@Puck; Even terug gezocht waarvoor iedereen je feliciteert . Super nieuws zeg! Van Harte Gefeliciteerd, wat kunnen jullie al snel beginnen
Pff, ik heb net helemaal alleen mijn hele inrichting omgegooid.... Kasten verslepen enzo. Ben erg tevreden met het resultaat, ben benieuwd wat Hilbrand ervan vindt!
Zeg meiden, hadden jullie niet meer pagina's vol kunnen kletsen?? Heb wel terug gelezen maar moet zo even belangrijke dingen voor de gym vereniging doen. Als dat klaar is kom ik wel even terug. Doei doei
zo nou het was weer fantastisch vond ik zelf baby te huur. inmiddels emy weer wakker. uwv en cwi gebelt voor meneer kenny. omdat hij dat zelf niet durfde.... ja ja ik maak het hem weer te makkelijk.
duster k moet wel snel zijn en het fixen binnen die 23 weken en 4 dagen voor jij gaat bevallen hahaha !!! nou denk ik dat het moet gaan lukken.. de zaadjes en eitjes hebben gezegt dat ze hun best gingen doen. jeeej zonnetje gaat weer schijnen misschien dat ik zo dan toch nog eventjes de ramen kan gaan poetsen !!! jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. emy is de kamer aan het verbouwen. slepen met de stoelen . en slepen met de stoelen en kleine tafeltje van haar zelf. overal ballen over de grond overal blokjes ja ja je denkt dat je het opgeruimt heb. en zo leg het weer daar waar je het vanmorgen gevonden had.
Ik begin er niet eens meer aan om de huiskamer op te ruimen. In het begin deed ik dat nog wel, maar dan is het 's avonds opgeruimd, 's morgens komen ze binnen en in 5 minuten tijd is het weer een bende.
@Sjorsje, nou dat kan ik niet hoor. Ik ruim voor het slaapje in de middag en avond op, haha!! Anders krijg ik geen rust in mijn lijf, haha
Oh, ik kan ook niet tegen rommel! Word ik ook onrustig van! Ik ruimde ook de hele tijd Wes z'n zooi op als ik de kans kreeg!
@Puck,welkom terug! En wow wat een goed nieuws!! @Duster,ook welkom terug! Klets jij nu ook nog bij Brabantmama's?? En hoe voel je je? @Rebbel,hoe voel je je nu? @Chantal,we hebben zaterdag en zondag kraamfeest @Als de meiden hier wegdraaien met hun hoofd pak ik ze ook vast om naar mij te kijken en dat doen ze dan ook maar moet je niet vragen hoe,met die grote onschuldige ogen,smelt,hahah.. ------------------ Maartje ligt na de fles iedere keer op bed,joehoe,heerlijk man!!! Mama is geslaagd voor laarzen,moet ook altijd voor dikke kuiten hebben,balen dat er niet zo heel veel keus voor is. Ik denk dat ik niet meer online kom,echt druk druk.... Fijn weekend allemaal!!!
Ow enne bedankt voor jullie reacties op binnen/buiten. Het is hier heel de dag al zo'n mooi weer dat we het toch maar buiten doen,is ook gezelliger voor de rokers en niet-rokers,als we het binnen doen staat de helft steeds buiten te roken. @Marleen,ik ben blij om een reactie van je te lezen. Doe het rustig aan meid en denk aan jezelf! Dikke knuff van ons..
Veel plezier Daisy. Ik denk dat ik morgen de verjaardag van Yosyp toch maar binnen vier. Er komen toch niet zoveel mensen.
oh meiden ik ben zenuwachtig, vanmorgen op het werk belde mijn vriendin, dat haar dochter een beetje weeen heeft.... gister wat vocht verloren, vanmorgen ook weer wat, en sinds 3 uur wat weeen. oh oh, zit nu steeds met mijn mobiel in de handen, leef zo mee ik moest het even melden want moest het kwijt
noura spannend !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! als iemand je dus belt dan spring jij tegen het plafon op hahahaha
@ Noura, wat spannend! @ Iets vastleggen: toen Hilbrand zijn moeder overleed en Hilbrand het een en ander erfde hebben wij een testament gemaakt. Hilbrand zijn ouders zijn gescheiden en het was natuurlijk niet de bedoeling dat als Hilbrand zou overlijden de spullen naar zijn vader zouden gaan. Toen ik zwanger was van Tymen hebben we nog een samenlevingscontract laten maken en ons testament aangepast met daarin een clausule met wie de voogdij krijgt over Tymen en Silke. De eerste keer kostte het testament ons zo'n 400 euro. Alle aanpassingen en het samenlevingscontract waren zo'n 250 euro. Je kunt beter op maandagmorgen gratis gaan trouwen..... @ Opruimen, Tymen moet van mij voor de lunch en na het avondeten zijn speelgoed opruimen. Ik maak het dan verder af want ik kan er niet tegen als het huis een bende is. @ Puck, welkom terug! Gefeliciteerd met dat jullie door zijn als aankomend pleegouders @ Duster, welkom terug! Ben ik nog wat vergeten???
setteke t is zo te horen toch nog wel een heel bedrag wat je kwijt ben om alles vast te leggen. hihi ik denk dat trouwen toch een leukere oplossing is hihi dan maar meer uit geven voor een spetterend knal feest daarna hahaha en mooie jurk, net pak voor meneer , leuk jurkje voor emy, bloemen, foto's , eten , drinken en taart , auto jaja ik zie het al voor me hihi en dan boeit het me ook niet of ik op maandag trouw hahahahaha dan wil ik op vrijdag ofzo of zaterdag
@ Puck en Duster welkom terug. @ Denice wij zijn ook maar getrouwd op een maandag morgen was toen 23 weken zwanger omdat we het ander ook teveel papierwerk en geld vonden kosten. Nu waren wij al wel van plan om te trouwen ben ook netjes gevraagd en we hadden ook een datum maar omdat ik bedrust had is het een maandagmorgen geworden. Dus al je toch al van plan bent om te trouwen zou ik dat gewoon doen. Zo Toby slaapt nog steeds was ook een drukke morgen, hebben afscheid genomen van mijn nichtje want die vliegt morgen terug naar Denver. Is wel gek hoor als ze hier zijn, je merkt dan echt dat je een heel andere band met ze hebt. Minder emotioneel, je voelt natuurlijk iets nu ze weer terug gaat en ik zal haar ook echt wel missen maar het is wel anders dan als ik haar echt goed zou kennen. Nu zie ik haar 1 keer per jaar twee weken en soms op de webcam Maar ja dat heb je als je zus in de VS woont