@Rebbel, ahh, wat een pech dat het veel meer pijn deed dan de vorige keer. Kan me voorstellen dat je mannetje zich er ook vervelend bij voelt. Hopelijk gaat het snel beter!!
@ juud; have fun!!!! Geniet er lekker van... @ rebbel; iiieeehhhhhhh.... ik haat spuiten... bleh.... krijg helemaal de griebels.... Sneu ook voor je mannetje idd, vind het natuurlijk ook niet leuk dat hij je pijn doet... Hey, hoe vaker hij het doet, hoe beter het gaat!!! Kop kerel van Rebbel, je kan het! (je kan natuurlijk ook gewoon je frustratie van de hele week op je vrouwtje botvieren hihihi) oh oh wat erg....! Meid het is voor een goed doel zullen we maar zeggen !
Heb weer ff bij onze club gekeken en een foto toegevoegd en iets in mijn fotoalbum gezet... anders nooit de tijd voor... leuk..
@ lique; hahaha, jahaaaa, zweetpareltjes staan me op het voorhoofd! nee, gister wel echt hectische dag gehad, probleemgevalletjes, veel dingetjes waar ik achter aan moest bellen om het allemaal in goede banen te leiden, waardoor ik nu letterlijk uitgepoept ben.... echt toe aan weekend...!!! Even kopje koffie halen maar weer....
hahaha, hoezo doet uitgepoept je denken aan jenny dan...? @ sjorsje; heb je ook een leuke foto trouwens van alle drie de spruiten? ben wel nieuwsgierig naar ze. Je plaatst niet veel fotos toch?
Nee klopt ik plaats er niet zoveel. Komt omdat we de foto's meestal maken met een analoog toestel. Heb er vanochtend wel 'n paar gemaakt, na het weekend zal het rolletje wel vol zijn. En Jenny had toch last dat ze niet kon.
sorry voor mn ego meiden.. maar het gaat hier even helemaal niet lekker. net naar het zkh gebeld, was de hele ochtend al duizelig en werd er net ook misselijk bij. ik voelde me zo akelig... echt het geveol dat ik elk moment neer kan kletteren, als ik zit of lig is het wat minder. ik heb dus gebeld met de vraag of het bijwerkingen van de injecties kunnen zijn en het lijkt er idd wel op! moet het wel in de gaten houden, het moet in de loop van de dag wel afnemen anders willen ze even zien. zo lastig, vind het ook eng omdat ik wel moet zorgen dat milan in en uit zn bedje komt. liefs rebbel
@ Rebbel, dan zou ik het niet zo lang afwachten meis! Vind het zo raar dat ze dan zeggen dat je het even moet aankijken, dat werkt toch niet.... Wel vervelend meis! @ Sjorsje, hahaha... Oh zit dat zo! @ Jenny, al gepoept?
@ sjorsje; oh ja dat had je al eens eerder verteld idd... Vind je het dan misschien voor jezelf niet handig dat je zo'n printer hebt met scanner (mocht je die niet hebben) kan je ze daarna inscannen en heb je ze op goed formaat ook op de pc. Doe ik ook met fotos die ik niet digitaal heb zoals van vroeger ofzo... Ben ieder geval wel nieuwsgierig naar de 3 musketiers ! @ rebbel; bah, vervelend die bijwerkingen, kan zijn natuurlijk ook omdat het net iets raar geprikt was? Kan misschien je mam ofzo niet even komen om je te helpen met Milan tot je je beter voelt? Ik vind het neit geheel onlogisch dat er bijwerkingen zijn, is er bijna met alle medicatie. Vervelend meid... @ sjorsje; oh ok.... Jenny kon nie poepe, hahahaha! Nou heb er nog niet weer wat over gehoord
We doen meestal meteen een cd-rom met de foto's bijbestellen. Zodra ik die heb zal ik ze posten. Of het moet zijn dat ik ze vanmiddag nog even alledrie op m'n telefooncamera kan zetten.
Oh dat zou leuk zijn! Nou het is nog maar kwart over 11 en ook hier is het rustig... ja en ook ik heb niets te melden... wat een draaamaaaaa maar jullie meoten me het hele weekend missen... het is erg, maar op dit moment helaas onvoorkoombaar.... Gister heeft Tygo ze hoofd nog hard gestoten aan de muur (spakmuur ook nog), dus ik groene zalf erop... Wat denkje... Komt eraan kruipen, veegt eerst zn hoofd aan mn mouw af en duikt daarna met zn hoofd in de kussens van de bank en zit ff lekker te kroelen tot zn voorhoofd groene zalf vrij is... :s oh en nog iets... Elke keer als Tygo iets doet wat niet mag en ik wil hem terecht wijzen door nee te zeggen of eh, of mag niet of is van mama, dan ontwijkt hij mijn blik. Ik probeer hem aan te kijken dan, zodat ie het snapt, maar hij draait gewoon zn hoofd alle kanten op zodat ie me niet aankijkt.... Ben zo benieuwd wat er in dat koppie dan omgaat! Denkt ie; ja mama dikke vinger, ik luister toch niet of, snapt ie het niet of weet ie dat ie iets doet wat niet mag...
@Chantal, dat gebeurd hier inderdaad ook dat koppie wegdraaien, maar daar is deze mama niet van gediend, dus die pakt zijn kinnetje/wangen even vast en kijkt hem/haar dringend aan. Meestal leidt dit nu nog tot tranen gelijk, maar dat komt wel goed !
ja, deze mama doet dat ook idd! maar dan is het ook huilen uit ontevredenheid/ boosheid of hij draait alsnog zn ogen weg.... heb ooit gelezen dat als je idd op deze manier contact met ze maakt en ze in de ogen aankijkt, ze je beter begrijpen, maar ja als hij me weigert aan te kijken...