Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hihi je kan ook trouwen zonder veel geld uit te geven... private party for 2

ja ik spring zonder dat de tel gaat al zowat tegen het plafond....
    zag dat ze straks nog op haar babysite was geweest 45 min. geleden.. ik hoop dat het niet een hele lange bevalling gaat worden voor ze

puck gefeliciteerd!!!!!

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ja vogeltje lijkt me heel gek ook als je zus ergens ver weg woont. ik heb wel geen zus maar vind het raar om voor te stellen

3. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    kan iemand voor de lol noura bellen :D hahahaahha

vogeltje ik wil heeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag trouwen... maar *zucht* kenny nog niet.... hij zegt kost veel geld ik zeg ja maar dat hoeft niet persee. maar hij wil dan ook meteen als hij toch trouwt voor mijook een mooie jurk en mooi feest kunnen geven. voor hem hoeft het niet maar dan voor mij heeft hij dat wel over.
    dus ik wacht rustig af op het moment dat hij me vraagt en we genoeg geld hebben om er een mooi feest van te maken. groot knalfeest :p

4. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Noura wil je er eentje lenen heb er 3:D

5. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Denice ja zo'n bruiloft wilde ik ook graag en dan met doedelzakspelers erbij, maar Brian heeft gezegt dat als ik dat echt allemaal nog wil we gewoon nog voor de kerk gaan trouwen want dat hebben we dus nog niet gedaan en we het dan doen zoals ik het wil. Dat vind ik dan wel lief van hem.
    Maar aangezien we eerst een nieuw huisje willen en dan een tweede kindje zit dat er de komende 5 jaar niet in;)

6. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik heb net even de kast van Matthijs opgeruimd en het is echt niet normaal hoeveel kleren hij heeft. Ik kwam nu uit op:

29 lange broeken
    21 t-shirts (we gaan de winter in ;))
    6 lange tuinbroeken
    7 korte broeken
    1 korte tuinbroek
    20 long-sleeves
    8 dikke truien

En dan heb ik nog geeneens de kleding meegeteld die we mee hebben gehad op vakantie :$

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik ga niet meer terug lezen, veel te veel, maar goed, over Voogd, hier is beetje ingewikkelt:

1e voogd voor Myrna: haar vader
    2e voogd voor Myrna: mijn zusje

1e voogd voor Jeslyn: me zusje
    2e voogd voor Jeslyn: Eelco, tweelingbroer van Jeroen.

Nou pff! Haha! Wij hebben ook oudelijke gezag als ik goed heb, hihi!

En samenleveringscontract hebben wij ook, het is duur idd! Ook verlengd van 3 maanden naar 6 maanden.

Duster, je bent terug, ik heb je onwijs gemist meis! Hoe was het en hoe is dan met jou?

8. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Linka; Dank je :) We hebben het onwijs naar onze zin gehad. Matthijs heeft zo genoten en dan geniet je als moeder natuurlijk extra. Met mij gaat het redelijk. Ben minder moe, terwijl ik toch nog niet echt uigerust ben, ha, ha. We hebben echt veel ondernomen. Maar tussen mij en Dirk ging het beter, dus daar ben ik dan wel weer van opgeknapt. Hoe gaat het tussen jou en Jeroen? En hoe gaat het met je rug?

Liefs Silvia

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Sinds ze 1 minder fles krijgt gaat het zo, laten huilen hebben wij ook gedaan, kregen wij ook klacht van me buuf (andere buuf die alleen is, vroeg ook een keertje aan Myrna of ze wel hoort in de nacht of ze wakker word van Jeslyn, neej zei Myrna, buuf wel, maar goed, ze begrijpt het wel maar zo lang kan het niet, dat was toen \jeslyn ziek werd van 6e ziekte, maar 2 weken zo lang kan helemaal niet wij hebben al babyfoon en die doet goed, maar goed, nu nog af en toe in nacht)

Jeslyn krijgt wel elke avond avondpap!

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0

Zo, dat vind ik hartstikke fijn om te horen! Heerlijk! Met mij gaat wat beter en met rug ook veel beter en met Jeroen ook, langzaam, maar zie al positief....

11. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    owh mijn god !!!!! duster ! die heeft me daar een kleding ! heb je twee kasten voor hem ? hahaha

k moet het hier ook allemaal maar eens goed uitzoeken. ze heeft nu.

2 lange broeken
    3 korte broeken
    5 jurkjes.
    5 korte mouwe shirtjes
    4 lange mouwe. shirtjes
    1 dik vest
    1 dun vest
    1 dikke trui
    heb ook maar 1 zomerjasje 1 winter jasje. 1 paar leren schoentjes 1 paar ope lere schoentjes.
    rompertjes vergeten hahah :p 4 stuks lange mouwe 2 korte mouwen.

en dat was het eigenlijk zo'n beetje.
    daarom wilde ik naar de winkel gaan de 22 ste want ze heeft niet echt veel lekker dikke kleding of als het wat frisser word leuke kleertjes. moet ook maar eens kijken voor hoe heten die dingen. mayotje :p heb alleen maat 56 hahaha past ze niet meer in natuurlijk !!!

12. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Linka; Fijn dat je al verbetering ziet. Het gaat dus allemaal de goede kant op. Mooi zo, lekker genieten! :)

13. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik ga eten, Pizza :) is klaar......

14. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    duster pizza !!!!!!!!!!!!!! jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die wil ik ook !!!!!!!

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @puck jeetje wat kunen jullie snel beginen. waar gaan julie eigelijk voor langdurig of wiekend of crises kortdurig.???? en welke leeftijd. wij hebben dinsdag onze eerst curses gehad. moeten nog 3 dinsdagen

16. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Puck, gefeliciteerd met de goedkeuring! Super nieuws meis!

@ de rest, sorry heb alles gelezen maar geen puf om te reageren.
    We hebben een onwijze klote situatie op het werk en dat grijpt me nogal aan, ben er op het werk druk mee maar kan het thuis ook niet van me afzetten :(

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @teske balen meis. dikke knuf en al je er over wilt praten je mag altijd pb hoor. of msn

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Dik knuff voor je Tesseke!

19. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ojee Carmen, ik hoop dat je het van je af kunt zetten voor het weekend.

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Carmen, dikke knuffel!! wat voor werk doe je ook alweer!

Deel Deze Pagina