maar vind het een betere methode dan van een afstand staan schreeuwen dat iets niet mag, al is het wel een vermoeiendere methode hahaha, als je steeds moet opstaan...!
@Chantal, absoluut, maar met Sam heb ik het ook heel duidelijk gedaan in het begin en na een paar maanden begrijpen ze je prima hoor!! Dus even doorzetten, haha! Ik heb ook weleens gehad dat ik Sam vastpakte en dat ik zelf bijna in lachen uitbarstte, haha! Te erg natuurlijk, dan werkt het ook niet meer..
hahaha, ja dat kan ik me ook voorstellen...! Heb ook wel is gehad dat ik me gewoon in de keuken ff verstop of achter de laptop omdat ik zelf in een deuk lig en hij loopt te brullen...
Ik vind het wel lastig hoor met dat waarschuwen... Soms doe ik echt TE boos tegen Wesley maar hij gaat soms ook echt de hele dag door met dingen die niet mogen. Terwijl hij wel dondersgoed weet dat het niet mag. Hij gaat bijv. met z'n handen aan een kleedje zitten die m'n moeder op tafel heeft en ondertussen meteen mij aan zitten kijken om vervolgens beetje bij beetje het er van af te trekken. Rustig nee zeggen werkt niet, mopperen werkt niet, niks lijkt te werken... Zulke dagen vind ik echt vermoeiend. En als ik tot 'm doordring gaat hji huilen om vervolgens meteen hetzelfde geintje uit te halen....
@Delilah, heerlijk he, kinderen, haha!! Ach de eerste jaren is dat ook helemaal niet leuk. Mijn vader zei altijd, kinderen kun je opvoeden tot ze een jaar of 8 zijn, dan moet alles duidelijk zijn, want anders lukt het niet meer. dus nog een paar jaar te gaan, haha!
Gebruikt hier iemand trouwens luiers van C1000? Zag laatst dat ze evenduur zijn als kruidvatluiters, die ik gebruik, alleen er zitten er 20 stuks meer in... (met oog op kostenbesparingen ) Vroeg me af of iemand ze gebruikt en wat diegen ervan vind...
@ Lique, het is idd lastig... Ach en weet je wat het is, nu is het voor Wes denk ik dubbel zo lastig omdat we bij m'n moeder zitten. En bij oma krijgt hij de dingen toch wat makkelijker voor elkaar. Hetzelfde als nu dat hij 'snachts huilt, normaal zou ik 'm op een gegeven moment laten maar bij m'n moeder vind ik dat ik dat niet kan maken dus dan pak ik 'm maar weer bij me en dat helpt natuurlijk ook niet. Maar gelukkig heb ik nog 7 jaar dus dan moeten we toch wel een huis gevonden hebben dacht ik zo
Wij gebruiken luiers van de c1000. Van de kruidvat hebben we ze nooit gebruikt, dus vergelijken kan ik ze niet. Maar wij zijn er tevreden over.
Ja, aan de ene kant vind ik wel dat comfort voor de prijs gaat, dus als ze neit fijn zijn zou ik ze niet gebruiken, maar als er positieve reacties op zijn... Scheelt wel 5 dgn extra luiers ofzo... Heb net Tygo op baby van de maand gezet, nog nooit gedaan, hahaha zie ineens allemaal dingen op het forum waar ik nooit wat mee doe... Zag ook iemand dr kind had zo'n heel leuk opa petje op... Had ffies gevraagd waar ze het vandaag had, van H&M dus meteen mams gebeld of ze morgen ff kon kijken als ze naar de stad gaat
En daar ben ik ook weer! Marleen, wat vervelend zeg dat je je zo ontzettend naar voelt. En de kinderen dan ook nog eens zoveel aandacht opeisen. Ja die voelen feilloos aan dat het niet goed met je gaat. Hoop maar voor je dat je snel weer een hele nacht kunt doorslapen en dat Thomas zich beter gaan gedragen. Sjorsje, met 3 kids op pad. Moet er ook nog even niet aan denken zeg. Kan me voorstlelen dat je dat nog niet zoveel doet. Chantal, dat aankijken ja dat ken ik. Danique geeft gewoon een grote bek terug als ze iets niet mag. En moet soms ook zo vreselijk lachen dan. Maar ja maar serieus blijven he Enne, je neus achterna, prima hoor! Er is genoeg Setteke, ja wel weer druk zo met het werk en al. Ben dan ook toe aan weekend (al is die nog veel drukker) Rebbel, wat vervelend zeg zo'n pijn van die spuit en dan ooknog eens niet lekker in orde ervan. Hoop dat het snel beter gaat en anders echt naar het ziekenhuis gaan hoor! Wij gingen dus vanmorgen zwemmen, maar madam vond er niet zoveel meer aan had ik het idee. Jammeren, me stevig vasthouden. Armpjes om mijn nek, dan was het leuk, maar anders niet. Even weer wennen dus Nou ik ga nu aan het poetsen. Danique ligt in bed. Ik heb heb het eten op, dus laat ik maar van start gaan. Begin maar met de badkamer, pffff nu ik dit typ heb ik al geen zin meer!
@ alieke; he jammer dat ze er dan niet lekker van kan geneiten als eerst... misschien idd weer even wennen dan..! Poets ze, succes, je kan het!
Laatst vertelde mn zwangere vriendin dat haar vriend afspraak had gemaakt bij Tattooshop. Zei wilde zelfs straks ook een tattoo op haar voet doen van het kindje, een ster waarschijnlijk... Ik wilde zelf mijn rug af laten maken een keer, heb onder aan mn rug initialen van mij en mn vriend met een bloem en wilde dus 5 bloemen laten bij tattoeren op verschillende plaats van groot naar klein, beginnend bij de oudste (van hem) tot aan de laatst spruit die nog geboren moet worden... Alleen steeds nog neit de moneta voor gehad... Toen ze het erover had, baalde ik best wel dat ik in ieder geval nog niets met Tygo had gedaan, omdat dat wel altijd mijn wens is geweest. Dus nu zit ik te denken om toch iets te zetten, maar dan gewoon echt iets van hem, iets kleins zoals initialen of iets anders, denk er nog even over en dan in de nek, onder de haarlijn of op de pols... ben nu aan het interneppen...
haha jullie zijn echt erg nou poepen gaat weer goed hoor, heeft wel 7 dagen geduurd in die 7 dagen maar 3 drolletjes haha normaal heb ik er 2 per dag dus ja dit was niet leuk maar na een hoop pruimen enzo eindelijk weer op gang gekomen
wwhahahaha, nou jenny vind het fijn dat je ons even op de hoogte houdt!! @ linka; meid wat vermoeiiiiend
DAt kan je wel zeggen Chantal! Vervelend van Tygo misschein verlatingsangst, knuff! Marleen, neem tijd hoor, denk ook aan jezelf, ik heb zo\'n gevoel dat je nooit tijd voor jezelf neemt? Is dat zo? Ga nou lekker een avond met vriendinnen stappen of leuke dag van maken of samen met Jeroen lekker weg dagje of zo, dat kan natuurlijk geen kwaad meis! Jammer dat Jeroen niet erover wilt praten over je schoonmoeder, maar je hebt wel praatje nodig he meis, je weet dat je hier lekker kan opluchten...Dik knuff! rustig aan!