Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen allemaal,

@Petra, de gehoortest doen ze toch de 5e dag of is ie niet goed gelukt toen?

@Delilah, succes vandaag na zo'n rotnacht.

@Daisy, wat zielig 'n bult op d'r voorhoofd.

Ben de rest alweer kwijt. Heb ook zitten lezen terwijl ik op de kindjes aan het letten ben.

Ik heb nu alledrie de kindjes beneden. Jorja was boven aan het huilen, dus die heb ik nu in zo'n schommelding gelegd. Volgens mij slaapt ze nu.

Oja, Jorja is trouwens ook het resultaat van om de vruchtbare dagen heen oefenen.

Groetjes Joyce

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik zat ook te denken om Marleen te pb'en of hyven ofzo.... Ik hoop ook dat ze komt!

3. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Goedemorgen!!

Ik heb de hele week geen tijd gehad voor jullie, sorry!
    Maar ja 4 dagen werken, dan lukt het me gewoon niet.
    En dan daarna direct druk met Danique, als die in bed ligt huishouden en dan eindelijk uitpuffen. Ook nog druk geweest met een film maken voor de informatie avond op school en het fotoboek van Danique afgemaakt en naar kruidvat gestuurd (resultaat 114 pagina's en 95 euro lichter)Ben erg benieuwd hoe het geworden is.

Heb dus om heel eerlijk te zijn de hele week wel wat gelezen, maar eigenlijk niet genoeg om te kunnen reageren sorry!!

Dit weekend ook hartstikke druk, want we hebben de bbq voor de inhuizing moeten vervroegen. Er konden veel mensen niet volgende week, dus nu is het zondag al. Moet natuurlijk het huis nog schoon en opgeruimd hebben en dan ook nog alle boodschappen doen. Vandaag en morgen is daar dus alle tijd voor nodig. Zondagmorgen alle vlees marineren enzo, en dan begint het. Pfff druk druk druk.

Ga nu zo eerst lekker zwemmen met Danique. De eerste keer weer na de zomerstop. Ben erg benieuwd of ze het nog net zo leuk vindt als voor de stop haha.

4. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    agh heeft tygo zo last er van alsje weg gaat? misschien dat je thuis al moet zeggen dat je strakjes moet werken en dat je hem daarna komt ophalen en dat julli iets leuks gaan doen. en dan vragen daar aan die kdv of ze hem bezig willen houden dat hij het niet erg gaat vinden als jij Dag zeg. maar misschien zit ikmaar wat te lullen en heb je dat zelf al helemaal bedacht :p ken ook natuurlijk !!

hier alles ok zonnetje schijnt lekker buiten mannetje nog thuis emy gevoerd en lekker bakkie koffie ff zitten aan de keukentafel.
    even relaxen. :)

(kenny moet 2 uur pas beginnen met werk tot 7 uur )

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, kan je niet overleggen met de leidsters, wat zei denken. Ik zet ze altijd standaard aan de etenstafel (ze ontbijten daar) dus heb er weinig last van. Zin of geen zin, ze moeten in de stoel aan tafel.

@Sjorsje, ja dat is niet helemaal waterdicht, he, haha!! Gaat het een beetje in je eentje met 3 kids thuis? Of komt dat nog niet zo veel voor??

6. @ daisy; wilde nog reageren, wanneer heb je het feest zaterdag of zondag?
    Zondag wordt het weer beter he...
    Zaterdag... moeillijk, als het waait.... Als het gewoon frips is, heaters huren???
    Weet niet of je de ruimte binnen hebt?

@ deli en denice; denk ook wel dat ik het toch zo wil aanpakken, gewoon uitzwaaien en praten idd... Toen ik met hem van de auto ook naar het kdv liep heb ook idd gepraat zo van dat ie lekker met Mieke ging spelen, dat ie niet moest huilen en dat ik moest werken... Voel me toch slechter als ik wegsluip...
    Mijn moeder en René zeggen dat het niet uitmaak, maar heb het idee dat ik daardoor die verlatingsangst alleen maar in de hand help... Ik ga gewoon afscheid nemen in het vervolg.

@ alieke; jeetje wat een bedrag zeg!!! my gooddddddd
    Oh lekkuh lekkuh de bbq dit weekend... volgens mij ben ik zondag toevallig in borne, ga ik mn neus wel achterna, hahaha!!! :p

@ denice, hier ook een doorbrekend zonnetje, relax ze!

@ binna; wat een leuke speelgoed site!! Ben nu aan het kijken, maar echt leuke dingen zeg...

7. ja dat kan ik vanmiddag wel ff doen...
    bij ons gaan ze meteen spelen... en hij was altijd helemaal weg van mieke, maar sinds de vakantie... is de liefde over...

@ all; moet trouwens lachen over jullie vruchtbare periode gepraat en periodieke onthouding en dergelijke...
    Net als Binnan was ik totaal blond op dat gebied....
    We gebruikten zelfs nog wel eens een condoom...
    En was binnen no time zwanger....
    Ook wel oneerlijk soms he, sommige mensen moet er zoveel moeite voor doen...
    Een vriendin van me heeft een half jaar geprobeerd voor het lukte en collega van me ook...
    Terwijl het bij mij raak was voor ik uberhaupt baby kon zeggen...

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Lique, ik heb ze eigenlijk alleen op vrijdag alledrie thuis (en in het weekend natuurlijk, maar meestal is Ard er dan ook). Ik heb het idee dat ik ze de hele week wel thuis kan hebben. Maar dat vind ik ook zo zonde van het geld van het kdv en bovendien hebben ze het daar ook enorm naar hun zin. En dan kan ik in huis tenminste nog wat rommelen.

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Daisy, lastig... Ik zou het binnen doen als het te koud is. Heb zelf zo'n hekel aan van die feestjes die buiten zijn terwijl je kou zit te lijden :( maar als je het aangenaam kunt maken dan kan het volgens mij best toch?!

@ Alieke, lekker druk dus! Succes met alles meis! Veel plezier dit weekend!

@ Chantal, ik denk dat het niet zo gek veel uit maakt en hij hoe dan ook wel gaat spelen als hij doorheeft dat je gaat maar ik weet dat als ik zwaai en hij huilt het zo weer over is dus dan doe ik dat. Als ik weet dat hij uren huilt in zo'n geval en niet als ik weg sluip dan zou ik zeker sluipen ;)

10. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Hey meiden,

Sorry voor mijn emo reactie van gisteren. Ik zit er gewoon even helemaal door heen. Ik kan het allemaal ff niet bijhouden en probeerde steeds bij te lezen, maar ik kan me zo slecht concentreren dat reageren niet echt zin had en ineens voelde ik me zo onzichtbaar hier. Ik ben gewoon even heel erg emo en huil om de haverklap. Het was niet rot bedoelt naar jullie, maar gewoon even een uitlaatklep en jullie waren de lul... Sorry!

Verder heb ik van een aantal mensen echt een super lieve reactie gehad en daardoor voel ik me eigenlijk best lullig dat ik me zo heb laten kennen.

Jasper slaapt al een nacht of 10 erg slecht, ik moet er 4 tot 6x uit per nacht en dat breekt me op. Hij huilt verschrikkelijk in zijn slaap, maar stopt pas als er iemand bij m is. Thomas is overdag flink aan het uit testen, zelfs op de psz hebben ze aan m gemerkt dat ie anders is. Het beetje energie wat ik heb steek ik in de kids, want ik ben bang dat Thomas zo dwars doet door mij. Dus daar voel ik me best een beetje schuldig over.

Mijn schoonvader heeft zijn hondje in moeten laten slapen en dat kwam nu dubbel zo hard bij m aan. Hij was er echt even helemaal kapot van. Nog geen maand na het overlijden van zijn vrouw heeft ie zijn andere maatje in moeten laten slapen. Erg zwaar voor m dus allemaal.

Jeroen praat totaal niet over zijn verdriet. Hij heeft de draad weer opgepakt en denkt nog wel veel aan zijn moeder, maar hij weet dat hij er niks aan kan veranderen en gaat gewoon door. Ik heb juist heel intensief afscheid van haar genomen voor de begravenis en zoveel mogelijk uit handen genomen bij mijn schoonvader. Het lijkt wel of bij mij nu de klap pas komt.

Voorlopig moet ik echt ff aan mezelf denken en doordat ik het hier toch allemaal niet bij kan houden ben ik voorlopig maar even wat minder actief. Komen er ook niet meer van die debiele reacties van mij!

11. ja kan wel ff kijken wat de leidster daar ook over zegt natuurlijk, heeft ervaring ermee denk ik ivm andere kindjes, tygo zal vast niet de eerste zijn!
    kijken wat zij als het beste ervaren...

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Sjorsje, je hebt helemaal gelijk hoor, dat je ze gewoon naar het KDV brengt, die kleintjes moeten ook in hun ritme blijven, toch? En zie je er niet tegenop om de deur uit te gaan, met auto of lopend. Ik had dat in het begin al met 2, dan dacht ik al dat gesleep, bah...

@Marleen, ben blij dat je er weer bent. Dikke knuffel voor jou? Het is ook niet niks wat je allemaal hebt meegemaakt de laatste tijd. En je kunt nu eenmaal niet altijd sterk zijn. Reageer je maar lekker af op ons hoor!! Wij blijven hier toch wel, haha!! Wat de kids betreft kan ik je helaas geen advies geven...

13. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Hoi,

Even zwaaien! Kom iedere keer ff kort binnen want ben een beetje op eigenlijk. 4 dagen werken en constant misselijk en moe en zonder man was wel ff bikkelen van de week! Gelukkig vandaag vrij dus hou lekker een relaxdagje! Malou is nu wakker dus zal me gaan aankleden en ff met malou naar buiten gaan!

Probeer vanmiddag ff te reageren als me het lukt!

iedereen een fijne dag gewenst!!!

14. Lieve lieve marleen!

Ben blij dat je even langskomt en een berichtje plaatst...
    Toen ik je www op hyves zag, had ik al het idee dat het niet lekker met je ging...

Ik begrijp dat je even je handen vol hebt aan jezelf, het verdriet en die 2 boefjes... Doe wat goed is voor jezelf, zorg voor jezelf en geniet van de kereltjes...

Het is goed mogelijk dat ze door jouw gedrag/ gevoel beïnvloedt worden. Dat ze voelen dat mama zich niet zo happy voelt.
    Als je voor jezelf zorgt, zorg je daarmee automatisch voor Thomas en Jasper. Zei hebben jou nodig en wel gezond en fit en enigszins gelukkig (is iemand ooit wel echt helemaal gelukkig?).

Dat de klap bij jou later aankomt, dat begrijp ik wel. Dat heb ik ook met René's vader gehad. Bij mij kwam de klap aan toen ik weer aan het werk moest en ineens 'het leven' weer begon en toen besefte ik pas wat er allemaal was gebeurt.

Ik wil je heel veel sterkte wensen en een dikke knuffel geven!
    Ik hoop dat je de kracht vindt om te rouwen, rust te vinden in haar sterven en het plezier weer terug krijgt in het vieren van je leven met je geliefden.

Zorg voor jezelf!!!

xxx

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen!

Hier een rustige nacht gelukkig, geen krijsende kindjes. Oh ja, Tymen 1 keer, dus dat valt mee.

@ Binna, Silke loopt nog niet, ze zijn nu meer bedoeld om haar voeten warm te houden op de fiets of in de wagen. Ik heb geen auto, en zoals gisteren met die hoosbuien, dat kan echt niet met slofjes. Bovendien zijn het wel speciale schoentjes voor de beginnende loper. Maar als ze echt los gaat lopen moeten er misschien nog wel een paar andere schoentjes gaan komen. Daarom heb ik ook nog niet hele dure uitgezocht.

@ Petra, deze laarsjes zag ik bij de Dolcis. Scapino heeft ook wel leuke van Dr. Visser.

@ Lique, tja de Mirena zou wel een oplossing voor mij kunnen zijn, maar ja, net wat ik zeg, door alle slechte verhalen ga ik wel denken... MIsschien dan toch een Nuvaring.

@ Djim, Je moet me nog wel goed vasthouden hoor. Maar jij bent heel sterk dus dat gaat zeker wel lukken!

@ Chantal, ik heb geen idee of ik Sil haar voetje er in krijg, maar bij Tymen liet ik hem altijd staan als ik zijn schoenen aan deed en dat werkte altijd wel goed. Geen tips voor je mbt verlatingsangst, Silke heeft er nooit meer last van eigenlijk

@ Alieke, dat is wel weer even wennen hoor, dat je nu weer werkt en dus een stuk minder aanwezig bent. Jammer! Maar goed, het is niet anders. Veel plezier vanmorgen!

@ Daisy, heb je de ruimte eventueel binnen? Dan zou ik het misschien binnen gaan houden, zeker als het feest zaterdag is. Zondag lijkt het weer nog mee te vallen, en in een tent sta je toch uit de wind?

@ Delilah, gaaaaaaap!

@ Marleen, fijn dat je hier nog even bent. Ik denk dat het goed is om je energie zoveel mogelijk in je gezin te steken en als je dan eens wat meer tijd en energie hebt kom je hier maar weer kletsen. Maar ben blij dat je het nog niet helemaal voor gezien houdt. *knuf*

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Marleen, dikke knuffel voor jou.

@Lique, ik ga voorlopig niet met z'n vieren ergens naartoe. Ik durf Lianna nog niet echt lopend mee te nemen, ze moet steeds mijn hand vasthouden en kan dan de wandelwagen niet goed sturen.

Oh oh, Jorja huilt alweer en Lianna inmiddels ook. Yosyp ligt lekker op bed.

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Marleen, meisie toch! Wat ben ik blij dat je er weer bent! Iedereen snapt dat je het nu even niet allemaal kunt bijhouden, geen probleem toch! Maar blijf niet weg, ook al gebruik je het forum als uitlaatklep! Ook dat moet toch kunnen! Dan ben je het in ieder geval kwijt! Sterkte meis met alles, het is wel een beetje veel nu allemaal he!

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Joeeehoe dames daar ben ik nog ff voor vertreK!

@ Mar welcome back ;)

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud, veel plezier!!

@Sjorsje, kan me heel goed voorstellen inderdaad dat je de deur niet makkelijk uit gaat.. Nouja, dan maar op de dagen dat ze er niet alledrie zijn of met Ard samen toch, komt vast wel goed!

20. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    meiden, jullie hebben tussen gisteravond dat ik voor het laatst postte en nu 14 blz vol geklept!! whaha! :D echt té erg hoor! ;)

@setteke: als jullei er nog niet uit zijn of silke de laatste is moet je idd even een andere oplossing zoeken! ;)

@shanai: haha, wat grappig met je telefoon!

@miranda: wat een leuke foto's!! :)

@setteke: wat knap van silke!

@marleen: een hele dikke knuffel voor jou meid! denk aan jezelf en kom kletsen wanneer je daar zin en puf voor hebt!

sorry meiden, ik ben de rest alweer kwijt!

hier een gebroken nachtje gehad met Milan, hij werd steeds wakker en dan huilen. viel wel weer in slaap maar voel wel dat ik een gebroken nacht heb gehad! vanmorgen toen ik hem uit bed haalde zag ik dat hij erg verkouden is geworden, logisch dus dat hij niet lekker kon slapen.

mannetje heeft vanmorgen de spuit weer gezet en jeeetje wat deed het PIJN!!! :$ serieus ik kon wel janken! het bleef daarna ook nog een tijd steken. vooal het inspuiten deed zeer! dus ik zei hem dat hij het langzamer moet inspuiten maar volgens hem deed hij het al heel erg langzaam. hij had hem nu wat lager gezet dan de vorige keer, dus we denken dat het daar aan lag! hij moet rechts boven spuiten omdat onder zenuwen liggen.. mmm.. zie nu al op tegen volgende week! ook wel sneu voor mannetje, die vond het heel vervelend en zat maar wta sip te kijken.

liefs rebbel

Deel Deze Pagina