Zo ben weer terug,was hier wel mooi weer maar het heeft iets of wat gedruppeld,maar was op de weg terug Cadeautje gekocht voor mn schonnvader,en een pompje voor verstopte neus voor baby's,ben benieuwd of het werkt,die zuigt als het ware het neusje leeg.. Ik heb daar zolang staan te kletsen dat ik geen zin meer had om boodschappen te doen,gelukkig hebben we eten voor vanavond @Mik,wat lekker zeg! Werk ze vandaag! @Aliek,strijken ik moet ook nog steeds,helemaal geen zin vandaag!(alweer!) Poets/strijk ze! @Arri,moest ze zo huilen omdat ze in haar eugen bedje moest slapen? Ik heb helaas geen tips voor de teruglopende bv.. @Linka,Jeslyn ook al zo vroeg,ligt echt aan het weer denk ik.. @Jennys,ja hoor hier drinken ze m in 1x leeg,als wij m tussendoor eruit halen pakken ze m ook niet meer,hoezo eigenwijs,hahah... Over Sonja,het avondeten is idd erg veel maar s'ochtends en s'middags had ik echt heel veel honger,wel het eerste boek idd! Ik zou ook goed kunnen slapen,vanaf 4.15u nauwelijks een oog dicht gedaan.
@ Daisy, ik heb ook een pompje, en het werkt prima, alleen Giulia brult echt als we het gebruiken en draait haar hoofd alle kanten op maar als haar neusje leeg is, is ze direct stil
Linka, wat vervelend. Vaders en moeders hebben zulke verschillende rollen en levens, wanneer moeder thuis is met verlof en vader weer moet werken. Hoop dat jullie snel een oplossing vinden voor hoe jullie samen voor jullie prachtige dochtertje en elkaar kunnen zorgen. Arri, ik had dat ook vorige week. Ben toen nóg rustiger aan gaan doen (deed al niet zoveel, voor mijn gevoel, maar toch ), af en toe proberen overdag te rusten, veel drinken en veel aanleggen. Op borstvoeding.com staan ook tips, o.a. voedingsmiddelen die de melkproductie zouden stimuleren. Heb zelf taugé en cashewnoten gesnoept . En over dat kolven zei het cb tegen me dat je zorgen maken om het kolven ook echt tegenwerkt. Loslaten dus (zo makkelijk gezegd ). Hier trouwens weer meer melk! Ik probeer de laatste dagen een ritme van om de drie uur voeden aan te houden (ipv voeden op verzoek) en Ise lijkt het wel goed te vinden. Nu ligt ze alleen wat te jengelen in bed, omdat ik vond dat het slaaptijd was en pas over een uur drink- en speeltijd. Ze lag ook al te jengelen in de box nadat we thuis waren gekomen van boodschappen doen en ze wakker was geworden toen de wandelwagen niet meer wandelde, dus ik dacht dat ze moe was. Niet dus. Ga haar zo maar er uit halen, want dit schiet ook niet op. Alleen ga ik wel proberen nog niet aan te leggen tot half drie.
Chantico, ja ik ben nog in verlof idd en hij aan de werk, maar in weekenden dan? Is ook eigenlijk niet eerlijk? Maar door het weeks vind ik niet erg hoor Maar in weekenden verwacht ik ook meer hulp, maar tsja ik moet ook niet veel zeuren en wil zoveel mogelijk genieten van Jeslyn, Myrna en verlof niet veel met spanningen. Oei, Ise toch Is je nog gelukt? Daisy,. ja zuignap zou je bedoelen? Hier hebben wij ook, handig hoor Jenny, leuk om te lezen over massage! Hihi! Daisy, idd denk het ook aan de weer, maar tsja is me ook nu gelukt om weer aan ritme te houden! Is nog afwachten vanavond! Juudje, Giulia vindt leuk om je in de maling te nemen denk ik !
Dag dames, Vandaag zijn onze buren voor het eerst papa en mama geworden! Ze hebben een zoon gekregen. Hoe hij heet en hoe het gaat weet ik nog niet (ze kwamen net weer uit het ziekenhuis en liggen nou lekker te slapen terwijl de kraamhulp oppast). Leuk een buurjongetje. Dat wordt straks wat die twee kerels van ons! Verder gaat alles zijn gangetje. Vanmorgen een paar spijkerbroeken opgehaald (mijn oude pas ik nog lang niet). Had ze eigenlijk gisteren willen ophalen, maar toen gaf de pinpas aan dat het saldo te laag was . Schaamde me dood in de winkel! Vanavond komen een oom en tante van mij op kraamvisite. Ze zijn zeg maar van de koude kant, dus heb er niet zo heel veel zin in. Zaterdagavond komen een andere oom en tante van diezelfde koude kant. Nou ja hebben we dat ook weer gehad. Ik had nog beloofd om mijn tatoeage te laten zien, dus die heb ik in mijn fotoalbum geplakt en een foto van onze stoere vent van vandaag.
Ben benieuwd ja hoe ze dat gaan vnde zo''n ding in hun neusje,kan goed niet passen,ze hebben echt zulke kleine neusgaten,hihi... @Noura,ik had te vroeg geroepen,ik heb de bonnen vandaag binnen gehad Ze wilden weer niet slapen,ik heb ze weer op hun buikje gelegd en dat is zo geweldig,er staan 2 knuffels tegen de achterwand en ze hadden de grootste lol en kletsen,supermooi om te zien! Ga me denk ik maar vast optutten voor de verjaardag,ow wat erg heb totaal geen zin.. Ik heb straks ff op bed gelegen maar dat vonden de meiden niet nodig @Pruts,mooie tattoo! Is altijd wat met die kraamvisite's he,sommige hoefden van mij ook niet maarja.. Vrijdagaaf krijgen we ook nog kraambezoek,zelfs 15 november nog,haha maar ik ga as dinsdag ook op kraambezoek van Mike die al 2,5jaar is
Dais, Leuk hoor twee van die meiden. Ene Sjudith, ik verveel me nog niet hoor. (heb net even gekeken naar de link) Wat dacht je: kan maar beter vroeg beginnen met de namen. ha ha
hoi, druk dagje hier! vanochtend vooroplevering van ons nieuwe huis! heb zoveel zin om daar te wonen. maar eerst nog ff klussen en verhuizen.. toen 2 collega's op bezoek. ottilie werd helaas wakker en bleef gapen, maar door de collega's viel ze niet meer in slaap. ik zat ze ongeveer weg te kijken. daarna ff boodschappen, maar de voordeur doet raar en ging niet open. sta je dan op de stoep.. jullie begrijpen waarom ik zo uitkijk naar t nieuwe huis. over teruglopende bv: ik had ook eerst nog maar 70cc. 50 van rechts en 20 van links. nu gaat t wel weer goed. ook 120 tot 140 cc. 170 180 cc is wel luxe zeg! alieke, dank voor de massage tips. die laatste beschrijving, ligt je baby dan op de buik of de rug? ik ga me ook maar aanmelden, als t lukt met de verhuizing. daisy, schatjes! het blijft speciaal dat ze met zijn tweetjes zijn, he? als ik merk hoeveel aanspraak ik al met 1 heb in winkels ed, zal t bij jou wel helemaal gekkenhuis zijn! miranda, supermooie banner! schatje, fijn nieuwe broeken! ik heb dat niet kunnen pinnen ook soms. niet relaxed idd! gelukkig staat er dan op mijn andere rekening nog geld. wat voor kleding hebben jullie aan, bv mama's? ik vind die shirtjes met gat vreselijk. heb altijd bloesjes met knoopjes aan, maar vindt t wel lastig. en waar een dikke buik eerst om te pronken was, is de resterende rol meer iets om te verbergen.. otje was zo moe van het bezoek dat ze al een uur langer slaapt dan verwacht. ben allang blij dat ze lekker slaapt!
Daisy, wat leuk die meiden van jou. Wie is nu wie? Lauwie, bij alles wat ik heb verteld liggen ze op hun rug. Volgende keer leer ik de rug masseren en dan moeten ze dus op hun buikje liggen. Ik heb het hier al wel in het boek staan, maar ik kan het denk ik beter uitleggen als ik het al een paar keer heb gedaan. DUs nog even geduld Sjudith, nu al nieuwe namen haha. Wij houden onze jongensnaam in elk geval. En stiekem zit ik ook al wel eens te denken hoor over een 2e meisjesnaam haha Lauwie, vervelend he dat kraambezoek als je kindje moe is en dus vervelend wordt doordat ie niet kan slapen. Ik ken het! Wij krijgen vanavond ook nog kraamvisite. En ik heb zelfs voor 28 oktober ook nog visite staan. En daartussen in ook nog heel veel! Heb er ondertussen wel een beetje genoeg van. De cadeautjes vind ik nog wel leuk Ik heb de badkamer, de slaapkamer en de kamer van Danique schoon. Heb nu geen zin meer om te strijken.Danique slaapt al vanaf kwart voor 3. Lekker hoor! Hoor haar wel telkens huilen, doen jullie kleintjes dat ook in de slaap? Ik was toevallig op haar kamertje toen ze dat deed. Ze is dan ook heel onrustig en doet ook haar ogen wel open enzo. Het is dan echt net of ze verdrietig is.Maar ja wil er eigenlijk ook niet telkens naar toe als ze dat doet. Het is vaak maar heel kort (nog geen halve minuut). Over het leegdrinken van de fles; Ik gaf hem ook altijd in 2x. Maar de laatste tijd laat ik haar gewoon doordrinken. Vooral de avonden, want anders dan valt ze in slaap en krijg ik met geen mogelijkheid de speen er weer in Heb het avondeten al klaarstaan. Hoeft alleen de oven nog maar in. Ook de spullen voor het badje staan al klaar. Dus rond 6 uur het eten in de oven en Danique in bad. Daarna de fles. Heb altijd een vast schema voor de avond
ohwwwww potverdikkie en wij doen er al die weken al meer dan drie kwartier over ook snachts haha gloeiende maareh de kleine doet nu over zijn fles maar 10 minuten, als ik een speen kleiner doe (met nutriton) dan lange dan een half uur. is ook niet handig ;(
Ik heb onder m'n t-shirt of wat ik ook draag zo'n hemdje aan. Houdt de buik netjes bedekt. http://www.otto.nl/is-bin/INTERSHOP.enf ... ductPage=0
@ Miranda, hahaha leuk hoor die namen van je @ Lauwie, ook thnx voor de namen En wat is er met je huis dan? @ Alieke, de jongensnaam hebben we maar 2 namen staan (tot nu) dus dat zou een makkie zijn Wij hebben vanavond besloten vanaf februari er voor te gaan Dus ik ben helemaal blij
in februari alweer? jeetje zeg jij hebt er zin in. trouwens ik dacht dat jij een jaar niet zwanger mocht worden met de ks!?
In februari alweer Sjudith, leuk hoor! Was je nu snel in verwachting of hebben jullie lang moeten wachten? Zou leuk zijn als het lukt. Ik moet er persoonlij knog even niet weer aan denken. Nog maar even een jaartje ofzo wachten. Ik ga nog snel even wat strijken. We krijgen zo visite,maar ik wil nog even wat gedaan hebben. Want die strijk bah, die stapelt zich maar op en op . Fijne avond!