chantal ik vind die prijzen maar belachelijk hoor !!! mijn moeder heeft precies het zelfde gedaan. mijn stiefvader mijn moeders man dus he die is dus ookgescheiden met zn ex teon. ( ohw jesus nou ik hoop dat je het snapt) hebben samen een zoon nu 12 jaar. die zoon zou de auto's !!!! 3 stuks krijgen als hem iets gebeurde + dat zijn ex het huis en inboedel zou krijgen als hem iets gebeurde zelfs na de scheiding. dus me meoder is als de sodermieter met mijn stiefvader naar advocaat gegaan. alle auto's op verdeeld over mij, me zus en me broertje. ( wilde hij zelf) en het huis en inboedel op naam van mijn moeder. en toen 1 week na dat ze dat gedaan had. kwam die ex aan huis bij ons. om te zeggen dat het haar huis nog altijd was dus alle spullen van haar + dingen die ze samen hadden gekocht + 3 auto's kwam ophalen. want die waren van haar zoontje. me moeder zo je komt hier niet in en trouwens bert ( stievader ) leeft nog dus je heb er helemaal niks over te zeggen je heb 5 seconde om dit terein te verlaten !! die was zo erg gewoon niet normaal en mijn stiefvader was werken gewoon die wist van niks ze had niet gebelt van ik kom me spullen halen. daarom omdat ik er midden in heb gezeten nu met de ex van mijn stiefvader . en 1 keer met mijn moeder en mijn vader die gingen scheiden ( heb nou geen contact meer met mijn vader) wil ik het toch goed geregelt hebben voor emy mocht er iets gebeuren.
@Voogd, ik wil mijn moeder niet opzadelen met die taak, ze worden ook ouder. Mochten zij overlijden moet ik het weer aanpassen. Dus ik heb Mijn zusje als voogd en zij mij. @Denice, misschien kan je beter trouwen op maandagochtend (dan moet je nog wel een testament opmaken volgens mij, misschien scheelt het?) @Paspoort, tja dat is ook onzin, maar toen we op vakantie gingen moesten we wel.,...
O my!!! Ik geloof dat het iets van 85 pagina's zijn die ik moet lezen, ik heb er erg vluchtig overheen gelezen, sorry... @ Juud: Nog even zo reageren....gefeliciteerd!!! @ Marleen: *KNUFFEL* @ Rebbel: Bah wat naar dat je je zo naar voelt... Sterkte! @ Petra: Wat een prachtig meisje is Suze! Fijn dat alles zo goed gaat! Wat een leuke foto's heb ik gezien van de kindjes die 1 geworden zijn! Nog allemaal van harte gefeliciteerd!!! Ik ga weer wat uitpakken en opruimen...
@Buddy; Om het dan helemaal compleet te maken, wil ik jullie ook hier van harte feliciteren met je zwangerschap. Ik vind het echt super dat we weer samen zwanger zijn. Geniet er maar lekker van het is jullie van harte gegund
Ohw en we hadden ook belangrijke post! We zijn goedgekeurd door de Raad van Kinderbescherming voor wat betreft Pleegzorg! En we beginnen a.s. dinsdag al met de cursus van de Pleegzorg, echt supersnel!!!
chantal hier is het zo dat ik weet dat de ouders van kenny emy heel graag willen verzorgen mocht er iets gebeuren met ons. maar het liever over laten aan mijn ouders. niet omdat ze het niet willen maar omdat mijn ouders jonger zijn en kenny zijn ouders 12 jaar ouder en het aan hun hart hebben enzo. en dan word het een heel gesleep als met hun weer wat gebeurt.
@chantal: ja het gaat weer goed gelukkig! @testament: wij hebben een samenlevingscontract, maar zitten erover te denken om volgend jaar te trouwen! we hebebn geen testament, eerlijk gezegd vind ik dat zo abnormaal duur!! wbt de voogdij over de kids, wij hebben zelf een briefje opgesteld voor als ons iets overkomt. we hebben hier mensen in aangewezen die dan voor onze kids gaan zorgen. (uiteraard weten deze mensen hiervan) we hebben dit beide ondertekend en deze ligt veilig bij mijn ouders. zo weet iedereen wat wij graag willen in zo'n situatie en het scheelt ons een hele hoop geld. niet de officiele manier natuurlijk, maar de notaris zei toen tegen ons dat ze bij voogdij echt eerst kijken wat er al geregeld is binnen een familie. liefs rebbel
Hallo, we zijn weer thuis . We hebben een heerlijk weekje achter de rug. Ik ben nu wel gesloopt, want Matthijs heeft afgelopen nacht bijna niet geslapen...... Hoop dat het met iedereen goed gaat. Het zijn 120 pagina's om terug te lezen, dus daar ga ik maar niet aan beginnen Liefs Silvia
lique /sjorsje ik vind het nog altijd raar een kindje veranderd in de eerste jaren zo erg. dat je constant moet zeggen ja hoor ze het echt waar het is geen ander kindje. die foto van vorig jaar van emy die lijkt niet meer. en straks als ze dan in 2012 een eigen paspoort nodig hebben dan is ze al weet ik veel 8 jaar en loopt ze met een paspoort met een foto van toen ze 4 was... ?? of moet je dan ieder jaar een nieuwe halen dan? ik dacht dat iedereen jong en oud zich moet kunnen legitimeren ook al gaan ze niet over de grens heen. dat geld dan ook voor een baby neem ik aan? mijn moeder had een naam altijd van ons in het paspoort staan gewoon die van mij, me broertje en me zus. zonder foto. ik denk dat ze dat beter weer kunnen terug invoeren dan. lique ja als je trouwt voor 10 uur volgens mij is dat hier op een maandag of woensdag? zoiets in de richting. maar ik krijg kenny niet zo ver om te trouwen. hij zegt is zo ook goed. en als je die ring wil dan krijg je die zo wel. zonder het trouwen en feest. maar omdat hij weet dat ik heeeeeel graag wil trouwen denk ik wel dat hij me wel gaat vragen. omdat ik dat zo graag wil. puck SUPER GOED NIEUWS!!!!!!!! gefeliciteerd!!!!ze zetten er wel vaart achter he. wouwie maar echt ongelooflijk super !! duster ook buddy van mij hahahahaha vind het super dat jullie tweetjes juud en jij samen weer zwanger zijn NOU IK NOG !!! JAAAAAAAAAAAAAAH ik laat jullie niet achter met zwanger zijn hoor ik doe heel hard mijn best hier hahahahaha. kenny ook haha die zegt ja volgende maand moet lukken heb me zaadjes toegesproken heb jij je eitje al toe gesproken dat ze toch eens moeten gaan samen werken ?
rebbel zelfde manier dus als bij ons. ik vind dat ook belachelijk duur. ik denk dat heel veel mensen er daardoor vanaf zien. misschien dat dat eens ook bij de gemeente ofzo geregelt moet kunnen worden. dat je dat zeg maar zodra je een kind gaat erkennen dat je dat meteen mee kan nemen zeg maar voor 50 -100 euro dan denk ik dat veel mensen dat gaan regelen. duster is denk ook een beetje mijn schuld dat je zoveel moet bijlezen de laatste dagen dan tenminste hahaha. lul alle pagina's weer vol nu ik ook weer actief bezig ben hier. nou zeg ik zou al een kwartier geleden baby te huur kijken nu emy toch nog leg te slapen zit ik hier nogsteeds.
Denice, ik vind het ook raar hoor met die foto. Ik heb voor Lianna en Yosyp een identiteitsbewijs en op die foto lijken ze ook echt niet meer. En dat zwanger worden gaat vast wel lukken, zeker nu de zaadjes en eitjes toegesproken zijn.
Hey duster! @ rebbel en denice; kijk zo kan je het dan ook regelen als rebbel heeft gedaan, kan dan toch hardstikke goed...!
@Puck gefeliciteerd en Binna heeft net de eerste cursusavond gehad, dus je kan je al een beetje voorbereiden als je zou willen.
@ puck; das leuk nieuws, veel succes ermee, binna vond het idd heel interresant en was heel positief! Meiden ben weg... Fijn weekend!
@Buddy Denice; Jaaaaaaaaa, jij moet je ook snel bij ons aansluiten. 3 buddy's die weer samen zwanger zijn is nog gezelliger