. zoals shirtje met naam brood trommel met naam boekje met naam en zo Nou meisje gaat maar weer eens werken. heb maar en lange broek en dunnen trui aan gedaan gistern hele dag kou gehad
Mogguh allemaal! Nog ff 1 dagje werken en dan weer weekend! Jeej! Iedereen een fijne dag vandaag en tot vanavond! Xx
Een hele goeie morgen allemaal! Even snel een berichtje want moet alweer werken vandaag ben blij als het 6 uur is vandaag want ben kapot haha zoals jullie hebben gelezen was de echo goed! Voor wie toch nieuwschierig zijn en het geslacht willen weten kunnen me pb-en! Wil het liever niet hier neerzetten omdat me vriend het geheim wilt houden! kusjes
Schatje... PBen? Weet waar je aan begint... je wordt zo volgestookt met PBtjes, haha! Zal ik maar het spits afbijten dan?
Goedemorgen allemaal!!! @Nieuwe mama,welkom hier en veel kletsplezier(ben ff je naam kwijt,deanhuppeldepup??) @Setteke,mooi laarsje zeg!! @Juud,veel plezier in Belgie! @Marleen,hey meis wat is dat nou? Jij kan hier niet wegblijven hoor. Ik ben ook 1 van de niet overal op reagerende mensen en helaas ik heb er gewoonweg de tijd niet altijd voor en eerlijk ook geen zin om alles altijd bij te lezen. Trek het je niet aan,dit gebeurt vaker bij iedereen... Kom gezellig weer mee kletsen. @Schatje,fijn dat de echo goed was. Wat vond je oma ervan? @Miranda,mooie foto's! De rest ben ik kwijt.... ---------------------- Vandaag komt oma in huis zodat ik nog de laatste boodschappen kan doen,ook nog ff laarzen kijken. Het weer zit niet echt mee,de bedoeling was om het buiten te doen in een tent maar asl het zo herfstachtig blijft Wat zouden jullie doen?????? Maartje heeft btw gister het merendeel van de dag gehuild dus nog geen verandering. Hop na vandaag dat het minder wordt,had d epeut ook gezegd,ze kan 2 dagen van slag zijn(ze denken dat ze dan misselijk zijn en idd ze heeft meer gespuugd dan normaal) Linne is gister voorover tegen de speelgoedkist gevallen,oh ik kon goed mee brullen,resultaat,een hele dikke blauwe bult op dr voorhoofd,daarna zat ze ook nog met haar vingers tussen de keukenla,wat een pechdag! Meiden,have a nice day!
goedemorgen, ik heb gauw ALLES van gisteren doorgelezen, maar is echt teveel om op te reageren. Onze Suze is het resultaat van periodieke onthouding , helemaal welkom hoor maar ik ben nu toch aan de pil begonnen, ben even uitgezwangerd. Ik zag onwijs leuke schoentjes, volgens mij van Setteke, waar heb je die vandaan? @ Miranda, leuk om je trouwfoto's te zien en de foto's van Laureen zijn helemaal leuk, wat een ondeugend koppie Vandaag hebben we de gehoortest met Suze, dus dat is wel spannend en Roos is nog steeds niet helemaal lekker. Ze is snipverkouden en ik denk dat er een tand aankomt maar zie nog niks fijne dag enne.....Schatje, ik heb je gepb-t, ben veel te nieuwsgierig
Schatje, jij ook een pb! Zie je wel, je krijgt vandaag alle aandacht, hahaha! Petra, gehoortest, nou Suze hoort toch goed
@Setteke, ahh, de anticonceptie, ik heb nu de mirena, ben ik opzich heel tevreden over. Mijn menstruatie is minimaal (wel 1x per maand een week lang), en je hoeft nergens aan te denken. Ook in het begin wel een aantal weken gevloeid. Aan de andere kant voel ik me niet helemaal top de laatste tijd. Beetje moe, beetje neerslachtig…nu heb ik wel eens gelezen dat dat ook door de spiraal kan komen (dokter ontkent dit natuurlijk). Maarja, kan ook mijn leven zijn op het moment. Net 2 kleine kinderen gekregen en vader verloren… Dus ik laat hem nog even zitten, maar als ik me zo blijf voelen ga ik misschien toch overwegen hem eruit te halen. De pil zie ik ook niet zitten (was de reden om aan een spiraal te gaan), dus tja….. Wat moet je dan… geen idee, een derde Ik kan je dus alleen mijn ervaring geven… Leuke schoentjes!! @Vogeltje, mooi he dat staan van die kids. Djim gaat nu ook uit het niets staan en dan lukt dat een paar seconden, geweldig. Mij benieuwen hoe snel de eerste stapjes volgen. Djim zegt echt nog niet zo veel hoor, knap van Toby. @Rebbel, als je echt zeker weet dat er geen kindje meer komt vind ik dat ook een oplossing hoor, maarja daar zijn we nog niet uit… @Mik, heb je tussen deze zwangerschappen helemaal geen anticonceptie gebruikt? @Lauwie, wat een goed nieuws van je moeder!! @Arri, ben bang dat dat voor mij geen optie is, geen anticonceptie. Maar ik neem aan dat er evt een volgende mag komen?? Ah, ik lees het al.Tja is ook een keuze, maar wij zijn allebei een beetje makkelijk en dan kan het toch zomaar gebeuren dat er toch iets gebeurd. En na de vorige 2 keren gelijk zwanger, durf ik het er even niet op te wagen. Oh en uit geloofsoverweging, helemaal duidelijk, al heb ik daar ook niet zo heel veel mee! (heel verhaal geworden zo, haha, dat krijg je met 20 pag teruglezen) @DeanDylan, welkom @Silke, hai vriendin, kunnen we nu mooi hand in hand lopen xx Djim @Miranda, mocht ik het vergeten, alvast van harte voor zondag!! Geniet er lekker van samen. Leuke foto's!!! @Shanai, ja ze kunnen je al mooi in de maling nemen (onbewust), haha!! @Juud, fijn weekend!!! @Daisy, ahh, het voorhoofd. Dat ik ook een hele tijd Sam haar favoriete stootkussen geweest. Ik denk dat ze van haar eerste tot 2e jaar continu een blauw voorhoofd had, haha!! En de eerste keer is echt niet leuk, maar het went hoor, helaas!! Je vraag over die tent snap ik niet helemaal, of ligt dat aan mij? @Petra, is dat niet laat voor een gehoortest? Doen ze toch gelijk met de hielprik?? @Schatje, heel fijn dat het allemaal goed is!! Zo ga nu maar eens aan het werk, moet ook gebeuren. Morgen lekker daggie weg met vriendje!! Kids naar oma en zondag weer ophalen, heerlijk. Djim gaat uit het niets staan, steeds langer. Denk nu al zeker 7 seconden. En lopen aan 1 hand kan hij ook!! Het wordt al een hele knul. Kan alleen niet meer herinneren hoe lang het vanaf dit punt tot lopen duurde bij Sam. Zal het eens opzoeken. Oja, zusje belde van vakantie, of ik even haar kraamzorg kon regelen, haha!! Tuurlijk wijfie, komt goed! Oja en wie heeft de lijst met voorspellingen....
Goedemorgen allen! Wat een nacht hebben wij gehad zeg ik ging om 23.30 naar bed en rond 3 uur begon Wesje te huilen, bji mij gelegd maar wilde niet slapen. Terug naar z'n eigen bed, weer huilen, terug bij mij in bed weer niet slapen *zucht* toen is ie maar bij m'n hubbie gaan liggen en kon ik om 05.30 nog even proberen wat te slapen.... tot 06.30 Heb net een pak drinkontbijt op en nu een bak koffie, hopelijk ben ik dan zo een beetje wakker Jullie goed geslapen?
Hier kom ik binnenwaaien! * waai waai* HET IS VRIJDAG!!!! Joehoeeeeee!!!!! Ik voel me schuldig want ben het lokaal van de kdv uitgeslopen terwijl Tygo aan het spelen was... Weet niet zo goed hoe ik met de verlatingsangst om moet gaan... Stiekem weggaan zodat hij niet overstuur raakt en hopen dat ie er daarna niet meer over na denkt of wel dag zeggen en hij brullen, maar dan ben ik wel consequent en weet hij dat ik wegga.... Moeillijk hoor... @ setteke; mooie laarsjes... Krijg je Silkes voet daar wel in??? Heb zo moeite nog met Tygo schoentjes aankrijgen, trekt zn tenen krom... @ miran; mooie fotos!!! Ok dat is alweer wat mij is bijgebleven... Ik hoop dat Marleen vandaag toch nog even incheckt... Heb dr een PB gestuurd en hoop dat ze ons toch nog komt verblijden met haar aanwezigheid
@ Chantal, moeilijk is dat he Ik deed toch wel altijd zwaaien naar Wes zodat hij weet dat ik weg ben... Als hij dan moest huilen pakte een leidster hem en dan wist ik ook wel dat het al weer in orde was voor ik m'n auto had bereikt. JIPPIE VRIJDAG!