Zo, ik sta er weer bij! Heb de laatste lijst (van Lique) gepakt, dus nu staat iedereen er weer op dacht ik zo!
Meisje of jongen voor Rebbel: (is al bekend) Linka76: Meisje Binna: Meisje JennyS: Meisje Chantal: Meisje mik25: meisje toetie: meisje Arri: meisje Sjudith: meisje Marleen: meisje Miepie28: Jongen Puck: Jongen Sjorsje: Jongen Noura: Jongen Pruts: Jongen Lique80:jongen Miranda:Jongen Petra: Jongen Duster: Jongen Schatje1: Jongen QueenBee: Jongen Meisje of jongen voor Duster: Petra:Meisje Linka76: Meisje Daisy : meisje Sjudith: meisje Miepie: meisje mik25: meisje pruts: meisje Binna:Jongen Lique80:jongen Sjorsje: Jongen Marleen: Jongen Schatje1: Jongen toetie: jongen QueenBee: Jongen Setteke: Jongen Arri: Jongen Miranda: Jongen Noura: jongen JennyS: jongen Rebbel: jongen Meisje of jongen voor Schatje: ( is al bekend ) Binna: Meisje Sjorsje: Meisje toetie: meisje QueenBee: Meisje Setteke: Meisje Sjudith: Meisje Marleen: Meisje Miranda: Meisje JennyS: meisje Rebbel: meisje Noura: jongen Linka76: Jongen Lique80: jongen Daisy: jongen Arri: jongen (maar deze is moeilijk!) miepie: jongen (wacht nog wel op foto buikje...) mik25: jongen pruts:jongen Meisje of jongen voor Mik: Arri: Meisje Sjudith: meisje Miranda: Meisje Marleen: Meisje Schatje1: meisje Toetie: meisje pruts:meisje Daisy:meisje Binna: meisje Noura: jongen miepie: jongen mik: jongen lique80: jongen sjorsje: jongen JennyS: jongen Rebbel: jongen QueenBee: jongen Meisje of jongen voor Miepie: Marleen: Meisje mik: meisje JennyS: meisje QueenBee: meisje Arri: jongen Noura: jongen Sjudith: jongen Miranda: Jongen Schatje1: jongen lique80: jongen Toetie: jongen sjorsje: jongen pruts:jongen Rebbel: jongen Binna: jongen Meisje of jongen voor FF: Miranda: Meisje Marleen: Meisje Lique80: Meisje Toetie: Meisje sjorsje: meisje pruts:meisje Daisy:meisje Noura: jongen Sjudith: jongen Schatje1: jongen mik:jongen JennyS: jongen Rebbel: jongen Binna: jongen QueenBee: jongen meisje of jongen voor sjudith: Miepie: meisje Binna: Meisje Lique80: Meisje QueenBee: Meisje Sjorsje: Meisje
Ja een bedrijfsarts. In samenspraak met hem of haar kun je gedeeltelijk in de ziektewet. Dan kan je leidinggevende niet anders dan het accepteren.
jah ga toch eens even overleggen.. ik ben normaal niet zon zeikerd maar nu denk ik toch echt aan mezelf Ze zegt dat ze het wel snapt maar ondertussen ????
meiden ik ga er weer vandoor! Ben helemaal bekaf en heb een beetje internet afgestruint voor baby spulletjes en als ik vriend lief roep om even te komen kijken zit hij alweer te zuchten:x Hij stelt echt alles uit!!!! MANNEN GRRRRRR
schatje dit heeft niets met zeiken te maken maar gewoon de wetgeving, deze leidinggevende doet net of ze het uit eigen zak moet betalen. ik zou zeker de arbo bellen, en het voorleggen, maar als je een adv. van de vk krijgt om het rustig aan te doen dan moet dat ook voldoende zijn, een arbo arts zal daar doorgaans niets tegen in brengen. en waarom overleggen met haar, je moet het gewoon meedelen. als je ziek bent ga je ook geen vakantie uren nemen. kan hier echt boos om worden hoe sommige bedrijven of mensen met zwangeren omgaan... succes nou er zit niet heel veel schot in... af en toe ontvang ik wat berichtjes via msn, en net ook eentje van de mommy 2be.. hihi zolang ze nog op de pc kan maar ze komen om de 7 min, het was echt vruchtwater bleek met het teststaafje, en als het er morgenochtend nog niet is, dan moeten ze naar het ziekenhuis
Meisje of jongen voor Rebbel: (is al bekend) Linka76: Meisje Binna: Meisje JennyS: Meisje Chantal: Meisje mik25: meisje toetie: meisje Arri: meisje Sjudith: meisje Marleen: meisje Miepie28: Jongen Puck: Jongen Sjorsje: Jongen Noura: Jongen Pruts: Jongen Lique80:jongen Miranda:Jongen Petra: Jongen Duster: Jongen Schatje1: Jongen QueenBee: Jongen Meisje of jongen voor Duster: Petra:Meisje Linka76: Meisje Daisy : meisje Sjudith: meisje Miepie: meisje mik25: meisje pruts: meisje Binna:Jongen Lique80:jongen Sjorsje: Jongen Marleen: Jongen Schatje1: Jongen toetie: jongen QueenBee: Jongen Setteke: Jongen Arri: Jongen Miranda: Jongen Noura: jongen JennyS: jongen Rebbel: jongen Meisje of jongen voor Schatje: ( is al bekend ) Binna: Meisje Sjorsje: Meisje toetie: meisje QueenBee: Meisje Setteke: Meisje Sjudith: Meisje Marleen: Meisje Miranda: Meisje JennyS: meisje Rebbel: meisje Noura: jongen Linka76: Jongen Lique80: jongen Daisy: jongen Arri: jongen (maar deze is moeilijk!) miepie: jongen (wacht nog wel op foto buikje...) mik25: jongen pruts:jongen Meisje of jongen voor Mik: Arri: Meisje Sjudith: meisje Miranda: Meisje Marleen: Meisje Schatje1: meisje Toetie: meisje pruts:meisje Daisy:meisje Binna: meisje Noura: jongen miepie: jongen mik: jongen lique80: jongen sjorsje: jongen JennyS: jongen Rebbel: jongen QueenBee: jongen Meisje of jongen voor Miepie: Marleen: Meisje mik: meisje JennyS: meisje QueenBee: meisje Arri: jongen Noura: jongen Sjudith: jongen Miranda: Jongen Schatje1: jongen lique80: jongen Toetie: jongen sjorsje: jongen pruts:jongen Rebbel: jongen Binna: jongen Meisje of jongen voor FF: Miranda: Meisje Marleen: Meisje Lique80: Meisje Toetie: Meisje sjorsje: meisje pruts:meisje Daisy:meisje Noura: jongen Sjudith: jongen Schatje1: jongen mik:jongen JennyS: jongen Rebbel: jongen Binna: jongen QueenBee: jongen meisje of jongen voor sjudith: Miepie: meisje Binna: Meisje Lique80: Meisje QueenBee: Meisje Sjorsje: Meisje Noura: Jongen
Meisje of jongen voor Rebbel: (is al bekend) Linka76: Meisje Binna: Meisje JennyS: Meisje Chantal: Meisje mik25: meisje toetie: meisje Arri: meisje Sjudith: meisje Marleen: meisje Miepie28: Jongen Puck: Jongen Sjorsje: Jongen Noura: Jongen Pruts: Jongen Lique80:jongen Miranda:Jongen Petra: Jongen Duster: Jongen Schatje1: Jongen QueenBee: Jongen Meisje of jongen voor Duster: Petra:Meisje Linka76: Meisje Daisy : meisje Sjudith: meisje Miepie: meisje mik25: meisje pruts: meisje Binna:Jongen Lique80:jongen Sjorsje: Jongen Marleen: Jongen Schatje1: Jongen toetie: jongen QueenBee: Jongen Setteke: Jongen Arri: Jongen Miranda: Jongen Noura: jongen JennyS: jongen Rebbel: jongen Meisje of jongen voor Schatje: ( is al bekend ) Binna: Meisje Sjorsje: Meisje toetie: meisje QueenBee: Meisje Setteke: Meisje Sjudith: Meisje Marleen: Meisje Miranda: Meisje JennyS: meisje Rebbel: meisje Noura: jongen Linka76: Jongen Lique80: jongen Daisy: jongen Arri: jongen (maar deze is moeilijk!) miepie: jongen (wacht nog wel op foto buikje...) mik25: jongen pruts:jongen Meisje of jongen voor Mik: Arri: Meisje Sjudith: meisje Miranda: Meisje Marleen: Meisje Schatje1: meisje Toetie: meisje pruts:meisje Daisy:meisje Binna: meisje Noura: jongen miepie: jongen mik: jongen lique80: jongen sjorsje: jongen JennyS: jongen Rebbel: jongen QueenBee: jongen Meisje of jongen voor Miepie: Marleen: Meisje mik: meisje JennyS: meisje QueenBee: meisje Arri: jongen Noura: jongen Sjudith: jongen Miranda: Jongen Schatje1: jongen lique80: jongen Toetie: jongen sjorsje: jongen pruts:jongen Rebbel: jongen Binna: jongen Meisje of jongen voor FF: Miranda: Meisje Marleen: Meisje Lique80: Meisje Toetie: Meisje sjorsje: meisje pruts:meisje Daisy:meisje Noura: jongen Sjudith: jongen Schatje1: jongen mik:jongen JennyS: jongen Rebbel: jongen Binna: jongen QueenBee: jongen meisje of jongen voor sjudith: Miepie: meisje Binna: Meisje Lique80: Meisje QueenBee: Meisje Sjorsje: Meisje Noura: Jongen
setteke, schattige laarsjes! ga je ze kopen? delilah, hebben jullie vandaag thuis lekker taart gegeten? pffff zware nacht zeg! dag een beetje doorgekomen? binna, ik zag het op die site. maar als ik iemand anders kan helpen om aan een speelkleed te komen ofzo dan vind ik dat ook prima. oh daisy wat een pech voor de meiden. hoop dat iedereen zich morgen helemaal top voelt! kun je het niet binnen en in de tent doen? succes met de laatste voorbereidingen en hele fijne dag! snel spammen daarna he? lique, thanx! en de nuvaring dan? chantal, ik zeg eerst dag, daarna leidt de leidster haar af als ze begint te huilen. een soort combi dus. de laatste dagen gaat het heel goed. zwaait ze me redelijk vrolijk uit. ik heb ook liever dat ze er op kan vertrouwen dat ik niet zomaar weg ben. nog nooit c1000 luiers gehad. alieke, druk he, zo'n housewarming! succes met voorbereiden! rebbel, wat vervelend dat de spuit nu zo pijn deed nadat het vorige keer zo goed ging! hoe gaat het nu met de harde buiken? he bah, ook nog bijwerkingen! fijn dat de fysio ook zo tevreden is over milan! linka, wat vervelend dat je zulke gebroken nachten hebt! kun je die fles niet nog een tijdje geven? denice, wij hebben een samenlevingscontract en een testament. kost een hoop geld idd, maar wel fijn dat het allemaal vastligt. trouwen scheelt een samenlevingscontract, maar geen testament. voor de zorg voor emy zal het wel loslopen als de familie dit op wil lossen, maar er is ook nog een financiele afhandeling. met name als één van jullie overlijdt, wil je niet dat emy het geld/ de schulden erft en de achtergebleven partner niet. puck, welkom terug. zh op vakantie is niet leuk zeg! fijn dat jullie goedgekeurd zijn! duster, welkom terug! 29 lange broeken noura, spannend! sjorsje, veel plezier morgen! tesske, wat vervelend van je werk! hoop dat je het in het weekend een beetje van je af kan zetten! schatje, vervelend van de zwangerschapsischias! is daar niets aan te doen? als je niet meer volledig kunt werken, zou ik overleggen met de bedrijfsarts en niet al je verlof er door jagen! hoe gaat het nu met je oma? hoe vond ze het om er bij te zijn? ik ga je zo ff een pb sturen! miepie, dat klinkt idd slecht... maar wel heel lekker! hier ook een zware dag op het werk. zat nog op een telefoontje te wachten om nog een mail te kunnen sturen. gelukkig nu klaar, moet alleen wel bereikbaar blijven.
Yosyp, nog van harte gefeliciteerd met je allereerste verjaardag! Een héél leuk tweede levensjaar gewenst met je papa, mama en twee zusjes! Rebbel, heerlijk dat de echo goed was! Schatje, jij ook een mooie echo, fijn! Sjudith, gefeliciteerd met je zwangerschap! Super! Daisy, ik dacht dat behandelingen van manueel therapeuten geen pijn deden Hoop dat Maartje zich nu veel lekkerder voelt, beter slaapt en minder huilt. Oh, lees nu dat ze beter heeft geslapen, mooi zo! Lauwie, wat een mooi nieuws nieuws over je moeder! Gefeliciteerd meis! Deandylan, welkom hier! In welke winkel verkopen ze eigenlijk Bakkaboe? Vanavond wilde Ise niet gaan slapen. Brullen. Getroost, getempt (37,9) en paracetamol, maar niets hielp. Opvoeden dan maar... Ik heb met moeite beneden naast de babyfoon gezeten, de klok vooruitkijkend tot ik van mezelf (en m'n vriend ) weer even naar boven mocht om haar een aai over haar bolletje te geven en haar te laten zien dat ze echt niet verlaten was, maar dat het gewoon geen speeltijd meer was voor kleine dreumesjes. Uiteindelijk ben ik twee keer naar boven gegaan en vlàk voor de derde keer hield ze op en viel ze in slaap. Pfff moeilijk hoor! En het heeft denk ik alles bij elkaar een klein kwartiertje geduurd, maar het voelde zó lang... Hoop dat ik haar nu niet stuk heb gemaakt...
Ik koop Bakkaboe bij Familyshop Jensen maar die zit alleen in het noorden van NL volgens mij.... Tuunte verkoopt het ook. Nu weer gezellie tv kijken! Oh ja, hubbie is enthousiast over mijn verbouwing!
chantico, ik heb dat huilen ook een paar keer zo aangehoord en dat ging precies hetzelfde! ook ongeveer een kwartier huilen en ook vlak voor de 3e keer naar boven stil. ik vond het ook zwaar, maar troostte mezelf met de gedachte dat ze anders ook huilt of heel laat slaapt. 's ochtends werd ze weer vrolijk wakker en na een paar avonden zo doorzetten slaapt ze nu weer heel makkelijk. hoop dat je je er niet rot meer over voelt! bakkaboe heb ik ook bij jensen in friesland en bij brouwer mode in het dorp bij mijn ouders gekocht. linka, kreeg ze die ochtendfles eerst extra? kun je niet morgenochtend die weer extra geven en dan kijken of ze morgennacht beter slaapt? setteke, fijn dat hilbrand het ok vond. anders was je weer de hele avond bezig geweest!
Mama's, ik ga op bed.. hubbie knort volgens mij zelfs al, die ligt al in bed.. trusten allemaal, slaap lekker!
Heb even vluchtig over jullie heen gescrolld maar niks onthouden, solly. Gister een verschrikkelijk bericht van vrienden (zwanger) gekregen, ben er een beetje onderste boven van Wil jullie hier ook niet mee lastig vallen, er zijn hier nu zoveel zwangeren. Morgen kom ik alles weer lezen en reageren. Sorry voor dit ego bericht
Ja snel he? Wij gaan in eerste instantie voor weekendopvang, maar willen ook graag langdurige opvang, we zijn er nog niet helemaal uit. En het liefst in de leeftijd van Olivier ongeveer, dus dat wordt wat langer wachten... Wij hebben 7 cursusavonden in totaal. Hoe was het?
Toetie, heb je nou last van, ik weet het niet of je wens hebt om kinderen te krijgen? Goedemorgen dames, ben ik de eerste? Weer rare nacht, om half 5 werd Jeslyn WEER wakker, pff! En huilen en toch tussen ons gaan slapen, is weer gelukt na poging. Maar tsja, ik doe alle liefde voor.... toch wel zwaar...